Europejscy klienci OANDA z pełnym dostępem do TradingView
Platforma TradingView poinformowała, że klienci europejskiego oddziału OANDA odzyskali pełny dostęp do informacji i analiz poprzez swoje konta. Integracja między obydwoma podmiotami została przywrócona po blisko trzech latach przerwy.
W grudniu 2017 roku OANDA poinformowała swoich klientów o konieczności ograniczenia transakcji wykonywanych z europejskich rachunków za pośrednictwem zewnętrznych podmiotów. Klienci OANDA z Europy mogli nadal korzystać z platformy w celu uzyskania informacji, jednak nie mogli wykonywać transakcji poprzez terminal TradingView. Wówczas OANDA przypisywały te zmiany spodziewanym wymogom regulacyjnym, które miały wejść w życie na początku 2018 roku.
Obecna integracja OANDA z TradingView jest szersza niż w roku 2017. Tym razem OANDA Europe jest zintegrowana z panelem transakcyjnym TradingView, co pozwala na zawieranie transakcji bez konieczności opuszczania platformy. Dodatkowo, użytkownicy TradingView, którzy są klientami OANDA, mogą otrzymywać personalizowane powiadomienia obejmujące najważniejsze wiadomości, mogą kontaktować się z innymi użytkownikami oraz wyszukiwać najbardziej popularne akcje w danym dniu.