eToro sponsorem e-sportowej drużyny AS Monaco
Działająca na globalnym rynku Forex spółka eToro nawiązała współpracę z e-sportową drużyną klubu piłkarskiego AS Monaco.
Drużyna reprezentująca niewielkie księstwo występuje w lidze francuskiej i jest kolejnym klubem sportowym, z którym związał się eToro. Tym razem umowa dotyczy sponsorowania drużyny e-sportowej AS Monaco, a logo brokera pojawi się na rękawach koszulek zawodników.
Komentując nawiązanie współpracy wiceprezes AS Monaco Oleg Pietrow powiedział, że klub, podobnie jak eToro, dąży do dynamicznego rozwoju i chce odkrywać nowe horyzonty. AS Monaco również koncentruje się na innowacji i technologii, dlatego partnerstwo z eToro pomoże w realizacji ambitnych zamiarów klubu.
Sportowy marketing eToro
Spółka eToro funkcjonuje od roku 2007. W jej ofercie znajduje się szereg usług tradingowych, w tym m.in. rynek Forex, akcje, towary i waluty cyfrowe. Platforma jest znana i obecna na całym świecie, a z jej usług korzysta około 14 milionów osób. Od pewnego czasu spółka aktywnie reklamuje się przez sport. W ten sposób chce dotrzeć do szerokiej rzeszy fanów różnych dyscyplin. Jej logo jest widoczne na koszulkach kilku drużyn angielskiej Premier League. Sponsoruje również występujący w motocyklowym GP zespół KTM i jest związana z Ultimate Fighting Championship. Umowa podpisana z AS Monaco ma pomóc w zwiększeniu świadomości marki na rynku francuskim.
Jak twierdzi Valerie Kalifa, dyrektor marketing eToro France, AS Monaco to jeden z najbardziej prestiżowych klubów we francuskim futbolu, a wielu fanów tego klubu jest również klientami eToro. Współpraca z klubem ma pomóc eToro w pozyskaniu nowych klientów związanych z piłką nożną. Kalifa wskazuje, że brokera i klub piłkarski łączą wspólne wartości takie jak szacunek, ciężka praca i duch zespołu.