FXCM Pro nawiązuje współpracę z Centroid
Broker FXCM Pro, skierowany do klientów instytucjonalnych oddział FXCM Group, nawiązał współpracę ze spółką Centroid. W ramach współpracy broker zaoferuje swoim klientom szeroki dostęp do zautomatyzowanych rozwiązań w zakresie zarządzania ryzykiem.
Zdaniem Mario Sancheza, dyrektora zarządzającego FXCM Pro, partnerstwo ze spółką Centroid pozwoli na zapewnienie klientom dostępu do tradingu, który nie stwarza żadnych problemów. Ponadto nowe technologie wzmocnią zgodność z przepisami wprowadzonymi przez ESMA w zakresie zarządzania ryzykiem.
Sanchez przyznał również, ze wiele popularnych platform tradingowych wciąż korzysta z przestarzałych systemów zarządzania ryzykiem. Ruch FXCM Pro ma natomiast wyznaczyć nowe standardy i zaoferować najnowszą technologię w tym zakresie. Dyrektor zapewnił, że wdrożenie rozwiązań Centroid znacząco poprawi jakość użytkowania, bez względu na platformę, z jakiej korzystają klienci.
Spółka Centroid kieruje swą ofertę przede wszystkim do firm prowadzących platformy handlowe z dostępem do rynku Forex i analizą danych prowadzoną w czasie rzeczywistym. Charakteryzują się one wysokim stopniem złożoności, stąd też zarządzanie ryzykiem jest w tym przypadku niezwykle istotne. Tym bardziej w warunkach wysokiej zmienności na rynkach.
Nowe rozwiązania w FXCM Pro
Dzięki wdrożeniu tego rozwiązania, klienci FXCM Pro mogą zarządzać i monitorować ryzyko, optymalizować realizację zleceń oraz obserwować wymagania prawne za pomocą jednej prostej funkcji. Wcześniej platforma dla klientów instytucjonalnych nawiązała współpracę ze spółką Devexperts, która dostarcza płynność nowej platformie DXtrade, a także ze spółką Tradesocio, w zakresie usprawnienia technologii tradingu.
Dyrektor ds. rozwoju technologicznego spółki Centroid Solutions Richard Bartlett powiedział, że nawiązanie współpracy stanowi wartość dodaną dla bazy klientów obu firm. Jego zdaniem obecny krajobraz rynku Forex jest bardzo wymagający. Dlatego dostęp do narzędzi płynności i nowoczesny system zarządzania ryzykiem to minimum, jakie spółki powinny oferować swoim klientom.