Ja również niestety dałam się nabrać, zadzwonił do mnie Pan mówiący ze wschodnim akcentem i pomógł założyć konto na str Binvesting i kazał zainstalować program do zdalnego dostępu Antydesk, podałam skan dowodu, selfie, dane teleadresowe, widział moją pocztę oraz konto bankowe. Skusiłam się i zainwestowałem najpierw 250 usd ale pan powiedział, że z takim budżetem będę zarabiać grosze a to jest strata mojego i jego czasu, powiedział też że to opcja manualna a opłaca się tylko inwestować w opcji automatycznej na większe kwoty, ponieważ one są obarczone mniejszym ryzykiem . Założyłam więc z jego pomocą konto na Nekstrze i wpłaciłam 250 eur. Pan obiecał, że będę mogła wypłacić pieniądze jeszcze tego samego dnia mimo, że mu powiedziałam, że to nie możliwe żeby przelew doszedł w tym samym dniu. Kiedy poprosiłam o jego nr licencji powiedział, że jest doradcą finansowym pracuje 7 lat, a żeby być maklerem trzeba mieć 10 lat doświadczenia i dopiero wtedy można doradzać w co inwestować. Mówił , że 12 lat zdobywa doświadczenie i w edukację włożył 120 000 usd , nie ukrywał że jest zainteresowany tylko dużymi kwotami.
Potem powiedział, że po weekendzie ktoś z działu obsługi klienta się ze mną skontaktuje w celu weryfikacji danych oraz że skontaktuje się ze mną ekspert który uruchomi opcję automatyczną , dopełni wszelkich formalności ora pokaże jak wycofywać zarobione pieniądze. Ekspert, który miał się ze mną skonstatować okazał się również doradcą finansowanym (jest to spora niespójność, ponieważ ze słów wcześniejszego pana, miał być maklerem i doradzać w co inwestować) i kiedy zapytałam go o nr licencji zaczął podniesionym głosem mówić że nie mam prawa o to pytać. Oddzwonił przygotowany w wymówki, zaczął się tłumaczyć, podał str gdzie są opnie „ich klientów” https://www.valforex.com/pl/nekstra-review-nekstra-com-amazing-trading-platform-unveiled/ i że tu powinnam czytać. Chciał naciągnąć mnie na więcej pieniędzy ale z racji tego że ja byłam oporna z 2000 eur zszedł na 500 eur. Prowokacyjnie powiedziałam mu, że się zastanowię kiedy moje konto będzie zweryfikowane. Zaczął krzyczeć, że on nie jest od papierów. Powiedziałam więc, że chcę wycofać środki, on odpowiedział, że nie rozumie i że to głupia decyzja, że nie chcę zarobić pieniędzy. Pokazał kilka podmiotów w których akcje powinnam zainwestować abym mu zaufała. Założył mi konto automatyczne jednak nie wykonał tam żadnych ruchów, miałam wrażenie, że się bał. Cały czas wydzwania do mnie wiele numerów jednak ja nie odbieram.
Normalnie ludzie się tak nie burzą i nie naciskaj kiedy chcemy zrezygnować z „zakupu”. To są dobrze przeszkoleni ludzie, prawią komplementy, wykorzystują każde słowo.
Po mailowym kontakcie z Nekstra otrzymałam informację, że mogę „zamknąć swoje konto w dowolnym momencie pod warunkiem, że konto jest zweryfikowane oraz wszystkie otwarte pozycje są zamknięte. Ponadto konto może zostać zamknięte pod warunkiem, że saldo na koncie handlowym osiągnie 0. Czyli żeby złożyć wniosek o wypłatę oraz zamknąć konto, musi być zakończony proces weryfikacji konta handlowego. Weryfikacja jest obowiązkowa dla każdego tradera.”
Jednak nie chcę podawać już więcej żadnych dokumentów i nie odbieram też telefonów, ponieważ nie mam nerwów „przepychać” się z tymi ludźmi. Sprawa jest na policji. Czekam i mam nadzieje na pozytywne zakończenie sprawy.
Ja również zostałem przez tego typka oszukany , nawet linki do chwiluwek mi przysyłał by tylko wsiąść porzyczke jak naj większą i by wpłacić bo teraz jest znakomity czas i zarobimy 3-4razy więcej jak wpłacę . Również anydesk kazał zainstalować i miał dostęp do telefonu. Na szczęście w porę zorientowałem się i nie wpłaciłem dużej sumy tylko 100 euro . Jak on się wściekł że nie chce zarabiać dużych pieniędzy . NIE DAJCIE SIE OSZUKAC
Oszuśći!!!
Oszuści!!!
Oszuści !!!
Ja też zostałem naciągnięty przez nekstra na 250 ,Chargeback nie pomógł bo była kupiona za to kryptowaluta .Mam pytanie czy udało wam się zamknąć konto oczywiście bez wysyłania skanów dokumentów i czy macie tam konta jeszcze otwarte i niema się czym przejmować.Czy lepiej zamknąć te konto i jak to zrobić?
ZIGNORUJ to oszuści niczego nie będą dochodzi. Musieli by Cię podać do Sądu . Oszuście wyłudzają ile się da na drogę prawną nie wchodzą z wiadomych podwodów….
Oszukali, odzyskałem jednak 90% depozytu po miesiącu przepychanek vi straszeniem prokuratorem.
Nr telefonów z których dzwonią sa nie prawdziwe. Warszaski stacjonarny nie odbiera. Komórkowe są to nr przekierowane, 2 razy polączyłem się z jakimiś dziećmi, poprosiłem rodziców do telefonu nie mogli uwierzyć i byli przerażeni. Zgłoszenie na policmajstrów nic nie dało, mają to generalnie w d… .
Prawdopodobnie korzystają z gotowych aplikacji z Google Play ktore pozwalają na używanie dowolnych wirtualnych numerów telefonów. Natknąłem się kiedyś na jedną z takich aplikacji. Bardzo prosty i tani system pozwalający na np. dzwonienie z wirtualnej lokalizacji w kraju w którym się w ogóle nie przebywa. Założenie jest takie by zoptymalizować koszty połączeń ,ale jak każde narzędzie może też służyć do przekrętów co widać na przykładzie firmy Nextra.
Postępowanie w sprawie wyłudzeń portalu nextra.com toczy sie w Prokuraturze, gdzie reprezentujemy kilkoro pokrzywdzonych. Sukces zależy od działania wspólnego, dlatego zachęcam do kontaktu ze mną. Podaje mail: wojciech.karwacki@wp.pl. Zainteresowanych porosze o podanie kontaktu do siebie, to oddzwonię. Na forum publicznym nie mogę podawać szczegółów.
W.K.
Chargeback nie działa bank umywa ręce odsyłają na policję a oni po jakimś czasie umarzają
Dzień Dobry,
tak pomyślałem, że też podzielę się z Forumowiczami moimi doświadczeniami z tymi „cyganami”.
Zaczęło się niewinnie od wpisania nr tel. w jakieś internetowej reklamie dot. oczywiście zarabiania ogromnej kasy. Dosłownie po chwili zadzwonił tel. (oczywiście dziwny akcent). Za pierwszym razem udało mi się gościa spławić, powiedziałem że muszę ich zweryfikować. Ww. reklama nie dotyczyła Nekstry tylko czegoś innego (nie pamiętam nazwy – ją rzeczywiście „gdzieś” w necie posprawdzałem i niby nawet ok miało być – ale pewnie były to „fejkowe” strony). Wieczorem znowu tel. (znowu akcent, jak zawsze dlatego już nie będę o tym wspominał) i bajera że automat będzie dla mnie kosił tony siana, tylko wpłacę depozyt min. 250 Euro i od razu mogę zacząć zarabiać. No i chłop mnie urobił, poprowadził jak za rączkę do wpłaty (co za tuman za mnie?). Ale oczywiście zamiast błyskawicznych zarobków, mail, że aby zacząć zarabiać hajs trzeba zweryfikować konto i wysłać (tu pisownia oryginalna):
„1. Kopia dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Kopie
dowodu osobistego trzeba zrobić z przodu oraz z tyłu, żeby była widoczna
oraz otwarta wszystka informacja;
2. Dokument potwierdzający adres. Może to być: rachunek za media (np.
faktura za energię elektryczną, gaz, wodę, internet domowy) lub wyciąg z
konta bankowego jaki zawiera co najmniej 3 transakcje. Taki dokument
musi być wystawiony nie więcej niż 3 miesiące przed datą złożenia na
Pana/i imię. Prosimy zwrócić uwagę, że dział finansowy nie przyjmuję
rachunki za komórkę oraz internet mobilny;
3. Kopia karty kredytowej, którą Państwo korzystało przy aktywacji konta
(Tylko w celu Państwa bezpieczeństwa polecamy ukryć 12 pierwszych
cyferek numeru karty oraz 3 cyfry kodu CVV z tyłu karty. Natomiast 4
ostatnie cyfry numeru, data ważności oraz imię Pana/i, powinny być
widoczne.).”
No i zonk, w tym momencie kliknąłem w necie „Nekstra opinie” i trafiłem tutaj. I dzięki temu forum odzyskałem „piniendze”. Na początku oczywiście zrobiło mi się mega cieplutko, ale po kolei.
Przede wszystkim, oczywiście nie wysłałem im ww. dokumentów. Teraz może trochę chronologii, konto założyłem (dałem się nabrać) 29.10.2020r. Oczywiście teoretycznie pieniądze mogłem wypłacić, ale po weryfikacji czyli wysłaniu tego czego wysłać nie chciałem, żeby nie narobić sobie jeszcze więcej ambarasu. 04.11.2020r. wysłałem do nich podpisany skan oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w którym straszyłem ich policją oraz że zwrócę się o zwrot forsy za pomocą „Chargeback”. W odpowiedzi dosłownie po paru minutach takie coś:
„Dziękujemy za współpracę z naszą spółką.
Zgodnie z warunkami Regulaminu, które Pan zaakceptował podczas
rejestracji, każdy klient musi dostarczyć dokumenty wymagane przez
firmę (ust. 25). Pragniemy zauważyć, że rejestracja nie jest możliwa,
jeśli klient nie akceptuje tych warunków. Zaznaczając pole, że ma Pan
ukończone 18 lat i że zapoznał się Pan z powyższą umową, Pan
potwierdził, że zapoznał się z każdym ustępem, zgodził się i
zaakceptował te warunki współpracy. Jeśli nie przeczytał Pan
dokładnie tego dokumentu elektronicznego, jest to tylko i wyłącznie
Pan odpowiedzialność. Regulamin jest umową, zgodnie z którą
współpracujemy z Panem. Jesteśmy instytucją finansową, dlatego
prosimy o niezbędne dokumenty zgodnie z międzynarodowymi
normami prawnymi i zasadami polityki przeciwdziałania praniu
pieniędzy, a także zgodnie z Polityką Prywatności (ust. 7. Polityka
prywatności). Wszystkie te informacje są dostępne na stronie
internetowej. W Regulaminie wyraźnie się stwierdza, że firma
zobowiązuje się nie ujawniać informacji otrzymanych od klienta, a na
stronie internetowej stwierdza się również, że korzystamy z
najnowocześniejszych zabezpieczeń, aby chronić fundusze oraz
informacje. Konto jest zaszyfrowane SSL (Secure Socket Layer), co
oznacza, że informacje o dokonywanych płatnościach są w 100%
bezpieczne (ust. 7. Polityka prywatności). Informujemy, że zgodnie z
Regulaminem, klient ma możliwość zamknąć swoje konto w
dowolnym momencie pod warunkiem, że konto jest zweryfikowane
oraz wszystkie otwarte pozycje zamknięte z jego strony. Ponadto
konto może zostać zamknięte pod warunkiem, że saldo na koncie
handlowym osiągnie 0. Dlatego, żeby złożyć wniosek o wypłacie oraz
zamknąć konto, musi być zakończony proces weryfikacji konta
handlowego. Weryfikacja jest obowiązkowa dla każdego tradera.
Nasza firma działa zgodnie z międzynarodowym prawem, które
zobowiązuję podobne instytucje do przeprowadzenia weryfikacji
każdego klienta. Szczególna informacja o weryfikacji konta znajduje
się w Regulaminie, a także w konto handlowym w zakładce Weryfikuj
konto, która można znaleźć, kliknąć swoje Imie. Po ukończeniu tej
czynności na pocztę mailowe zostanie odesłane potwierdzenie o
skończeniu procesu weryfikacji oraz zostanie aktywną opcja Wypłata.”
To było ważne, bo aby zwrócić się do Banku z wnioskiem o „Chargeback” trzeba udokumentować, że chciało się temat ogarnąć samemu. Po policjach oczywiście nie chciało mi się chodzić i tego nie zrobiłem. Ale jeszcze w tym samym dniu wysłałem formularz „Chargeback” (citi bank, karta mastercard). Do reklamacji załączyłem:
1. formularz-oswiadczenia-reklamacyjnego-chargeback-dispute-form (druk citi);
2. treść maila do nekstry którego wysłałem wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy;
3. ich wyżej zacytowaną odpowiedź;
4. maila od nekstry „Pokwitowanie Twojej transakcji inwestycyjnej” z podaną kwotą;
5. maila od nekstry w którym proszą o ww. dane wrażliwe w celu weryfikacji konta;
6. Screenshot_braku możliwości wypłaty depozytu brak weryfikacji rachunku;
7. Screenshot_depozyt 250 euro – widoczne środki na „rachunku”;
8. Screenshot dot. SMS autoryzacja transakcji;
9. Screenshot dot. SMS potwierdzenie transakcji.
Od czasu do czasu logowałem się na konto u „cyganów” żeby zobaczyć czy jest tam jeszcze forsa, przez długi czas była a potem znikła. Oczywiście nie raz dzwonili do mnie, na pytanie gdzie hajs, odpowiedź że jakieś opłaty. 01.12.2020r. wysłałem do citi maila:
„Dzień dobry,
chciałem się zorientować na jakim etapie jest przedmiotowa sprawa, tzn. czy procedura chargeback się rozpoczęła, czy zgłosili Państwo sprawę do organizacji płatniczych MasterCard? I ewentualnie na jakim jest ona etapie?
Z poważaniem”
W opowiedz info że zajmuje się tym MasterCard i że mają czas do 29.01.2021r.
No i w końcu sms o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji to było 22.01.2021r.
Nawet teraz dzwonią jeszcze z Estonii, że jest hajs do zarobienia.
Reasumując mi się udało, czego i wszystkim forumowiczą życzę.
Pozdrawiam
Czy może Pan jeszcze opisać w jaki sposób dokonywał Pan wpłaty za pomocą karty? Przez jaką bramkę płatności? Czy może skierowali Pana do zakupu kryptowalut jako wpłatę depozytu? To istotna informacja, bo jeśli po drodze pojawia się kantor kryptowalut, to banki z reguły odrzucają wniosek chargeback.
Dzień dobry, bezpośrednio zostałem pokierowany przez „doradcę”, na wyciągu karty kredytowej pojawiło się coś takiego:
„PAY WITH BARTHER – USD VICTORIA ISLANG”
Nie kupowałem żadnych kryptowalut.
Pozdrawiam
Dla mnie ważne jest z jakiego konta bankowego zwrócili Panu kasę (zrobili przelew). To może być bardzo pomocne dla innych.
Sprawę prowadzi prokuratura okręgowa w Warszawie syg. akt PO II Ds. 137.3020
Dzień dobry,
aktualnie nawet nie widzę tej operacji historii, tak żeby wejść w nią i zobaczyć co i jak. Na wyciągu jest widoczna o treści: „REKLAMACJA BEZGOT. ZAGR.”.
Pozdrawiam
a mnie bank nie uznał reklamacji chargeback twierdzac ze sama swiadomie dokonałam przelewów.
do mnie zgłosił sie Piotr grodzki doświadczenia?
Prawdopodobnie jest to zmyślone imię i nazwisko. Konsultanci z takich scamów jak Nekstra nie podają swoich prawdziwych nazwisk.
Bardzo zręczny nawijacz makaronu na uszy. Naopowiiada bajeczek , nie informując o najważniejszych sprawach. Nie powie,że aby uzyskać zwrot depozytu potrącą 50 USD , bo tyle kosztuje wypłata, a panienki analityk w mig oczyszczą konto.Firma złodziejska , ale weryfikują
przez kika miesięcy nękajac telefonami. Lepiej przepić niż zadać się z tymi złodziejami.
UWAGA na binvesting to złodzieje , czy ktoś jeszcze został przez nich zmanipulowany? czytając różne komentarze na stronach internetowych mam wrażenie że to ta sama firma. sposób działania identyczny i ten wschodni akcent
tak, do mnie jako pierwsza odezwała się firma Binvesting ale zaraz po pierwszym telefonie nastąpiło jakby „przejęcie” przez Nekstrę. Ja mam pytanie czy ktoś wie jak zamknąć/ usunąć konto na Nekstra.com oraz Binvesting? Mimo, że z Nekstry udało się odzyskać cześć pieniędzy nadal do mnie dzwonią, a nie mam już ochoty na jakikolwiek kontakt z nimi.
Witam w zespole poszkodowanych. Mam obecnie zablokowane konto za które sobie pobrali 200 euro, pozostałe 300 chcę wypłacić i oczywiście nie mogę. Podobno ma to być zwrot bonusa, który firma mi owego czasu na rachunek wpłaciła do handlowania. Nie wiem jak na nich wymusić ta wypłatę.
Z opinii Waszych jedynym jest chyba chargeback ale od wpłaty karta minęło już dwa tygodnie, nie wiem czy to się uda. Czy ktoś otrzymał jakąś informacje z policji po zgłoszeniu ? nie wiem czy to ma sens zgłaszać. Proszę o sugestie co mogę zrobić żeby odzyskać resztkę pieniędzy.
Z góry dziekuje za pomoc.
Jak najbardziej warto zgłosić reklamację chargeback.
Przykro, ale nic nie można zrobić.
Ja tylko mam nadzieję, że kiedyś dopadnie ich odpowiednia kara! Zło powraca i to ze zdwojoną siłą!
Witam! Ja zgłaszalem sprawę na Policji jakieś 8 miesiecy temu w Katowicach. Narazie żadnych ruchów. Niemniej polecam tę drogę: być może ruszą dupę dopiero jak będzie więcej zgłoszeń i uzbiera się jakaś masa krytyczna.Pozdrawiam!
Prokuratura, Policja współpracuje już w tej sprawie z Policją z innych państw. Mają namierzone kilka osób, które działają na terytorium Polski. Osoby te są pod ścisła obserwacją Policji, wiem że mają jedną z Hamburga, która wydzwania do Polski i kilku innych. Powoli koło się zaciska. Jak najbardziej proszę kierować wszystkie sprawy do Policji. Pomimo umorzeń , po zakończeniu akcji będzie odzew w stronę poszkodowanych. Policja bierze udział w handlowaniu w celu zbierania dowodów….
Zgłosiłem na Policję, w odpowiedzi po miesiącach powiedziano mi że nic nie wskóram, chyba że będzie zgłoszenie zbiorcze, to może policja da więcej pieniędzy tak to nie będą zawracać sobie głowy, w oczy ci powiedzą że jesteś frajer że dałeś się wrobić . Szkoda słów ! przy dzisiejszej technologii nie POTRAFIĄ sobie poradzić z namierzeniem oszustów.
Nekstra to sa oszusci!!!
Ja wpłaciłem 250 tysięcy Euro , po zaksięgowaniu depozytu Przez firmę Nekstra LTD wylogowano mnie i usunięto moje konto . Czy ktoś wie jak odzyskać pieniądze , dam dwa razy tyle za ukaranie winnych .
250 tys euro?? Robisz dalej coś z tym?
Nekstra próbowała się włamać na moje konto bankowe po tym jak zamknęli mi jedną transakcję która była na minusie 9 tys(pytając się o to facet nie zaprzeczył i powiedział że się przecież nie udało) po czym resztę transkacji na minusie sama zamknęłam facet zaczął się na mnie drzeć i powiedział czy chcę odrobić stratę i ile chcę wpłacić powiedział jeszcze że mając 500 euro na koncie działam na jego środkach i bonus który dostałam należy do niego.
Mam pytanie czy wpłacając pieniądze przez bitsale mogę je odzyskać?
Czy nekstra odpowie za próbę wyłudzenia pieniędzy z konta bankowego?
Dzień dobry. Właśnie przeczytałam wpisy na państwa stronie odnośnie nieuczciwego Nekstra. Czytając czułam się jak bym to ja była . Wszystko się zgadza , ten sam schemat działania.Ja jestem na platformie Nekstra. Wpłaciłam w przeciągu tygodnia łącznie 2500euro. Zaczęłam od 250 euro, potem po 500euro.Jeszcze mam tam konto aktywne. A Pani analityk która mnie prowadzi , wciąż nakłania do dalszych przelewów. Przelewy robione były pod duża presja, nakłaniała i wymuszała na mnie decyzje.Zostałam totalnie zmanipulowana Gdy włączałam anty desk i łączyłam się z nią na komputerze to pani analityk za mnie wszystko robila. Nawet kredyt na stronie mojego banku. Ja już niestety nie ma z czego wpłacac. Mam rodzinę . Czworo małych dzieci, chciałam polepszyć nasz skromny byt i niestety chyba już straciłam te pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać. Nie zweryfikowalam jeszcze konta. Nie wysłałam scanu dowodu osobistego, czy karty kredytowej. Czterdzieści procent kapitału jest zainwestowany w otwarte pozycje. Pani analityk naciska na wplate większej sumy pieniędzy abyśmy mogli obstawić pewne pozycję. Jak się z tego wycofać, jak odzyskać kapitał, bo to jest w mojej sytuacji najważniejsze. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast nadwyżki na koncie mam duże Zero. Proszę pomoc. Jak i co zrobić aby cokolwiek odzyskać z tych pieniędzy.Pozdrawiam.
Dzień Dobry! Obawiam się że już Pani nic nie odzyska a co więcej jeśli będzie się Pani wycofywać z tzw,,aktywnego konta” zaczną używać Pani dokumentów do zaciągania kredytów itp. bez Pani wiedzy.Radziłbym Pani jak najszybciej zablokować dokumenty którymi się Pani okazała i zgłosić sprawę na Policje: będzie Pani miała przynajmniej ,,podkładkę” że zaszła taka sprawa i że to nie Pani zaciągała ew.kredyty. Ja też tu pisałem wcześniej. Konsultant który namawiał mnie na aktywację konta nie zająknął sie wcześniej na temat tego że trzeba będzie jeszcze wysyłać skany dokumentów z tzw.,,wrażliwymi danymi”…dlatego też dałem się nabrać. Oczywiście prośby i monity o zwrot pieniędzy oczywiście nic nie dały.Nie zwrócą dopuki nie wyślę dokumentów…a nie wyślę bo może być jeszcze gorzej…i koło się zamyka. Dlatego sprawe skierowałem do Policji i prawdopodobnie coś robią w tej sprawie….ale co to nikt nie wie. Dzisiaj dzwoniła do mnie kolejna konsultantka z tel.+43690620096 naciskając abym koniecznie wysłał dokumenty 🙂 😉
Witam.
Prosze zwrocic sie do banku z reklamacja. Niech Pani sprobuje odzyskac pieniadze. Niech Pani juz niczego im nie wysyla zadnych skanow. Karta kredytowa powinna byc ubezpieczona. Powodzenia.
Ciężka sprawa, możliwość odzyskania prawie niemożliwa. Radzę Pani już nie wpłacać ani centa i mimo wszystko próbować poprzez swój bank odzyskać swoje pieniądze. I proszę się nie obwiniać naiwność bo ja grubo od Pani starszy (84 lata), dałem się nabrać na ich przestępną propagandę i też „utopiłem” 2,5 tysiąca euro. Radzę też uważać na firmę prawniczą Anty-Portal z Kielc której przedstawiciele obiecują dużo (ode mnie zgarnęli 3500 zł} a zrobili bardzo mało, odzyskać moich pieniędzy nawet nie próbowali.
Chargeback nie działa, bitsale umywa ręce ich transakcje są nie odwracalne… my kupujemy bitcointy oni przelewają na nr portfela nie konta. ( działa na zasadzie kantora ) po wymianie jedyną opcją jest firma NEKSTRA ewentualnie policja czy prokuratura ale w Polsce zamkną sprawę na 100% ze względu na brak dowodów na przestępstwo czy wyłudzenie.
Chargeback zadziałał na początku po 2tyg. moja reklamacja została anulowana przez bitsale więc i do nich napisałem z prośbą o rozwiązanie problemy, niestety jak wyżej napisałem nie ma opcji anulowania transakcji.
Witam,
Tez mam ten sam problem co wy z Nekstra. Na początku własnie wszystko było ok, z pomocą ich doradcy zainvestowałem 250 euro. Zakup zostało na rzecz Bitsel.com a portfel otwozyłem z ich pomocą właśnie w Nektsra. oczywiscie po zaplaceniu zadzwonił Starszy Analityk (straszny człowiek, i wsposób rozmowy) i namawiał mi do zainwestowania przynajmniej jeszcze 1000 euro abym mogł współpracować z Analitykiem itd…. na szczescie sie nie zgodziłem i bardzo mi zdenerwował az tez potem zaczynałem krzyczyc na niego. Napisałem na czacie ze chce uzyskac swoje kasy ale właśnie piszą ze jest wymagano wysłania dikumentuw tozsamości oraz jakis rahunek zapłacony przez Bank akurat do nich nie wysłałem. Moje pytanie jest taka bo jak zainvestowałem te 250, dostałem mail z Bitsale.com abym wysyłał swoj dokument tożsamości w celu weryfikacji, moje pytanie czy macie wiedzy czy Nekstra moze miec dostep do moje dokumenty ktore zostały wysłane do Bitsale????
ZŁODZIEJE !!!
Pożegnajcie się z tymi 250 euro (oby nie więcej).
OSTRZEGAM !!!
Witam,
Czy u kogoś z Państwa, kto zgłosił procedurę chargeback do banku udało się odzyskać pieniądze?
Niestety jestem w podobnej sytuacji podczas rejestracji konta przez konsultanta wszystko było wporząku, ale tylko do czasu wpłacenia depozytu początkowego, potem informacja o koniecznych skanach dokumentów do weryfikacji konta, szkoda że nie robią tego podczas jego zakładania a przedewszystkim przed wpłaceniem depozytów. Dokumentów napewno im nie wyślę bo jest to potencjalna próba wyłudzenia danych osobowych która grozi późniejszymi konsekwencjami, dzwonią za każdym razem z innego numeru, n które nie można oddzwonić, ponieważ numer nie istnieje lub należy do zupełnie inne osoby niezwiązanych ze sprawą, najprawdopodobniej używają jakiegoś automatu „robaka” który zmienia numery.
Walczę z nimi od tygodnia, wysłałem odrazu odstąpienie od umowy wszystkimi możliwymi formami również oświadczenie telefonicznie, ale wygląda na to że się tym nie przejmują, dzwoniąc do mnie za każdym razem znowu pada pytanie czy już zweryfikowałem swoje konto, poprzez wysłanie dokumentów.
Pytanie czy bank będzie w stanie odzyskać te pieniądze…
Witam
Ja po 2 tygodniach od złożenia reklamacji „Chargeback” odzyskałem swoje 500e, mBank bez żadnego „ale” nie musiałem nawet udowadniać że na własną rękę próbowałem dogadać się z nimi. Tylko ja właśnie nie zweryfikowałem tam konta i nie było żadnej działalności handlowej.
za to teraz mam telefony z kierunkowymi z afryki… +212 ( Monako ) i +221 ( senegal )
wszystkie blokuje bo czasami i w nocy o 3-4 potrafili dzwonić.
po odzyskaniu pieniędzy ostatni email jaki dostałem to
Szanowny *************,
Zauważyliśmy, że Pan/Pani otworzył / ła konto na naszej platformie w dniu [DATE] i na koncie była działalność handlowa . Jednak otrzymaliśmy powrót pieniędzy, który został wydany na kwotę €500.00.
Jeśli Państwo chce powrotu piniędzy – musi być dokonany jeden proces, który nie był dokonany. Proszę zobaczyć na platformie nekstra.com.
Prosimy o znacznej przyczynie podjętych działań i traktujemy tę sprawę jako nieuczciwą działalność chyba dysput charge-back został anulowany.
….
i w dalszej części zaś namawiają do weryfikacji konta na ich stronie w ciągu 3 dni roboczyczych…bl bl bl
pozdrawiam wszystkich i polecam skorzystać z usługi Chargeback
witam,
powiedz mi prosze czy ta „chargebackk” działa jak zainwestowało sie wiecej nie te 250 euro, bo jak ci z Nekstra pomagali otwozyć konta i zainvestowac te pierwsze 250, to zakup było w portalu Bitsel.com.
to jak to działa zgłoszenie „chargebackk” musi byc uzupełniona dla Bitsale.com czy Nekstra???
Czyli wychodzi na to, że wpłaciła Pani środki nie do Nekstry, tylko kupiła Pani za nie bitcoiny w kantorze kryptowalutowym. Tym samym sama transakcja dokonana kartą jest legalna, a chargeback w tym wypadku niestety nie będzie skuteczny. Nie będzie skuteczny bo w tym wypadku Bitsale to firma, która Pani nie oszukała. Zrealizowała transakcję na podany przez Panią adres portfela. Widocznie podała Pani portfel oszustów, do których trafiły środki w postaci kryptowalut. Warto zgłosić sprawę również do bitsale.
Z drugiej strony domena bitsel.com nie działa, czy na pewno wpłacała Pani środki na tej stronie? Może chodziło o bitsale.com? Jeśli tak, to powyższa wiadomość jest prawdziwa. Jeśli jednak był to bitsel.com, która już nie działa, wówczas można próbowac z chargeback, gdyż widocznie była to również platforma stworzona na potrzeby wyłudzeń.
Witam
Mnie się nie udało z uwagi na to że płaciłam kartą płatniczą. Karty kredytowe mają pół roku na reklamację.
Zgłosiłam też sprawę na policję policja na prokuraturę ale umorzono postępowanie. Nie można udowodnić wyłudzenia i oszustwa, bo na platformie jest punkt w regulaminie, że sami odpoiadamy za inwestycję. Oni nie biorą za to odpowiedzialności. Wał potężny i trudny do udowodnienia. z rozmowy wynikało ze oni mają odpowiedzialność za swoją pracę ale to nie prawda. Nic nie tłumaczy nie przeczytania umowy. Siedzibę mają na Cyprze porozumiewają się poprzez Estonię i Anglię. Przedziwne że firmy windykacyjne tez mają siedzibę w Estonii, Mam teraz potężne problemy ze spłatą pożyczki. Dramat OSTRZEGAM.
Witam,
Dostałem zwrot depozytu o 50 euro mnie, ale dobre i to. Byłem bliski założenia sprawy sądowej, ale zaryzykowałem aktywacje konta która to była niby niezbędna do zwrotu depozytu… wziąłem dane osoby która telefonicznie gwarantowała zwrot, wszystkie maile itd. Oczywiście głośno i wyraźnie ostrzegałem ich przed prawnikiem. Po 3 tygodniach był zwrot na kartę z której płaciłem.
Do dzisiaj dzwonią te same osoby i namawiają to inwestowania. Rozłączają sie bezczelnie jak mówię ze nie jestem zainteresowany, ze nie chce byc bogaty! Wtedy te ich formułki biorą w łeb bo jak to nie chce pieniędzy? Tego ich nie uczyli:)
Mi sie udało wyplątać z własnej głupoty.. powodzenia
Ja założyłem konto na Nekstra i wplacilem wymagane 250E gdyz z poczatku wszystko wydawalo sie w porzadku. Jednak nastenego dnia kiedy weszlem na stronke zobaczylem ze mimo wplaty aktywacyjnej konto nadal jest nieaktywne. Po konsultacji okazalo sie ze aby aktywowac trzeba wyslac skany moich najwazniejszych dokumentow osobistych: Dowód Osobisty (lub Paszport),skan karty platniczej,a nawet skan jakiegos kwitu opat w Polsce z widocznym adresem. To wtedy dopiero zrozumiałem że padlem ofiarą oszustwa. Oczywistym następstwem podania tych wszystkich informacji mogloby byc np. sprzedanie mojego mieszkania,zaciagnięcie jakichś kredytow,itd. Niestety mimo moich wielokrotnych monitow o zwrot pieniedzy nie mam ich do dziś (to juz ok. 4miesiace) ponieważ jak twierdzi Nekstra nie mogą mi ich zwrócić dopuki nie wyślę skanów dokumentów…no anie mogę ich wysłać. Niestety o tym ze jest taki mechanizm nie powiadomil mnie konsultant z Nekstra ktory rozmawial ze mna telefonicznie,pomagając” mi w dokonaniu wpłaty aktywacyjnej. Samo to świadczy że intencje Nekstra nie mają nic wspólnego z uczciwością i rzetelnością. Zawiadomiłem oczywiście Policje i wysłałem im skany z konta na Nekstra a nawet zapis czatu z konsultantką w którym domagałem sie zwrotu z pieniedzy. Odpowiedż była że poproszą jeszcze o dodatkowe informacje i skany być może ,ale kiedy zapytałem jakie zapadlo głuche milczenie. Wygląda na to ,że w Polsce Policja nie potrafi sobie poradzić z przestępczością internetową i oszukany człowiek pozostaje sam na pobojowisku. Wygląda też na to że wszystkim (poza oszukanym) pasuje ten układ więc uważajcie kochani proszę bo nikt Wam nie pomoże.Pozdrawiam!
Czesc czy Nekstra prosiła ci o dokumentów czy Bitsale.com
Pytam bo tez padłem ofiarę tych ludzi.
Czy uwazasz ze Nekstra jest powiązane z Bitsale.com bo akurat do Bitsale.com wysłałem dokumenty potwierdzający tożsamość?
Jesli Nekstra to nieutrzciwy broker i otrzymal odemnie kopie tozsamosci, poniewaz tego wymagal.
Czego moge sie obawiac i co moge zrobic.
Najlepiej zablokować dokument, który im Pani przesłała i wyrobić nowy.
Czy ktoś korzystał z Chargeback – reklamacja płatności kartą?
witam, jestem po rozmowie z bankiem i jak najbardziej zalecają złożenie Chargeback . Efektu nie gwarantują ale jest szansa. czekam jeszcze na odzew z nekstra ponieważ po rozmowie z ich dwoma konsultantami wydaje mi sie, że trochę sie wystraszyli chociaż pewnie jestem naiwny… nie aktywuję konta ponieważ 1. w życiu im nie wyśle skanów dokumentów o które proszą! 2. jeśli to zrobię to po 30 dniach braku aktywności na koncie zabiorą 200usd. wysłałem na wszystkie możliwe maile oświadczenie o zerwaniu umowy ze wzdlędu na niezgodność usługi z umową. czekam…
brak sów na tych oszustów