eToro przedłuża współpracę z AS Monaco
Broker eToro kontynuuje swą agresywną strategię sponsoringu sportowego i rozszerza swą umowę z klubem francuskiej Ligue 1 AS Monaco na Europę. Dzięki temu logo globalnej platformy inwestycyjnej będzie widoczne na przodzie koszulki meczowej podczas występów w europejskich pucharach.
Współpraca obu stron rozpoczęła się w sezonie 2021/22. Broker podkreśla, że umowa z AS Monaco jest ważna dla zwiększenia rozpoznawalności marki w całej Europie. Klub z Księstwa Monako zajął w ubiegłym sezonie trzecie miejsce w lidze francuskiej i w sezonie 2022/23 będzie reprezentował Francję w trzeciej rundzie kwalifikacji do Ligi Mistrzów, a w wypadku niepowodzenia – w fazie grupowej Ligi Europy.
AS Monaco może pochwalić się bogatą historią występów w europejskich pucharach. Tegoroczną kampanię „czerwono-biali” rozpoczną już 2 sierpnia w meczu przeciwko holenderskiemu PSV Eindhoven.
Ponadto spółka eToro, która niedawno anulowała swoje plany wejścia na giełdę poprzez fuzję ze spółką celową SPAC, stała się również partnerem AS Monaco w zakresie strojów treningowych i jej logo od początku bieżącego sezonu jest widoczne na strojach treningowych Monaco.
eToro z rejestracją we Włoszech
Spółka eToro poinformowała również, że uzyskała rejestrację we włoskim organie regulacyjnym Organismo Agenti e Mediatori (OAM), stając się kolejną platformą inwestycyjną, która dołączyła do rejestru dostawców kryptowalut we Włoszech.
Dzięki tej rejestracji eToro wzmacnia swoją obecność na Półwyspie Apenińskim w okresie, gdy według badań ponad jedna trzecia (38%) Włochów skorzystała z obecnej przeceny kryptowalut, aby zwiększyć swoją alokację w kryptowaluty, a 44% wciąż utrzymuje swoje inwestycje kryptowalutowe.