Plus500 potwierdza siłę mobilnej rewolucji handlowej
Jeśli istniały jakiekolwiek wątpliwości dotyczące rosnącej popularności handlowania mobilnego wśród brokerów CFD i Forex, to dane od Plus500 całkowicie je rozwiały. Firma opublikowała roczny raport, który zawiera dodatkowe informacje na temat podziału przychodów spółki.
Nawet nie widząc szczegółowych danych, powszechnie wiadomo jak ważne jest posiadanie mobilnej platformy handlowej, ale dane z izraelskich pośredników firm technologicznych wskazują na wielkość przeniesienia handlu sprzed biurka na urządzenia mobilne.
Liczba nowych rejestracji klientów za pośrednictwem platformy komputerowej Plus500 została ukazana od pierwszego kwartału 2011. Jak widać na powyższym wykresie, szybkość spadku znaczenia urządzeń z systemem Windows jest zatrważająca, zdecydowanie rośnie za to znaczenie urządzeń mobilnych.
Rozwój technologii HTML5 również na pewno odegra rolę w wyznaczaniu tendencji, jednak to urządzenia z systemem Android i iOS zdecydowanie przejmują inicjatywę.
Patrząc na przychody z urządzeń mobilnych dane są jeszcze bardziej szokujące, a tendencje bardziej ustabilizowane. Udział urządzeń z systemem iOS wyraźnie przejmuję inicjatywę. Użytkownicy Androida zwykle mają nieco mniejszą siłę nabywczą, co sprawia, że Apple generuje większe przychody dla Plus500.
Patrząc na ostatnie tendencje spadku udziału wolumenów handlowych będących przedmiotem transakcji dokonywanych przez pulpit komputera, iOS oraz Android zdecydowanie wyprzedziły urządzenia z systemem Windows.
Maszyna marketingowa Plus500 dziÄ™ki której przedsiÄ™biorstwo dominuje na rynku w dalszym ciÄ…gu może pochwalić siÄ™ imponujÄ…cymi liczbami dotyczÄ…cymi pozyskiwaniem nowych klientów – nowy rekord to wzrost o 46% w 2016 roku. UdziaÅ‚ bezpoÅ›redniej reklamy on-line w ubiegÅ‚ym roku zmniejszyÅ‚ siÄ™ już drugi rok z rzÄ™du do 82 procent caÅ‚kowitych wydatków na marketing.
Koszty spółki wzrosły, ale skuteczność marketingu online również wzrosła, co doprowadziło do nowego rekordu zarówno w liczbie nowych jak i istniejących klientów. Rok 2017 przyniesie nowe wyzwania takie jak np. znacznie zaostrzone przepisy Unii Europejskiej. Czas pokaże czy izraelski gigant jest w stanie przeciwstawić się nowym wyzwaniom które będą kluczowe w dalszym sprawnym funkcjonowaniu firmy.