Ważna informacja dla użytkowników MetaTrader Mobile XTB
Broker XTB informuje swoich klientów, że w związku z aktualizacją aplikacji mobilnej MetaTrader mogą pojawić się problemy ze znalezieniem serwera XTB na liście dostępnych serwerów.
Utrudnienia mogą występować od 3 lipca. Broker przygotował instrukcję dla swoich klientów, która pokazuje w jaki sposób dokonać ręcznej aktualizacji listy dostępnych serwerów.
Dla klientów korzystających z systemu Android:
1) Uruchom terminal mobilny
2) Otwórz menu główne aplikacji i przejdź do zakładki Informacje.
3) Naciśnij i przytrzymaj logo MetaTrader, aż urządzenie zacznie wibrować
Dla klientów korzystających z systemu iOS:
1) Uruchom terminal mobilny MetaTrader
2) Przejdź do zakładki Ustawienia -> Informacje
3) Naciśnij i przytrzymaj logo MetaTrader, aż urządzenie zacznie wibrować
Lista serwerów zaktualizuje się w ciągu kilku sekund, a następnie można bedzie wybrać serwery XTB oraz zalogować się na konto tradingowe.