OANDA nawiązuje współpracę z New York Red Bulls
Amerykańska drużyna piłkarska New York Red Bulls ogłosiła, że spółka OANDA, prowadząca platformę transakcyjną forex, została oficjalnym partnerem marketingowym klubu. Zgodnie z umową logo brokera pojawiło się na rękawach koszulek drużyny już 7 maja podczas meczu z Portland Timbers na Red Bull Arena.
Logo spółki pojawi się również na wybranych ubraniach klubowych. Ponadto kibice będą mogli nabyć autentyczne koszulki klubowe w wybranych sklepach detalicznych. EA Sports włączy także naszywkę na rękawie do serii gier wideo FIFA. Poza klubem Red Bulls w Nowym Jorku partnerstwo obejmuje także inne aktywa Red Bulla, w tym wydarzenia medialne.
– Możliwość współpracy z New York Red Bulls, jednym z najbardziej inspirujących klubów w Major League Soccer, jest bardzo ekscytująca. Cieszymy się, że będziemy mogli świętować ich sukcesy na boisku i prezentować markę i platformę OANDA nowym odbiorcom. Dzięki temu sponsoringowi kontynuujemy budowanie naszej reputacji jako jednej z najbardziej zaufanych firm tradingu detalicznego i wielokrotnie nagradzanej platformy – powiedział Gavin Bambury, dyrektor generalny OANDA.