Problemy techniczne brokera OANDA
Wczoraj, krótko przed głosowaniem w sprawie Brexitu, klienci OANDA zaczęli informować, że nie mogą zalogować się na swoje rachunki w USA i UE. Kontakt ze wsparciem technicznym w firmie OANDA był utrudniony i klienci nie potrafili uzyskać wyjaśnienia w zakresie rodzaju problemów i ewentualnego czasu usunięcia przyczyny. Firma podawała jedynie informację o usilnych staraniach zmierzających do ustalenia powodów awarii.
Problemy techniczne odczuwalne były dla użytkowników komputerów, jak i aplikacji mobilnej brokera. Awaria wystąpiła w dość istotnym momencie, gdy inwestorzy oczekiwali na reakcję rynków związaną z wynikami głosowania w Wielkiej Brytanii.
W godzinach wieczornych udało się jednak uporać z awarią i strona zaczęła funkcjonować normalnie. OANDA jednak nie przedstawiła jak dotąd żadnego wyjaśnienia w zakresie przyczyn wczorajszych trudności.