Binance uruchamia obsługę klienta w języku polskim
Giełda kryptowalut Binance ogłosiła wprowadzenie obsługi klienta w języku polskim. Zgodnie z wpisem na oficjalnym blogu spółki, jest to wyjście naprzeciw polskiej społeczności użytkowników, które ma poprawić ich komfort oraz bezpieczeństwo.
Obecnie strona internetowa giełdy jest dostępna w 30 językach, a obsługa klienta świadczona jest w 16 wersjach językowych. W 2018 roku giełda Binance uruchomiła swój całodobowy Live Chat, początkowo po angielsku, a później stopniowo dodawała obsługę w kolejnych językach.
– Posłuchaliśmy próśb polskich użytkowników, którym czasem sprawiało trudność, aby porozumieć się z obsługą klienta w języku angielskim. Jedną z naszych wartości jest stawianie użytkownika na pierwszym miejscu. Nieustannie pracujemy nad tym, aby dostarczać naszym użytkownikom, jak najlepsze doświadczenia – mówi na oficjalnym blogu spółki Katarzyna Wabik, Community & Marketing Manager w Binance.
Aby uzyskać pomoc w języku polskim, wystarczy skorzystać z polskiej wersji strony Binance i kliknąć „Wyślij zgłoszenie” w sekcji „Obsługa klienta” na dole strony głównej. Polska obsługa klienta działa w godzinach 7:00 – 24:00, jednak użytkownicy mogą zostawić też wiadomość offline. Pracownik obsługi udzieli odpowiedzi najszybciej, jak będzie to możliwe.