Windsor Brokers przeprowadza rebranding
Jeden z najstarszych brokerów działających na rynku – Windsor Brokers, ogłosił zmianę wizerunku. W 2018 roku firma obchodzi swoje trzydziestolecie, w związku z czym zaktualizowano logo oraz witrynę internetową, aby lepiej odzwierciedlić długą i stabilną historię Windsor oraz podkreślić dynamikę przyszłości do której broker się dostosowuje.
Aby uczcić ten wyjątkowy dzień, firma postanowiła wysłać replikę swojego logo w przestrzeń kosmiczną. Jak oświadczył CEO, Johny Abuaitah:
Jest to dla nas bardzo ważny dzień. Dzisiaj świętujemy nowy Windsor, firmę z historią, firmę, która rozwinęła się i jest gotowa piąć się w górę.
Z kolei Sam Prath, Marketing Manager skomentował to następując:
Firma, która powstała 30 lat temu w celu ułatwienia inwestorom dostępu do rynków finansowych w sposób bezpieczny i etyczny, w dalszym ciągu jest taka sama. Dumni z naszej bogatej historii, wartości i ludzi, czuliśmy, że obchody 30-lecia firmy to odpowiedni moment dla tej pozytywnej wizualnej transformacji. Kolejny rozdział Windsora zaczyna się od świeżego, odważnego logo i odświeżonej obecności w Internecie, wszystko dostosowane do ery cyfrowej, a co najważniejsze, dla następnego pokolenia traderów.
Firma zapowiedziała, że obchody 30-lecia bedą trwały przez cały 2018 roku, a więc w związku z tym warto obserwować nową stronę brokera, gdyż pojawią się tam informacje na temat kolejnych wydarzeń i promocji.