CMC Markets sponsorem drużyny rugbystów
Broker CMC Markets poinformował o nawiązaniu współpracy z zespołem The Blues, występującym w profesjonalnej lidze rugby w Nowej Zelandii. Na mocy podpisanej umowy broker będzie sponsorem drużyny w sezonach 2021 i 2022 rozgrywek Sky Super Rugby.
Zgodnie z oficjalnym komunikatem spółki, logo CMC Markets pojawi się na spodenkach zawodników, a także na innych elementach ubioru sportowego. Marka będzie widoczna również na stadionie Eden Park. To kolejna umowa, która wchodzi w skład sportowego portfela sponsorskiego CMC Markets. Wcześniej broker podpisał umowę z drużyną Sydney Sixers, która występuje w australijskiej lidze krykieta Big Bash League.
Komentując informację o nawiązaniu współpracy, dyrektor generalny CMC Markets New Zealand Chris Smith powiedział, że od czasu uruchomienia biura w Nowej Zelandii 15 lat temu, spółka CMC Markets zbudowała historię wspierania utalentowanych sportowców wywodzących się z lokalnej społeczności. Smith przyznał, że The Blues to drużyna, którą oglądał od dziecka i naprawdę nie ma lepszego sposobu na uczczenie 15-lecia obecności na rynku niż nawiązanie współpracy z jedną z czołowych drużyn sportowych Nowej Zelandii.
Rośnie popularność sportowego sponsoringu
W ostatnich miesiącach wzrosła liczba umów sponsorskich pomiędzy drużynami sportowymi a wiodącymi brokerami finansowymi. Sportowe umowy sponsorskie pomagają brokerom w globalnej ekspansji i budowaniu świadomości marki. Rozgrywki Sky Super Rugby Aotearoa rozpoczną się 27 lutego. The Blues w Wellington zmierzą się z Hurricanes.
Zdaniem Andrew Hore’a, dyrektora generalnego The Blues, spółka CMC Markets ma międzynarodowe korzenie, ale jest lokalnie obecna w Nowej Zelandii. Jej zaangażowanie w społeczność i wspieranie organizacji charytatywnych, takich jak Variety, wywarło duże wrażenie w całym kraju. Sprawiło też, jak przyznał Hore, że drużyna dostrzegła w brokerze wspólne wartości, które pozwalają mieć nadzieję na nawiązanie dłuższej współpracy.