Dwa miesiące po zakazie reklamowania opcji binarnych we Francji
Dwa miesiące po wprowadzeniu przez Francję zmian w przepisach AMF dotyczących między innymi zakazu elektronicznego reklamowania brokerów opcji binarnych, sprawdzamy jak wygląda obecna sytuacja na rynku.
Wydaje się, że francuskie kluby piłkarskie dostosowały się do dyrektywy i sukcesywnie rezygnują z reklam opcji binarnych. Jednakże broker 24options.com wciąż reklamuje się jako oficjalny partner Juventus FC. Podobnie jest na oficjalnej stronie samego Juventus, gdzie znajdziemy logo serwisu jako jednego z partnerów klubu. Na razie jednak nie jest to działanie nielegalne, ponieważ oficjalnie wszelkie współprace należy zakończyć 30 czerwca bieżącego roku.
Według analizy FinanceFeeds, opracowanej na podstawie 20. edycji raportu Deloitte Football Money League, 50% klubów piłkarskich będących w top 20. prowadziło współpracę z firmą Forex. Kluby Juventus i Tottenham Hotspur przyznały, że współpracują z brokerami opcji binarnych. AS Roma usunęła informację o współpracy z EZTtrader.com ze swojej strony internetowej, a pozostałe kluby milczą na ten temat.
Do 30 czerwca francuska AMF musi poprzestać na ostrzeżeniach i umieszczaniu brokerów na czarnych listach. Ostatnia taka lista liczy 315 brokerów.