easyMarkets nowym sponsorem Realu Madryt
Broker easyMarkets poinformował o podpisaniu umowy sponsorskiej z Realem Madryt. Współpraca z piłkarskim mistrzem Hiszpanii i jedną z najpopularniejszych drużyn na świecie potrwa trzy sezony. Marka easyMarkets dzięki tej umowie dotrze do niemal każdego zakątka ziemi.
Dyrektor ds. marketingu easyMarket Ohad Golan powiedział, że spółka szukała partnera, który ma ogromną rozpoznawalność, bogatą historię oraz wiernych fanów. Podkreślił, że Real Madryt był oczywistym wyborem z uwagi na to, że każdy mecz tej drużyny obserwowany jest przez miliony osób na całym świecie.
Zawarcie umowy skomentował również Emilio Butragueño, dyrektor ds. relacji instytucjonalnych Realu Madryt. Zdaniem legendarnego napastnika Królewskich, zarówno Real, jak i easyMarkets są liderami w swoich branżach i wyznają wspólne wartości. Butragueño z radością powitał nowego sponsora klubu, który od sezonu 2020/21 może chwalić się tytułem Oficjalnego Partnera Tradingu Online.
Kluby sportowe, a w szczególności piłkarskie, to w ostatnim czasie częsty kierunek wybierany przez brokerów i firmy kryptowalutowe. Spółki działające w branży finansowej dzięki takiej współpracy zyskują dostęp do globalnej bazy potencjalnych klientów, a rozpoznawalność ich marki znacząco rośnie.
Brokerzy wchodzą w branżę sportową
W przeszłości brokerzy Forex byli partnerami takich klubów jak m.in. FC Barcelona. Spółka zyskuje obecność w mediach, ale zdaniem ekspertów efekty często mogą być przeciwne do zamierzonych, a zwrot ze sponsoringu sportowego często jest ujemny. Przykładem może być spółka IronFX, która po umowie z Barceloną wpadła w kłopoty finansowe. USGFX sponsorował angielski klub Sheffied United, a niedawno złożył wniosek o bankructwo.