GO Markets sponsorem Chelsea Londyn przez kolejne dwa sezony
Australijski broker GO Markets przedłużył umowę w zakresie sponsoringu z angielskim klubem piłkarskim Chelsea Londyn.
Zgodnie z oficjalnym komunikatem spółki, umowa została przedłużona na kolejne dwa sezony. W ostatnich miesiącach Chelsea wygrała piłkarską Ligę Mistrzów oraz Superpuchar Europy. Broker podkreśla, że z niecierpliwością czeka zacieśnienie współpracy z angielskim klubem i dodatkowe obustronne korzyści wynikające ze współpracy.
Broker podpisał pierwszą umowę z londyńskim klubem w październiku ubiegłego roku, zyskując status Oficjalnego Internetowego Partnera Tradingowego Chelsea. Żadna ze stron nie ujawniła warunków umowy. Spółka GO Markets wspierała klub piłkarski w sezonie, który rozgrywał się bez udziału publiczności, ze względu na obawy związane z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. Mimo to, promocja z udziałem sponsora klubu najwyraźniej przyniosła korzyści brokerowi, co w efekcie doprowadziło do dwuletniego przedłużenia umowy.
Sport coraz popularniejszy wśród brokerów
– To nasze pierwsze kroki w zakresie międzynarodowego sponsoringu sportowego, dlatego chcieliśmy, aby był to klub, który ma dużą bazę fanów na całym świecie i bogatą historię, tak jak my – powiedział dyrektor GO Markets Khim Khor po podpisaniu pierwszej umowy w zeszłym roku. Spółka GO Markets ma siedzibę w Australii, jednak w ciągu ostatnich kilku lat zaczęła rozszerzać swoją międzynarodową obecność. Uzyskała licencje od regulatorów na Cyprze, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Seszelach, a teraz może pochwalić się globalnym zasięgiem działalności.
Khor dodał, że partnerstwo z Chelsea FC pomoże spółce zwiększyć rozpoznawalność marki na arenie międzynarodowej. GO Markets wciąż bada korzyści płynące ze sponsoringu sportowego, jednak brokerzy tacy jak eToro zawierają wiele umów z branżą sportową. Izraelski broker niedawno podpisał m.in. umowę sponsorską z czeskim klubem piłkarskim SK Slavia Praga. Oprócz brokerów forex i CFD, zainteresowanie branżą sportową wykazują również firmy kryptowalutowe. W ostatnim czasie kilka startupów kryptowalutowych, w tym FTX, Crypto.com i BitMEX, podpisało umowy z drużynami sportowymi.