XTB rzeczowo o asymetrii
Broker XTB rozpoczął kampanię o nazwie „Rzeczowo”, w której zabiera głos w sprawie asymetrii, opóźnień i raportu KNF-u.
X-Trade Brokers (XTB) informuje, że akcja jest odpowiedzią na nieprawdziwe wiadomości, które od dłuższego czasu pojawiają się w mediach. Broker podtrzymuje swoje stanowisko, w którym twierdzi, że stosowane przez niego praktyki nie odbiegały od rynkowych standardów, a kara finansowa nałożona przez KNF, była spowodowana niewystarczającym poinformowaniem klientów.
XTB wyjaśnia, że celem rozpoczętej akcji nie jest wyłącznie odbudowa nadszarpniętego wizerunku, ale także zwiększenie wiedzy na temat funkcjonowania rynku oraz rozwój branży. Z tego powodu nazywa swoją kampanię edukacyjną. Zamieszczony przez dom maklerski materiał z udziałem prezesa zarządu, można znaleźć na stronie XTB w zakładce „Rzeczowo” oraz na platformie YouTube.
Pomimo chwilowej ciszy konflikt pomiędzy XTB a Trading Jam nie wygasł. Fundacja podała do wiadomości, że zdobyła dostęp do raportu KNF-u i zapowiedziała, że wkrótce się do niego odniesie.