FCA rozsyÅ‚a listy „Drogi CEO” w zwiÄ…zku z nieuczciwym marketingiem
Brytyjskie FCA rozsyÅ‚a listy do prezesów brokerów w zwiÄ…zku z dziaÅ‚aniami marketingowymi jakie prowadzÄ… te firmy. FCA stwierdziÅ‚o, że komunikaty marketingowe mogÄ… wprowadzać w błąd inwestorów, sprawiajÄ…c wrażenie, że wszystkie produkty oferowane przez brokera sÄ… regulowane przez FCA, co w praktyce wyglÄ…da zupeÅ‚nie inaczej.Â
Regulator zwrócił uwagę brokerom, by Ci upewnili się, że ich klienci mają pełne informacje na temat regulacji jakimi objęte są poszczególne produkty finansowe, które oferują. Przypomniał również o ich obowiązkach podczas komunikacji z potencjalnymi klientami oraz mocno zasugerował ponowną weryfikację ich stron internetowych oraz akcji promocyjnych.