FP Markets wprowadza usługę handlu społecznościowego
Spółka FP Markets dodała do swojej oferty opcję handlu społecznościowego (social tradingu).
Na platformie udostępnianej przez FP Markets inwestorzy mają dostęp do 60 par walutowych oraz handlu akcjami ponad 50 największych spółek na świecie, takich jak Facebook, Google, Apple i Amazon. Dla inwestorów poszukujących bardziej zróżnicowanej gamy produktów, FP Markets oferuje także wyceny wszystkich głównych towarów, a także najbardziej popularnych indeksów z największych światowych giełd. Dla klientów zainteresowanych kryptowalutami dostępne są takie aktywa jak BTC, ETH, LTC i XRP.
– WÅ›ród użytkowników roÅ›nie trend w kierunku spoÅ‚ecznoÅ›ciowych platform transakcyjnych, takich jak ta, które oferujÄ… możliwość social tradingu na rynku Forex i CFD oraz łączÄ… w sobie akcje, indeksy, towary, kryptowaluty i spoÅ‚eczność. FP Markets Social Trading dostarcza wysokiej klasy rozwiÄ…zanie dla poważnych inwestorów i jest również dostÄ™pny na wszystkich urzÄ…dzeniach z systemem Android i iOS, co pozwala na zawieranie transakcji w dowolnym miejscu – powiedziaÅ‚ Narayan Joshi, dyrektor ds. produktu FP Markets.
Jak działa Social Trading w FP Markets?
Klienci brokera mogą korzystać z takich opcji jak:
- Śledzenie wyników odnoszących sukcesy traderów w czasie rzeczywistym.
- Odzwierciedlanie zachowań handlowych profesjonalnych traderów z udokumentowanym doświadczeniem. Nie ma potrzeby tworzenia własnego planu handlowego.
- Brak konieczności podejmowania decyzji handlowych. Można postawić na całkowicie zautomatyzowany trading.
- Zachowanie kontroli dzięki funkcjonalności, która pozwala na wiele opcji copy tradingu i strategii zarządzania ryzykiem.
- Dołączenie do społeczności, która obejmuje traderów na wszystkich poziomach zaawansowania i wybór osoby, której handel chce się kopiować.
FP Markets jest wielokrotnie nagradzanym australijskim brokerem Forex/CFD, który należy do czołowych firm z branży fintech w regionie. Udostępniając social trading, spółka liczy na zwiększenie swojej bazy klientów. Zwłaszcza wśród osób, które dopiero wkraczają na rynki.