menu

Strona Główna > Brokerzy Forex > Nekstra

Nekstra

Firma Nekstra LTD
Adres www
Typ brokera SCAM
Min depozyt -
Regulacje -
Polski support -
Rabat -

Ocena zbiorcza

Zobacz oceny
1.5
Średnia ocena

1.5/10

Wiarygodność ( 1.5 )
Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Obsługa klienta ( 1.4 )
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Oferta ( 1.5 )
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Platforma ( 1.7 )
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

Opis

Nekstra to nieuczciwy broker Forex/CFD, który kieruje ofertę do mieszkańców naszego kraju (link do ostrzeżenia). Otrzymaliśmy zgłoszenia od poszkodowanych klientów firmy, którzy nie mogą odzyskać swoich depozytów. 

Co zrobić jeśli padłeś ofiarą oszustwa?

Osoby poszkodowane przez SCAM’y mogą znaleźć pomocne informacje w naszym poradniku, w tym miejscu (link) 

Zapraszamy także do naszej facebookowej grupy ForexRev – brokerzy, scamy, oszustwa, która zrzesza osoby poszkodowane przez działania nieuczciwych brokerów.

Jeżeli zostałeś poszkodowany przez brokera Nekstra, zostaw komentarz i swoją opinię dla innych.

Michał Misiura

Parametry

Firma Nekstra LTD
Adres www
Typ brokera SCAM
Dźwignia -
Min depozyt -
Ochrona przed saldem ujemnym -
Regulacje -
Polski support -
Platformy -
Płatności -
EUR/USD Spread -
Min lot -
Kraj -
Rok powstania -
Ilość instrumentów -
Rabat -

Śledź brokera

Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla Nekstra.

 
 
 

Nekstra - Opinie (31)

1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Opinia z niewielką różnicą prawie identyczna z poprzednimi. Te różnice to wpłata (pierwsza) 250 euro i druga za pomoc "konsultanta" 2000 euro. Mój konsultant Philip Sowa ma placówkę w Tallinie. Zainwestowaliśmy razem (wg Niego nie ma On z tym nic wspólnego to wyłącznie moja wina ) w stosunek dolara do rubla kazał postawić na kupno i sprzedaż. Za późno zorientowałem się że jak na jednej stronie będzie plus to na drugiej automatycznie będzie minus. Tak też się stało miałem na plusie ok.200euro a na minusie ok2000euro. Dwa dni później zamiast "mojego" zadzwonił do mnie Jego kolega Stanisław (nazwiska nie zapamiętałem a Philip nie chce mi go podać) i stwierdził , że ta strata nie zmniejszy się i zaproponował otwarcie nowej pozycji, jak się okazało też po chwili osiągnęła stratę powyżej 120 euro. Zdenerwowałem się i aby nie generować większych strat zamknąłem obie pozycje. Pozostało mi na koncie 670 euro. nagle ni z tego ni z owego zniknęło z konta 217 euro a pozostałych 453 euro chciałem przelać na swoje konto bankowe i nie udało się, potrzebna zgoda jakiegoś analityka finansowego. Będę jeszcze próbował z jakim skutkiem?

Plusy
  • Zadnych
Minusy
  • Wyłącznie
  • Przekręty
  • Złodzieje
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Dzień dobry. Właśnie przeczytałam wpisy na państwa stronie odnośnie nieuczciwego Nekstra. Czytając czułam się jak bym to ja była . Wszystko się zgadza , ten sam schemat działania.Ja jestem na platformie Nekstra. Wpłaciłam w przeciągu tygodnia łącznie 2500euro. Zaczęłam od 250 euro, potem po 500euro.Jeszcze mam tam konto aktywne. A Pani analityk która mnie prowadzi , wciąż nakłania do dalszych przelewów. Przelewy robione były pod duża presja, nakłaniała i wymuszała na mnie decyzje.Zostałam totalnie zmanipulowana Gdy włączałam anty desk i łączyłam się z nią na komputerze to pani analityk za mnie wszystko robila. Nawet kredyt na stronie mojego banku. Ja już niestety nie ma z czego wpłacac. Mam rodzinę . Czworo małych dzieci, chciałam polepszyć nasz skromny byt i niestety chyba już straciłam te pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać. Nie zweryfikowalam jeszcze konta. Nie wysłałam scanu dowodu osobistego, czy karty kredytowej. Czterdzieści procent kapitału jest zainwestowany w otwarte pozycje. Pani analityk naciska na wplate większej sumy pieniędzy abyśmy mogli obstawić pewne pozycję. Jak się z tego wycofać, jak odzyskać kapitał, bo to jest w mojej sytuacji najważniejsze. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast nadwyżki na koncie mam duże Zero. Proszę pomoc. Jak i co zrobić aby cokolwiek odzyskać z tych pieniędzy.Pozdrawiam.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszustwo
  • wyłudzennie pieniędzy
  • manipulacja
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

We Włoszech już zablokowano około 250 stron fałszywych brokerów
w Polsce ile ?
Kolejni poszkodowani wpisują swoje opinie.

Jak by Jan PLEBS nie zapłacił podatku na czas ?
Jak długo może Jan PLEBS zostawić samochód na parkingu bez biletu ?
Jak przekroczysz Jan PLEBS prędkość nawet tylko o 10 km ?
Jak Jan PLEBS ma kwarantannę ile razy jest sprawdzany ?
Jak Jan PLEBS popełni błąd w obliczeniu podatku ?

Poniżej cytat z jednej z wypowiedzi.
" Policja ma także zastrzeżenia co do uczciwości tego przedsięwzięcia"
i to wszystko ...... bez komentarza

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:2
Platforma:1
Oferta:1

nie polecam. Po założeniu konta Pan nalegał na wpłatę pieniędzy, jednak gdy powiedziałem że nie mam takowej kwoty (spawa z wirusem,praca itd) Pan stwierdził że nie chce zarabiać po czym powiedział że zamknie moje konto ( rozmowa odbyła się 23 października 2020 roku) pan zadzwonił do mnie dzisiaj tj 13 października 2020 i zapytał co z moim kontem. Gdy powiedziałem że miał zająć się jego zamknięciem, zaczął krzyczeć że marnuje na mnie już 20 minut i moja sytuacja go nie interesuje. Gdy powiedziałem stanowczo że chce usunąć konto odpowiedział że wystosuje pismo do działu finansowego aby obciążyć mnie kosztami za ich robota którego nawet nie wykupiłem. Przy pierwszej rozmowie podczas rezygnacji ów doradca powiedział "szkoda że nie skorzysta pan z robota ale jeżeli nie chce pan zarabiać to jest to Pana sprawa". Jedyne co robią to wyłudzają dane osobowe oraz straszą. Teraz nawet nie wiem czy grozi mi jakaś odpowiedzialność czy nie, mimo wszystko pójdę to zgłosić chodź sprawa pewnie i tak zostanie umorzona...

Plusy
  • brak
Minusy
  • nękają telefonami
  • straszą
  • oszukują i wyłudzają dane osobowe
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Również zostałam oszukana, wyłudzili ode mnie 1800 euro
Oni od początku współpracy działają na naszą niekorzyść
Nie wiem jak mam odzyskać te pieniądze, bardzo proszę o kontakt osoby którym się to udało

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam. Mój partner dał się naciągnąć do inwestowania z tą firmą po obejrzeniu reklamy w której był Kuba Wojewódzki... Tak , sama nie mogłam w to uwierzyć gdy się dowiedziałam o tej inwestycji. że można dać się naciągnąć i uwierzyć w taką pseudo reklamę. Odnośnie współpracy z analitykami Nekstry, są dobrze przeszkoleni w manipulacji, wywieraniu presji i działaniu na ludzkich emocjach aby osiągnąć swój cel, czyli wyciągniecie jak największej ilości pieniędzy. Mój partner niestety dał się wciągnąć w tą maszynkę, i stracił około 15 tysięcy złotych w nieudanych inwestycjach. Do momentu przyznania się przez mojego partnera do dokonania takich inwestycji nie miałam pojęcia czym są i że istnieją takie platformy do handlowania, o rynkach Forex i całej otoczce związanej z tego typu inwestycjami. Po przestudiowaniu i doszkoleniu się z tych rynków, wiem że na takich inwestycjach można stracić swoje fundusze, takie ryzyko podejmujemy inwestując na giełdzie, jednak ta platforma to maszynka do wyłudzania pieniędzy z prowizji i opłat manipulacyjnych. Mój partner pracuje za granicą i nie zawsze miał dostęp do komputera aby obsługiwać platformę handlową. Zaproponował pani analityk, aby zadzwoniła do mnie i ja będę obsługiwać platformę z jej pomocą. Zgodziła się bez problemu ,co mnie bardzo zdziwiło. Chciałam wypłacić trochę depozytu który był dostępny i w nic niezainwestowany. Kolejnym dużym dla mnie zaskoczeniem było łączenie się przez AnyDesk z komputerem, następnym punktem programu było wmawianie i wymuszanie otworzenia kolejnych pozycji handlowych aby móc wypłacić depozyt.Naciskała abym wpłaciła 4000 euro, bo stracimy wszystko przez rosnącą marżę. Gdy nie chciałam otworzyć kolejnych pozycji i wpłacić pieniędzy, pani zaczęła na mnie krzyczeć "że jeśli jestem mądrzejsza, mam sobie radzić sama, że stracę pieniądze rodziny, dalej będę mieszkać w norze w której jestem itp,itd :), a nadmienię że miała tylko zatwierdzić wypłatę pieniędzy która miała status Processing. Po tej rozmowie postanowiłam pozamykać wszystkie pozycje handlowe, z czego udało się odzyskać około 1000 euro, oczywiście dostępnych na platformie. Wypłata tych pieniędzy też była długą batalią, polecam mailową, nie telefoniczną. Gdy dzwonią polecam jak mantrę powtarzać "Proszę zatwierdzić wypłatę depozytu", nie wdawać się w dyskusję i przepychanki słowne to nic nie zmieni, jedynie nam zaszkodzi popsutym humorem. Będą na siłę wmawiać że to nasza wina że straciliśmy pieniądze, mój partner usłyszał że jestem głupia, niewykształcona ,mam się nauczyć czytać i kupić sobie okulary gdy będę miała za co :) Wspomnę oczywiście że mój partner zweryfikował konto wszystkimi potrzebnymi dokumentami , zastrzegłam już je w BIK i będą do wymiany w najbliższym możliwym czasie. Po dwóch tygodniach odzyskaliśmy cały dostępny depozyt, ale tylko w Bitcoinach na portfel Blockchain, ponieważ wpłata odbyła się przez Bitsale. Po wielu mailach o podanie nr licencji na prowadzenie działalności finansowej, o nazwę regulatora pod którego należą z ich strony jest tylko echo. Wysłałam wypowiedzenie umowy, partner przy kolejnych telefonach od nich z namową odzyskania straconych pieniędzy także powtarzał o zamknięciu konta handlowego a do dnia dzisiejszego jest ono aktywne, zobaczymy co dalej z tego wyniknie. Ostrzegam, sprawdzajcie, weryfikujcie i inwigilujcie platformy do handlu, na pewno są uczciwe firmy z którymi można inwestować pieniądze, co nie oznacza że możemy nie utracić swoich środków, sami się piszemy na takie ryzyko. Nekstra jest firmą którą trzeba omijać z daleka, szerokim łukiem. Z całej tej sytuacji dla mojego partnera jest to nauczka za naiwność, a ja zdobyłam nową wiedzę o której istnieniu pojęcia nie miałam. PS. nie jestem osobą podstawioną piszącą niepochlebne komentarze :), tak pani analityk wytłumaczyła komentarze na temat ich firmy, podobno na stronach z rankingami brokerów forex w UK są opisywani w samych superlatywach, osobiście ich nie znalazłam, a linków wysłać nie chcieli.

Plusy
  • Platforma handlowa bardzo profesjonalna i wyglądająca zachęcająco
Minusy
  • Kultura analityków, wręcz jej brak
  • Regulamin, to istna samowolka z ich strony
  • Walka o wypłatę pieniędzy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

To jest banda naciagaczy i zlodzieji

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Banda złodziei ,ukradli 1000 Euro. Pseudo analityk Tomasz Witkowski podszywa się w brokera. Sprawdziłam że na platformie Nekstra pracuje Tomasz Witkowski jako broker od Ubezpieczeń.
Mnie wyświetliło się nazwisko Piotr Grodzki przy transakcji finansowej. Ukradną pieniądze twierdząc że to Pani wina, mimo że nie zamykało się pozycji np. na gaz, które analityk sam wygenerował wiedząc że będą straty bo to nie jest trafiona pozycja. Codziennie nękają telefonami proszą o weryfikację konta, o wpłatę kolejnych środków. Myślę że wcześniej czy póżniej nasze władze dopadną oszustów z Cypru, a łzy ludzkie zrobią swoje. Sama uzyskałam 96 Euro na plus, na co Pan "Witkowski" powiedział że marża zjadła resztę.
Bardzo złą robotę robi zmontowany filmik z udziałem Pana Szymona Hołowni i wiele osób w ten sposób traci kasę

Plusy
  • żadnych
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Pani Anno 70.Ja również byłem naiwny.Prawdopodobnie straciłem 2250 euro.Po dzisiejszej rozmowie w której przdstawiciel nekstry proponował doinwestowanie konta o 4000 euro postanowiłem zawiadomić o popełnienieniu oszustwa policję prokuraturę nie wiem jak interpol oraz bank z usługą chargeback.Popełnili dużo błędów które są do udowodnienia.To są ludzie bez sumienia i skrupułow potrafiący okraść własną matkęii dprowadzić człowieka do ruiny finansowej.Ci ludzie powinni zostać surowo ukarani.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam, moj partner rowniez zostal oszukany przez Nekstra. Starcilismy spora sume. Nie bede sie wypowiadac na temat Nekstry, bo musialabym uzyc okreslen, przez ktore moj komentarz nie zostalby opublikowany. W tym momencie pracujemy nad tym, zeby odzyskac pieniadze. Prosze o kontakt wszystkich, ktorzy chca odzyskac chociaz czesc wplaconej kwoty, chcemy zebrac jak najwiecej poszkodowanych osob. Mam swiadomosc, ze moze sie tutaj pojawic ktos podstawiony przez Nekstra, ostrzegam, wszystko bedzie dokladnie sprawdzane.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszustwo
  • Bezczelnosc
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Zostałam oszukana w ciągu 4 dni straciłam cała zainwestowana kwotę , nie mogłam wypłacić depozytu firma zasłaniała się tym, że nie mogą zweryfikować mojego konta ponieważ ID jest niezbyt czytelne , aż do czasu kiedy wyprowadzili większa część zainwestowanej sumy. Korzystają z AnyDesk również żeby inwigilować dane w komputerze w tym konto bankowe. Analityk przedstawiający sie jako Tomasz Witkowski w niewybredny sposób, krzycząc namawiał mnie do kolejnych inwestycji a kiedy odmówiłam powiedział żebym w takim razie radziła sobie sama, horror.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Nekstra to szajka złodzieju i oszustów zostałem okradziony na 90tysiecy zlotychwlipcu sierpniu i wrześniu tego roku

Plusy
  • Żadnych poza tym że przekonująco namawiają do inwestowaniaich telefony to znaczy numery są fikcyjne
Minusy Brak minusów
Opublikowano
2.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:4

Witam
podobnie jak w większości przypadków do założenia konta do przelania pieniędzy było wszystko OK oprócz jak ktoś zauważył wschodniego akcentu co też za bardzo nie dziwi, konsultant dzwonił z polskiego nr. ( +48 ) gdy przelałem pieniądze nagle z Łotwy bądź z Litwy ( +37 ) informując że będzie potrzebna weryfikacja konta, wszystkie firmy działają podobnie ale próby kontaktu zawiodły od czwartku dzwoniłem czas oczekiwania powyżej 30 min, czat u mnie wyglądał jak bym z robotem pisał więc napisałem po weekendzie w pon. maila że wystąpię z reklamacją do mojego banku odnośnie przelewu i nagle we wtorek 5 połączeń ostatnie odebrałem, po krótkiej rozmowie zawiodłem się lekko bo doradca mnie tylko chciał umówić ze specjalistą od handlu na rozmowę gdy wspomniałem o rezygnacji stwierdził że on teraz nie ma czasu i chce dlatego ustalić termin... po następnym telefonie przekonałem się że nie ma na co czekać i wystąpiłem do banku z reklamacją "Chargeback"

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:2
Oferta:3

Wczoraj dałem się złapać!!! Gość pomagający założyć konto słowem nie wspomniał o konieczności wysyłania skanu karty i dowodu - wręcz przestrzegał! jak wpłynęły pieniądze na konto, zablokował nr komórkowy ( 513130612 ). telefon nekstry nie odpowiada, na maile nie odpisują. na Live chacie piszą po rosyjsku. Wyciągnę od nich depozyt choćbym miał do tego dołożyć!

Plusy
  • brak
Minusy
  • oszuści z założenia
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Uwaga to Są Złodzieje wpłaciłem depozyt i pieniądze przepadły

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Zlodzieje
  • Zlodzieje
  • Zlodzieje
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam! Mam problem z odzyskaniem depozytu 250E. Okazało się ze przed wpłaceniem pieniędzy nie wymagano tzw. potwierdzenia konta (skanów dowodu osobistego,jakiegoś rachunku z Polski z miejscem zamieszkania i skanu karty płatniczej ). Są to dokumenty zastrzeżone gdyż używając tych skanów można np. zaciągnąć jakieś poważne zobowiązania. Niestety klient dowiaduje się ze trzeba przedłożyć te dokumenty w momencie gdy chciałby wycofać depozyt. Nekstra wtedy mówi: nie oddamy depozytu jeśli pan nie zweryfikuje konta...czyli własnie należny przesłać skany zastrzeżonych dokumentów. Osobiście zgłosiłem już sprawę na Policję i wiem że wszczęto jakieś postępowanie w tej sprawie gdyż Policja ma także zastrzeżenia do uczciwości tego przedsięwzięcia. Jeśli ktoś mógłby coś podpowiedzieć proszę o kontakt jak się to u was rozwiązało. Czy udało wam się odstąpić od umowy - zawartej niby przez wejście na ich stronę.
Pan analityk krzyczał na mnie do słuchawki - paranoja

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam,
Chciałem za ryzykować i sprawdzić jak działają platformy do handlu na giełdzie.
Tego samego dnia założyłem konta na kilku portalach w tym również Nekstra :)

Niestety....
Mam identyczne wrażenia jak przedmówcy.

Zanim wpłaciłem pieniądze wszystko było OK, mogli się do mnie dodzwonić bez problemu, wszystko działało bez zarzutu ;) Powinno dać mi sygnał to, że każdy 'konsultant' miał mocny wschodni akcent, niektórzy byli nawet nie do zrozumienia.

Po wpłaceniu gotówki (250€ na próbę, mniej się nie dało, konsultant namawiał mnie na minimum 1000) kontakt umilkł.
Wczoraj z konta zniknęło 300€ (250 + 20% bonus) zapytałem na czacie o co chodzi?!
Na innych UCZCIWYCH portalach są opłaty za prowadzenie konta, ale jest to 10-20€ - nie 300, i na pewno nie bez powiadomienia :D

Umówiliśmy się na telefon na pt. - w piątek cisza. Telefon milczy.
Cały świat do mnie dzwoni i rozmawiam normalnie, a oni nie mogli - nota bene za każdym razem jak dzwonili (a odbieram 99.9% telefonów) to w słuchawce po ich stronie nikt się nie odzywał.
Niezależnie, czy odbierałem w domu, w samochodzie przez BT czy na podwórku.

Facet bezczelnie wciska mi kit, że nie mogli się dodzwonić i że mam kiepski telefon ;)

Jakimś zbiegiem okoliczności po wczorajszym zgłoszeniu zniknięcia środków z konta dziś dodzwonił się 2x bez problemu ;]

Podobno opinie tutaj, to nieuczciwa konkurencja im wypisuje ;))
Wspomniał też, że JA jestem niepoważny ;))

I że 1000€ mogłem wpłacić bo to jest pieniądz! :D

Sprawa zostatnie niezwłocznie na dniach zgłoszona do UOKiK i do prokuratury rejonowej w Gdańsku.

Plusy
  • brak
Minusy
  • Oszuści, naciągacze
  • Wyłudzają pieniądze
  • Brak polskiego supportu
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Posłuchajcie uważnie!!! Nekstra jest stroną założoną przez oszustów! Profesjonalnie przygotowani oszuści dają swoim ofiarom poczucie winy za utracony majątek. W ten sposób odwodzą oszukanego by ten zgłaszał to na Policję. Jeśli inwestowałeś na tej stronie to na sto procent straciłeś pieniądze bo pieniądze tam zainwestowane przejmują oszuści, którzy aranżują mistyfikację obrotami tymi pieniędzmi, choć one są już w momencie przelewu na tą stronę stracone. Jeśli zainwestowałeś w Nekstra to już tych pieniędzy nie masz!!! Idź zgłoś to na najbliższy Posterunek Policji i zgłoś swoja sprawę!!! Pieniędzy już prawdopodobnie z dozą prawie pewności nie odzyskasz, ale możesz się przyczynić do złapania złodziei a w każdym razie możesz sie przyczynić by nie oszukali już innych. Zrób dobry uczynek i zgłoś to na Policję!!!

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Dzień dobry!
Na moją prośbę wypłacenia pozostałych 103 euro odpisali mi, że konto się samo zamknie jak się wyzeruje. Są namolni kłamią i okradają. Szczytem było namawianie do chwilówek. Ale najgorszą rzeczą jakiej dokonała Pani analityk do spraw ryzyka to wyłudzenie z konta z bitcoinami całej jego zawartości. Z uwagi na to, że nie umiałam posługiwać się tym kontem Pani powiedziała, że pokaże mi jak wypłacić. No i pokazała całość 1000 euro wpłaciła na Nekstrę, mimo braku mojej zgody. Następnego dnia zostało 133 euro, Na koniec miesiąca pobrano prowizję za konto i zostało 103 euro których nie mogę tknąć. Zgłosiłam sprawe na policję. Mam nadzieje, że ktos wpadł na pomysł i złozyl doniesienie o możliwości popełnienia przestepstwa do prokuratury wtedy z urzędu organy muszą sie zabrac za ściganie. Nie wiem czy Urząd ochrony konsumenta nie powinien być o tym procederze powiadomiony. Może jakieś ogłoszenie ostrzegawcze. Oni nadal kradną w świetle prawa. Pozdrawiam.

Plusy
  • Brak
Minusy
  • Złodziejstwo
  • Brak reakcji władz
  • Jakim cudem to coś funkcjonuje w Polsce?
Opublikowano
2.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:8
Oferta:1

Każdy kto pisze że tu zarabia kłamie. Moja historia jest podobna do Ewy i Wojtka, po pierwszy inwestycjach miałem stratę, kłótnia że starszym i młodszym analitykiem zmniejszyła moje zaufanie, a le tak naprawdę straciłem je po tym jak zablokowano mi dostęp do konta z depozytem 2000 EUR, bo nie podpisałem dokumentu potwierdzającego wpłatę depozytu, który defacto nie do końca nim był. Druga sprawa, wykonując wypłatę, analityk musi wyrazić zgode na jej wypłatę paranoja. Poruszenie tematu policji i lub innych źródeł, działa na nich jak płachta na byka, zaczynają straszyć. Ja odzyskałem swoje pieniądze po 2 tygodniach telefonicznej walki, oczywiście nie zwrócili pieniędzy do banku, lecz bitcoiny i to nie wszystkie na elektroniczny portfel. Kantor oczywiście wziął swoją prowizje, nie mała. W sumie straciłem tylko 500 PLN bo po ich przelewie na mój portfel bitcoiny skoczyły o 20%, tak straciłbym 500 EUR. Odradzam wszystkim tego brokera, to oszuści, firma na Cyprze, obsługa rosyjski języczna, obsługa nie istnieje, połączenia telefoniczne od nich z polskich nr. Nawet komórkowych. I tu ciekawostka, wykorzystują robaka by połączyć się przez obce nr. Telefonów komórkowych, zwrotnie dodzwoniłem się 3 razy do dzieci, rozmawiałem z ich rodzicami, sprawdzaliśmy i połączenia nie były wykonywane z ich telefonów, mimo nawet 40 min rozmów. Spraw zgłoszenia na policję spełzła na niczym. PiSowska Policja ma to generalnie w d.... Uważajcie co robicie.

Plusy
  • Brak
Minusy
  • Oszuści i złodzieje.
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Szczerze odradzam z korzystania z Nekstry. Zaczyna się od słodzenia i obiecanek spłacenia kredytów czy kupna wymarzonego samochodu. Cuda niewidy. Moim celem było bezpieczne korzystanie z robota i ewentualne zarabianie niewielkich sum. Jednak szybko odezwał się "starszy analityk" z Łotwy/Estoni, który rozpościerając przede mną piękne perspektywy, natrętnie wciskał mi swoje podpowiedzi w otwieraniu pozycji. Po, co prawda lepszym okresie i zarobieniu jakichś "wirtualnych" pieniędzy, w wyniku jego złego doradztwa, w ciągu 2-3 godzin "Wykorzystanie marży" podskoczyło do ponad 70% co groziło automatycznym zamykaniem pozycji. Aby ratować cokolwiek, pozamykałem wszystko. Ten wspaniały "starszy analityk" już się nie odezwał ale w zamian, również z tamtego kraju zadzwoniła do mnie zaciągająca rosyjskim, łamaną polszczyzną mówiąca "starsza analityk kryzysowa". Ochydne babsko, bardzo natrętne i bezczelne. Namawiała ażebym dofinansował swój depozyt. Ażebym, jak nie mam, pożyczył od kogoś pieniądze, a ona pomoże mi wyjść z kryzysu i zacznę zarabiać. To było już gdzieś po 3-4 tygodniach "zarabiania" pieniędzy z tym pierwszym analitykiem, który obiecał że po 1-2 tygodniach zarobię na tyle że będę mógł wypłacić tyle ile pierwotnie zainwestowałem. Ta "starsza analityk kryzysowa" , tą swoją bezczelnością i natręctwem była tak odpychająca że w końcu zablokowałem jej nr telefonu. Oczywiście telefony działają tylko w jedną stronę. Nie można, w pilnej, kryzysowej sytuacji zadzwonić do tzw. analityka. Zdecydowałem się na samodzielne otwieranie pozycji i próbę odzyskania swojego wkładu. W sytuacji gdy mi się to udało, zadzwonił ten pierwszy analityk, tłumacząc się że był na urlopie. Gdy po 2 godzinach wróciliśmy do dyskusji, powiedział że był na chorobowym. Gdy przypomniałem mu o tym że 2 godziny temu mówił o urlopie, zrobił mix i wypalił że był na urlopie chorobowym. Cyrk. O ile pamiętam, w tym momencie zdecydowałem się na wypłatę wszystkiego, czyli praktycznie tego co zainwestowałem. Po przyciśnięciu przycisku "wypłać" pojawił się komunikat "Processed" i czekałem kilka dni, po których napisałem do support'u na czacie zapytanie o termin otrzymania przelewu. Odpisano mi że według regulaminu wypłatę muszę przedyskutować ze swoim analitykiem. Ja w regulaminie nie widzę takiego zapisu. Po następnych kilku dniach (łącznie minęło 6 roboczych) poprosiłem o kontakt z analitykiem w celu poinformowania go o chęci wypłaty środków. Zadzwonił a ja naiwny klaun, znowu dałem się namówić na współpracę, do momentu jak źle mi obstawił złoto. W momencie silnego spadku dużo jednostek obstawiliśmy na sprzedaż i co prawda na jednym po zamknięciu szybko zarobiłem kilkaset wirtualnych złotych. Analityk obiecał że gdyby coś się działo to będą do mnie dzwonić. Niestety spadek złota się zakończył i wystrzeliło ono gwałtownie do góry, a ja chyba ze stanem przedzawałowym patrzyłem jak to co samemu wcześniej, przez niego straciłem a udało mi się samemu odrobić, tracę w oka mgnieniu. Marża przekraczała 75% i jedna pozycja została automatycznie zamknięta. Potem zamknęłem drugą i trzecią. Wszystko pozamykałem i znowu zostałem z depozytem ponad 3-krotnie mniejszym niż to co zainwestowałem. W wielkiej złości kilkukrotnie pisałem do Nekstry na czacie że potrzebuję pilny kontakt z analitykiem a oni spokojnie, że analityk został poinformowany i abym oczekiwał na kontakt. Kipiałem. Następnego dnia zadzwonił pan "bohater" - "starszy analityk finansowy" , tłumacząc się że nie mógł zadzwonić bo w firmie wysiadł prąd. Dziecinada. Ja mu na to jak wysiadł jak pisałem z obsługą na czacie i pisali że poinformowali analityka? A poza tym takie firmy mają awaryjne generatoratory prądu. W tym momencie ostatecznie stracił moje zaufanie. Tylko że ja głupi za bardzo zaufałem sobie i po kilku dobrych obstawieniach, zrobiłem jeden okropny błąd przez który straciłem wszystko. Z jednej strony ból i pretensje do samego siebie o dziecinną naiwność ale z drugiej strony ulga że już po wszystkim. Kto wie czy cokolwiek wyciągnąłbym ze swojego zarobku. Z tego czego doświadczyłem, czytając na life czacie że mój analityk ma decydować o mojej wypłacie i z tego co czytam od innych, mogę domyślać się że żadnych pieniędzy stamtąd bym nie zobaczył. Analityk kilkukrotnie namawiał mnie abym jeszcze nie wypłacał, a ile razy obydwoje namawiali ażebym doinwestował. Traktuję to jako bolesną lekcję życiową która uświadomiła mi żeby nie kierować się chciwością, pieniądz zarabiać własnymi rękoma i fachem a zaufanie do obcych ludzi ograniczyć do wartości bliskiej zeru. Zdrowie ważniejsze od pieniędzy dlatego odradzam wszystkim stres wiążący się ze współpracą z Nekstra. Pozdrawiam.

Plusy
  • Chętna pomoc w procesie wpłaty depozytu
Minusy
  • Natrętni, niewiarygodni analitycy
  • Niewiarygodny support z life czatu
  • Zależność wypłaty od analityka
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Bardzo ostrzegam!!!!!!!!!!! Moja historia jest podobna. Próba odzyskania depozytu zakończyła się założeniem portfela na Blocchaimie (z pomocą przedstawicielki Nekstra)i tam przelano tylko 150 eur (100 eur po drodze zniknęło - niby zgodnie z ich regulaminem) ale z tego portfela też wypłacić się nie da. Telefonu do obsługi klienta Nekstra nie odbiera, dalej nie ma możliwości odzyskania pieniędzy na własne konto.

Plusy
  • żadnych
Minusy
  • brak możliwości odzyskania własnych pieniędzy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam!
Moja historia jest bardzo podobna. Zarejestrowałam się na platformie za namową przedstawiciela platformy. Miało wystarczyć 250 euro, pracować miał za mnie komputer, automat. Chciałam wypróbować taką formę inwestycji. Na drugi dzień okazało się, że nie mogę sama funkcjonować muszę posiadać osobistego doradce, analityka, który poprowadzi moje inwestycje. W związku z tym muszę dopłacić 400 euro. Tak też zrobiłam. Szybko straciłam te pieniądz podobno z mojej winy. Nie spodobało mi się że do weryfikacji konta należy podać tyle danych osobowych, dlatego chciałam się wycofac. Walka trwała okolo tygodnia. W trakcie niej zdecydowałam sie przelać 1000 euro na konto portfela blockchein.com. No i tutaj okradziono mnie koncertowo. Pani obiecała, że pomoże mi wpłacić pieniądze z powrotem na moje konto w banku, a przelała je na Nekstre i tak straciłam 1650 euro. Dramat. Złodzieje, Wyłudzacze OSTRZEGAM!
Proszę o kontakt ze mną osoby poszkodowane.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:1
Platforma:3
Oferta:1

Wpłaciłam wszystkie swoje oszczędności po namowie doradcy owszem zarobiłam, następnie naotwierał mi kontraktów waluta do waluty i wszystko poszło bardzo na minus więc udzielili mi kredytu. Pożyczałam ogromne pieniądze i spłaciłam kredyt, chciałam wycofać swoje lecz wtedy zaczęły się schody bo okazało się że najpierw muszę przelać od siebie całą prowizję wtedy będę mogła odebrać swoje. Niestety prowizja trafiła na mój depozyt zamiast na prowizję (przelew robiłam razem z doradca) Po ogromnych kłótniach znów pożyczyłam pieniądze na prowizję i sam kierownik sprawdzał że jest dobre konto. Znów to samo. Czy to oszuści i cały czas naciągają mnie na wpłacanie tej prowizji. czy jest jakiś sposób na wypłacenie pieniędzy które pożyczyłam

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści i naciągacze!!! Wyrafinowana zagrywka by zwabić i wyłudzić pieniądze!!! Program nastawiony na wyciągnięcie jak największej ilości pieniędzy a potem znikają. Nie odpowiadają na prośby kontaktu!! Koniec straciłeś pieniądze i tyle!!! Wycofaj się jak najszybciej bo tyle ile włożysz tyle stracisz!!! Jak już włożyłeś to już nie brnij dalej bo to tak działa!!! próbują cię naciągać, że żeby uratować to co włożyłeś, musisz dać więcej!!! Więcej na stratę!!!

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszuści!!
  • Profesjonalni Oszuści!!
  • Wyrafinowani Profesjonalni Oszuści!!
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

wiarygodnosc zadna, stracilem przez 10 dni kilkadziesiat tysiecy zlotych - ktorych prawdopodobnie nigdy nie odzyskam, zlodziejska firma, slodkie wstepy a potem z godziny na godzine patrzysz na straty
i stale podjudzanie o dopelnienie konta w tym sa specjalistami - ostrzegam !!!!!!!!!!!!!!!!

Plusy
  • zadne
Minusy
  • ludzie nie dajcie sie nabrac !!!
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Mam dostęp do konyta, przeprowadziłem transakcję. Niestety moje zaufanie spadło, próba wycofania depozytu zakończyła się fiaskiem.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszukują
Opublikowano
8.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:10
Obsługa klienta:7
Platforma:10
Oferta:8

Co za głupstwa piszecie?
Działam już 3 miesiące! I robotem handluje i czas od czasu z doradcą!
Łącznie już zainwestowałem powyżej 10000 zł. I jak potrzebowałem to 2 razy wypłacałem na swoje konto!
A weryfikacja to jest normalna rzecz!

Plusy
  • Platforma
  • Obsługa w języku Polskim
Minusy
  • Brak aplikacji narazie
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści, wpłaconych pieniędzy nie da się odzyskać. Wymagają przesłania poufnych dokumentów w celu pełnej aktywacji inaczej nie da się odzyskać kasy.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszuści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Absolutnie nie rejestrowac sie na tej stronie. Mimo wyslania wszystkich dokumentów konto nie aktywne i nie ma mozliwosci wyplaty { i tak jestem stratny}, co chwila telefon i namawienie o wpłatę wiecej pieniędzy. Odradzam

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam! Mam problem z odzyskaniem depozytu 250E. Okazalo sie ze przed wplaceniem pieniedzy nie wymagano tzw. potwierdzenia konta (skanow dowodu osobistego,jakiegos rachunku z Polski z miejscem zamieszkania i skanu karty platniczej ). Sa to dokumenty zastrzezone gdyz uzywajac tych skanow mozna np. zaciagnac jakies powazne zobowiazania. Niestety klient dowiaduje sie ze trzeba przedlozyc te dokumenty w momencie gdy chcialby wycofac depozyt. Nekstra wtedy mowi: nie oddamy depozytu jesli pan nie zweryfikuje konta...czyli wlasnie nalezy przeslac skany zastrzezonych dokumentow. Moim zdaniem jest to oszustwo polegajace nie tylko na uzyskaniu zastrzezonych informacji ale takze jakiejs (minimum 250E) sumy pieniedzy. Nie ma chyba zadnych trudnosci by odeslac po prostu pieniadze na rachunek z ktorego przyszly do Nekstra a sa przeciez skojarzone z odpowiednim kontem,mailem i nazwiskiem. Nekstra dosc mocno sie reklamuje na Facebooku i pewnie nie tylko.Można więc zalożyc że oszukano mnóstwo ludzi. Osobiście zgłosiłem już sprawę na Policję i wiem że wsdzczęto jakieś postępowanie w tej sprawie gdyż Policja ma także zastrzeżenia do uczciwości tego przedsięwzięcia. Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam!

Plusy
  • Mozna szybko wplacic depozyt na konto Nekstra :)
Minusy
  • duzy minus za niemozliwosc odzyskania depozytu
Opublikowano

Dodaj własną opinię

Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

 

Potwierdzam, że dodana opinia została stworzona na podstawie osobistych doświadczeń i żaden z brokerów nie zachęcał mnie w żaden sposób do jej publikacji.

Forum Nekstra - pytania i odpowiedzi

  1. jamonia
    Avatar

    Dzień dobry. Właśnie przeczytałam wpisy na państwa stronie odnośnie nieuczciwego Nekstra. Czytając czułam się jak bym to ja była . Wszystko się zgadza , ten sam schemat działania.Ja jestem na platformie Nekstra. Wpłaciłam w przeciągu tygodnia łącznie 2500euro. Zaczęłam od 250 euro, potem po 500euro.Jeszcze mam tam konto aktywne. A Pani analityk która mnie prowadzi , wciąż nakłania do dalszych przelewów. Przelewy robione były pod duża presja, nakłaniała i wymuszała na mnie decyzje.Zostałam totalnie zmanipulowana Gdy włączałam anty desk i łączyłam się z nią na komputerze to pani analityk za mnie wszystko robila. Nawet kredyt na stronie mojego banku. Ja już niestety nie ma z czego wpłacac. Mam rodzinę . Czworo małych dzieci, chciałam polepszyć nasz skromny byt i niestety chyba już straciłam te pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać. Nie zweryfikowalam jeszcze konta. Nie wysłałam scanu dowodu osobistego, czy karty kredytowej. Czterdzieści procent kapitału jest zainwestowany w otwarte pozycje. Pani analityk naciska na wplate większej sumy pieniędzy abyśmy mogli obstawić pewne pozycję. Jak się z tego wycofać, jak odzyskać kapitał, bo to jest w mojej sytuacji najważniejsze. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast nadwyżki na koncie mam duże Zero. Proszę pomoc. Jak i co zrobić aby cokolwiek odzyskać z tych pieniędzy.Pozdrawiam.

    Opublikowano 22 listopada 2020
  2. pawlaczek
    Avatar

    Chargeback nie działa, bitsale umywa ręce ich transakcje są nie odwracalne… my kupujemy bitcointy oni przelewają na nr portfela nie konta. ( działa na zasadzie kantora ) po wymianie jedyną opcją jest firma NEKSTRA ewentualnie policja czy prokuratura ale w Polsce zamkną sprawę na 100% ze względu na brak dowodów na przestępstwo czy wyłudzenie.

    Chargeback zadziałał na początku po 2tyg. moja reklamacja została anulowana przez bitsale więc i do nich napisałem z prośbą o rozwiązanie problemy, niestety jak wyżej napisałem nie ma opcji anulowania transakcji.

    Opublikowano 13 listopada 2020
  3. Oszukali
    Avatar

    Witam,
    Tez mam ten sam problem co wy z Nekstra. Na początku własnie wszystko było ok, z pomocą ich doradcy zainvestowałem 250 euro. Zakup zostało na rzecz Bitsel.com a portfel otwozyłem z ich pomocą właśnie w Nektsra. oczywiscie po zaplaceniu zadzwonił Starszy Analityk (straszny człowiek, i wsposób rozmowy) i namawiał mi do zainwestowania przynajmniej jeszcze 1000 euro abym mogł współpracować z Analitykiem itd…. na szczescie sie nie zgodziłem i bardzo mi zdenerwował az tez potem zaczynałem krzyczyc na niego. Napisałem na czacie ze chce uzyskac swoje kasy ale właśnie piszą ze jest wymagano wysłania dikumentuw tozsamości oraz jakis rahunek zapłacony przez Bank akurat do nich nie wysłałem. Moje pytanie jest taka bo jak zainvestowałem te 250, dostałem mail z Bitsale.com abym wysyłał swoj dokument tożsamości w celu weryfikacji, moje pytanie czy macie wiedzy czy Nekstra moze miec dostep do moje dokumenty ktore zostały wysłane do Bitsale????

    Opublikowano 2 listopada 2020
  4. Krzyś
    Avatar

    ZŁODZIEJE !!!
    Pożegnajcie się z tymi 250 euro (oby nie więcej).

    OSTRZEGAM !!!

    Opublikowano 29 października 2020
  5. Rafal9
    Avatar

    Witam,
    Czy u kogoś z Państwa, kto zgłosił procedurę chargeback do banku udało się odzyskać pieniądze?
    Niestety jestem w podobnej sytuacji podczas rejestracji konta przez konsultanta wszystko było wporząku, ale tylko do czasu wpłacenia depozytu początkowego, potem informacja o koniecznych skanach dokumentów do weryfikacji konta, szkoda że nie robią tego podczas jego zakładania a przedewszystkim przed wpłaceniem depozytów. Dokumentów napewno im nie wyślę bo jest to potencjalna próba wyłudzenia danych osobowych która grozi późniejszymi konsekwencjami, dzwonią za każdym razem z innego numeru, n które nie można oddzwonić, ponieważ numer nie istnieje lub należy do zupełnie inne osoby niezwiązanych ze sprawą, najprawdopodobniej używają jakiegoś automatu „robaka” który zmienia numery.
    Walczę z nimi od tygodnia, wysłałem odrazu odstąpienie od umowy wszystkimi możliwymi formami również oświadczenie telefonicznie, ale wygląda na to że się tym nie przejmują, dzwoniąc do mnie za każdym razem znowu pada pytanie czy już zweryfikowałem swoje konto, poprzez wysłanie dokumentów.
    Pytanie czy bank będzie w stanie odzyskać te pieniądze…

    Opublikowano 6 października 2020
    • pawlaczek
      Avatar

      Witam
      Ja po 2 tygodniach od złożenia reklamacji „Chargeback” odzyskałem swoje 500e, mBank bez żadnego „ale” nie musiałem nawet udowadniać że na własną rękę próbowałem dogadać się z nimi. Tylko ja właśnie nie zweryfikowałem tam konta i nie było żadnej działalności handlowej.

      za to teraz mam telefony z kierunkowymi z afryki… +212 ( Monako ) i +221 ( senegal )
      wszystkie blokuje bo czasami i w nocy o 3-4 potrafili dzwonić.

      po odzyskaniu pieniędzy ostatni email jaki dostałem to

      Szanowny *************,

      Zauważyliśmy, że Pan/Pani otworzył / ła konto na naszej platformie w dniu [DATE] i na koncie była działalność handlowa . Jednak otrzymaliśmy powrót pieniędzy, który został wydany na kwotę €500.00.

      Jeśli Państwo chce powrotu piniędzy – musi być dokonany jeden proces, który nie był dokonany. Proszę zobaczyć na platformie nekstra.com.

      Prosimy o znacznej przyczynie podjętych działań i traktujemy tę sprawę jako nieuczciwą działalność chyba dysput charge-back został anulowany.
      ….
      i w dalszej części zaś namawiają do weryfikacji konta na ich stronie w ciągu 3 dni roboczyczych…bl bl bl

      pozdrawiam wszystkich i polecam skorzystać z usługi Chargeback

      Opublikowano 7 października 2020
      • Oszukali
        Avatar

        witam,
        powiedz mi prosze czy ta „chargebackk” działa jak zainwestowało sie wiecej nie te 250 euro, bo jak ci z Nekstra pomagali otwozyć konta i zainvestowac te pierwsze 250, to zakup było w portalu Bitsel.com.
        to jak to działa zgłoszenie „chargebackk” musi byc uzupełniona dla Bitsale.com czy Nekstra???

        Opublikowano 5 listopada 2020
        • ForexRev Team
          ForexRev Team

          Czyli wychodzi na to, że wpłaciła Pani środki nie do Nekstry, tylko kupiła Pani za nie bitcoiny w kantorze kryptowalutowym. Tym samym sama transakcja dokonana kartą jest legalna, a chargeback w tym wypadku niestety nie będzie skuteczny. Nie będzie skuteczny bo w tym wypadku Bitsale to firma, która Pani nie oszukała. Zrealizowała transakcję na podany przez Panią adres portfela. Widocznie podała Pani portfel oszustów, do których trafiły środki w postaci kryptowalut. Warto zgłosić sprawę również do bitsale.

          Z drugiej strony domena bitsel.com nie działa, czy na pewno wpłacała Pani środki na tej stronie? Może chodziło o bitsale.com? Jeśli tak, to powyższa wiadomość jest prawdziwa. Jeśli jednak był to bitsel.com, która już nie działa, wówczas można próbowac z chargeback, gdyż widocznie była to również platforma stworzona na potrzeby wyłudzeń.

          Opublikowano 6 listopada 2020
    • ewa
      Avatar

      Witam
      Mnie się nie udało z uwagi na to że płaciłam kartą płatniczą. Karty kredytowe mają pół roku na reklamację.
      Zgłosiłam też sprawę na policję policja na prokuraturę ale umorzono postępowanie. Nie można udowodnić wyłudzenia i oszustwa, bo na platformie jest punkt w regulaminie, że sami odpoiadamy za inwestycję. Oni nie biorą za to odpowiedzialności. Wał potężny i trudny do udowodnienia. z rozmowy wynikało ze oni mają odpowiedzialność za swoją pracę ale to nie prawda. Nic nie tłumaczy nie przeczytania umowy. Siedzibę mają na Cyprze porozumiewają się poprzez Estonię i Anglię. Przedziwne że firmy windykacyjne tez mają siedzibę w Estonii, Mam teraz potężne problemy ze spłatą pożyczki. Dramat OSTRZEGAM.

      Opublikowano 1 listopada 2020
    • Jan
      Avatar

      Witam,
      Dostałem zwrot depozytu o 50 euro mnie, ale dobre i to. Byłem bliski założenia sprawy sądowej, ale zaryzykowałem aktywacje konta która to była niby niezbędna do zwrotu depozytu… wziąłem dane osoby która telefonicznie gwarantowała zwrot, wszystkie maile itd. Oczywiście głośno i wyraźnie ostrzegałem ich przed prawnikiem. Po 3 tygodniach był zwrot na kartę z której płaciłem.
      Do dzisiaj dzwonią te same osoby i namawiają to inwestowania. Rozłączają sie bezczelnie jak mówię ze nie jestem zainteresowany, ze nie chce byc bogaty! Wtedy te ich formułki biorą w łeb bo jak to nie chce pieniędzy? Tego ich nie uczyli:)
      Mi sie udało wyplątać z własnej głupoty.. powodzenia

      Opublikowano 17 listopada 2020
  6. Darek
    Avatar

    Ja założyłem konto na Nekstra i wplacilem wymagane 250E gdyz z poczatku wszystko wydawalo sie w porzadku. Jednak nastenego dnia kiedy weszlem na stronke zobaczylem ze mimo wplaty aktywacyjnej konto nadal jest nieaktywne. Po konsultacji okazalo sie ze aby aktywowac trzeba wyslac skany moich najwazniejszych dokumentow osobistych: Dowód Osobisty (lub Paszport),skan karty platniczej,a nawet skan jakiegos kwitu opat w Polsce z widocznym adresem. To wtedy dopiero zrozumiałem że padlem ofiarą oszustwa. Oczywistym następstwem podania tych wszystkich informacji mogloby byc np. sprzedanie mojego mieszkania,zaciagnięcie jakichś kredytow,itd. Niestety mimo moich wielokrotnych monitow o zwrot pieniedzy nie mam ich do dziś (to juz ok. 4miesiace) ponieważ jak twierdzi Nekstra nie mogą mi ich zwrócić dopuki nie wyślę skanów dokumentów…no anie mogę ich wysłać. Niestety o tym ze jest taki mechanizm nie powiadomil mnie konsultant z Nekstra ktory rozmawial ze mna telefonicznie,pomagając” mi w dokonaniu wpłaty aktywacyjnej. Samo to świadczy że intencje Nekstra nie mają nic wspólnego z uczciwością i rzetelnością. Zawiadomiłem oczywiście Policje i wysłałem im skany z konta na Nekstra a nawet zapis czatu z konsultantką w którym domagałem sie zwrotu z pieniedzy. Odpowiedż była że poproszą jeszcze o dodatkowe informacje i skany być może ,ale kiedy zapytałem jakie zapadlo głuche milczenie. Wygląda na to ,że w Polsce Policja nie potrafi sobie poradzić z przestępczością internetową i oszukany człowiek pozostaje sam na pobojowisku. Wygląda też na to że wszystkim (poza oszukanym) pasuje ten układ więc uważajcie kochani proszę bo nikt Wam nie pomoże.Pozdrawiam!

    Opublikowano 8 września 2020
    • Oszukali
      Avatar

      Czesc czy Nekstra prosiła ci o dokumentów czy Bitsale.com
      Pytam bo tez padłem ofiarę tych ludzi.
      Czy uwazasz ze Nekstra jest powiązane z Bitsale.com bo akurat do Bitsale.com wysłałem dokumenty potwierdzający tożsamość?

      Opublikowano 2 listopada 2020
  7. lidia
    Avatar

    Jesli Nekstra to nieutrzciwy broker i otrzymal odemnie kopie tozsamosci, poniewaz tego wymagal.
    Czego moge sie obawiac i co moge zrobic.

    Opublikowano 5 września 2020
    • ForexRev Team
      ForexRev Team

      Najlepiej zablokować dokument, który im Pani przesłała i wyrobić nowy.

      Opublikowano 8 września 2020
  8. Tadzik
    Avatar

    Czy ktoś korzystał z Chargeback – reklamacja płatności kartą?

    Opublikowano 13 sierpnia 2020
    • ms
      Avatar

      witam, jestem po rozmowie z bankiem i jak najbardziej zalecają złożenie Chargeback . Efektu nie gwarantują ale jest szansa. czekam jeszcze na odzew z nekstra ponieważ po rozmowie z ich dwoma konsultantami wydaje mi sie, że trochę sie wystraszyli chociaż pewnie jestem naiwny… nie aktywuję konta ponieważ 1. w życiu im nie wyśle skanów dokumentów o które proszą! 2. jeśli to zrobię to po 30 dniach braku aktywności na koncie zabiorą 200usd. wysłałem na wszystkie możliwe maile oświadczenie o zerwaniu umowy ze wzdlędu na niezgodność usługi z umową. czekam…

      Opublikowano 28 sierpnia 2020
  9. Ignac
    Avatar

    brak sów na tych oszustów

    Opublikowano 9 sierpnia 2020

Pozostaw odpowiedź Ignac Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz zadać pytanie? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z forum dla tego brokera i wypełnij poniższy formularz.

 

Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przewiń na górę