menu

Strona Główna > Brokerzy Forex > Dowmarkets

Dowmarkets

Firma Dowmarkets
Adres www
Typ brokera Market Maker
Min depozyt -
Regulacje -
Polski support -
Rabat -

Ocena zbiorcza

Zobacz oceny
1.8
Średnia ocena

1.8/10

Wiarygodność ( 1.5 )
Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Obsługa klienta ( 1.6 )
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Oferta ( 2.4 )
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Platforma ( 1.7 )
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

Opis

Dowmarkets to scam posługujący się fałszywym numerem licencji. Na swojej stronie podaje adres korespondencyjny, którym posługuje się także inny nieuczciwy broker Maxi Trade, powiązany z markami Agricole Trade, Aspen Holding i Olympus Markets. Ostrzegamy przed wpłacaniem jakichkolwiek środków do tych firm. 

Jeśli jesteś pokrzywdzony, zapraszamy do grupy na facebooku, gdzie zrzeszają się inni poszkodowani przez brokerów: https://www.facebook.com/groups/2368922039865323/ 

  1. Przede wszystkim sugerujemy zgłosić sprawę na policję/prokuraturę. Tutaj znajduje się instrukcja postępowania: https://obywatel.gov.pl/bezpieczenstwo/zglos-przestepstwo
  2. Jeżeli wpłaciłeś depozyt za pośrednictwem kart Visa lub MasterCard, jest szansa aby odzyskać pieniądze za pośrednictwem chargebacku. Przysługuje on wtedy gdy inne próby reklamacji zawiodły. Procedurę przedstawiamy tutaj: https://forexrev.pl/jak-odzyskac-pieniadze-placac-karta-chargeback/
  3. Warto wspomnieć też o projekcie „Sieć Pomocy Ofiarom Przestępstw„, uruchomionym przez Ministerstwa Sprawiedliwości. Jest to sieć placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju, które świadczą m.in. darmową pomoc prawną, psychologiczną czy socjalną.
    Lista adresów znajduje się tutaj: https://pk.gov.pl/dzialalnosc/pokrzywdzeni-przestepstwem/lista-osrodkow-pomocy-dla-osob-pokrzywdzonych-przestepstwem/lista-osrodkow-pomocy-dla-osob-pokrzywdzonych-przestepstwem/

 

Rozwiązanie umowy z brokerem oraz dowód dla banku

Jeśli chcesz ubiegać się o zwrot środków poprzez procedurę Chargeback, musisz posiadać dokument, który potwierdzi, że próbowałeś odzyskać środki od brokera. W tym celu najlepiej wysłać odpowiednie wypowiedzenie na wszystkie adresy email brokera, jakie posiadamy.

Tutaj znajdziesz link do wzoru pisma (pobierz).

Poniżej krótki komentarz od naszego czytelnika kryjącego się pod nickiem „0prawca”, który udostępnił wzór pisma:

Pismo to podpisałem certyfikatem kwalifikowanym i przesłałem na wszystkie adresy e-mail jakie miałem od firmy Dowmarkets. Właściwie wysłałem to wyłącznie dlatego, żeby mieć dokument dla Banku (w którym składałem reklamację) potwierdzający moją chęć do odzyskania źle zainwestowanych pieniędzy.

 

Jak sprawdzić, czy ktoś wziął na mnie kredyt?

Najlepiej skorzystać z usług Biura Informacji Kredytowej – https://www.bik.pl/klienci-indywidualni

Możesz tam za niewielką opłatą pobrać raport na temat swoich kredytów lub uruchomić monitoring SMS, który będzie informował o nowych kredytach.

Michał Misiura

Parametry

Firma Dowmarkets
Adres www
Typ brokera Market Maker
Dźwignia -
Min depozyt -
Ochrona przed saldem ujemnym -
Regulacje -
Polski support -
Platformy -
Płatności -
EUR/USD Spread -
Min lot -
Kraj -
Rok powstania -
Ilość instrumentów -
Rabat -

Śledź brokera

Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla Dowmarkets.

 
 
 

Dowmarkets - Opinie (29)

1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

W 2021r. miałam z Dowmarkets do czynienia. Schemat ich działania to nakłonienie do wpłaty pieniędzy, pozwolenie na zarobek a potem analityczka idzie na urlop, ktoś w jej zastępstwie przejmuje klienta i w dwa dni tracisz wszystko, bo notowania poszły w dół. Ostrzegam wszystkich aby nie dać się wciągnąć w te gierki. Analityczki posługuja się nieprawdziwymi nazwiskami( nawiasem mówiąc to polskie nazwiska a one zaciągają ruskim)są niezwykle miłe i przekonywujące, Najpierw dzwoniły codziennie ale jak już straciłam kasę to zamilkły, a adres mailowy już był nieaktywny. Zgłosiłam na Policję i do Prokuratury, w banku uruchomili usługę cash back. Nie osiągnęłam niczego, bo dobrowolnie przelałam pieniądze. Straciłam 250$. NIE WIERZCIE NIKOMU Z DOWMARKRTS!! OSZUSTWO!!!!!!!!!!!!!!!

Plusy Brak plusów
Minusy
  • krętactwo
  • naciąganie klienta
  • brak wypłat
Opublikowano
3.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:10

Również zostałem oszukany, tak jak większość osób tu pisze, na początku same plusy wszystko pięknie, z czasem zaczęło być co raz gorzej minusy szły co raz częściej analityk wypinał się co raz bardziej namawiali na wpłaty lecz w sumie wpłaciłem 1000$, ale przelewem, jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy? Zgłaszac na policję prokuraturę jest sens? Proszę o odpowiedź bo sam już nie wiem co. Zrobić

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Każdy orze jak może. Oni wybrali taką drogę. Też przeżyłem te perturbacje, najpierw namowa której uległem, potem mini hossa a na końcu duża bessa do wysokości salda. Dobrze że to tylko 250 USD wkładu własnego. W końcu nauka kosztuje tylko szkoda że tak drogo i z uszczerbkiem na zdrowiu psychicznym. O ile znam życie żadne zabiegi na odzyskanie wkładu własnego nie powiodą się i dla tego nawet tego nie próbuję bo moje zdrowie jest ważniejsze.
Pozdrawiam wszystkich życząc sukcesów ale już z innym ...markets'em i po dokładniejszym sprawdzeniu.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
Opublikowano
1.5
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:2
Oferta:2

Rozmawiałam z inną ich odnogą, to pewnie i tak jedno i to samo. Pan z Działu Prawnego WMAWIAŁ mi (o to chodzi, że nawija twardo i nie da sobie nawet przerwać, nijak nie rozumiem, co to ma dać i czy to w ogóle jest metoda??), że odsłuchał moją rozmowę z konsultantem i wypytywał, jakich dokumentów od nich chcę (nic od nich nie chcę), podawał mi informację, odmówił udowodnienia, że to, co mówił to prawda. Pytał, dlaczego nie chcę z nimi inwestować, jaka jest PRAWDZIWA przyczyna (na pewno nie mam pieniędzy). Wynikało z tej rozmowy, że muszę im podać przyczynę (choć oni i tak wiedzą lepiej :-) ). No bo jak bym poszła do Biedry i powiedziała, że nie chcę od nich kupować mleka (ta, jasne, zawsze przy kasie wymieniam kasjerowi listę rzeczy, których nie chcę od nich kupować) to on przecież musiałby uzyskać ode mnie informację, DLACZEGO.
Ogólnie, ich metody działania są zdumiewające.

Plusy
  • tak grubymi nićmi szyte, że trudno się nabrać
Minusy
  • oszuści
  • złodzieje
  • przekręt
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

witam wszystkich
Mam podobna sytuacje z ta platforma poniewaz wczesnie zainwestowalem 500 i zaczalem co s wygrywac i nagle BAM mowi mi pani Wiesia ze by spadek i mam na minusie. prosza mnie o ponownie ale powyzej 1000. I oczywiscie nekaja mnie.

CO ROBIC

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Witam wszystkich.
Ja również wpłaciłem pieniądze do tej firmy i mam wrażenie że zaczyna się coś mocno psuć choć na początku oczywiście było super. Nie utraciłem jeszcze pieniędzy ale niektóre transakcje są na minusie. Chciałbym prosić o pomoc jak mogę się z tego wycofać i odzyskać pieniądze ponieważ czytając Wasze opinie i wypowiedzi sądzę że tak właśnie się stanie. Proszę o pomoc lub podpowiedź co i jak mam zrobić.
Można pisać na e-mail. klanieckijacek@gmail.com. Pozdrawiam i dziękuję

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Witam.

Wpłaciłam 4 dni temu pieniadze do downmarkets. Jeszcze nie zaczełam inwestowac. Mam tylko wpłacone orze portef krypto ( o czym oni niestety wiedza). Rozmawiał juz ze mna analityk z ich strony. Nie podobała mi sie rozmowa, bo stwierdził, ze to nie żart i zainwestowałam. Nic nie zainwestowałam na razie nie zdecydowałam sie na inwestowanie w zadne aktywa. Do tego przyznałam sie, ze chce wycofac pieniadze i automatyczną wypłąte mam zablokowaną. Nie wiem czy wczesniej była aktywna. Jak odzyskać pieniadze od nich?

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszusci
  • nie mozesz wypąłcic pieniedzy, zmuszaja cie do inwestycji chociaz nie chcesz jednak
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam, niestety też zostałam oszukana wpłaciłam pieniądze i po kilku dniach nie było już nic na koncie ... Mam pytanie czy dam radę chociaż odzyskać część pieniędzy??? Nie wiem czy analityk będzie skłonny do zwrócenia moich zainwestowanych pieniędzy ... Liczę na jakąś radę od was bo sama nie wiem co mam zrobić ...

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszuści
  • Oszuści
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Witam, końcem kwietnia założyłem konto w DOWMARKETS i niestety zweryfikowałem pozytywnie ;((. Wpłaciłem 3000 USD i początkowo było ok, teraz z VIP analitykiem otwarte są transakcje które masakryczne dołują, na koncie prawie 2000 USD NA MINUSIE. Oczywiście już nie mogę nic zrobić !!!!. Proszę o info czy ja mogę stracić tylko swój wpłacony depozyt czy jeszcze będę musiał uregulować ten minus na jaki zamkną się transakcje ?

Masakra - proszę o pomoc co z tym zrobić jak się z tego wykaraskać i odzyskać możliwie jak najwięcej wpłaconego depozytu. Jestem załamany ostatnia kasa :(((((.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:2

Trzymajcie się z dala od tej firmy, są to oszuści.ja po 3 dniach straciłem wszystko co wpłaciłem do dziś nie otrzymałem zwrotu moich zainwestowanych pieniędzy chociaż o to prosiłem żeby mi z powrotem przelali moje pieniądze na konto puki jeszcze nic nie straciłem to powiedziano mi że za 3 dni mi przeleją.Po 3 dniach na moim koncie już nie było nic bo rzekomo waluta która chandlowalem oczywiście z polecenia mojego doradcy zamiast przynieść mi obiecany zysk,dziwnym trafem przyniosła straty i na moim koncie nie było już nic.Minelo już 2 miesiące do dziś nie otrzymałem zwrotu gotówki a także do dziś nie zamknęli moich kont, nadal mogę się logować i grać- poprostu szok.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

zgadza to s oszusci rusko ukrainskie wyciagli 750 usd i w ciagu 5 dni wszystko mi z konta zniklo bo pani analityk kazala odwrotbie zamiast kupowas to sprzedawac oszusci analityk ANNA NEUMAAN

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
4.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:4
Platforma:5
Oferta:5

uwazajcie na Dominike oraz Anne Szulc pieknie gadaja bonusy a puzniej w ciagu pieciu dni wszystko szlag trafil

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszusci i tyle.. Ktos przez przypadek podal na ich strone moj numer lecz wszystkie inne dane byly zle - imie ,nazwisko ,mail - dzwonili do Mnie przez caly tydzien az w koncu porozmawialem z nimi chwile zeby zobaczyc czego tak na prawde chca i jest tak jak pisali wszyscy wyzej - straszny nacisk na wplate ,jakies bonusy i inne pierdoły. Pracuje jako programista i od razu wiedzialem ze to co mowia ,chca ode mnie to jeden wielki przekret ,akcent Ukrainski Pani Gabrieli calkowicie wykluczyl ja na poczatku ale posluchalem jak slodko klamie :) - Zdecydowanie ODRADZAM - nie podawajcie im zadnych danych i czegokolwiek

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszustwo
  • oszustwo
  • oszustwo
Opublikowano
3.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:10

Ja dostałam również oszukana transakcję na minusie już od kilku dni spadały mi środki z depozytu pani zadzwoniła że wszystko wporzadku A tu patrzę dzisiaj brak środków doładuj depozyt pisze do tych konsultantów zero odzewu jestem przerażona zapewniano mnie że 250 $ to wystarczająca kwota i nie będę musiała nic więcej dokładać A tu taki cyrk aż mi gorąco jaka ja głupia naiwna jest mi przykro że tak człowiek człowieka potrafi oszukać masakra . Ale to nie koniec mojej przygody z kryptowalutami może ktoś zna i poleci gdzie można dobrze zainwestowac

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Właśnie oddali mi moje niecałe 250$ niecale bo niestety z transakcji straciłam 12$.
Pani Agnieszka Artymowicz analityk bardzo mnie namawiała żebym została że w 2 dwa tygodnie zarobimy duuzo ponad 500$. Dobra godzinę gadała mi ze nie mam rezygnować ze nie są oszustami. Ale nie dałam się zmanipulować i konsekwentnie prosiłam o zwrot moich pieniędzy.. Udało się. Odzyskałam swoje pieniądze. Zablokowałam kartę płatniczą. Właśnie przysłali mi nową. Mam nadzieję że już więcej nie zadzwonią.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

ja wpłaciłem 800$pogodziłem się ze stratą. To co tu piszecie to św prawda. Teraz nie mogę zamknąć platformy web. A dług mi urósł do 1000$. Mam ich gdzieś tylko obawiam się że mogą nasłać jakieś biuro
windykacyjne? Co o tym sądzicie?

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Właśnie NIESTETY również padłam ofiarom tym przestępcom. Wpłaciłam 250$ po czym Pani Agnieszka Artymowicz(niby najlepszy analityk) uraczyła mnie dofinansowaniem 125$ nie wiem czy to miała być jakaś zachęta... W każdym razie po tym co tu wszyscy piszą już wiem że również zostałam oszukana. Dziś dzwoniła do mnie inna Pani analityk która namawiała mnie do wpłaty 500$ abym mogła otrzymywać SMS z najbardziej korzystniejszymi kursami walut.. Oczywiście nie wpłaciłam.. Jak dla mnie to za dużo. Nie wierzę w to. Dałam się nabrać ale drugi raz nie!. Chciałabym prosić o kontakt kogoś kto odzyskal swoje pieniądze. Mój mail joannawojciechowska2324@gmail.com. Proszę o kontakt... Mam jeszcze inne pytania które mnie bardzo dręczą..

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszustwo!!!
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści nie wypłacają pieniędzy i robią wszystko żebyś stracił

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Uważajcie na tych oszustów.lepiej od razu blokujcie kartę i dokument

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Wyłudzenie
  • Oszustwo
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści! Naciągneli mnie na wpłatę 250 dolarów. Konsultant z akcentem rosyjskim prosił o przesłanie kopii karty kredytowej i dowodu osobistego! Po kilku minutach zaczęły się połączenia telefoniczne z Holandii i że Szwecji. Raz odebrałam i kazano mi zainstalować program do zdalnego sterowania komputera więc szybko się rozlaczylam. Dzwonili jeszcze ok 100 razy tego dnia!
Musiałam zablokować kartę i dokumenty tożsamości.
Proszę uważać!
Ktoś powinien się nimi zająć bo nie mogą tak bezkarnie okradac ludzi....

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Wyłudzenia
  • Oszustwo
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Uwaga na Dowmarkets.
Namówili mnie abym wypłacił 250$ .
Tak tez zrobiłem.Zakupiłem jakieś 2 akcje bitcoint i po 2 h nie miałem pieniędzy.Cały czas namawiał mnie abym więcej wpłacił.
Saldo zrobiło mi się ujemne -35 $.Brak kontaktu z obsługą.Konsultant z akcentem rosyjskim lub ukraińskim.
Jawne oszustwo.Przestrzegam

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Brak kasy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

ja też zostałam oszukana przez tą firme dowmarkets. OSZUŚCI!!! chciałabym sprawe zgłosic do prokuraturi i do KNF ale nie wiem czy to ma sens

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

to są nabieracze na walutę. Człowiek tylko traci. Pod pozorem lepszego zarobku proszą o wpłatę 10 000 , jak nie to chociaż 500 lub 1000 .??????????. Pan Sławomir proponuje portfele pełne pięniędzy przedstawia sie jako analityk lub kierownik. nie nabierajcie się na tego brokera.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • 10
  • 10
  • 10
Opublikowano
3.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:5
Oferta:5

To co poprzednicy piszą o oszustwach i braku możliwosci kontaktu jak już się nabierzesz i wpłacisz to Święta Prawda.
Mnie nabrali na bonus 100% do własnej wpłaty.
Ponad tydzień trwała weryfikacja pomimo, że wpłata została dokonana (1000EUR). Bardzo doktoryzowali się nad Kartą Kredytową, chyba ze 4x musiałem im dosyłać zdjęcia (pani chciała tak dokładne, żeby było widać małe litery) – wczoraj bank zablokował kartę bo próbowano coś manipulować-wygląda, że oni bo nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło.
Po tygodniu (oczywiście cały czas uprzejma obsługa, dostępni na zawołanie, upierdliwi do bólu z telefonami na które już potem się nie dodzwonisz) zamiast 1000EUR bonusa to tylko 800, uruchomiłem z „opiekunem” 5 zleceń 100/100 trafne ??? i opiekun zapadł się pod ziemię.
Spróbowałem samodzielnie handlować (opiekun jeszcze zapewnił, żeby żadnych zleceń nie kasować bo one kiedyś i tak wyjdą na plus) ale wszystkie zlecenia oprócz jednego tak „windowały” minus, że po niecałych dwóch dniach (w międzyczasie info o „doładowaniu” konta) skasowane zostały zlecenia ostatecznie został drobny minus, kilkanaście EUR.
I teraz znów kolejny komunikat o doładowanie konta i skorzystanie z kolejnego bonusa, tym razem 35% niewiadomo czego ale nawet gdyby chcieć skorzystać to nie ma już kontaktu.
Strzeżcie się przed tą zarazą bo wg mnie to wyrafinowani i perfidni oszuści. Sprawę zgłaszam do KNF-u i do prokuratury. Sądzę, że to nic nie da ale spróbuję.
Najdziwniejsze jest to, że wszyscy mają polskie nazwiska i imiona a bardzo mocny akcent rosyjski ( po pisowni z emaila wynika, że to ukraińcy)

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Dałem im się nabrać co by nie zrobić to jest się na minusie a do tego wyskakuje komunikat o doinwestowanie bo się kończą środki a jak pozamykałem transakcje to zadzwoniła do mnie pani analityk z pretensjami że źle zrobiłem że powinienem ciągnąć na minus ponieważ tak się czasami robi żeby wyjść na plus bo to są transakcje długoterminowe

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
2.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:3
Platforma:1
Oferta:3

Uwaga na Dowmarkets namówiłem sie na wpłatę 259$ i następne dwa tygodnie byłem namawiany na wpłatę już 10.000 $ zamiast doradzać i pomagać w inwestycji to raczej dążą do tego abyś stracił szybko pieniądze . Kontaktu zwrotnego w żaden sposób telefony polokowane tylko oni mogą dzwonnic . Kiedy z jeszcze miałem środki na platformie dziennie po parę razy dzwonili żeby namówić na większą inwestycje bo tłumacząc większe zyski i ze cha pomóc zarobić.Opowiadałem że najpierw zobaczymy jak przy mniejszych kwotach pójdzie gdzie szybko okazało sie ze złe inwestycje były i szybko środki straciłem (zaznaczam ze tylko inwestowałem za porozumieniem doradcy czy analityka jak oni twierdzili ze jest dobry ) po kategorycznym powiedzeniu ze nie zainwestuje juz nic nagle telefony zanikły . Nie polecam uważać naciągacze i oszuści. Dodam jeszcze że cała obsługa rozmawia z akcentem Ruskim co jest bardzo dziwne .

Plusy Brak plusów
Minusy
  • zle doradzactwo w inwestycjach
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Uwaga!!!! Oszustwo!!! Działająca w porozumieniu z oszustami strona pod nazwą Puls biznesu ma artykuł, iż Lewandowski zarobił kasę ,inwestując w grę na giełdzie. I namawia do inwestycji, podając linki do rejestracji i do tak zwanej platformy giełdowej Dowmarkets. Są to oszuści -zrobiłem błąd, przelałem im środki. Brak telefonów, nie ma możliwości sprawdzenia niczego, twierdzą, iż masz zwrotny kontakt telefoniczny. Lecz kiedy próbujesz oddzwonić pod wyświetlony warszawski numer, to operator odpowiada, że nie ma takiego numeru. I tak w kółko. Tylko oni kontaktują się z tobą- u ciebie nie ma szans dodzwonić się do nich. Manipulują platformą- np. robisz stawkę na kup - zaczyna się obniżać, jak tylko zamkniesz pozycję, i stawisz na sprzedaż- natychmiast zaczyna rosnąc, a ty znowu na minusie. i tak- nie jeden raz na różnych pozycjach. Jakiś cwaniak od nich, podaję się za Raymonda jako kierownika działu finansowego, wprost mi powiedział, iż nie doczekam się z powrotem swoich pozostałych środków. Mówi z uśmiechem, jakie pieniędzy - nie ma twoich pieniędzy. Jest jeszcze Karina Szymańska, podaje się za konsultanta, jej e- mail to - karinas@dowmarkets.com, jeszcze jest Justyna.Czyli cała grupa przestępcza, działająca w porozumieniu. Nie są polakami, mówią z wyraźnym akcentem. Opowiadają bajkę o tym, iż środki wracają z powrotem 17 dni i to jest w porządku i takie inne bzdury. Muszę wykonać zawiadomienie na policję o popełnieniu przestępstwa - nie ma innej możliwości - trzeba powstrzymać ich ,inaczej będą robili szkodę innym. Uważajcie.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

lewa firma - zamiast wysłać wygraną, ściągają kasę z konta - pod żadnym warunkiem nie podawać im zdjęcie karty, ponieważ proszą o tym.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Bardzo mocno namawiają do inwestycji, wygląda to podejrzanie. Nie zdecydowałam się na wpłate ale podejrzewam, że byłby problem z wyciągnięciem środków.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano

Dodaj własną opinię

Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

 

Potwierdzam, że dodana opinia została stworzona na podstawie osobistych doświadczeń i żaden z brokerów nie zachęcał mnie w żaden sposób do jej publikacji.

Forum Dowmarkets - pytania i odpowiedzi

  1. Jarek

    Zgadza się brak kontaktu lub upierdliwość w namawianiu do wpłat , ale w porę zdołałem się zorientować i wycofałem środki……Cały zysk przepadł bo rzekomo nie wypracowałem obrotu po skorzystaniu z bonusu dopłaty….
    Nie warto ryzykować z tymi ludźmi……

    Opublikowano 26 lipca 2020
  2. Krzysiek

    Cześć wszystkim,

    piszę do wszystkich, którzy wpłacili, zostali oszukani itd. itp.

    Ja wpłaciłem 1500USD. Czyli jakieś 6 000 zł. Nie będę pisał nic na temat tych oszustów, tylko napiszę jak odzyskać kasę.

    1. Wypełnijcie wzór odstąpienia od umowy, który jest na górze tejże strony. Jest on bardzo fajnie napisany.
    2. Wyślijcie go na wszystkie dostępne maile, które macie od dowmarkets. Ja pisałem do Pani Any, jakiegoś tam Leszka sreszka, do faceta, który był niby ich kierownikiem oraz na głównego maila podanego na stronie dowmarkets.com.
    3. Na następny dzień złóżcie reklamację w swoim banku. Ja zrobiłem to online bez problemu, domagałem się anulowania moich transakcji na zasadzie chargebacku. Opisałem całą sytuację, podałem daty i kwoty. Im również pokazałem pismo odstąpienia od umowy, które wysłałem do dowmarkets, aby widzieli, że próbowałem odzyskać pieniądze.
    4. Na odpowiedź z banku czekałem 1 miesiąc. Długo, ale czekałem.
    5. Po około tygodniu na koncie zauważyłem wpłatę od dowmarkets około 500USD. Pewnie wpłacili aby zamknąć mi mo… 🙂
    6. Mój Bank poinformował mnie, że mają za mało dowodów i odrzucają reklamację, ale napisałem im ją ponownie.
    7. Po 2 tygodniach zadzwonił Pan z Banku, który zainteresował się moją sprawą i w tydzień czasu odzyskał moją całą kasę. Równe 1000 USD. Czyli ja odzyskałem swoje 1500 USD.

    Nie rezygnujcie, piszcie reklamacje, wysyłajcie maile do dowmarkets, nawet jeśli jesteście jeszcze w grze bez dużych strat, to i tak możecie odzyskać kasę moim sposobem.

    Pozdrawiam serdecznie, Krzysiek.

    Opublikowano 19 lipca 2020
    • 0prawca

      To co kolega powyżej napisał to jest prawda.
      Nie wiem, którego banku to dotyczy (tego nie napisano). Jednak wiem, że niektóre banki „nie lubią” reklamacji – chargeback. I już nie pierwsza osoba mówi o ponowieniu reklamacji po odmowie banku. I kolejne reklamacje zostają już uznane. Nie rezygnujcie. Po odmowie banku składajcie kolejne reklamacje w tej samej sprawie. Bank nie ma prawa jej odmówić. Najprawdopodobniej wiele osób nie ponawia składania sprzeciwu odmówionej reklamacji, dlatego bankowi łatwiej jest odmówić licząc na to, że klient odpuści a one nie będą musiały wszczynać całej procedury reklamacyjnej.

      Opublikowano 20 lipca 2020
  3. zdziebel

    Zostałem oszukany przez firmę DowMarkets. W marcu 2020 założyłem konto na platformie DowMarkets, wpłaciłem początkowo 1000$. Oczywiście początki super, same zyski drobne po 5-10$ dziennie ale szło. Po miesiącu namówili mnie Pan Valter Mazur (opiekun) oraz Sławomir Broniewicki (szef finansów) na znacznie większą dopłatę środków (kilkadziesiąt tysięcy dolarów) i przejście na profesjonalną platformę MT4 o dużo większych możliwościach oraz mniejszym opłatom. Wtedy zaczął się koszmar, który zakończył się w dniu dzisiejszym (całkowitą stratą moich środków!!!). Od momentu przejścia na MT4 byłem coraz gorzej traktowany przez opiekuna, transakcje otwierane wspólnie pod jego nadzorem przynosiły coraz większe straty. Konto było kilkukrotnie blokowane przez firmę (przeciwstawne transakcje doprowadzały do coraz większych strat). Musiałem dopłacać kilka razy po 5-10 tysięcy $. W dniu dzisiejszym po raz kolejny usłyszałem, że stan konta jest krytyczny i albo wpłacę kolejne 5000$ albo wylatuję z rynku z kontem 0. Proszę wszystkich, zastanówcie się nad powierzaniem swoich środków tej firmie, dla mnie jest już niestety za późno. Ponadto firma chce żebym podpisał dokument, w którym stwierdzam, że nie będę miał ani rościł pretensji do firmy i jej pracowników ani nie będę żądał odszkodowania od firmy… Co robić dalej? Jak próbować odzyskiwać środki? Ktoś może ma takie doświadczenie? (proszę o ewentualne informacje zdziebel@gmail.com).

    Opublikowano 11 czerwca 2020
  4. zbyszko1906

    Witam. Wszyscy oszukani przez tą fikcyjną firmę powinni przez swoje banki uruchomić procedury chargeback ja tak uczyniłem po dwóch miesiącach otrzymałem zwrot. Pozdrawiam

    Opublikowano 9 czerwca 2020
    • Jacek

      Witam Cię Zbyszko 1906
      Czy możesz mi na e-mail opisać sytuację i co robić krok po kroku. Ja tam zainwestowałem, a wpłaty robiłem przez kartę i przelewy bankowe. Jestem w PKO BP. Zacząłem inwestować w grudniu zeszłego roku. Teraz nagle kontakt i opieka się zmniejszyły i coraz częściej pojawiają się straty, a konto jest sporo na minusie. Mam na imię Jacek a mój e-mail to klanieckijacek@gmail.com. Proszę o odpowiedź i poradę. Pozdrawiam.

      Opublikowano 11 czerwca 2020
      • ForexRev Team

        Jeśli jest taka możliwość, lepiej takie kwestie opisywać tutaj zamiast na maila, tak by inni mogli również z nich skorzystać.

        Opublikowano 11 czerwca 2020
    • 0prawca

      Witam.
      Niestety… Usługa chargeback dotyczy wyłącznie transakcji zawartych za pomocą karty płatniczej.
      Nie działa w wypadku przelewów.

      Opublikowano 13 czerwca 2020
  5. Misiek

    Witajcie,
    Zwracam sie do Was koledzy i kolezanki o rade. Juz opisuje sytuacje.
    Poznalem na fb pewna osobe, ktora obiecala pomoc mi w inwestowaniu. Przez rozmowe na skype zachecila mnie do platformy dowmarkets. Szybko sie tam zalogowalismy, ale bez zadnych srodkow. Gosc kazal mi kupic kryptowalute Bitcoin w polskim kantorze. Do tego miejsca wszystko sie zgadzalo. Kolejnie z tego mojego portfela przelalismy BTC na platforme dowmarkets. Poczatkowo srodki zniknely i nie bylo ich ani w kantorze, ani na dowmarkets. Po 2h pojawily sie na platformie w kwocie 266$, a nie w postaci BTC.
    Czy jestem to w stanie odzyskac w tej sytuacji ?
    Jest kilka godzin po fakcie, ja jestem zalamny i nie wiem co dalej.
    Nie wysylalem dokumentow zadnych, nie mialem nawet jeszcze kontaktu od nikogo. Nie dodalem zadnej karty. Jest mozliwosc, zeby oddali mi tego BTC do mojego portfela jesli np tez nie bede weryfikowal konta? Czy to poszlo juz w powietrze i jest nie do odzyskania ?
    Bede bardzo wdzieczny i moze nawet uda mi sie zrekompensowac jakos. Jeszcze raz goraco prosze o pomoc.
    Pozdrawiam

    Opublikowano 12 maja 2020
    • Oszukany((

      Tak, mi się udało zwrócić pieniędzy.

      Opublikowano 16 maja 2020
    • Dowmarkets

      Witam serdecznie.
      Prosimy o podanie adresu e-mail, którego użyto do rejestracji konta, żebyśmy mogli zapoznać się z sytuacją.
      Z wyrazami szacunku, Dowmarkets

      Opublikowano 20 maja 2020
  6. Kiikii

    Jak usunąć konto na tym serwisie?

    Opublikowano 24 kwietnia 2020
  7. WIT

    Dałem się naciąć jak ostatni baran. Kartą Master przelałem 250 dolców i otrzeźwiałem. Żadnych zdjęć dokumentów nie wysłałem natomiast wysłałem im pismo dzień później o odstąpieniu od umowy z licznymi uzasadnieniami prawnymi i żądaniem zwrotu pieniędzy. Cisza. Na potwierdzeniu transakcji widnieje Moskwa. Zgłoszę na policję i do banku z żądaniem uruchomienia procedury chargeback. Ale optymistą nie jestem

    Opublikowano 19 kwietnia 2020
    • waldiwaldi

      Czy udało się coś uzyskać w tej kwestii?

      Opublikowano 1 czerwca 2020
  8. RemS

    Witam. Czy jest opcja wypłacenia środków bez konsultacji tego z „menadżerem”/ przestawicielem?

    Opublikowano 13 kwietnia 2020
  9. Oszuści!

    Witam, ja również zostałem oszukany. Analityk pani Anna Neuman tak jak parę innych osób pisało. Na początku jakieś słodzenie i ciągłe namawianie na wpłaty (wpłaciłem 2 tyś PLN czyli 500$ i jestem załamany bo to były moje ostatnie pieniądze które miały odbić trochę moją sytuację finansową). Później jak się rozkręciłem i z 500$ zrobiłem ok 2500$ to chciałem wypłacić sobie jakoś z 200$ bo miałem potrzebę to oczywiście pani anna się nie zgodziła i kazała zostawić bo coś tam. A jakoś kilka dni później wchodzę na konto a tam z 2600$ został 1$. A pani na to że rynek poszedł w inną stronę w ciągu wieczora i niestety musiała pozamykać wszystkie moje transakcje. Zarówno te na + jak i te na – i niby wyszło tak, że straciłem ponad dwa i pół tysiąca dolarów. A żeby je odzyskać pani poradziła bym wpłacił 3 tyś $… No chyba żart jakiś. Mi teraz nie zależy na tych kilku tysiącach które miałem, jedynie chcę odzyskać to co wpłaciłem o ile to wgl możliwe. 🙁

    Opublikowano 1 kwietnia 2020
  10. Tysia996

    Witam, niestety również dałam się nabrać. Co mam zrobić w wypadku gdy wysyłałam zdjęcie prawa jazdy w celu zweryfikowania konta, pozdrawiam i czekam na odpowiedź

    Opublikowano 31 marca 2020
  11. Adiadi

    Witam, ktos moze mi powiedzieć jak usunąć konto na ich portalu? Będę starać się odzyskać pieniądze ale po tych wszystkich opiniach nie ma sensu dalej w tym siedzieć. Plus dodatkowe pytanie rownież wysłałem im zdjęcia mojego dowodu osobistego…. Jest jakas możliwość zablokowania dokumentu?

    Opublikowano 31 marca 2020
  12. Magnum

    Dziękuję ludziska właśnie uratowaliście samotną matkę z chorym dzieckiem. Jeszcze nie wpłaciłam :*:*:*

    Opublikowano 30 marca 2020
  13. Kardozo

    Nie wiem czemu i co to spowodowało ale dostałem dzisiaj pieniądze na konto i do tego o kilkadziesiąt zł więcej z uwagi na kurs dolara. Wcześniej mówili mi że pierwszą wypłatę można zrobić po 7 dniach handlowania. Możliwe że jeżeli właśnie przez 7 dni nie zrobi się weryfikacji to z automatu tak robią. Ciężko to rozgryźć najważniejsze że nastąpił zwrot. Dzięki wszystkim za pomoc. Oby jak najmniej takich sytuacji! Pozdrawiam!

    Opublikowano 28 marca 2020
    • Lola

      Bez żadnej weryfikacji ? Ja nie umie odzyskać moich pieniędzy, niewiem co mam robić czy zgłosić to na policję?

      Opublikowano 30 marca 2020
      • 0prawca

        Tak. Przede wszystkim bez weryfikacji.
        Policja nie spowoduje oddania pieniędzy. Obawiam się, że policja to ostatni organ jakiego boją się oszuści.
        Co nie znaczy, że nie należy zgłaszać. Najlepsza metoda, to reklamacja transakcji w banku.
        Proszę poczytać całe forum.

        Opublikowano 30 marca 2020
  14. Kardozo

    Właśnie wszedłem na swoje konto u nich i zobaczyłem że mój stan jest wyzerowany. W menu Wypłaty w historii zleceń mam wpisaną moją kwotę 250 USD. Czyżby to oznaczało że zrobili mi zwrot. Chyba że poszła ta kasa gdzieś w powietrze. A jeżeli zwrot to mam nadzieję że przejdzie bo zastrzegłem już kartę dwa dni temu!

    Opublikowano 27 marca 2020
    • Michallo

      Miałem podobną sytuację. Wpłaciłem 12.03 kwotę 250$ bez późniejszej weryfikacji danych. Jeszcze tego samego dnia po przeczytaniu opini na forum zacząłem pisać maile o anulowanie transakcji i zwrot wpłaty. Zablokowałem też kartę w banku . Oddzwaniali do mnie przez dwa tygodnie i tlumaczyli, że konieczna jest weryfikacja i dokonanie jakiejś tranzakcji. Zawsze odmawiałem. Informowali mnie, że jedyny sposób zwrotu depozytu to rejestracja konta w celu weryfikacji oraz utrata 30 % wpłaty. Wczoraj po zalogowaniu się na konto depozyt wynosił 0. W dniu dzisiejszym pełna kwota wróciła na moje konto bankowe. Pozdrawiam

      Opublikowano 28 marca 2020
  15. Kardozo

    Napisałem odpowiedź na maila w którym proszono mnie o weryfikację za pomocą zdjęć dokumentów. Oto co napisałem:
    Dzień dobry informuję że interesuje mnie wyłącznie zwrot depozytu w wysokości 250 USD. Nie mam zamiaru podejmowac żadnych transakcji handlowych i inwestycji. Nie będę instalować żadnego robota czy innego programu który będzie handlował. Proszę tylko o zwrot depozytu!
    Dostałem taką odpowiedź:
    Weryfikacja jest procesem obowiązkowym w każdym warunku.
    Jest to konieczne w celu potwierdzenia Panа tożsamości i transakcji.
    Musimy mieć pewność, że karta, którą Pan uzupełnił, jest dostępna i należy do Panа.
    Po uzupełnieniu konta handlowego na naszej stronie internetowej Pan zaznaczył, że zgadza się na warunki korzystania z konta handlowego.

    Istnieją pewne wymagania dotyczące pracy, zarówno od firmy, jak i od klienta.
    Zgodnie z wymogami europejskich organów regulacyjnych konieczne jest przeprowadzenie procesu akredytacji w celu potwierdzenia tożsamości.
    Co dalej robić?

    Opublikowano 25 marca 2020
    • 0prawca

      W dalszym ciągu nie weryfikować. Powołać się na prawo konsumenta o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny. Jak również prawo do cofnięcia zgody na warunki regulaminu. Ja w pewnym momencie powiedziałem do Pani (zapomniałem o tym napisać), że nie mogę przesłać skanu czy zdjęcia karty bo ją właśnie zgubiłem. Pani wtedy kazała zrobić mi Print Screen z panela systemu transakcyjnego banku. Na co ja: A czy numer klienta i hasło do banku też mam podać? Absolutnie nie robić nic takiego.
      Poza tym niezweryfikowane konto jest tak jak by go nie było a to już powinno być podstawą zwrotu pieniędzy.
      W sumie niema nawet o czym z nimi rozmawiać.
      Proszę zareklamować transakcje w banku za powód podając podejrzenie, że jest to próba wyłudzenia. Bank sprawdzi jaka jest podstawa do tego, ze im te pieniądze się należą.

      PS

      Czyli już wprowadzili obowiązkową zgodę na (pożal się Boże) regulamin.

      Opublikowano 26 marca 2020
      • Kardozo

        Czyli wysłać im maila ze chcę odstąpić od umowy i warunków regulaminu czy dołączyć jeszcze druk odstąpienia który wcześniej podawales? W ich regulaminie jest napisane jeszcze coś takiego:
        Spółka nie anuluje zrealizowanych transakcji komercyjnych, w wyniku tego spółka ma prawo zwrócić pieniądze do nadawcy, jeżeli w ciągu miesiąca od momentu doładowania na kontach handlowych działalność handlowa nie została zarejestrowana.
        Czyli możliwe że jeżeli nie zarejestruje konta przez miesiąc to i tak będą musieli zwrócić środki, chociaż pewnie wymyślą inna przeszkodę!

        Opublikowano 26 marca 2020
        • 0prawca

          Tak. Wysłać im zdecydowaną rezygnację. Można dopisać też cofnięcie zgody na warunki regulaminu, to też jest dozwolone. Zwłaszcza, że konto nie zostało aktywowane. I nie czekać na odpowiedź. Złożyć reklamację do banku.

          Opublikowano 27 marca 2020
    • Dario

      Witam,
      Oprawca
      powiedz proszę na jakie adresy wysłałeś oświadczenie o odstąpieniu od umowy do Dowmarkets?

      Pozdrawiam

      Opublikowano 28 marca 2020
      • 0prawca

        Dario odpowiedziałem już na Twoje pytanie zadane 20 marca 2020 roku.
        Moja odpowiedź jest kilka postów niżej.

        Opublikowano 29 marca 2020
  16. staszek1

    Czesc wszyskim ja tak jak wy wszyscy dalem sie nabrac na poczatku mialem ladne zyski potem w jedna noc wszysko poszlo sie rypac wiec namowili mnie zebym zainwestowal jeszcze raz to moje srodki wroca na platf orme jako by w ramach ubezpieczenia chcialbym powalczyc odzyskanie tych pieniedzy chociaz nie wiem czy mi sie uda prosze o kontak szanownych forumowiczow

    Opublikowano 24 marca 2020
  17. Kardozo

    Witam założyłam konto na downmarkets wpłaciłem 250$ jednak nie wysłałem im żadnych dokumentów do weryfikacji. Nie przeprowadziłem żadnej operacji i chciałbym odzyskać wpłacony depozyt jednak konsultant twierdzi że muszę coś pohandlować żeby móc wypłacić pieniądze. Ma dzwonić do mnie ktoś kto pozwoli mi zrobić jakąś transakcje instalując jakiegoś robota który chyba automatycznie będzie za mnie handlować. Nie wiem czy to bezpośrednio na stronie się robi czy jest to jakiś program który trzeba zainstalować. Podobno w takiej sytuacji nie będą ruszane moje pieniądze tylko z jakiegoś ubezpieczenia będzie korzystać. Nie wiem czy mam w to dalej brnąć? Zależy mi na zwrocie depozytu i podobno jeżeli nie uruchomie transakcji nie będzie możliwości na wypłatę. Co dalej robić?

    Opublikowano 23 marca 2020
    • 0prawca

      Proszę poczytać wszystkie wątki w tym forum.
      Jest tu dokładnie opisane po kilka razy:
      1. Nie dokonywać żadnych transakcji.
      2. Pod żadnym pozorem nie przesyłać skanów dokumentów (nie weryfikować konta)
      3. Podczas każdej rozmowy telefonicznej stanowczo żądać zwrotu wpłaconego depozytu.
      4. Nie instalować żadnego oprogramowania na PC ani na smartfona.
      5. jeśli płatność była dokonana kartą, zwrócić się do banku o reklamacje transakcji.

      Przeczytać dokładnie każdy wątek na tym forum.

      Opublikowano 24 marca 2020
  18. Dario

    Witam,
    Oprawca,
    powiedz proszę Oświadczenie o odstąpieniu od umowy dotyczy środków wpłaconych i nie wykorzystanych do „inwestycji” ?
    Ja wpłaciłem i pieniądze poszły w tango, na koncie 0 $.
    Wysłałeś do nich pismo i to oni do Ciebie zadzwonili?
    Odpowiednio poprowadziłeś rozmowę i powiedział, że pieniędzy nie zobaczysz a potem poszedłeś do banku (chargeback) i na Policję?
    Pozdrawiam

    Opublikowano 17 marca 2020
  19. Dario

    Czy komuś z Was udało się odzyskać kasę?

    Opublikowano 16 marca 2020
    • 0prawca

      Tak.
      Poczytaj moje wpisy na tym forum.
      Po niecałym miesiącu od złożenia reklamacji odzyskałem pieniądze.

      Opublikowano 16 marca 2020
      • Oszukana

        Witam, też dałam się oszukać i też płaciłam kartą z mbanku, dlatego proszę o pomoc przy reklamacji w banku. Pozdrawiam i proszę o info na maila: mucha1971am@gmail.com

        Opublikowano 16 marca 2020
        • ForexRev Team

          Udostępniliśmy pismo przygotowane przez 0prawcę tutaj (link).

          Opublikowano 17 marca 2020
        • 0prawca

          Witam.
          Oszukana.
          Należy zadzwonić na mLinię i u konsultanta zgłosić reklamację transakcji kartowej (chargeback). Resztą zajmuje się już bank. Im wcześniej to zrobisz tym większe prawdopodobieństwo otrzymania zwrotu depozytu. W moich postach na tym forum wyjaśniam jak to zrobiłem.

          Opublikowano 17 marca 2020
          • BartoszK

            cześć przejechałem się finansowo na tej platformie, powiedziała byś mi proszę więcej na temat reklamacji
            też metod jakie można odzyskać kasę??

            Opublikowano 27 maja 2020
      • Anita

        Właśnie dzisiaj skorzystałam z tej platformy. Nie weszłam dobrze na ich stronę,a już otrzymałam telefon od pani Anny Welickiej oczywiście akcent ukraiński bardzo szybko pomogła mi w założeniu konta i od razu wpłaciłam 250$ i poprosiła mnie o wysłanie dokumentów. Powiedziałam, że zrobię to za chwilę i się rozłączyłam. Po wejściu na stronę o negatywnych opiniach tej firmy zbladłam i napisałam e-maila do pani Anny ,że się zastanowiłam i chcę zrezygnować i proszę o zwrot depozytu. Ona mi na to, że środki mogą być wypłacone dopiero po weryfikacji czyli wysłaniu dokumentów i, że dostanę zwrot ale od tych 250$ będzie odliczone 30%, chyba że wybiorę promocję ubezpieczenie na 48 godz. i wtedy dostanę całkowity zwrot, ale muszę zrobić jakieś transakcje.
        Nie wiem co mam robić, nie chcę wysyłać dokumentów. Proszę o jakieś wskazówki co mam w tej sytuacji zrobić.

        Opublikowano 19 marca 2020
        • ForexRev Team

          Sugerujemy nie dokonywać żadnych transakcji, gdyż prawdopodobnie skończy się to wyzerowaniem konta i utratą depozytu. Jeśli wpłaciła Pani pieniądze za pomocą karty płatniczej, warto przejść do procedury Chargeback.
          Jednak zanim zgłosi Pani reklamację Chargeback do banku, proszę postąpić zgodnie z tymi instrukcjami: https://forexrev.pl/forex/dowmarkets/#wzor-pisma
          Tutaj znajdzie Pani informacje dot. Chargeback: https://forexrev.pl/jak-odzyskac-pieniadze-placac-karta-chargeback-2/

          Opublikowano 19 marca 2020
        • 0prawca

          Witam.
          Anita.
          Nie dokonuj żadnej weryfikacji. Nie wysyłaj skanu dokumentów ani karty bankowej zasłaniając jej numery tak jak oni nakazują. Skany dokumentów mogą posłużyć do zaciągnięcia zobowiązań finansowych w Twoim imieniu. A dokładne zdjęcie karty z wyraźnym Twoim podpisem… Mnie się wydaje, że też chcą posługiwać się skanem tego podpisu ale tu mogę się mylić. W każdym razie podczas każdej rozmowy z nimi stanowczo żądaj zwrotu depozytu. A rozmowy najlepiej nagrać. No i najważniejsza rzecz pod żadnym pozorem nie dokonuj żadnych transakcji na ich stronie. Wykresy pokazujące wzrost cen walut, którymi się interesujesz po zakupie nagle zaczną spadać a Ty stracisz pieniądze – to wszystko do tego prowadzi. Nie daj się zastraszyć, że stracisz pieniądze nie przystając na ich warunki. Jako konsument masz prawo do 14 dni rozwiązać każdą umowę bez podania przyczyny. A usługodawca ma obowiązek zwrócić Twoje pieniądze bez żadnych potrąceń. Najlepiej zwrócić się do banku i reklamować transakcję, za powód podając na przykład to, że padłaś ofiarą wyłudzenia. Bank zwraca dokładnie tyle pieniędzy ile Cię to kosztowało. Bez pobrania żadnych prowizji czy opłat za przewalutowanie.

          Opublikowano 19 marca 2020
          • Anita

            Witam.
            Oprawco.
            Po skontaktowaniu się z bankiem, powiedziano mi, żebym w żadnym wypadku nie wysyłała żadnych skanów dokumentów i żebym zastrzegła kartę, co zrobiłam. Niestety nie mogę złożyć jeszcze reklamacji bo wysłane środki jeszcze są zablokowane. Powiedziano mi również, żebym poszła na policję, ale nie wiem czy to ma jakiś sens (chyba, że jest to warunek złożenia reklamacji). Czy Ty Oprawco musiałeś iść złożyć sprawę na policję? Wysłałam również na 2 adresy a-mail, które znalazłam na stronie odstąpienie od umowy wg. Twojego wzoru (za co dziękuję). Mam nadzieję, że pomyślnie zakończy się ta sprawa dla mnie. Czy jest coś jeszcze co mogłabym zrobić?

            Opublikowano 20 marca 2020
            • 0prawca

              Witam 0prawco 🙂 Jak to fajnie brzmi 🙂
              Tak więc Witam Anito.
              Ja nie zgłaszałem tego do organów ścigania (to tylko i wyłącznie wynik mego wrodzonego lenistwa). Rzeczywiście zapomniałem dodać, że reklamacja zostanie podjęta dopiero po rozliczeniu blokady na koncie (wyleciało mi z czaszki).
              Dokumentów również nie zastrzegałam (powód wyżej – nie chciało mi się wyrabiać nowych). Jednak złożyłem wniosek o nowy e-dowód, powodem jednak było to, że tym dowodem można załatwić bardzo dużo spraw on-line, co w dzisiejszych czasach jest zaletą. Tak więc stary dowód skasuje się sam. Oczywiście nie daj się namówić na żadne skany dokumentów. Co do karty bankowej, nie blokowałem swojej. Posunąłem się wyłącznie do tego, by ustawić na 0,00 zł wszystkie limity transakcji internetowych na tej karcie. Moim zdaniem to 100% zabezpieczenie. Poza tym miałem taką możliwość i oczyściłem to konto do zera, przelewając całe pieniądze na inne swoje konto.
              Reasumując:
              Nie masz obowiązku zgłaszania sprawy do organów ścigania (po za tym w dobie tego co się dzieje oni i tak mają co robić).
              To co zrobiłaś mnie wystarczyło, czyli ponowienie reklamacji po rozliczeniu kwoty. Ja wysłałem do banku moją rezygnację z usług tej formy. Wysłałem również nagrania wszystkich rozmów telefonicznych z rzekomymi specjalistami od finansów.

              Ja jednak jestem za tym by zgłaszać takie sprawy organom ścigania. Im więcej tego będzie tym szybciej ktoś się ruszy by ukrócić taki proceder.

              Cieszę się, że mogłem pomóc zabrać pieniądze Ruskom, by nie bawili się za naszą kasę bez naszej zgody.

              Opublikowano 20 marca 2020
              • Anita

                Oprawco.
                Czy masz może wzór pisma reklamacyjnego do banku? Co mam podać jako powód złożenia reklamacji? Robię to pierwszy raz i nie ukrywam, że mam z tym problem.

                Opublikowano 21 marca 2020
          • 0prawca

            Mam dla Państwa jeszcze jedną wiadomość.
            Pod adresem https://www.bik.pl (biuro informacji kredytowej)
            Za 25 zł/rok można wykupić informacje sms w tematach:
            1. Próby wzięcia kredytu na nasze nazwisko.
            2. Próby podpisania dokumentów zobowiązań finansowych.
            3. Opóźnienie w płatności raty już zaciągniętego kredytu.
            I najważniejsze. W ramach tego pakietu można zastrzec w BIK’u możliwość udzielenia kredytów na nasze dane. Oczywiście dla nas też jest problem, bo sami kredytu nie weźmiemy, jednak w każdej chwili jak będziemy sami potrzebować kredytu – możemy odblokować tę informację logując się na nasze konto.

            W skrócie… Bank czy parabank, który ma udzielić nam kredytu wysyła zapytanie do BIK’u, w którego bazie istnieje informacja o naszych zobowiązaniach (lub nie). I jeśli my włączymy to zastrzeżenie BIK zawsze odpowie, ze jest zakaz udzielania kredytu temu pacjentowi. Dla nas samych to nie problem, ponieważ jak chcemy faktycznie wziąć kredy, w ciągu sekundy wyłączamy tę informację i mamy drogę do kredytu otwartą.

            Kwota 25 zł/rok jest nieporównywalnie mniejszą kwotą do strat jakie możemy ponieść rzeczywiście.

            Więcej informacji na stronie https://www.bik.pl/

            Mam nadzieję, że uspokoiłem niektórych obawiających się o kradzież pieniędzy, jakże potrzebnych w dzisiejszych czasach.

            Opublikowano 20 marca 2020
      • Dario

        Witam,
        Oprawca
        powiedz proszę na jakie adresy wysłałeś Oświadczenie o odstąpieniu do Dowmarkets. Ja znalazłem tylko dwa z czego wiadomość dotarła do jednego.

        Pozdrawiam

        Opublikowano 20 marca 2020
        • 0prawca

          Adresy e-mail na jakie ja wysłałem (po prostu są to adresy z jakich ja dostawałem korespondencję od nich):
          Agata Krzępek – agatakrz@dowmarkets.com
          Kacper Kowalewski – kacperkow@dowmarkets.com
          Andrzej Feliński – andrzejf@dowmarkets.com

          Myślę, że nie działam wbrew ustawie RODO podając te nazwiska, ponieważ na 100% są fałszywe. Są za bardzo polskie jak na ruskich.

          Opublikowano 21 marca 2020
          • Dario

            Witam,

            dziękuję,
            ja wysłałem tylko na adres support-pl@dowmarkets.com, do „konsultantów” nie wysyłałem.
            Twoim zdaniem wysłać oświadczenie jeszcze raz ale tym razem do wszystkich?

            Pozdrawiam

            Opublikowano 30 marca 2020
            • 0prawca

              Witam.
              Moim zdaniem nie trzeba wysyłać pod inne adresy. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie by wysłać wszędzie.

              Opublikowano 31 marca 2020
    • Ann

      Tylko cześć, z 250 dolarów odzyskałam 150. Pisze teraz e mail żeby usunęli moie konto i odesłali resztę pieniędzy i zmieniają cały czas eksperta osobistego i zero odpowiedzi. Dzwoni do mnie jakiś dziwny numer z Katowic i nie odbieram bo wyczytałam na internecie negatywna opinie wiec nie wiem czy to obi czy nie

      Opublikowano 16 marca 2020
  20. Zbynio

    Podstawa to zgłoszenie do prokuratury , z powiadomieniem do wiadomości KNF.
    Nasz KNF nie ma takich uprawnień jak np. Włoski do zamykania z Urzędu takich stron.
    Ale jak będziemy Wszyscy o to wnosić powinien KNF ubiegać się o takie uprawnienia.
    Piszmy Wszyscy do Prokuratury z wiadomością do KNF, a jednocześnie trzeba nagrywać rozmowy jak dzwonią i namawiają do wpłat z Bonusem bez informacji o możliwości strat .

    Opublikowano 15 marca 2020
  21. Uwit

    Oprawca
    Również proszę o to pismo, ktore wysłałeś do tych oszustów i do mbanku. Mam również konto w mbanku. Może i mnie się uda. Z góry dziękuję.
    uwit@poczta.onet.pl

    Opublikowano 8 marca 2020
    • 0prawca

      Witam.
      Tak.
      W chwili wolnej wyślę Wam wzór tego co napisałem.

      Opublikowano 16 marca 2020
      • ForexRev Team

        Udostępniliśmy pismo przygotowane przez 0prawcę tutaj (link).

        Opublikowano 17 marca 2020
  22. Grzesiek

    Witam ja wydzwanialem na ich infolinie bo moj analityk powiedzial ze nie wie jak usunac konto. Po 2 telefonach do dzialu technicznego konto zniknelo

    Opublikowano 7 marca 2020
  23. Ann

    Witam, czy ktos wie jak usunąć stamtąd konto. Wpłaciłam 250 dolarów odzyskałam 150z zablokowałam już kartę kredytowa czy blokować również dowód? I jak trwałe usunąć stamtąd konto. Boje się ze będą obracać moimi danymi bez mojej wiedzy wysyłać jakieś listy na mój adres..

    Opublikowano 7 marca 2020
    • ForexRev Team

      Witaj Ann, może Pani próbować wysyłać wypowiedzenia umowy i prośby o zamknięcie konta mailowo, jednak w gruncie rzeczy podmiot oszukujący ludzi raczej nie będzie się przejmował usuwaniem danych i dbałością o zgodność z RODO. Co do dowodu osobistego to warto również go zablokować i wyrobić nowy.

      Opublikowano 7 marca 2020
  24. Grzesiek

    Witam tez wdepnelem w to bagno! Wlasnie natknelem sie na artykul scam 2019 roku i wyczytalem ze oni pobrali na nasze scany dokumentow kredyty. Czy ktos sie z tym spotkal?czy macie takie informacje?

    Opublikowano 19 lutego 2020
    • ForexRev Team

      Kilka osób zgłosiło taki przypadek, jednak raczej tylko pewien procent pokrzywdzonych.

      Opublikowano 19 lutego 2020
    • Ann

      Jak na nasze dokumenty wzięli pożyczki gdzie to sprawdzić bo teraz się zmartwiłam. Zablokowałam konto, ale nie dowód..

      Opublikowano 16 marca 2020
      • 0prawca

        Witam Ann.
        Bardzo proszę:
        https://www.bik.pl/
        Pod tym linkiem dowiesz się o wszystkich swoich kredytach. Mało tego… Możesz (za 2 PLN) miesięcznie otrzymać sms o każdym kredycie wziętym na Ciebie. Po więcej informacji zapraszam na stronę o linku powyżej.

        Bankowa Informacja Kredytowa. (BIK)

        Opublikowano 16 marca 2020
  25. doroti

    zgłaszać trzeba, lepiej od razu zgłosić do prokuratury, prokuratura zleci policji

    Opublikowano 6 lutego 2020
  26. Andrew

    Ja również dałem się nabrać. Usłyszałem w radio że Robert Lewandowski u Kuby Wojewódzkiego zachwalał i reklamował grę na giełdzie. Zarejestrowałem się ona platformie DOWMARKETS i zaraz miałem telefon żeby uzupełnić dane i wpłacić kasę. Przeznaczyłem no to 1000 pln i w sumie liczyłem się ze stratą ale jednak postanowiłem spóbować. Ustawiłem automat na BITcoin i na początku coś tam wygrywałem. Ciągle wydzwaniał niejaki Valter Mazur i opowiadał, przesyłał mi zrzuty ekranu ile to on zarabia i żeby zainwestować więcej. Mówił coś ze na koncie mam jakąś stratę ale ja widziałem zysk. Dzwonił bardzo częst o po mimo, iż mówiłem ze jestem w pracy i nie mogę rozmawiać. Zadzwonił też niby jakiś szef biura finansów z propozycją ze mi dofinansują konto tylko żebym wpłaci 3000 dolarów i zaczął grać na giełdzie na akcjach. Na moje słowa ze nie mam czasu ani tyle środków żeby grać nie reagowali. Wciąż namawiali do inwestowania. Byłem bliski poświęcić jeszcze parę złoty ale na szczęście poświęciłem trochę czasu na poszukanie opinii, no i znalazłem Tę własnie strone. Myślę jak większość z was że to OSZUŚCI. Zgłoszę to na Policję. Zobaczymy co się da zrobić. Mam tylko maila do tego Valter Mazura i nić więcej. Telefony nie odpowiadają. Pozdrawiam i nie dajcie się nabierać. Takich jak ja są setki jak nie tysiące niech każdego skubną na parę stówek i się nieźle obłowią a ludzie jak stracą tysiaka to dają spokój i oni na tym zyskują, ja im spokoju nie dam.

    Opublikowano 5 lutego 2020
    • 0prawca

      Zwróć się do banku o zwrot pieniędzy za niedotrzymanie warunków umowy handlowej zawartej na odległość (przez internet). Na pewno znajdziesz jakieś dziury w tej ”pseudo umowie”. Jak ja studiowałem tę, którą zamieścili na swojej stronie, stwierdziłem że można by się przyczepić do co drugiego punktu. No i najważniejsze: Czy przed wpłatą pieniędzy zostałeś wyraźnie poinformowany o tym, że możesz stracić wpłacone pieniądze całkowicie? Mnie poinformowali o tym już po wpłacie.
      Na początek spróbuj reklamować transakcję w banku (dotyczy transakcji wykonanych za pomocą karty płatniczej). A co do poinformowaniu władz o popełnieniu przestępstwa, pewnie wskazane byś to zrobił. Jednak firma ta działa w jakimś ”raju podatkowym” i jest poza jurysdykcją europejskiego wymiaru sprawiedliwości. Także pewnie za skutkuje to wyłącznie umorzeniem sprawy. Najważniejsze jest wyrwać RUSKIM kasę reklamując transakcję płatniczą. Wtedy dostajesz cały zwrot. A koszty przewalutowań i obsługi płatności ponosi oszust. Nawiasem mówiąc pewnie oni przy naszej naiwności mają spory budżet na pokrycie kosztów uznanych przez banki reklamacji.

      Opublikowano 5 lutego 2020
      • Paweł

        Oprawca czy mógłbyś dostarczyć pismo czy cokolwiek co użyłeś do reklamacji i w jaki sposób ,ponieważ oni cały czas się migają i mówią ,że wypłacą ciężko jest mi coś na nich znaleźć a bank na pewno jest wymagający. Proszę cię prześlij mi na mój adres dzinksgothic@gmail.com cokolwiek i najlepiej jakiś kontakt do ciebie . Straciłem tam ponad 1000 $ i nie wiem jak to zrobić by się udało . Pozdrawiam

        Opublikowano 6 lutego 2020
      • Kkwojt

        A czy jak dostałeś zwrot to konto na tym portalu się zamknęło? Czy nadal funkcjonuje? Zastrzeżyłem kartę i dowód osobisty, zgłosiłem reklamację w banku. Czy coś jeszcze mogę zrobić?

        Opublikowano 5 marca 2020
  27. Paweł

    Witam, zostałem oszukany jak większość z was pierw wpłaciłem 250$ następnie dwa dni później 1000 $ nie będę tu opisywał A dużo ponieważ we wszystkich przypadkach spotkało mnie to samo co was identyczne osoby opinie i zdarzenia. Jeśli jest ktoś mi jest w stanie przekazać jakieś cenne informacje albo pomoc to proszę się odezwać

    Opublikowano 1 lutego 2020
    • vik

      trzeba zgłosić to na policję i po sprawie

      Opublikowano 3 lutego 2020
      • dz1

        Policja nic nie zrobi w tej sprawie

        Opublikowano 4 lutego 2020
  28. cannabi

    A czy analityk podawał wam swojego skype’a do kontaktu. Do mnie dzwonią na telefon ale moge też napisać na skype i analityk mi odpisuje.
    Otwierane transakcje zamykały sie na minusie ale często tez na plusie (niewielkim).

    Opublikowano 20 stycznia 2020
    • 0prawca

      Cannabi.
      Tak. Podawał skype.
      Podał również adres mailowy a numer telefonu do nich jest na stronie internetowej, który nawet odbierają.
      Skype jeszcze nic nie znaczy.

      Opublikowano 23 stycznia 2020
  29. Pawd

    Do Asi próbowałem się skontaktować z tobą mailowo, ale dostałem maila zwrotnego

    Opublikowano 19 stycznia 2020
  30. 0prawca

    Do swoich wypowiedzi dodam, że dziś 15.01.2019 zalogowałem się na swoje konto w dowmarkets.com i o dziwo stan konta 0 USD (zero). A w zakładce, gdzie kilkakrotnie próbowałem wypłacić pieniądze wreszcie ukazała się informacja o tym, że proces wypłaty moich pieniędzy się rozpoczął i…. pasek postępu jest ustawiony na 5%… Sukces!!! Szkoda, że moje pieniądze już są z powrotem na koncie niemal od tygodnia dzięki reklamacji transakcji w banku.

    Szanowni Państwo (Pracownicy Dowmarkets) nie wysilajcie się. Ja już dostałem to co chciałem. Bardzo dziękuję.

    Jeszcze raz przestrzegam wszystkich przed inwestycjami na tej stronie.

    Dla mnie strata tych 250$ nie jest specjalnie zauważalna. Ale najbardziej boli to, że jakiś RUSEK będzie balował za moje pieniądze bez mojej zgody…..

    No niestety. Ze mną im nie wyszło.

    Opublikowano 15 stycznia 2020
    • Poszkodowana

      Panie Oprawco mam kilka pytań,czy pan im przesłał swoje dokumenty tożsamości czy powstrzymal się pan przed tym,czy dokonując wypłaty przez bank z chargerback to czy nasze dane są widoczne dla ludzi z Dowmarkets i czy nadal ma pan otarte u nich konto,czy zamknęli je panu jak tylko bank oddał panu 250$? Czy nadal do pana wydzwaniają z Dowmarkets prosząc o inwestycję?

      Opublikowano 22 stycznia 2020
      • 0prawca

        Poszkodowana.
        Tak. Przesłałem skany dokumentów (dowód osobisty, prawo jazdy i zdjęcie karty). dowód osobisty został odrzucony, zdjęcie karty też zostało odrzucone (za dużo cyfr zasłoniłem)
        Pieniądze odzyskałem korzystając z usługi chargeback.
        Moje konto na dowmarkets.com istnieje, ale jest informacja o jego blokadzie, ponieważ nie dokonałem pełnej weryfikacji. Już nie dzwonią. Po tym jak podczas ostatniej rozmowy rusek powiedział do mnie, że co bym nie robił, to i tak nie odzyskam pieniędzy. Przestali dzwonić i namawiać na cokolwiek. Wyprzedając pytania.
        Dokumentów nie zmieniałem, a swoją kartę zastrzegłem czasowo. W każdej chwili mogę ja odblokować.

        Opublikowano 23 stycznia 2020
    • Kkwojt

      A powiedz czy jeśli odzyskam pieniądze przez pomoc banku, to jak zamknąć konto u nich na dowmarkets?

      Opublikowano 4 marca 2020
    • ForexRev Team

      Udostępniliśmy pismo przygotowane przez 0prawcę tutaj (link).

      Opublikowano 17 marca 2020
  31. Bb

    Mnie tez oszukali!! Nie wiem jak odzyskac pieniadze

    Opublikowano 8 stycznia 2020
    • robson

      Witam
      Zgłaszam sprawę na policje.Jak więcej osób zgłosi wówczas ktoś się tym zajmie.

      Opublikowano 8 stycznia 2020
    • Miraculu

      No dobra ale straciłeś cała kase przez złe transakcje ktore poszly na minus czy masz tam wolne saldo ktorym inwestujesz tylko masz problem z wyplatą ?

      Opublikowano 8 stycznia 2020
    • 0prawca

      Usługa chargeback. Reklamacja płatności kartą w banku. (dotyczy wyłącznie transakcji kartowych).
      Ja dziś dostałem zwrot moich 250$. Trwało to miesiąc czasu.

      Opublikowano 9 stycznia 2020
      • Ewusia

        Witam. Zgłosił Pan sprawę do banku i uwzględnili reklamację? Ja też złożyłam reklamację w mBanku i czekam na odpowiedź.

        Opublikowano 9 stycznia 2020
        • robson

          Niestety jeszcze nie.Do miesiąca trzeba czekać na informacje

          Opublikowano 10 stycznia 2020
        • 0prawca

          Tak. Zgłosiłem reklamację transakcji kartowej w mBanku. Jako powód podałem niezgodne z prawem konsumenta zawarcie umowy o usługi, brak informacji o ryzyku utraty pieniędzy i przesłałem dokumenty świadczące o tym, że chcę wycofać mój depozyt pieniężny.

          Opublikowano 10 stycznia 2020
          • Amator

            Oprawca- możesz dokładnie opisać jak zgłaszałes w banku reklamację? Też dałem się nabrać….

            Opublikowano 10 stycznia 2020
            • 0prawca

              Zadzwoniłem na mlinię (w moim przypadku to mBank) i powiedziałem, że chcę zgłosić reklamację transakcji kartowej, ponieważ jestem pewien, ze jest to wyłudzenie. Podałem wszystkie szczegóły (datę transakcji, powody dlaczego uważam, że to naciągacze) nadano numer mojej reklamacji i poproszono o przesłanie wszystkich materiałów jakie posiadam na adres mailowy banku. W pierwszej kolejności miałem odzyskać pieniądze bezpośrednio od tych, którym je przelałem i przesłać do banku dowody tego, że mi nie oddali. Nic więcej. Przesłałem więc pismo jakie wysłałem do nich na konta mailowe i wszystkie pliki rozmów telefonicznych w których żądałem zwrotu pieniędzy. Udało mi się denerwując kolesia (kacper kowalewski – może komuś z Was też tak sie ktoś przedstawił) i doprowadzając go do szewskiej pasji w rozmowie telefonicznej, zmusić do powiedzenia, że na swoje pieniądze nawet nie mam co liczyć. I plik tej rozmowy też wysłałem do banku. Tyle.
              Aha… Dotyczy to wyłącznie transakcji zawieranych kartą płatniczą.

              Opublikowano 11 stycznia 2020
              • Poszkodowana

                Oprawca- moim opiekunem też był Kacper Kowalewski

                Opublikowano 13 stycznia 2020
              • niunia

                Oprawca – też zostałam oszukana, moja weryfikacja się nie zakończyła, bo karta nieczytelna. W międzyczasie zablokowałam swoją kartę. Proszę napisz co zamieściłeś w tym piśmie do tych złodziei, które im przesłałeś na e-maile, a które potem złożyłeś z reklamacją do swojego banku.

                Opublikowano 23 stycznia 2020
                • Łukasz

                  Też zostałem oszukany na 250$. Prawie zapłaciłem jeszcze 1000$, ale się pamiętałem. Mam już zablokowana kartę. Jestem Ciekaw jak Oprawca odzyskał pieniążki? Na tym oszukany koncie zostało mi 130$, ale nie wchodzę, ie odbieram telefonów od tych Ukraińców. Też płaciłem kredytówką i mówił już ponad tydzień. Czy mimo wszystko da się by BANK wydał im tę kasę?? Jest mowa o jakiś dokumentach, że oprawca wysłał oszustą, i później do banku. Jak to mądrze zrobić??

                  Opublikowano 24 stycznia 2020
                • Grzesiek

                  Witam ja bylem w podobnej sytuacji wplacilem 250 i po wyslaniu dokumentow natknelem sie na info ze to oszusci wiec zablokowalem karte i uniewaznilem prawo jazdy. Zadzwonilem do nich ze chce zrezygnowac a tu pani analik ze niewie co moze zrobic z ta sprawa i mnie zbywala.dzwonilem 3 razy dziennie na ich infolinnie z prosba o kontak i raz zadzwonil ktos inny i namawial mnie na szkolenia odwowilem stanowczo i powiadomilem za chce zamknac konto,powiedzial ze przesle zprawe do dzialu finansowego. Wieczorem spojrzalem na moje konto i kasy niebylo za to bylo info o wyplacie i za 2 dni kasa na koncie.

                  Opublikowano 25 stycznia 2020
                • 0prawca

                  Niunia.
                  Podaj adres mailowy, to ja wyślę Ci plik z tym pismem jakie do nich wysłałem.
                  Nawet gdybym chciał to tutaj napisać, to za dużo było by pisania.
                  Powołałem się w piśmie przede wszystkim na nowelizacje Unijnej Ustawy o Prawie Konsumenta z czerwca 2014 roku i takie tam różne pierdoły, o których zawierający z nami umowę handlową na odległość ma obowiązek nas poinformować. Oczywiście na to pismo odpowiedzi nie dostałem. Jednak właśnie to pismo stanowiło jeden z dowodów na to, że próbowałem odzyskać wpłacony depozyt.

                  Opublikowano 25 stycznia 2020
                  • pokrzywdzony

                    Oprawca.

                    Jestem w takiej samej sytuacji co niunia i też potrzebuje podkładki do banku, że nie mogę odzyskać pieniążków. Proszę wyślij mi też wzór tego pisma. To mój adres mailowy: los24@poczta.fm

                    Z góry dziękuje.

                    Opublikowano 27 stycznia 2020
                  • niunia

                    Oprawca,
                    Podaję swój adres e-mail: niunia_a2@wp.pl, jestem Tobie bardzo wdzięczna za pomoc. Oni cały czas do mnie wydzwaniają, już mam kilkanaście różnych numerów. Ktoś dzwonił nawet przed 22 do mnie, i chyba próbował mnie przestraszyć, to już szczyt wszystkiego!!!!!!
                    Dziś odebrałam telefon i stanowczo zażądałam zwrotu moich pieniędzy, ponieważ zagroziłam, ze pójdę z tą sprawą prosto do telewizji. Ktoś musi się za to wziąć, Myślą, że są bezkarni, ale bardzo się mylą…

                    Opublikowano 27 stycznia 2020
                    • 0prawca

                      Niunia:
                      Pokrzywdzony:
                      To nie jest wzór pisma do banku. Proszę nie mylić. To jest pismo jakie sam napisałem do firmy Dowmarkets z natychmiastowym żądaniem zwrotu pieniędzy. W momencie wysyłania tego pisma już wiedziałem, że nie dostanę żadnej odpowiedzi ani zwrotu pieniędzy (bo taki jest charakter firmy Dowmarkets – są zaprogramowani na kradzież, wyłudzenia i oszustwa). To pismo jednak posłużyło za dowód dla banku, że starałem się na własną rękę odzyskać pieniądze i że było to całkowicie bezskuteczne. Zwrot pieniędzy otrzymałem od banku, a na stronie dowmarkets już ukazała się informacja o zwrocie a w opisie napisane było chargeback. Czyli reklamacja banku.

                      I jeszcze do wszystkich.
                      Nie bójcie się tego, że straszą Was kosztami, windykacją i czymś podobnym. Nie mają ani takiego prawa ani możliwości. Nie dajcie się zastraszyć. Nie są w stanie Wam zagrozić. Twardo żądajcie zwrotu kasy.

                      Podejrzewam, że dlatego są niegrzeczni ponieważ banki uznają reklamacje i zabierają im pieniądze. Oni tracą zyski. Poniekąd za naszym działaniem….

                      Opublikowano 27 stycznia 2020
                    • 0prawca

                      Niunia i Pokrzywdzony.
                      Przesłałem Wam w formacie docx to co wysłałem do nich. Zastrzegam jednak, że nie jestem prawnikiem, a jedynie konsumentem, któremu wydaje się, że zna swoje prawa.
                      Jeśli chcecie mieć dokument spełniający ”prawnicze reguły” musicie się zwrócić do prawnika o napisanie czegoś takiego.

                      Opublikowano 27 stycznia 2020
                  • Kacper

                    Oprawca mogę również prosić o przesłanie dokumentu? Po póltora godzinnej rozmowie z Kacprem Kowalewskim nie doszedlem do porozumienia, w dodatku bez mojej zgody dał bonus w wysokości 50% depozytu czyli 125$.Moje nadzieje na odzyskanie pieniędzy spadły wraz z przeczytaniem ich beznadziejnego regulaminu.Wspomnę że żadnej akcji nie zrobiłem jedynie wpłaciłem środki na konto.
                    Mój adres mailowy: modzelewski.kacper98@gmail.com

                    Opublikowano 27 lutego 2020
                  • Violetta

                    Witam. Mam pytanie do Oprawcy.
                    Wpłaciłam im kasę i niestety wysłałam skany, a do tego uruchomiłam automat. No i oczywiście wszystko straciłam a nawet jestem na minusie.Czy mimo to mogę zgłosić reklamację do banku? Czy mam wysyłać do nich formularz z żädaniem zwrotu gotówki? Czy coś jeszcze powinnam zrobić?

                    Opublikowano 27 kwietnia 2020
                    • 0prawca

                      Ja na Twoim miejscu mimo wszystko zwrócił bym się do banku z reklamacją transakcji i wystąpił o zwrot tej gotówki. A pismo o zwrot do firmy dowmarkets zawsze możesz wysłać. Jeśli nie upłynęło 14 dni od założenia konta masz prawo do rozwiązania umowy. Nie wiem jak jest w przypadku straty depozytu. Może odpowie ktoś, kto miał doświadczenie po całkowitej utracie „zainwestowanych” (czyt: skradzionych) pieniędzy.
                      Myślę jednak, że bank uzna tę reklamację.

                      Opublikowano 28 kwietnia 2020
                    • Zbyś

                      Mnie Bank odpisał, że wpłacałem środki na konto założone u nich, więc oni nie biorą odpowiedzialności bo powinienem Wszystko sprawdzić przed wpłatą, a jak założyłem konto i przelałem środki to moja odpowiedzialność i nie mogą przyjąć reklamacji. Tak jakby działali w zmowie , jeden tylko Bank ostrzegł mnie abym tam nie wpłacał bo nie gwarantują zwrotu środków, wstrzymali przelew i poprosili mnie o dodatkową akceptację przelewu , co otworzyło mi na nich oczy i zacząłem sprawdzać, okazało się że to kicha.

                      Opublikowano 28 kwietnia 2020
                    • 0prawca

                      Do wcześniejszej wypowiedzi zapomniałem dodać.
                      Reklamacja płatności (usługa chargeback) dotyczy wyłącznie płatności dokonanych za pomocą karty płatniczej (czy to Visa, czy Master). Przelewów zwykłych i szybkich nie można reklamować za pomocą tej usługi.

                      Tylko i wyłącznie płatności dokonanych za pomocą karty!!!

                      Opublikowano 29 kwietnia 2020
          • doroti

            oprawca- jak pan zgłaszał reklamacje karta to wystarczy podac numer karty czy karte trzeba im oddac?

            Opublikowano 12 stycznia 2020
            • 0prawca

              Doroti
              Nie trzeba oddawać karty bankowi. Ale dla własnego bezpieczeństwa lepiej ją zablokować.

              Opublikowano 15 stycznia 2020
            • 0prawca

              Doroti.
              Nie musisz oddawać karty, a i Twój bank pewnie zna jej numer.
              Na Twoim miejscu jednak dla własnego bezpieczeństwa zastrzegł bym kartę i wystąpił o nową.

              Opublikowano 17 stycznia 2020
        • Ewusia

          W sobotę otrzymałam od Dowmarkets zwrot moich 250 dolarów! Nie mogłam aż w to uwierzyć. Kilkakrotnie składałam prośbę o zwrot wpłaty. W czwartek dzwonił do mnie rusek albo Ukrainiec pytając dlaczego chce wycofać depozyt. Namawiał mnie nerwowo na kolejne wpłaty i dosłanie następnych dokumentów a ja nie słuchając jego opowieści stanowczo zarzadalam zwrotu strasząc go policja itd. Rozlaczylam się. A tu w sobotę taka niespodzianka. ?

          Opublikowano 20 stycznia 2020
          • ForexRev Team

            Świetne wieści. Czy jest Pani pewna, że to nie wynik zgłoszenia reklamacji Chargeback?

            Opublikowano 20 stycznia 2020
          • Poszkodowana

            Pani Ewo ,czy nadal ma pani u nich otwarte konto po oddaniu pieniędzy? Czy pani oddzyskales pieniądze dzięki chargerback czy pisała pani do Dowmarkets maile z prośbą o zwrot pieniędzy?

            Opublikowano 22 stycznia 2020
          • 0prawca

            Ewusia…
            Mnie tylko dziwi, że w sobotę.
            Bo wszelkie operacje bankowe rozliczają się do piątku, a te bardziej pilne ”weekendowe” są dodatkowo płatne…
            Czyżby aż taki nawrót oszustów?
            Ale ja mogę się mylić.

            Opublikowano 22 stycznia 2020
  32. Bb

    Firma tragedia, oszustwo

    Opublikowano 8 stycznia 2020
  33. Miraculu

    Witajcie. Z tą firmą faktycznie jest coś nie tak jakiś czas już w niej siedze ale tylko dlatego zeby SAMEMU ( prawie zero pomocy od nich ) odrobic to co na poczatku straciłem ( glownie przez ich ” analityka” od siedmiu boleści) ciagle praktycznie dzień w dzień mam telefony z jakimiś ” super ” promocjami ktore juz tylko dwa dni będą dostepne. Oczywiscie wiaże sie to z wpłatami caly czas nagabują na to zeby wpłacać. Nie chce im brzydko powiedzieć zeby sie odczepili zeby nie zablokowali mi mozliwosci wyplaty srodkow czego w zasadzie jeszcze nie probowalem choc mam podejrzenia ze bylo by ciezko ? co robic w takiej sytuacji …

    Opublikowano 6 stycznia 2020
    • 0prawca

      Spróbuj wypłacić chociaż na próbę. Oprócz informacji, że automatyczna wypłata chwilowo nie działa nie dostaniesz nic więcej.
      Człowieku. Nie wpłacaj. Nie graj już więcej. To ściema. Nie odzyskasz wpłaconej kasy nigdy. A o pomnożeniu pieniędzy w ogóle niema mowy.

      Opublikowano 9 stycznia 2020
      • Miraculu

        Oprawca – no powiem Ci ze myslalem o tym ale jak narazie jeszcze nie wyplacalem , ale ciagle nagabują mnie na wiekszą wplate zeby ” zaczać zarabiać prawdziwe pieniadze ” na to sie nie pisze ale niech uwaza kazdy kto to czyta , sugerowali mi nawet zebym wzial pozyczke bo i tak zaraz zarobie na jej splate . Z nimi trzeba uwazac.

        Opublikowano 10 stycznia 2020
        • 0prawca

          Proszę przeczytać komentarze o firmach Maxitrade, Agricole Trade. Wszystkimi tymi firmami rządzi ta sama instytucja. Tam ludzie piszą o tym, ze wzięli nawet po 40 000 zł kredytu by grać. Wszystko stracili.
          Mnie też namawiali na grę, na różnego rodzaju ubezpieczenia. Twardo odmawiałem i mówiłem, że nie będę inwestował żadnych pieniędzy w ich firmie. Oczywiście powodowało to wielkie oburzenie dzwoniących. Do tego stopnia, że zaczynali być niegrzeczni. Straszyli konsekwencjami karnymi. Oczywiście swoje prawa znam i olałem całkowicie to co mówią. A między innymi nagrania rozmów telefonicznych posłużyły jako podstawa do uznania reklamacji płatniczej.

          Opublikowano 10 stycznia 2020
  34. naiwniak

    Potwierdzam poprzedników.. Nie wiem czy jest jakiś sens zgłaszać syfu do prokuratury.. wpłaciłem 250 usd.. nie pozostaje nic innego jak szybko blokowac karte oraz dowód i wyrabiać nowe dla własnego bezpieczeństwa.. pozdrawiam wszystkich oszukanych

    Opublikowano 4 stycznia 2020
  35. naiwny traider

    Po zebraniu informacji i próbie zgłoszenia gdziekolwiek nie jest to takie proste. Dowiedziałem się, że praktycznie nie istnieje skuteczne prawo ani sposoby żeby taką firmę wyeliminować z działalności lub uzyskać rekompensatę wskutek roszczeń. Jedynie po gangstersku.

    Opublikowano 2 stycznia 2020
  36. Ewusia

    Taka grupa zorganizowana powinna dawno siedzieć w więzieniu!

    Opublikowano 2 stycznia 2020
  37. Adi

    Na facebooku pojawiają się wpisy jak pani z Biedronki zarobiła fortunę. Przeczytałem artykuł i czemu nie, o bitcojnach słyszałem wiec zobaczę co to? założyłem konto, za 3 godziny zadzwoniła pani która rzeczywiście akcent miała nie polski. Namówiła abym wpłacił minimalną kwotę 250USD. Wpłaciłem. Coś nie dawało mi spokoju wiec zacząłem szukać informacji o firmie no i znalazłem się na tej stronie. No jako że jeszcze nic nie inwestowałem zalogowałem się do strony i chcę dokonać wypłaty środków. Okazuje się że jest do niemożliwe, ze skontaktuje się ze mną mój opiekun. Dzwoni babka i mówi ze widziała ze chce wypłacić pieniądze. Ja powiedziałem że chce to zrobić ponieważ się rozmyśliłem, a ona na to że oni już ponieśli na mojej rejestracji konta stratę i ja teraz muszę odrobić stratę inwestując, hehe, śmiechu warte. No i teraz nie wiem co zrobić. Kasę mam na koncie u nich ale wirtualnie, widzę ją ale nie mam możliwości jej wypłaty. Co w takim razie począć?

    Opublikowano 14 grudnia 2019
    • robson

      Podobnie zostałem oszukany.Nie można wypłacić żadnych pieniędzy.Gdy wplacisz musisz w coś zainwestowac z konsultantem/opiekunem.Tak tez zrobiłem.
      Niestety nie wypaliło.Wygrałem 7 $ a 280 przegrałem .
      Zgłosiłem sprawę na policje i do banku o zablokowanie środków .
      Wystapelen o chargeback.Na policji nie wiedza jak mogą pomoc Nawet próbowali kontaktować się z prokuratura.Niestety przyjęli zgłoszenie ale nic więcej .Dalej nie wyślą.Bo nie mają pojęcia gdzie.Firma zarejestrowana na wyspach na oceanie .Trzeba by złożyć pozew grupowy.
      Podaje do mnie bezpośrednio maila może razem w wieksze grupie uda się więcej.
      robert-1985@tlen.pl

      Opublikowano 2 stycznia 2020
  38. naiwny traider

    To co poprzednicy piszą o oszustwach i braku możliwości kontaktu jak już się nabierzesz i wpłacisz to Święta Prawda.
    Mnie nabrali na bonus 100% do własnej wpłaty.
    Ponad tydzień trwała weryfikacja pomimo, że wpłata została dokonana (1000EUR). Bardzo doktoryzowali się nad Kartą Kredytową, chyba ze 4x musiałem im dosyłać zdjęcia (pani chciała tak dokładne, żeby było widać małe litery) – wczoraj bank zablokował kartę bo próbowano coś manipulować-wygląda, że oni bo nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło.
    Po tygodniu (oczywiście cały czas uprzejma obsługa, dostępni na zawołanie, upierdliwi do bólu z telefonami na które już potem się nie dodzwonisz) zamiast 1000EUR bonusa to tylko 800, uruchomiłem z „opiekunem” 5 zleceń 100/100 trafne ??? i opiekun zapadł się pod ziemię.
    Spróbowałem samodzielnie handlować (opiekun jeszcze zapewnił, żeby żadnych zleceń nie kasować bo one kiedyś i tak wyjdą na plus) ale wszystkie zlecenia oprócz jednego tak „windowały” minus, że po niecałych dwóch dniach (w międzyczasie info o „doładowaniu” konta) skasowane zostały zlecenia ostatecznie został drobny minus, kilkanaście EUR.
    I teraz znów kolejny komunikat o doładowanie konta i skorzystanie z kolejnego bonusa, tym razem 35% niewiadomo czego ale nawet gdyby chcieć skorzystać to nie ma już kontaktu.
    Strzeżcie się przed tą zarazą bo wg mnie to wyrafinowani i perfidni oszuści. Sprawę zgłaszam do KNF-u i do prokuratury. Sądzę, że to nic nie da ale spróbuję.
    Najdziwniejsze jest to, że wszyscy mają polskie nazwiska i imiona a bardzo mocny akcent rosyjski ( po pisowni z emaila wynika, że to ukraińcy)

    Opublikowano 13 grudnia 2019
    • Szpak

      Czy juz zglosil Pan sprawe do prokuratury? Tez chcialbym to zrobic i mysle aby do tej samej.

      Opublikowano 2 stycznia 2020
      • ForexRev Team

        Prokuratury powinny połączyć sprawę niezależnie od miejsca zgłoszenia zawiadomienia. Większość zgłoszeń według naszych informacji jest kierowana do Prokuratury Okręgowej w Warszawie.

        Opublikowano 2 stycznia 2020
      • Ewusia

        Jeszcze nie zgłosiłam. Ale trzeba to zrobić. Pozdrawiam

        Opublikowano 2 stycznia 2020
    • robson

      Witam
      Udało się zgłosić sprawę do knf? Badz tez gdzie indziej?Ja zgłosiłem na policje ale szczerze nic z tego nie będzie.

      Opublikowano 2 stycznia 2020

Dodaj wątek/pytanie do forum

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Chcesz zadać pytanie? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z forum dla tego brokera i wypełnij poniższy formularz.

 

Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przewiń na górę