Admiral Markets zmienia nazwę na Admirals
Spółka Admiral Markets postanowiła w nietypowy sposób uczcić 20-lecie swojej działalności. Jest nim zmiana nazwy firmy na Admirals. Broker powstał w 2001 roku i przez lata umożliwiał milionom klientów urozmaicone możliwości prostego i bezpiecznego inwestowania.
Prezes Admiral Markets Group Siergiej Bogatenkow powiedział, że rebranding to naturalny krok, odzwierciedlający miejsce, w którym spółka aktualnie się znajduje. Podkreślił, że obecnie Admiral Markets to już coś więcej niż tylko broker. – Rozszerzamy naszą ofertę produktową i dodajemy nowe usługi. Jesteśmy globalnym hubem finansowym obecnym w branży fintech na całym świecie. Naszym celem jest ułatwienie korzystania z finansów osobistych dla ponad 10 milionów ludzi na całym świecie w ciągu najbliższych 10 lat – powiedział Bogatenkow.
Broker wchodzi w trzecią dekadę działalności
O sprawie zmiany nazwy spółki w rozmowie z portalem leaprate.com wypowiedział się również Jens Chrzanowski, członek zarządu Admiral Markets Group. Zapowiedział on, że pod nową nazwą spółka będzie funkcjonowała od 5 marca. Ocenił również rok 2020, który był niezwykły dla całej branży brokerskiej i dla wszystkich uczestników rynków finansowych.
– Nie powiedziałbym, że miniony rok spowodował jakieś radykalne zmiany w naszej branży. Obserwowaliśmy ogromny wzrost popytu i niektórzy brokerzy radzili sobie z nim lepiej niż inni. Niektórzy musieli zaprzestać przyjmowania nowych klientów, podczas gdy inni (jak Admirals) stanęli na wysokości zadania i udowodnili swoją niezawodność, nawet w najbardziej burzliwych czasach. Miniony rok okazał się być procesem selekcji, w którym niektórzy z nas wyszli z niego żywi i silniejsi niż kiedykolwiek, inni zamknęli działalność, a także pojawili się nowi gracze. W każdym razie jesteśmy zdeterminowani, aby w 2021 roku kontynuować naszą historię sukcesu z ostatnich 20 lat i wraz z naszymi klientami cieszymy się na wiele nowości w naszym portfolio – podsumował Chrzanowski.