IC Markets zwiększa obecność w sektorze sponsoringu sportowego
Spółka IC Markets, dostawca usług transakcyjnych na rynku forex i CFD, rozbudowała swój globalny portfel sponsoringu sportowego, podpisując umowy z kilkoma profesjonalnymi klubami piłkarskimi w Hiszpanii i Niemczech.
Broker podpisał umowy, na mocy których został sponsorem klubów z La Liga i Bundesligi. Wśród hiszpańskich drużyn objętych ostatnią umową sponsorską znalazły się RCD Mallorca, Cadiz, Real Sociedad, Athletic Bilbao, Getafe i Granada. Jak informowaliśmy wcześniej, w Niemczech IC Markets będzie sponsorem takich klubów, jak Bayer Leverkusen, Hertha BSC, FC Augsburg, Arminia Bielefeld, Greuther Fürth i VfL Bochum.
Nowe umowy sponsorskie mają pomóc IC Markets w rozszerzeniu globalnej świadomości marki. Broker zyska ekspozycję w transmisjach na żywo oraz podczas meczów za pomocą reklam wyświetlanych wokół boisk na wyświetlaczach LCD, obecności logo oraz prawom własności intelektualnej.
Czołowe firmy branży finansowej na całym świecie coraz częściej wybierają kluby piłkarskie jako narzędzia do zwiększenia globalnej świadomości swoich marek. Wynika to głównie z ogromnej międzynarodowej popularności tego sportu. La Liga i Bundesliga należą do najbardziej elitarnych rozgrywek piłkarskich w Europie. W efekcie spółka IC Markets będzie miała ekspozycję na średnią frekwencję na poziomie 25 000 widzów na meczach La Liga i 40 000 na meczach Bundesligi, nie licząc wielu milionów telewidzów.