menu

Strona Główna > Newsy > James Rodriguez nowym ambasadorem brokera LIBERTEX

James Rodriguez nowym ambasadorem brokera LIBERTEX


James Rodriguez – Kolumbijczyk grający w drużynie Real Madryt oraz kolumbijskiej reprezentacji narodowej, został ambasadorem rosyjskiego brokera LIBERTEX (niegdyś Forex Club).

Nie po raz pierwszy broker FX został oficjalnym wsparciem wielkiej twarzy footballu. W marcu z podobnym rozwiązaniem wyszedł XTrade czyniąc Cristiano Ronaldo swym ambasadorem. Z kolei Usain Bolt (9-krotny mistrz olimpijski określany najszybszym człowiekiem na świecie – „Błyskawica”) w listopadzie objął stanowisko ambasadora brokera XM. Również na naszym polskim podwórku można podać za przykład XTB oraz ich kontrakt z Grzegorzem Krychowiakiem.

Sprytny chwyt marketingowy

Podobnie jak miało to miejsce kilka miesięcy temu w przypadku umowy pomiędzy Cristiano a XTrade, dzisiaj również nie znamy oficjalnych warunków kontraktu zawartego pomiędzy brokerem a piłkarzem. To jednak zgrabny chwyt marketingowy, który z pewnością przysłuży się marce Libertex, docierając dzięki wizerunkowi kolumbijskiego piłkarza do większego audytorium potencjalnych klientów.

James Rodriguez będzie uczestniczyć w kampanii reklamowej zatytułowanej: „Graj z najlepszymi, handluj z najlepszymi”. Prezes Libertex, Michael Geiger odnosi się do tego w sposób następujący:

Wizerunek Jamesa, jednego z najbardziej popularnych i dynamicznych piłkarzy na świecie, w pełni wpasowuje się w obraz naszej działalności. Zaawansowana technologicznie platforma handlowa oferująca trading w oparciu o waluty, akcje, towary i inne aktywa z całą pewnością trafi w gusta sympatyków piłki kopanej szukających alternatywnych okazji inwestycyjnych.

Z kolei sama gwiazda najnowszej kampanii reklamowej Libertex dodaje:

Każdy może osiągnąć sukces. W tym celu, wystarczy wierzyć we własne umiejętności i realizować stawiane sobie cele. W profesjonalnym footballu nie wygrywa się dzięki samemu talentowi. Jestem przekonany, że rynki finansowe działają w oparciu o te same zasady.

Nowe trendy

Wydaje się, że krok który wprowadził w swym najnowszym marketingu rosyjski broker jest odzwierciedleniem coraz wyraźniejszego, rosnącego w siłę trendu na rynku forex, gdzie brokerzy do efektywnego wypromowania swej marki posługują się wizerunkiem sportowca rangi światowej.

James Rodriguez

Zadebiutował w kolumbijskim klubie Envigado. Jest pierwszym Kolumbijczykiem, który wygrał nagrodę FIFA Puskas w roku 2014. W tym samym roku zdobył tytuł człowieka roku w Kolumbii oraz został uznany za najlepszego strzelca Mistrzostw Świata 2014. Obecnie gra w drużynie Real Madryt, jest również członkiem kolumbijskiej reprezentacji narodowej.

Libertex

Właściwie Liberty Exchange, marka o zasięgu międzynarodowym z 20-letnim stażem na rynkach finansowych oraz online commerce. Libertex zapewnia usługi finansowe ponad 2 mln klientom w Ameryce Łacińskiej, Europie oraz Azji posiadając ponad 150 instrumentów handlowych. W roku 2016 marka została uznana za najlepszą platformę handlową wg FinEXPO oraz Best Trading Application w EEU przez Global Banking and Finnace Review.

Autor: Katarzyna

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

chip ai

Trump zniesie ograniczenia dot. eksportu chipów. Celem jest amerykańska dominacja w dziedzinie AI

Administracja Donalda Trumpa zapowiedziała wycofanie się regulacji ograniczających eksport najnowocześniejszych chipów do treningu AI, zaproponowanych ...
prezes uokik ostrzega przed im mastery academy

UOKiK ostrzega przed iGenius i Gamechangers Polska i stawia zarzuty

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) postawił zarzuty spółce iGenius LLC z siedzibą w ...
bitcoin ai

„Bitcoin mógłby osiągnąć cenę miliona dolarów” – twierdzi Bitcoin Policy Institute

Zdaniem eksperta z Bitcoin Policy Institute, rozbudowa strategicznej rezerwy bitcoina zgodnie z propozycją senator Cynthii ...
ai

Nvidia reaguje na politykę Trumpa – wyda 500 miliardów na produkcję w USA

Nvidia zapowiedziała potężną inwestycję w przeniesienie produkcji z Tajwanu do Stanów Zjednoczonych. Decyzja firmy wpisuje ...
Przewiń na górę