menu

Strona Główna > Brokerzy Forex > Nekstra

Nekstra

Firma Nekstra LTD
Adres www
Typ brokera SCAM
Min depozyt -
Regulacje -
Polski support -
Rabat -

Ocena zbiorcza

Zobacz oceny
1.4
Średnia ocena

1.4/10

Wiarygodność ( 1.4 )
Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Obsługa klienta ( 1.5 )
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Oferta ( 1.4 )
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Platforma ( 1.5 )
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

Opis

Nekstra to nieuczciwy broker Forex/CFD, który kieruje ofertę do mieszkańców naszego kraju (link do ostrzeżenia). Otrzymaliśmy zgłoszenia od poszkodowanych klientów firmy, którzy nie mogą odzyskać swoich depozytów. 

Co zrobić jeśli padłeś ofiarą oszustwa?

Osoby poszkodowane przez SCAM’y mogą znaleźć pomocne informacje w naszym poradniku, w tym miejscu (link) 

Zapraszamy także do naszej facebookowej grupy ForexRev – brokerzy, scamy, oszustwa, która zrzesza osoby poszkodowane przez działania nieuczciwych brokerów.

Jeżeli zostałeś poszkodowany przez brokera Nekstra, zostaw komentarz i swoją opinię dla innych.

Michał Misiura

Parametry

Firma Nekstra LTD
Adres www
Typ brokera SCAM
Dźwignia -
Min depozyt -
Ochrona przed saldem ujemnym -
Regulacje -
Polski support -
Platformy -
Płatności -
EUR/USD Spread -
Min lot -
Kraj -
Rok powstania -
Ilość instrumentów -
Rabat -

Śledź brokera

Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla Nekstra.

 
 
 

Nekstra - Opinie (44)

1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Ja również niestety dałam się nabrać, zadzwonił do mnie Pan mówiący ze wschodnim akcentem i pomógł założyć konto na str Binvesting i kazał zainstalować program do zdalnego dostępu Antydesk, podałam skan dowodu, selfie, dane teleadresowe, widział moją pocztę oraz konto bankowe. Skusiłam się i zainwestowałem najpierw 250 usd ale pan powiedział, że z takim budżetem będę zarabiać grosze a to jest strata mojego i jego czasu, powiedział też że to opcja manualna a opłaca się tylko inwestować w opcji automatycznej na większe kwoty, ponieważ one są obarczone mniejszym ryzykiem . Założyłam więc z jego pomocą konto na Nekstrze i wpłaciłam 6000 eur. Pan obiecał, że będę mogła wypłacić pieniądze jeszcze tego samego dnia mimo, że mu powiedziałam, że to nie możliwe żeby przelew doszedł w tym samym dniu. Kiedy poprosiłam o jego nr licencji powiedział, że jest doradcą finansowym pracuje 7 lat, a żeby być maklerem trzeba mieć 10 lat doświadczenia i dopiero wtedy można doradzać w co inwestować. Mówił , że 12 lat zdobywa doświadczenie i w edukację włożył 120 000 usd , nie ukrywał że jest zainteresowany tylko dużymi kwotami.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Drodzy,
Też zostałam oszukana przez Nekstrę zgodnie ze schematem jaki opisaliście. Nie dokonałam weryfikacji ale ciągle się bije z myślami czy może jak jej dokonam to odzyskam moje pieniądze? czy ktoś to przerobił? Czy ktoś dokonał weryfikacji i czy po niej odzyskał ktoś z Was pieniądze?

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści, naciagacze
Opublikowano
4.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:10
Platforma:2
Oferta:2

Oszuści.... utopiłem 2500E. Wszystko co jest w opiniach jest prawdą.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

TO OSZUŚCI ZIGNOROWAĆ , NICZEGO NIE BĘDĄ DOCHODZIĆ, NIE MAJĄ TAKIEJ MOŻLIWOŚCI SĄ GRUPĄ PRZESTĘPCZĄ .CHĘTNIE BYŚMY ICH PRZEDSTAWICIELI W SĄDZIE ZOBACZYLI ... JAK MYŚLICIE CO BY Z TEGO WYNIKŁO. WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ KONIEC CZEKA ICH TEN SAM

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Właśnie zadzwoniła do mnie miła pani i już już miałem wpisywać numer karty ale zerknąłem do neta i znalazłem tą stronę. Po czym rozłączyłem rozmowę telefoniczną..

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam! Widzę tu Państwa kolejne wpisy i zastanawiam się czy nie moglibyśmy przedsięwziąć jakiejś wspólnej akcji: jak widać liczba oszukanych rośnie, a Policja której zgłosiłem jakiś czas temu sprawę wydaję się mieć (tak jak w Amber Gold) pomroczność jasną.Otrzymali zgłoszenie, scręęny z konta,dowód przelewu i wszystko co potrzeba ale..zapadła głucha cisza :). Zapewnili że sprawa już rozpoczęta i to było ponad pół roku temu. Nie zliczę już ile razy kolejni konsultanci z Nekstra wydzwaniali do mnie od tego czasu żeby koniecznie przesłać im skany dokumentów w celu ,,weryfikacji":) . Dziś właśnie miałem kolejny telefon z numeru +48607605480 i pani kolejny raz namawiała mnie na zrobienie jeszcze jednego kroku by runąć w przepaść finansową.

Plusy
  • szybkość obsługi przy wpłacaniu depozytu na założenie konta
  • łatwość założenia konta
  • swietna reklama na FB i innych stronach Internetu
Minusy
  • duzy minus za niemozliwosc odzyskania depozytu
  • niemozliwość zamknięcia konta i odzyskania depozytubeż weryfikacji
  • duży minus za to że reklama wpowadza celowo w błąd
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Ja również niestety dałam się nabrać, zadzwonił do mnie Pan mówiący ze wschodnim akcentem i pomógł założyć konto na str Binvesting i kazał zainstalować program do zdalnego dostępu Antydesk, podałam skan dowodu, selfie, dane teleadresowe, widział moją pocztę oraz konto bankowe. Skusiłam się i zainwestowałem najpierw 250 usd ale pan powiedział, że z takim budżetem będę zarabiać grosze a to jest strata mojego i jego czasu, powiedział też że to opcja manualna a opłaca się tylko inwestować w opcji automatycznej na większe kwoty, ponieważ one są obarczone mniejszym ryzykiem . Założyłam więc z jego pomocą konto na Nekstrze i wpłaciłam 250 eur. Pan obiecał, że będę mogła wypłacić pieniądze jeszcze tego samego dnia mimo, że mu powiedziałam, że to nie możliwe żeby przelew doszedł w tym samym dniu. Kiedy poprosiłam o jego nr licencji powiedział, że jest doradcą finansowym pracuje 7 lat, a żeby być maklerem trzeba mieć 10 lat doświadczenia i dopiero wtedy można doradzać w co inwestować. Mówił , że 12 lat zdobywa doświadczenie i w edukację włożył 120 000 usd , nie ukrywał że jest zainteresowany tylko dużymi kwotami.

Potem powiedział, że po weekendzie ktoś z działu obsługi klienta się ze mną skontaktuje w celu weryfikacji danych oraz że skontaktuje się ze mną ekspert który uruchomi opcję automatyczną , dopełni wszelkich formalności ora pokaże jak wycofywać zarobione pieniądze. Ekspert, który miał się ze mną skonstatować okazał się również doradcą finansowanym (jest to spora niespójność, ponieważ ze słów wcześniejszego pana, miał być maklerem i doradzać w co inwestować) i kiedy zapytałam go o nr licencji zaczął podniesionym głosem mówić że nie mam prawa o to pytać. Oddzwonił przygotowany w wymówki, zaczął się tłumaczyć, podał str gdzie są opnie „ich klientów” https://www.valforex.com/pl/nekstra-review-nekstra-com-amazing-trading-platform-unveiled/ i że tu powinnam czytać. Chciał naciągnąć mnie na więcej pieniędzy ale z racji tego że ja byłam oporna z 2000 eur zszedł na 500 eur. Prowokacyjnie powiedziałam mu, że się zastanowię kiedy moje konto będzie zweryfikowane. Zaczął krzyczeć, że on nie jest od papierów. Powiedziałam więc, że chcę wycofać środki, on odpowiedział, że nie rozumie i że to głupia decyzja, że nie chcę zarobić pieniędzy. Pokazał kilka podmiotów w których akcje powinnam zainwestować abym mu zaufała. Założył mi konto automatyczne jednak nie wykonał tam żadnych ruchów, miałam wrażenie, że się bał. Cały czas wydzwania do mnie wiele numerów jednak ja nie odbieram.

Normalnie ludzie się tak nie burzą i nie naciskaj kiedy chcemy zrezygnować z „zakupu”. To są dobrze przeszkoleni ludzie, prawią komplementy, wykorzystują każde słowo.

Po mailowym kontakcie z Nekstra otrzymałam informację, że mogę „zamknąć swoje konto w dowolnym momencie pod warunkiem, że konto jest zweryfikowane oraz wszystkie otwarte pozycje są zamknięte. Ponadto konto może zostać zamknięte pod warunkiem, że saldo na koncie handlowym osiągnie 0. Czyli żeby złożyć wniosek o wypłatę oraz zamknąć konto, musi być zakończony proces weryfikacji konta handlowego. Weryfikacja jest obowiązkowa dla każdego tradera.”

Jednak nie chcę podawać już więcej żadnych dokumentów i nie odbieram też telefonów, ponieważ nie mam nerwów „przepychać” się z tymi ludźmi. Sprawa jest na policji. Czekam i mam nadzieje na pozytywne zakończenie sprawy.

Plusy
  • żadnych
Minusy
  • oszuści
  • konsekwencje mogą być bardzo duże
  • brak możliwość odzyskania środków \
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Nekstra to sa oszusci!!!

Plusy
  • brak
Minusy
  • oszusci
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Jestem zdruzgotana bo tez dalam sie manipulacji analitykom Nekstra i zaczęlo sie od wplaty 25o Euro a pozniej zadzwoniono do mnie i powiedziano ze musze wplacic wiecej pieniedzy. Caly schemat potem odbyl sie jak w powyzszych opiniach. Do tej pory przeslalam im 2750 Euro i chcieli zebym wplacila kolejny 100 Euro bo marza spada i trzeba ja zabezpieczyc i wtedy zmienia strategie. Krzyczano na mnie po czym uspokajano twierdzac ze jak wplace te pieniazki to sie mna zaopiekuja i zaczne sobie wyplacac pieniazki. W obecnej chwili mam otworzone 6 pozycji walutowych w dwoch kierunkach na kupno i sprzedaz bo tlumaczono mi ze to jest zabezpieczenie. Po czym okazuje sie ze wszystkie sa na minusie poza jedna pozycja AUDUSD jest na plusie natomiast odwrotny kierunek jest na potwornym minusie. Nie wiem co zrobic czy mam wszystkie pozycje pozamykac? Prosze o porade. Jestem zalamana. Juz zablokowalam moja karte oraz moj dowod osobisty poniewaz jak sie dowiedzialam ze to nieuczciwa platforma to od razu zaczelam dzialac. Bede wdzieczna za pomoc i porade.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

tak potwierdzam to oszuści ten sam schemat działania otwarcie pozycji w obie strony gdzie strategia gdzie sl i tp żadnej strategi nastawieni na wyczyszczenie z kasy Jana który zaufał oszustom ja też straciłem250 euro i namowy aby wpłacić większe pieniądze bo pan Michał Lasocki opowiada że twoi koledzy zarabiają tysiące euro a ty tracisz czas wpłacaj pieniądze krzyczy a ja jemu na to nie mam hahaha mam go w dupie i więcej nie straciłem i nie mam zamiaru a nasza władza przygląda się jak okradają obcokrajowcy rodaków i nic z tym nie robią są bezradni bo towarzystwo urzęduje na Malcie lub Estonii lub jeszcze gdzie indziej ludzie nie dajcie się naciągać tak też jest z innymi brokerami tam gdzie prowadzi Cię analityk to jesteś skazany na stratę kapitału. Pozdrawiam i życzę powodzenia

Plusy
  • zadnych
Minusy
  • naciągacze
  • nie ma telefonów zwrotntch
  • oszóści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

omijajcie tę firmę szerokim łukiem.Menager pięknie opowiada o firmie obiecuje góry a nie podaje zasadniczych informacji,Ze tym którzy otwierają konta 250 Euro nic z doradztwa się nie należy,że wycofanie depozytu łączy się z opłatą 50 eur. platforma handlowa dziwnie modyfikuje transakcje,otwierając w odwrotnym kierunku, zmienia ich ilość, z raportów nic nie można dowiedzieć się.
Co to za firma która łakomi się na 250 eur. Może trzeba się skrzyknąć i zorganizować zbiórkę od polskich
emerytów po 1 zł od emeryta by przestali oszukiwać.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • brak uczciwej informacji
  • próby naciągania na wysokie wpłaty depozytów
  • złośliwe działania na niekorzyść klienta
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Skusiłem się i zainwestowałem najpierw 500 euro, ale pani ze wschodnim akcentem powiedziała że z takim budżetem to nawet nie może mi pomagać z inwestowaniem. Chciałem nadmienić że pani chwaliła się 10 letnim doświadczeniem na rynkach finansowych a oprócz tego do dyspozycji ma raporty, prognozy itp. itd. Przy kwocie 500 euro zainwestowała w kupno ropy i srebra i zarobiłem pierwszego dnia 27 euro. Tak więc, po namowach dopłaciłem następne 500 euro aby trochę lepszym kapitałem operować, i następnego dnia w piątek zaczęła sprzedawać 600 baryłek i do poniedziałku rano nie zostało nic, lub prawie nic bo 99 euro , ponieważ ropa tylko i wyłącznie odnotowywała wzrost i to od 3 tygodni. A tej resztki i tak nie można wyciągnąć , bo najzwyczajniej się nie da.
Ludzie nie powielajcie mojego błędu, bo to zwyczajna kradzież jest , nic więcej !!!

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Wpłaciłam depozyt i nikt nie chce oddac moich pieniędzy mimo nadesłanego pisemka od odstąpienia od umowy tego samego dnia kiedy tylko załozyłam konto. Wymuszają zweryfikowanie konta ale nie zrobie tego gdyż rzadają takich danych po których można nabrac kredytów i chwilówek. czy ktos odzyskał swoj depozyt i skasował konto?

Plusy
  • brak
Minusy
  • oszuści
  • brak kontaktu
  • nie chca wypłacic wypozytu
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Opinia z niewielką różnicą prawie identyczna z poprzednimi. Te różnice to wpłata (pierwsza) 250 euro i druga za pomoc "konsultanta" 2000 euro. Mój konsultant Philip Sowa ma placówkę w Tallinie. Zainwestowaliśmy razem (wg Niego nie ma On z tym nic wspólnego to wyłącznie moja wina ) w stosunek dolara do rubla kazał postawić na kupno i sprzedaż. Za późno zorientowałem się że jak na jednej stronie będzie plus to na drugiej automatycznie będzie minus. Tak też się stało miałem na plusie ok.200euro a na minusie ok2000euro. Dwa dni później zamiast "mojego" zadzwonił do mnie Jego kolega Stanisław (nazwiska nie zapamiętałem a Philip nie chce mi go podać) i stwierdził , że ta strata nie zmniejszy się i zaproponował otwarcie nowej pozycji, jak się okazało też po chwili osiągnęła stratę powyżej 120 euro. Zdenerwowałem się i aby nie generować większych strat zamknąłem obie pozycje. Pozostało mi na koncie 670 euro. nagle ni z tego ni z owego zniknęło z konta 217 euro a pozostałych 453 euro chciałem przelać na swoje konto bankowe i nie udało się, potrzebna zgoda jakiegoś analityka finansowego. Będę jeszcze próbował z jakim skutkiem?

Plusy
  • Zadnych
Minusy
  • Wyłącznie
  • Przekręty
  • Złodzieje
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Dzień dobry. Właśnie przeczytałam wpisy na państwa stronie odnośnie nieuczciwego Nekstra. Czytając czułam się jak bym to ja była . Wszystko się zgadza , ten sam schemat działania.Ja jestem na platformie Nekstra. Wpłaciłam w przeciągu tygodnia łącznie 2500euro. Zaczęłam od 250 euro, potem po 500euro.Jeszcze mam tam konto aktywne. A Pani analityk która mnie prowadzi , wciąż nakłania do dalszych przelewów. Przelewy robione były pod duża presja, nakłaniała i wymuszała na mnie decyzje.Zostałam totalnie zmanipulowana Gdy włączałam anty desk i łączyłam się z nią na komputerze to pani analityk za mnie wszystko robila. Nawet kredyt na stronie mojego banku. Ja już niestety nie ma z czego wpłacac. Mam rodzinę . Czworo małych dzieci, chciałam polepszyć nasz skromny byt i niestety chyba już straciłam te pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać. Nie zweryfikowalam jeszcze konta. Nie wysłałam scanu dowodu osobistego, czy karty kredytowej. Czterdzieści procent kapitału jest zainwestowany w otwarte pozycje. Pani analityk naciska na wplate większej sumy pieniędzy abyśmy mogli obstawić pewne pozycję. Jak się z tego wycofać, jak odzyskać kapitał, bo to jest w mojej sytuacji najważniejsze. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast nadwyżki na koncie mam duże Zero. Proszę pomoc. Jak i co zrobić aby cokolwiek odzyskać z tych pieniędzy.Pozdrawiam.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszustwo
  • wyłudzennie pieniędzy
  • manipulacja
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

We Włoszech już zablokowano około 250 stron fałszywych brokerów
w Polsce ile ?
Kolejni poszkodowani wpisują swoje opinie.

Jak by Jan PLEBS nie zapłacił podatku na czas ?
Jak długo może Jan PLEBS zostawić samochód na parkingu bez biletu ?
Jak przekroczysz Jan PLEBS prędkość nawet tylko o 10 km ?
Jak Jan PLEBS ma kwarantannę ile razy jest sprawdzany ?
Jak Jan PLEBS popełni błąd w obliczeniu podatku ?

Poniżej cytat z jednej z wypowiedzi.
" Policja ma także zastrzeżenia co do uczciwości tego przedsięwzięcia"
i to wszystko ...... bez komentarza

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:2
Platforma:1
Oferta:1

nie polecam. Po założeniu konta Pan nalegał na wpłatę pieniędzy, jednak gdy powiedziałem że nie mam takowej kwoty (spawa z wirusem,praca itd) Pan stwierdził że nie chce zarabiać po czym powiedział że zamknie moje konto ( rozmowa odbyła się 23 października 2020 roku) pan zadzwonił do mnie dzisiaj tj 13 października 2020 i zapytał co z moim kontem. Gdy powiedziałem że miał zająć się jego zamknięciem, zaczął krzyczeć że marnuje na mnie już 20 minut i moja sytuacja go nie interesuje. Gdy powiedziałem stanowczo że chce usunąć konto odpowiedział że wystosuje pismo do działu finansowego aby obciążyć mnie kosztami za ich robota którego nawet nie wykupiłem. Przy pierwszej rozmowie podczas rezygnacji ów doradca powiedział "szkoda że nie skorzysta pan z robota ale jeżeli nie chce pan zarabiać to jest to Pana sprawa". Jedyne co robią to wyłudzają dane osobowe oraz straszą. Teraz nawet nie wiem czy grozi mi jakaś odpowiedzialność czy nie, mimo wszystko pójdę to zgłosić chodź sprawa pewnie i tak zostanie umorzona...

Plusy
  • brak
Minusy
  • nękają telefonami
  • straszą
  • oszukują i wyłudzają dane osobowe
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Również zostałam oszukana, wyłudzili ode mnie 1800 euro
Oni od początku współpracy działają na naszą niekorzyść
Nie wiem jak mam odzyskać te pieniądze, bardzo proszę o kontakt osoby którym się to udało

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam. Mój partner dał się naciągnąć do inwestowania z tą firmą po obejrzeniu reklamy w której był Kuba Wojewódzki... Tak , sama nie mogłam w to uwierzyć gdy się dowiedziałam o tej inwestycji. że można dać się naciągnąć i uwierzyć w taką pseudo reklamę. Odnośnie współpracy z analitykami Nekstry, są dobrze przeszkoleni w manipulacji, wywieraniu presji i działaniu na ludzkich emocjach aby osiągnąć swój cel, czyli wyciągniecie jak największej ilości pieniędzy. Mój partner niestety dał się wciągnąć w tą maszynkę, i stracił około 15 tysięcy złotych w nieudanych inwestycjach. Do momentu przyznania się przez mojego partnera do dokonania takich inwestycji nie miałam pojęcia czym są i że istnieją takie platformy do handlowania, o rynkach Forex i całej otoczce związanej z tego typu inwestycjami. Po przestudiowaniu i doszkoleniu się z tych rynków, wiem że na takich inwestycjach można stracić swoje fundusze, takie ryzyko podejmujemy inwestując na giełdzie, jednak ta platforma to maszynka do wyłudzania pieniędzy z prowizji i opłat manipulacyjnych. Mój partner pracuje za granicą i nie zawsze miał dostęp do komputera aby obsługiwać platformę handlową. Zaproponował pani analityk, aby zadzwoniła do mnie i ja będę obsługiwać platformę z jej pomocą. Zgodziła się bez problemu ,co mnie bardzo zdziwiło. Chciałam wypłacić trochę depozytu który był dostępny i w nic niezainwestowany. Kolejnym dużym dla mnie zaskoczeniem było łączenie się przez AnyDesk z komputerem, następnym punktem programu było wmawianie i wymuszanie otworzenia kolejnych pozycji handlowych aby móc wypłacić depozyt.Naciskała abym wpłaciła 4000 euro, bo stracimy wszystko przez rosnącą marżę. Gdy nie chciałam otworzyć kolejnych pozycji i wpłacić pieniędzy, pani zaczęła na mnie krzyczeć "że jeśli jestem mądrzejsza, mam sobie radzić sama, że stracę pieniądze rodziny, dalej będę mieszkać w norze w której jestem itp,itd :), a nadmienię że miała tylko zatwierdzić wypłatę pieniędzy która miała status Processing. Po tej rozmowie postanowiłam pozamykać wszystkie pozycje handlowe, z czego udało się odzyskać około 1000 euro, oczywiście dostępnych na platformie. Wypłata tych pieniędzy też była długą batalią, polecam mailową, nie telefoniczną. Gdy dzwonią polecam jak mantrę powtarzać "Proszę zatwierdzić wypłatę depozytu", nie wdawać się w dyskusję i przepychanki słowne to nic nie zmieni, jedynie nam zaszkodzi popsutym humorem. Będą na siłę wmawiać że to nasza wina że straciliśmy pieniądze, mój partner usłyszał że jestem głupia, niewykształcona ,mam się nauczyć czytać i kupić sobie okulary gdy będę miała za co :) Wspomnę oczywiście że mój partner zweryfikował konto wszystkimi potrzebnymi dokumentami , zastrzegłam już je w BIK i będą do wymiany w najbliższym możliwym czasie. Po dwóch tygodniach odzyskaliśmy cały dostępny depozyt, ale tylko w Bitcoinach na portfel Blockchain, ponieważ wpłata odbyła się przez Bitsale. Po wielu mailach o podanie nr licencji na prowadzenie działalności finansowej, o nazwę regulatora pod którego należą z ich strony jest tylko echo. Wysłałam wypowiedzenie umowy, partner przy kolejnych telefonach od nich z namową odzyskania straconych pieniędzy także powtarzał o zamknięciu konta handlowego a do dnia dzisiejszego jest ono aktywne, zobaczymy co dalej z tego wyniknie. Ostrzegam, sprawdzajcie, weryfikujcie i inwigilujcie platformy do handlu, na pewno są uczciwe firmy z którymi można inwestować pieniądze, co nie oznacza że możemy nie utracić swoich środków, sami się piszemy na takie ryzyko. Nekstra jest firmą którą trzeba omijać z daleka, szerokim łukiem. Z całej tej sytuacji dla mojego partnera jest to nauczka za naiwność, a ja zdobyłam nową wiedzę o której istnieniu pojęcia nie miałam. PS. nie jestem osobą podstawioną piszącą niepochlebne komentarze :), tak pani analityk wytłumaczyła komentarze na temat ich firmy, podobno na stronach z rankingami brokerów forex w UK są opisywani w samych superlatywach, osobiście ich nie znalazłam, a linków wysłać nie chcieli.

Plusy
  • Platforma handlowa bardzo profesjonalna i wyglądająca zachęcająco
Minusy
  • Kultura analityków, wręcz jej brak
  • Regulamin, to istna samowolka z ich strony
  • Walka o wypłatę pieniędzy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

To jest banda naciagaczy i zlodzieji

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Banda złodziei ,ukradli 1000 Euro. Pseudo analityk Tomasz Witkowski podszywa się w brokera. Sprawdziłam że na platformie Nekstra pracuje Tomasz Witkowski jako broker od Ubezpieczeń.
Mnie wyświetliło się nazwisko Piotr Grodzki przy transakcji finansowej. Ukradną pieniądze twierdząc że to Pani wina, mimo że nie zamykało się pozycji np. na gaz, które analityk sam wygenerował wiedząc że będą straty bo to nie jest trafiona pozycja. Codziennie nękają telefonami proszą o weryfikację konta, o wpłatę kolejnych środków. Myślę że wcześniej czy póżniej nasze władze dopadną oszustów z Cypru, a łzy ludzkie zrobią swoje. Sama uzyskałam 96 Euro na plus, na co Pan "Witkowski" powiedział że marża zjadła resztę.
Bardzo złą robotę robi zmontowany filmik z udziałem Pana Szymona Hołowni i wiele osób w ten sposób traci kasę

Plusy
  • żadnych
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Pani Anno 70.Ja również byłem naiwny.Prawdopodobnie straciłem 2250 euro.Po dzisiejszej rozmowie w której przdstawiciel nekstry proponował doinwestowanie konta o 4000 euro postanowiłem zawiadomić o popełnienieniu oszustwa policję prokuraturę nie wiem jak interpol oraz bank z usługą chargeback.Popełnili dużo błędów które są do udowodnienia.To są ludzie bez sumienia i skrupułow potrafiący okraść własną matkęii dprowadzić człowieka do ruiny finansowej.Ci ludzie powinni zostać surowo ukarani.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam, moj partner rowniez zostal oszukany przez Nekstra. Starcilismy spora sume. Nie bede sie wypowiadac na temat Nekstry, bo musialabym uzyc okreslen, przez ktore moj komentarz nie zostalby opublikowany. W tym momencie pracujemy nad tym, zeby odzyskac pieniadze. Prosze o kontakt wszystkich, ktorzy chca odzyskac chociaz czesc wplaconej kwoty, chcemy zebrac jak najwiecej poszkodowanych osob. Mam swiadomosc, ze moze sie tutaj pojawic ktos podstawiony przez Nekstra, ostrzegam, wszystko bedzie dokladnie sprawdzane.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszustwo
  • Bezczelnosc
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Zostałam oszukana w ciągu 4 dni straciłam cała zainwestowana kwotę , nie mogłam wypłacić depozytu firma zasłaniała się tym, że nie mogą zweryfikować mojego konta ponieważ ID jest niezbyt czytelne , aż do czasu kiedy wyprowadzili większa część zainwestowanej sumy. Korzystają z AnyDesk również żeby inwigilować dane w komputerze w tym konto bankowe. Analityk przedstawiający sie jako Tomasz Witkowski w niewybredny sposób, krzycząc namawiał mnie do kolejnych inwestycji a kiedy odmówiłam powiedział żebym w takim razie radziła sobie sama, horror.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Nekstra to szajka złodzieju i oszustów zostałem okradziony na 90tysiecy zlotychwlipcu sierpniu i wrześniu tego roku

Plusy
  • Żadnych poza tym że przekonująco namawiają do inwestowaniaich telefony to znaczy numery są fikcyjne
Minusy Brak minusów
Opublikowano
2.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:4

Witam
podobnie jak w większości przypadków do założenia konta do przelania pieniędzy było wszystko OK oprócz jak ktoś zauważył wschodniego akcentu co też za bardzo nie dziwi, konsultant dzwonił z polskiego nr. ( +48 ) gdy przelałem pieniądze nagle z Łotwy bądź z Litwy ( +37 ) informując że będzie potrzebna weryfikacja konta, wszystkie firmy działają podobnie ale próby kontaktu zawiodły od czwartku dzwoniłem czas oczekiwania powyżej 30 min, czat u mnie wyglądał jak bym z robotem pisał więc napisałem po weekendzie w pon. maila że wystąpię z reklamacją do mojego banku odnośnie przelewu i nagle we wtorek 5 połączeń ostatnie odebrałem, po krótkiej rozmowie zawiodłem się lekko bo doradca mnie tylko chciał umówić ze specjalistą od handlu na rozmowę gdy wspomniałem o rezygnacji stwierdził że on teraz nie ma czasu i chce dlatego ustalić termin... po następnym telefonie przekonałem się że nie ma na co czekać i wystąpiłem do banku z reklamacją "Chargeback"

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:2
Oferta:3

Wczoraj dałem się złapać!!! Gość pomagający założyć konto słowem nie wspomniał o konieczności wysyłania skanu karty i dowodu - wręcz przestrzegał! jak wpłynęły pieniądze na konto, zablokował nr komórkowy ( 513130612 ). telefon nekstry nie odpowiada, na maile nie odpisują. na Live chacie piszą po rosyjsku. Wyciągnę od nich depozyt choćbym miał do tego dołożyć!

Plusy
  • brak
Minusy
  • oszuści z założenia
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Uwaga to Są Złodzieje wpłaciłem depozyt i pieniądze przepadły

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Zlodzieje
  • Zlodzieje
  • Zlodzieje
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam! Mam problem z odzyskaniem depozytu 250E. Okazało się ze przed wpłaceniem pieniędzy nie wymagano tzw. potwierdzenia konta (skanów dowodu osobistego,jakiegoś rachunku z Polski z miejscem zamieszkania i skanu karty płatniczej ). Są to dokumenty zastrzeżone gdyż używając tych skanów można np. zaciągnąć jakieś poważne zobowiązania. Niestety klient dowiaduje się ze trzeba przedłożyć te dokumenty w momencie gdy chciałby wycofać depozyt. Nekstra wtedy mówi: nie oddamy depozytu jeśli pan nie zweryfikuje konta...czyli własnie należny przesłać skany zastrzeżonych dokumentów. Osobiście zgłosiłem już sprawę na Policję i wiem że wszczęto jakieś postępowanie w tej sprawie gdyż Policja ma także zastrzeżenia do uczciwości tego przedsięwzięcia. Jeśli ktoś mógłby coś podpowiedzieć proszę o kontakt jak się to u was rozwiązało. Czy udało wam się odstąpić od umowy - zawartej niby przez wejście na ich stronę.
Pan analityk krzyczał na mnie do słuchawki - paranoja

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam,
Chciałem za ryzykować i sprawdzić jak działają platformy do handlu na giełdzie.
Tego samego dnia założyłem konta na kilku portalach w tym również Nekstra :)

Niestety....
Mam identyczne wrażenia jak przedmówcy.

Zanim wpłaciłem pieniądze wszystko było OK, mogli się do mnie dodzwonić bez problemu, wszystko działało bez zarzutu ;) Powinno dać mi sygnał to, że każdy 'konsultant' miał mocny wschodni akcent, niektórzy byli nawet nie do zrozumienia.

Po wpłaceniu gotówki (250€ na próbę, mniej się nie dało, konsultant namawiał mnie na minimum 1000) kontakt umilkł.
Wczoraj z konta zniknęło 300€ (250 + 20% bonus) zapytałem na czacie o co chodzi?!
Na innych UCZCIWYCH portalach są opłaty za prowadzenie konta, ale jest to 10-20€ - nie 300, i na pewno nie bez powiadomienia :D

Umówiliśmy się na telefon na pt. - w piątek cisza. Telefon milczy.
Cały świat do mnie dzwoni i rozmawiam normalnie, a oni nie mogli - nota bene za każdym razem jak dzwonili (a odbieram 99.9% telefonów) to w słuchawce po ich stronie nikt się nie odzywał.
Niezależnie, czy odbierałem w domu, w samochodzie przez BT czy na podwórku.

Facet bezczelnie wciska mi kit, że nie mogli się dodzwonić i że mam kiepski telefon ;)

Jakimś zbiegiem okoliczności po wczorajszym zgłoszeniu zniknięcia środków z konta dziś dodzwonił się 2x bez problemu ;]

Podobno opinie tutaj, to nieuczciwa konkurencja im wypisuje ;))
Wspomniał też, że JA jestem niepoważny ;))

I że 1000€ mogłem wpłacić bo to jest pieniądz! :D

Sprawa zostatnie niezwłocznie na dniach zgłoszona do UOKiK i do prokuratury rejonowej w Gdańsku.

Plusy
  • brak
Minusy
  • Oszuści, naciągacze
  • Wyłudzają pieniądze
  • Brak polskiego supportu
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Posłuchajcie uważnie!!! Nekstra jest stroną założoną przez oszustów! Profesjonalnie przygotowani oszuści dają swoim ofiarom poczucie winy za utracony majątek. W ten sposób odwodzą oszukanego by ten zgłaszał to na Policję. Jeśli inwestowałeś na tej stronie to na sto procent straciłeś pieniądze bo pieniądze tam zainwestowane przejmują oszuści, którzy aranżują mistyfikację obrotami tymi pieniędzmi, choć one są już w momencie przelewu na tą stronę stracone. Jeśli zainwestowałeś w Nekstra to już tych pieniędzy nie masz!!! Idź zgłoś to na najbliższy Posterunek Policji i zgłoś swoja sprawę!!! Pieniędzy już prawdopodobnie z dozą prawie pewności nie odzyskasz, ale możesz się przyczynić do złapania złodziei a w każdym razie możesz sie przyczynić by nie oszukali już innych. Zrób dobry uczynek i zgłoś to na Policję!!!

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Dzień dobry!
Na moją prośbę wypłacenia pozostałych 103 euro odpisali mi, że konto się samo zamknie jak się wyzeruje. Są namolni kłamią i okradają. Szczytem było namawianie do chwilówek. Ale najgorszą rzeczą jakiej dokonała Pani analityk do spraw ryzyka to wyłudzenie z konta z bitcoinami całej jego zawartości. Z uwagi na to, że nie umiałam posługiwać się tym kontem Pani powiedziała, że pokaże mi jak wypłacić. No i pokazała całość 1000 euro wpłaciła na Nekstrę, mimo braku mojej zgody. Następnego dnia zostało 133 euro, Na koniec miesiąca pobrano prowizję za konto i zostało 103 euro których nie mogę tknąć. Zgłosiłam sprawe na policję. Mam nadzieje, że ktos wpadł na pomysł i złozyl doniesienie o możliwości popełnienia przestepstwa do prokuratury wtedy z urzędu organy muszą sie zabrac za ściganie. Nie wiem czy Urząd ochrony konsumenta nie powinien być o tym procederze powiadomiony. Może jakieś ogłoszenie ostrzegawcze. Oni nadal kradną w świetle prawa. Pozdrawiam.

Plusy
  • Brak
Minusy
  • Złodziejstwo
  • Brak reakcji władz
  • Jakim cudem to coś funkcjonuje w Polsce?
Opublikowano
2.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:8
Oferta:1

Każdy kto pisze że tu zarabia kłamie. Moja historia jest podobna do Ewy i Wojtka, po pierwszy inwestycjach miałem stratę, kłótnia że starszym i młodszym analitykiem zmniejszyła moje zaufanie, a le tak naprawdę straciłem je po tym jak zablokowano mi dostęp do konta z depozytem 2000 EUR, bo nie podpisałem dokumentu potwierdzającego wpłatę depozytu, który defacto nie do końca nim był. Druga sprawa, wykonując wypłatę, analityk musi wyrazić zgode na jej wypłatę paranoja. Poruszenie tematu policji i lub innych źródeł, działa na nich jak płachta na byka, zaczynają straszyć. Ja odzyskałem swoje pieniądze po 2 tygodniach telefonicznej walki, oczywiście nie zwrócili pieniędzy do banku, lecz bitcoiny i to nie wszystkie na elektroniczny portfel. Kantor oczywiście wziął swoją prowizje, nie mała. W sumie straciłem tylko 500 PLN bo po ich przelewie na mój portfel bitcoiny skoczyły o 20%, tak straciłbym 500 EUR. Odradzam wszystkim tego brokera, to oszuści, firma na Cyprze, obsługa rosyjski języczna, obsługa nie istnieje, połączenia telefoniczne od nich z polskich nr. Nawet komórkowych. I tu ciekawostka, wykorzystują robaka by połączyć się przez obce nr. Telefonów komórkowych, zwrotnie dodzwoniłem się 3 razy do dzieci, rozmawiałem z ich rodzicami, sprawdzaliśmy i połączenia nie były wykonywane z ich telefonów, mimo nawet 40 min rozmów. Spraw zgłoszenia na policję spełzła na niczym. PiSowska Policja ma to generalnie w d.... Uważajcie co robicie.

Plusy
  • Brak
Minusy
  • Oszuści i złodzieje.
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Szczerze odradzam z korzystania z Nekstry. Zaczyna się od słodzenia i obiecanek spłacenia kredytów czy kupna wymarzonego samochodu. Cuda niewidy. Moim celem było bezpieczne korzystanie z robota i ewentualne zarabianie niewielkich sum. Jednak szybko odezwał się "starszy analityk" z Łotwy/Estoni, który rozpościerając przede mną piękne perspektywy, natrętnie wciskał mi swoje podpowiedzi w otwieraniu pozycji. Po, co prawda lepszym okresie i zarobieniu jakichś "wirtualnych" pieniędzy, w wyniku jego złego doradztwa, w ciągu 2-3 godzin "Wykorzystanie marży" podskoczyło do ponad 70% co groziło automatycznym zamykaniem pozycji. Aby ratować cokolwiek, pozamykałem wszystko. Ten wspaniały "starszy analityk" już się nie odezwał ale w zamian, również z tamtego kraju zadzwoniła do mnie zaciągająca rosyjskim, łamaną polszczyzną mówiąca "starsza analityk kryzysowa". Ochydne babsko, bardzo natrętne i bezczelne. Namawiała ażebym dofinansował swój depozyt. Ażebym, jak nie mam, pożyczył od kogoś pieniądze, a ona pomoże mi wyjść z kryzysu i zacznę zarabiać. To było już gdzieś po 3-4 tygodniach "zarabiania" pieniędzy z tym pierwszym analitykiem, który obiecał że po 1-2 tygodniach zarobię na tyle że będę mógł wypłacić tyle ile pierwotnie zainwestowałem. Ta "starsza analityk kryzysowa" , tą swoją bezczelnością i natręctwem była tak odpychająca że w końcu zablokowałem jej nr telefonu. Oczywiście telefony działają tylko w jedną stronę. Nie można, w pilnej, kryzysowej sytuacji zadzwonić do tzw. analityka. Zdecydowałem się na samodzielne otwieranie pozycji i próbę odzyskania swojego wkładu. W sytuacji gdy mi się to udało, zadzwonił ten pierwszy analityk, tłumacząc się że był na urlopie. Gdy po 2 godzinach wróciliśmy do dyskusji, powiedział że był na chorobowym. Gdy przypomniałem mu o tym że 2 godziny temu mówił o urlopie, zrobił mix i wypalił że był na urlopie chorobowym. Cyrk. O ile pamiętam, w tym momencie zdecydowałem się na wypłatę wszystkiego, czyli praktycznie tego co zainwestowałem. Po przyciśnięciu przycisku "wypłać" pojawił się komunikat "Processed" i czekałem kilka dni, po których napisałem do support'u na czacie zapytanie o termin otrzymania przelewu. Odpisano mi że według regulaminu wypłatę muszę przedyskutować ze swoim analitykiem. Ja w regulaminie nie widzę takiego zapisu. Po następnych kilku dniach (łącznie minęło 6 roboczych) poprosiłem o kontakt z analitykiem w celu poinformowania go o chęci wypłaty środków. Zadzwonił a ja naiwny klaun, znowu dałem się namówić na współpracę, do momentu jak źle mi obstawił złoto. W momencie silnego spadku dużo jednostek obstawiliśmy na sprzedaż i co prawda na jednym po zamknięciu szybko zarobiłem kilkaset wirtualnych złotych. Analityk obiecał że gdyby coś się działo to będą do mnie dzwonić. Niestety spadek złota się zakończył i wystrzeliło ono gwałtownie do góry, a ja chyba ze stanem przedzawałowym patrzyłem jak to co samemu wcześniej, przez niego straciłem a udało mi się samemu odrobić, tracę w oka mgnieniu. Marża przekraczała 75% i jedna pozycja została automatycznie zamknięta. Potem zamknęłem drugą i trzecią. Wszystko pozamykałem i znowu zostałem z depozytem ponad 3-krotnie mniejszym niż to co zainwestowałem. W wielkiej złości kilkukrotnie pisałem do Nekstry na czacie że potrzebuję pilny kontakt z analitykiem a oni spokojnie, że analityk został poinformowany i abym oczekiwał na kontakt. Kipiałem. Następnego dnia zadzwonił pan "bohater" - "starszy analityk finansowy" , tłumacząc się że nie mógł zadzwonić bo w firmie wysiadł prąd. Dziecinada. Ja mu na to jak wysiadł jak pisałem z obsługą na czacie i pisali że poinformowali analityka? A poza tym takie firmy mają awaryjne generatoratory prądu. W tym momencie ostatecznie stracił moje zaufanie. Tylko że ja głupi za bardzo zaufałem sobie i po kilku dobrych obstawieniach, zrobiłem jeden okropny błąd przez który straciłem wszystko. Z jednej strony ból i pretensje do samego siebie o dziecinną naiwność ale z drugiej strony ulga że już po wszystkim. Kto wie czy cokolwiek wyciągnąłbym ze swojego zarobku. Z tego czego doświadczyłem, czytając na life czacie że mój analityk ma decydować o mojej wypłacie i z tego co czytam od innych, mogę domyślać się że żadnych pieniędzy stamtąd bym nie zobaczył. Analityk kilkukrotnie namawiał mnie abym jeszcze nie wypłacał, a ile razy obydwoje namawiali ażebym doinwestował. Traktuję to jako bolesną lekcję życiową która uświadomiła mi żeby nie kierować się chciwością, pieniądz zarabiać własnymi rękoma i fachem a zaufanie do obcych ludzi ograniczyć do wartości bliskiej zeru. Zdrowie ważniejsze od pieniędzy dlatego odradzam wszystkim stres wiążący się ze współpracą z Nekstra. Pozdrawiam.

Plusy
  • Chętna pomoc w procesie wpłaty depozytu
Minusy
  • Natrętni, niewiarygodni analitycy
  • Niewiarygodny support z life czatu
  • Zależność wypłaty od analityka
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Bardzo ostrzegam!!!!!!!!!!! Moja historia jest podobna. Próba odzyskania depozytu zakończyła się założeniem portfela na Blocchaimie (z pomocą przedstawicielki Nekstra)i tam przelano tylko 150 eur (100 eur po drodze zniknęło - niby zgodnie z ich regulaminem) ale z tego portfela też wypłacić się nie da. Telefonu do obsługi klienta Nekstra nie odbiera, dalej nie ma możliwości odzyskania pieniędzy na własne konto.

Plusy
  • żadnych
Minusy
  • brak możliwości odzyskania własnych pieniędzy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam!
Moja historia jest bardzo podobna. Zarejestrowałam się na platformie za namową przedstawiciela platformy. Miało wystarczyć 250 euro, pracować miał za mnie komputer, automat. Chciałam wypróbować taką formę inwestycji. Na drugi dzień okazało się, że nie mogę sama funkcjonować muszę posiadać osobistego doradce, analityka, który poprowadzi moje inwestycje. W związku z tym muszę dopłacić 400 euro. Tak też zrobiłam. Szybko straciłam te pieniądz podobno z mojej winy. Nie spodobało mi się że do weryfikacji konta należy podać tyle danych osobowych, dlatego chciałam się wycofac. Walka trwała okolo tygodnia. W trakcie niej zdecydowałam sie przelać 1000 euro na konto portfela blockchein.com. No i tutaj okradziono mnie koncertowo. Pani obiecała, że pomoże mi wpłacić pieniądze z powrotem na moje konto w banku, a przelała je na Nekstre i tak straciłam 1650 euro. Dramat. Złodzieje, Wyłudzacze OSTRZEGAM!
Proszę o kontakt ze mną osoby poszkodowane.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:1
Platforma:3
Oferta:1

Wpłaciłam wszystkie swoje oszczędności po namowie doradcy owszem zarobiłam, następnie naotwierał mi kontraktów waluta do waluty i wszystko poszło bardzo na minus więc udzielili mi kredytu. Pożyczałam ogromne pieniądze i spłaciłam kredyt, chciałam wycofać swoje lecz wtedy zaczęły się schody bo okazało się że najpierw muszę przelać od siebie całą prowizję wtedy będę mogła odebrać swoje. Niestety prowizja trafiła na mój depozyt zamiast na prowizję (przelew robiłam razem z doradca) Po ogromnych kłótniach znów pożyczyłam pieniądze na prowizję i sam kierownik sprawdzał że jest dobre konto. Znów to samo. Czy to oszuści i cały czas naciągają mnie na wpłacanie tej prowizji. czy jest jakiś sposób na wypłacenie pieniędzy które pożyczyłam

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści i naciągacze!!! Wyrafinowana zagrywka by zwabić i wyłudzić pieniądze!!! Program nastawiony na wyciągnięcie jak największej ilości pieniędzy a potem znikają. Nie odpowiadają na prośby kontaktu!! Koniec straciłeś pieniądze i tyle!!! Wycofaj się jak najszybciej bo tyle ile włożysz tyle stracisz!!! Jak już włożyłeś to już nie brnij dalej bo to tak działa!!! próbują cię naciągać, że żeby uratować to co włożyłeś, musisz dać więcej!!! Więcej na stratę!!!

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszuści!!
  • Profesjonalni Oszuści!!
  • Wyrafinowani Profesjonalni Oszuści!!
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

wiarygodnosc zadna, stracilem przez 10 dni kilkadziesiat tysiecy zlotych - ktorych prawdopodobnie nigdy nie odzyskam, zlodziejska firma, slodkie wstepy a potem z godziny na godzine patrzysz na straty
i stale podjudzanie o dopelnienie konta w tym sa specjalistami - ostrzegam !!!!!!!!!!!!!!!!

Plusy
  • zadne
Minusy
  • ludzie nie dajcie sie nabrac !!!
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Mam dostęp do konyta, przeprowadziłem transakcję. Niestety moje zaufanie spadło, próba wycofania depozytu zakończyła się fiaskiem.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszukują
Opublikowano
8.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:10
Obsługa klienta:7
Platforma:10
Oferta:8

Co za głupstwa piszecie?
Działam już 3 miesiące! I robotem handluje i czas od czasu z doradcą!
Łącznie już zainwestowałem powyżej 10000 zł. I jak potrzebowałem to 2 razy wypłacałem na swoje konto!
A weryfikacja to jest normalna rzecz!

Plusy
  • Platforma
  • Obsługa w języku Polskim
Minusy
  • Brak aplikacji narazie
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści, wpłaconych pieniędzy nie da się odzyskać. Wymagają przesłania poufnych dokumentów w celu pełnej aktywacji inaczej nie da się odzyskać kasy.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszuści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Absolutnie nie rejestrowac sie na tej stronie. Mimo wyslania wszystkich dokumentów konto nie aktywne i nie ma mozliwosci wyplaty { i tak jestem stratny}, co chwila telefon i namawienie o wpłatę wiecej pieniędzy. Odradzam

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam! Mam problem z odzyskaniem depozytu 250E. Okazalo sie ze przed wplaceniem pieniedzy nie wymagano tzw. potwierdzenia konta (skanow dowodu osobistego,jakiegos rachunku z Polski z miejscem zamieszkania i skanu karty platniczej ). Sa to dokumenty zastrzezone gdyz uzywajac tych skanow mozna np. zaciagnac jakies powazne zobowiazania. Niestety klient dowiaduje sie ze trzeba przedlozyc te dokumenty w momencie gdy chcialby wycofac depozyt. Nekstra wtedy mowi: nie oddamy depozytu jesli pan nie zweryfikuje konta...czyli wlasnie nalezy przeslac skany zastrzezonych dokumentow. Moim zdaniem jest to oszustwo polegajace nie tylko na uzyskaniu zastrzezonych informacji ale takze jakiejs (minimum 250E) sumy pieniedzy. Nie ma chyba zadnych trudnosci by odeslac po prostu pieniadze na rachunek z ktorego przyszly do Nekstra a sa przeciez skojarzone z odpowiednim kontem,mailem i nazwiskiem. Nekstra dosc mocno sie reklamuje na Facebooku i pewnie nie tylko.Można więc zalożyc że oszukano mnóstwo ludzi. Osobiście zgłosiłem już sprawę na Policję i wiem że wsdzczęto jakieś postępowanie w tej sprawie gdyż Policja ma także zastrzeżenia do uczciwości tego przedsięwzięcia. Pozdrawiam wszystkich i przestrzegam!

Plusy
  • Mozna szybko wplacic depozyt na konto Nekstra :)
Minusy
  • duzy minus za niemozliwosc odzyskania depozytu
Opublikowano

Dodaj własną opinię

Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

 

Potwierdzam, że dodana opinia została stworzona na podstawie osobistych doświadczeń i żaden z brokerów nie zachęcał mnie w żaden sposób do jej publikacji.

Forum Nekstra - pytania i odpowiedzi

  1. Skorpionwm

    Oszuśći!!!
    Oszuści!!!
    Oszuści !!!

    Opublikowano 22 kwietnia 2021
  2. big

    Ja też zostałem naciągnięty przez nekstra na 250 ,Chargeback nie pomógł bo była kupiona za to kryptowaluta .Mam pytanie czy udało wam się zamknąć konto oczywiście bez wysyłania skanów dokumentów i czy macie tam konta jeszcze otwarte i niema się czym przejmować.Czy lepiej zamknąć te konto i jak to zrobić?

    Opublikowano 22 kwietnia 2021
    • nowy

      ZIGNORUJ to oszuści niczego nie będą dochodzi. Musieli by Cię podać do Sądu . Oszuście wyłudzają ile się da na drogę prawną nie wchodzą z wiadomych podwodów….

      Opublikowano 22 kwietnia 2021
  3. X-eleven.

    Oszukali, odzyskałem jednak 90% depozytu po miesiącu przepychanek vi straszeniem prokuratorem.
    Nr telefonów z których dzwonią sa nie prawdziwe. Warszaski stacjonarny nie odbiera. Komórkowe są to nr przekierowane, 2 razy polączyłem się z jakimiś dziećmi, poprosiłem rodziców do telefonu nie mogli uwierzyć i byli przerażeni. Zgłoszenie na policmajstrów nic nie dało, mają to generalnie w d… .

    Opublikowano 14 kwietnia 2021
    • Miś Puchatek

      Prawdopodobnie korzystają z gotowych aplikacji z Google Play ktore pozwalają na używanie dowolnych wirtualnych numerów telefonów. Natknąłem się kiedyś na jedną z takich aplikacji. Bardzo prosty i tani system pozwalający na np. dzwonienie z wirtualnej lokalizacji w kraju w którym się w ogóle nie przebywa. Założenie jest takie by zoptymalizować koszty połączeń ,ale jak każde narzędzie może też służyć do przekrętów co widać na przykładzie firmy Nextra.

      Opublikowano 23 kwietnia 2021
  4. Wojtek

    Postępowanie w sprawie wyłudzeń portalu nextra.com toczy sie w Prokuraturze, gdzie reprezentujemy kilkoro pokrzywdzonych. Sukces zależy od działania wspólnego, dlatego zachęcam do kontaktu ze mną. Podaje mail: [email protected]. Zainteresowanych porosze o podanie kontaktu do siebie, to oddzwonię. Na forum publicznym nie mogę podawać szczegółów.
    W.K.

    Opublikowano 9 kwietnia 2021
  5. Leo

    Chargeback nie działa bank umywa ręce odsyłają na policję a oni po jakimś czasie umarzają

    Opublikowano 6 lutego 2021
  6. carl

    Dzień Dobry,
    tak pomyślałem, że też podzielę się z Forumowiczami moimi doświadczeniami z tymi „cyganami”.
    Zaczęło się niewinnie od wpisania nr tel. w jakieś internetowej reklamie dot. oczywiście zarabiania ogromnej kasy. Dosłownie po chwili zadzwonił tel. (oczywiście dziwny akcent). Za pierwszym razem udało mi się gościa spławić, powiedziałem że muszę ich zweryfikować. Ww. reklama nie dotyczyła Nekstry tylko czegoś innego (nie pamiętam nazwy – ją rzeczywiście „gdzieś” w necie posprawdzałem i niby nawet ok miało być – ale pewnie były to „fejkowe” strony). Wieczorem znowu tel. (znowu akcent, jak zawsze dlatego już nie będę o tym wspominał) i bajera że automat będzie dla mnie kosił tony siana, tylko wpłacę depozyt min. 250 Euro i od razu mogę zacząć zarabiać. No i chłop mnie urobił, poprowadził jak za rączkę do wpłaty (co za tuman za mnie?). Ale oczywiście zamiast błyskawicznych zarobków, mail, że aby zacząć zarabiać hajs trzeba zweryfikować konto i wysłać (tu pisownia oryginalna):
    „1. Kopia dokumentu tożsamości (dowód osobisty lub paszport). Kopie
    dowodu osobistego trzeba zrobić z przodu oraz z tyłu, żeby była widoczna
    oraz otwarta wszystka informacja;
    2. Dokument potwierdzający adres. Może to być: rachunek za media (np.
    faktura za energię elektryczną, gaz, wodę, internet domowy) lub wyciąg z
    konta bankowego jaki zawiera co najmniej 3 transakcje. Taki dokument
    musi być wystawiony nie więcej niż 3 miesiące przed datą złożenia na
    Pana/i imię. Prosimy zwrócić uwagę, że dział finansowy nie przyjmuję
    rachunki za komórkę oraz internet mobilny;
    3. Kopia karty kredytowej, którą Państwo korzystało przy aktywacji konta
    (Tylko w celu Państwa bezpieczeństwa polecamy ukryć 12 pierwszych
    cyferek numeru karty oraz 3 cyfry kodu CVV z tyłu karty. Natomiast 4
    ostatnie cyfry numeru, data ważności oraz imię Pana/i, powinny być
    widoczne.).”
    No i zonk, w tym momencie kliknąłem w necie „Nekstra opinie” i trafiłem tutaj. I dzięki temu forum odzyskałem „piniendze”. Na początku oczywiście zrobiło mi się mega cieplutko, ale po kolei.
    Przede wszystkim, oczywiście nie wysłałem im ww. dokumentów. Teraz może trochę chronologii, konto założyłem (dałem się nabrać) 29.10.2020r. Oczywiście teoretycznie pieniądze mogłem wypłacić, ale po weryfikacji czyli wysłaniu tego czego wysłać nie chciałem, żeby nie narobić sobie jeszcze więcej ambarasu. 04.11.2020r. wysłałem do nich podpisany skan oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w którym straszyłem ich policją oraz że zwrócę się o zwrot forsy za pomocą „Chargeback”. W odpowiedzi dosłownie po paru minutach takie coś:
    „Dziękujemy za współpracę z naszą spółką.
    Zgodnie z warunkami Regulaminu, które Pan zaakceptował podczas
    rejestracji, każdy klient musi dostarczyć dokumenty wymagane przez
    firmę (ust. 25). Pragniemy zauważyć, że rejestracja nie jest możliwa,
    jeśli klient nie akceptuje tych warunków. Zaznaczając pole, że ma Pan
    ukończone 18 lat i że zapoznał się Pan z powyższą umową, Pan
    potwierdził, że zapoznał się z każdym ustępem, zgodził się i
    zaakceptował te warunki współpracy. Jeśli nie przeczytał Pan
    dokładnie tego dokumentu elektronicznego, jest to tylko i wyłącznie
    Pan odpowiedzialność. Regulamin jest umową, zgodnie z którą
    współpracujemy z Panem. Jesteśmy instytucją finansową, dlatego
    prosimy o niezbędne dokumenty zgodnie z międzynarodowymi
    normami prawnymi i zasadami polityki przeciwdziałania praniu
    pieniędzy, a także zgodnie z Polityką Prywatności (ust. 7. Polityka
    prywatności). Wszystkie te informacje są dostępne na stronie
    internetowej. W Regulaminie wyraźnie się stwierdza, że firma
    zobowiązuje się nie ujawniać informacji otrzymanych od klienta, a na
    stronie internetowej stwierdza się również, że korzystamy z
    najnowocześniejszych zabezpieczeń, aby chronić fundusze oraz
    informacje. Konto jest zaszyfrowane SSL (Secure Socket Layer), co
    oznacza, że informacje o dokonywanych płatnościach są w 100%
    bezpieczne (ust. 7. Polityka prywatności). Informujemy, że zgodnie z
    Regulaminem, klient ma możliwość zamknąć swoje konto w
    dowolnym momencie pod warunkiem, że konto jest zweryfikowane
    oraz wszystkie otwarte pozycje zamknięte z jego strony. Ponadto
    konto może zostać zamknięte pod warunkiem, że saldo na koncie
    handlowym osiągnie 0. Dlatego, żeby złożyć wniosek o wypłacie oraz
    zamknąć konto, musi być zakończony proces weryfikacji konta
    handlowego. Weryfikacja jest obowiązkowa dla każdego tradera.
    Nasza firma działa zgodnie z międzynarodowym prawem, które
    zobowiązuję podobne instytucje do przeprowadzenia weryfikacji
    każdego klienta. Szczególna informacja o weryfikacji konta znajduje
    się w Regulaminie, a także w konto handlowym w zakładce Weryfikuj
    konto, która można znaleźć, kliknąć swoje Imie. Po ukończeniu tej
    czynności na pocztę mailowe zostanie odesłane potwierdzenie o
    skończeniu procesu weryfikacji oraz zostanie aktywną opcja Wypłata.”

    To było ważne, bo aby zwrócić się do Banku z wnioskiem o „Chargeback” trzeba udokumentować, że chciało się temat ogarnąć samemu. Po policjach oczywiście nie chciało mi się chodzić i tego nie zrobiłem. Ale jeszcze w tym samym dniu wysłałem formularz „Chargeback” (citi bank, karta mastercard). Do reklamacji załączyłem:
    1. formularz-oswiadczenia-reklamacyjnego-chargeback-dispute-form (druk citi);
    2. treść maila do nekstry którego wysłałem wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy;
    3. ich wyżej zacytowaną odpowiedź;
    4. maila od nekstry „Pokwitowanie Twojej transakcji inwestycyjnej” z podaną kwotą;
    5. maila od nekstry w którym proszą o ww. dane wrażliwe w celu weryfikacji konta;
    6. Screenshot_braku możliwości wypłaty depozytu brak weryfikacji rachunku;
    7. Screenshot_depozyt 250 euro – widoczne środki na „rachunku”;
    8. Screenshot dot. SMS autoryzacja transakcji;
    9. Screenshot dot. SMS potwierdzenie transakcji.

    Od czasu do czasu logowałem się na konto u „cyganów” żeby zobaczyć czy jest tam jeszcze forsa, przez długi czas była a potem znikła. Oczywiście nie raz dzwonili do mnie, na pytanie gdzie hajs, odpowiedź że jakieś opłaty. 01.12.2020r. wysłałem do citi maila:
    „Dzień dobry,
    chciałem się zorientować na jakim etapie jest przedmiotowa sprawa, tzn. czy procedura chargeback się rozpoczęła, czy zgłosili Państwo sprawę do organizacji płatniczych MasterCard? I ewentualnie na jakim jest ona etapie?
    Z poważaniem”
    W opowiedz info że zajmuje się tym MasterCard i że mają czas do 29.01.2021r.
    No i w końcu sms o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji to było 22.01.2021r.
    Nawet teraz dzwonią jeszcze z Estonii, że jest hajs do zarobienia.
    Reasumując mi się udało, czego i wszystkim forumowiczą życzę.
    Pozdrawiam

    Opublikowano 5 lutego 2021
    • ForexRev Team

      Czy może Pan jeszcze opisać w jaki sposób dokonywał Pan wpłaty za pomocą karty? Przez jaką bramkę płatności? Czy może skierowali Pana do zakupu kryptowalut jako wpłatę depozytu? To istotna informacja, bo jeśli po drodze pojawia się kantor kryptowalut, to banki z reguły odrzucają wniosek chargeback.

      Opublikowano 5 lutego 2021
      • carl

        Dzień dobry, bezpośrednio zostałem pokierowany przez „doradcę”, na wyciągu karty kredytowej pojawiło się coś takiego:
        „PAY WITH BARTHER – USD VICTORIA ISLANG”
        Nie kupowałem żadnych kryptowalut.
        Pozdrawiam

        Opublikowano 15 lutego 2021
    • Wojtek

      Dla mnie ważne jest z jakiego konta bankowego zwrócili Panu kasę (zrobili przelew). To może być bardzo pomocne dla innych.

      Opublikowano 5 lutego 2021
      • Marek

        Sprawę prowadzi prokuratura okręgowa w Warszawie syg. akt PO II Ds. 137.3020

        Opublikowano 8 lutego 2021
      • carl

        Dzień dobry,
        aktualnie nawet nie widzę tej operacji historii, tak żeby wejść w nią i zobaczyć co i jak. Na wyciągu jest widoczna o treści: „REKLAMACJA BEZGOT. ZAGR.”.
        Pozdrawiam

        Opublikowano 15 lutego 2021
    • Nina

      a mnie bank nie uznał reklamacji chargeback twierdzac ze sama swiadomie dokonałam przelewów.

      Opublikowano 29 listopada 2021
  7. wioletta

    do mnie zgłosił sie Piotr grodzki doświadczenia?

    Opublikowano 27 stycznia 2021
    • ForexRev Team

      Prawdopodobnie jest to zmyślone imię i nazwisko. Konsultanci z takich scamów jak Nekstra nie podają swoich prawdziwych nazwisk.

      Opublikowano 1 lutego 2021
    • wojtek

      Bardzo zręczny nawijacz makaronu na uszy. Naopowiiada bajeczek , nie informując o najważniejszych sprawach. Nie powie,że aby uzyskać zwrot depozytu potrącą 50 USD , bo tyle kosztuje wypłata, a panienki analityk w mig oczyszczą konto.Firma złodziejska , ale weryfikują
      przez kika miesięcy nękajac telefonami. Lepiej przepić niż zadać się z tymi złodziejami.

      Opublikowano 12 lutego 2021
  8. Marek

    UWAGA na binvesting to złodzieje , czy ktoś jeszcze został przez nich zmanipulowany? czytając różne komentarze na stronach internetowych mam wrażenie że to ta sama firma. sposób działania identyczny i ten wschodni akcent

    Opublikowano 22 stycznia 2021
    • Doooo

      tak, do mnie jako pierwsza odezwała się firma Binvesting ale zaraz po pierwszym telefonie nastąpiło jakby „przejęcie” przez Nekstrę. Ja mam pytanie czy ktoś wie jak zamknąć/ usunąć konto na Nekstra.com oraz Binvesting? Mimo, że z Nekstry udało się odzyskać cześć pieniędzy nadal do mnie dzwonią, a nie mam już ochoty na jakikolwiek kontakt z nimi.

      Opublikowano 4 lutego 2021
  9. Magda

    Witam w zespole poszkodowanych. Mam obecnie zablokowane konto za które sobie pobrali 200 euro, pozostałe 300 chcę wypłacić i oczywiście nie mogę. Podobno ma to być zwrot bonusa, który firma mi owego czasu na rachunek wpłaciła do handlowania. Nie wiem jak na nich wymusić ta wypłatę.
    Z opinii Waszych jedynym jest chyba chargeback ale od wpłaty karta minęło już dwa tygodnie, nie wiem czy to się uda. Czy ktoś otrzymał jakąś informacje z policji po zgłoszeniu ? nie wiem czy to ma sens zgłaszać. Proszę o sugestie co mogę zrobić żeby odzyskać resztkę pieniędzy.
    Z góry dziekuje za pomoc.

    Opublikowano 13 stycznia 2021
    • ForexRev Team

      Jak najbardziej warto zgłosić reklamację chargeback.

      Opublikowano 14 stycznia 2021
    • Andrzej

      Przykro, ale nic nie można zrobić.
      Ja tylko mam nadzieję, że kiedyś dopadnie ich odpowiednia kara! Zło powraca i to ze zdwojoną siłą!

      Opublikowano 14 stycznia 2021
    • Darek

      Witam! Ja zgłaszalem sprawę na Policji jakieś 8 miesiecy temu w Katowicach. Narazie żadnych ruchów. Niemniej polecam tę drogę: być może ruszą dupę dopiero jak będzie więcej zgłoszeń i uzbiera się jakaś masa krytyczna.Pozdrawiam!

      Opublikowano 14 stycznia 2021
    • WIKTORIA

      Prokuratura, Policja współpracuje już w tej sprawie z Policją z innych państw. Mają namierzone kilka osób, które działają na terytorium Polski. Osoby te są pod ścisła obserwacją Policji, wiem że mają jedną z Hamburga, która wydzwania do Polski i kilku innych. Powoli koło się zaciska. Jak najbardziej proszę kierować wszystkie sprawy do Policji. Pomimo umorzeń , po zakończeniu akcji będzie odzew w stronę poszkodowanych. Policja bierze udział w handlowaniu w celu zbierania dowodów….

      Opublikowano 14 stycznia 2021
    • Elek

      Zgłosiłem na Policję, w odpowiedzi po miesiącach powiedziano mi że nic nie wskóram, chyba że będzie zgłoszenie zbiorcze, to może policja da więcej pieniędzy tak to nie będą zawracać sobie głowy, w oczy ci powiedzą że jesteś frajer że dałeś się wrobić . Szkoda słów ! przy dzisiejszej technologii nie POTRAFIĄ sobie poradzić z namierzeniem oszustów.

      Opublikowano 1 lutego 2021
  10. Fardko

    Nekstra to sa oszusci!!!

    Opublikowano 31 grudnia 2020
  11. Trader212

    Ja wpłaciłem 250 tysięcy Euro , po zaksięgowaniu depozytu Przez firmę Nekstra LTD wylogowano mnie i usunięto moje konto . Czy ktoś wie jak odzyskać pieniądze , dam dwa razy tyle za ukaranie winnych .

    Opublikowano 11 grudnia 2020
    • xyz

      250 tys euro?? Robisz dalej coś z tym?

      Opublikowano 8 kwietnia 2021
  12. oszukana

    Nekstra próbowała się włamać na moje konto bankowe po tym jak zamknęli mi jedną transakcję która była na minusie 9 tys(pytając się o to facet nie zaprzeczył i powiedział że się przecież nie udało) po czym resztę transkacji na minusie sama zamknęłam facet zaczął się na mnie drzeć i powiedział czy chcę odrobić stratę i ile chcę wpłacić powiedział jeszcze że mając 500 euro na koncie działam na jego środkach i bonus który dostałam należy do niego.
    Mam pytanie czy wpłacając pieniądze przez bitsale mogę je odzyskać?
    Czy nekstra odpowie za próbę wyłudzenia pieniędzy z konta bankowego?

    Opublikowano 30 listopada 2020
  13. jamonia

    Dzień dobry. Właśnie przeczytałam wpisy na państwa stronie odnośnie nieuczciwego Nekstra. Czytając czułam się jak bym to ja była . Wszystko się zgadza , ten sam schemat działania.Ja jestem na platformie Nekstra. Wpłaciłam w przeciągu tygodnia łącznie 2500euro. Zaczęłam od 250 euro, potem po 500euro.Jeszcze mam tam konto aktywne. A Pani analityk która mnie prowadzi , wciąż nakłania do dalszych przelewów. Przelewy robione były pod duża presja, nakłaniała i wymuszała na mnie decyzje.Zostałam totalnie zmanipulowana Gdy włączałam anty desk i łączyłam się z nią na komputerze to pani analityk za mnie wszystko robila. Nawet kredyt na stronie mojego banku. Ja już niestety nie ma z czego wpłacac. Mam rodzinę . Czworo małych dzieci, chciałam polepszyć nasz skromny byt i niestety chyba już straciłam te pieniądze bo nie wiem jak je odzyskać. Nie zweryfikowalam jeszcze konta. Nie wysłałam scanu dowodu osobistego, czy karty kredytowej. Czterdzieści procent kapitału jest zainwestowany w otwarte pozycje. Pani analityk naciska na wplate większej sumy pieniędzy abyśmy mogli obstawić pewne pozycję. Jak się z tego wycofać, jak odzyskać kapitał, bo to jest w mojej sytuacji najważniejsze. Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a ja zamiast nadwyżki na koncie mam duże Zero. Proszę pomoc. Jak i co zrobić aby cokolwiek odzyskać z tych pieniędzy.Pozdrawiam.

    Opublikowano 22 listopada 2020
    • Darek

      Dzień Dobry! Obawiam się że już Pani nic nie odzyska a co więcej jeśli będzie się Pani wycofywać z tzw,,aktywnego konta” zaczną używać Pani dokumentów do zaciągania kredytów itp. bez Pani wiedzy.Radziłbym Pani jak najszybciej zablokować dokumenty którymi się Pani okazała i zgłosić sprawę na Policje: będzie Pani miała przynajmniej ,,podkładkę” że zaszła taka sprawa i że to nie Pani zaciągała ew.kredyty. Ja też tu pisałem wcześniej. Konsultant który namawiał mnie na aktywację konta nie zająknął sie wcześniej na temat tego że trzeba będzie jeszcze wysyłać skany dokumentów z tzw.,,wrażliwymi danymi”…dlatego też dałem się nabrać. Oczywiście prośby i monity o zwrot pieniędzy oczywiście nic nie dały.Nie zwrócą dopuki nie wyślę dokumentów…a nie wyślę bo może być jeszcze gorzej…i koło się zamyka. Dlatego sprawe skierowałem do Policji i prawdopodobnie coś robią w tej sprawie….ale co to nikt nie wie. Dzisiaj dzwoniła do mnie kolejna konsultantka z tel.+43690620096 naciskając abym koniecznie wysłał dokumenty 🙂 😉

      Opublikowano 23 listopada 2020
    • eva

      Witam.
      Prosze zwrocic sie do banku z reklamacja. Niech Pani sprobuje odzyskac pieniadze. Niech Pani juz niczego im nie wysyla zadnych skanow. Karta kredytowa powinna byc ubezpieczona. Powodzenia.

      Opublikowano 23 listopada 2020
    • Władysław

      Ciężka sprawa, możliwość odzyskania prawie niemożliwa. Radzę Pani już nie wpłacać ani centa i mimo wszystko próbować poprzez swój bank odzyskać swoje pieniądze. I proszę się nie obwiniać naiwność bo ja grubo od Pani starszy (84 lata), dałem się nabrać na ich przestępną propagandę i też „utopiłem” 2,5 tysiąca euro. Radzę też uważać na firmę prawniczą Anty-Portal z Kielc której przedstawiciele obiecują dużo (ode mnie zgarnęli 3500 zł} a zrobili bardzo mało, odzyskać moich pieniędzy nawet nie próbowali.

      Opublikowano 3 stycznia 2021
  14. pawlaczek

    Chargeback nie działa, bitsale umywa ręce ich transakcje są nie odwracalne… my kupujemy bitcointy oni przelewają na nr portfela nie konta. ( działa na zasadzie kantora ) po wymianie jedyną opcją jest firma NEKSTRA ewentualnie policja czy prokuratura ale w Polsce zamkną sprawę na 100% ze względu na brak dowodów na przestępstwo czy wyłudzenie.

    Chargeback zadziałał na początku po 2tyg. moja reklamacja została anulowana przez bitsale więc i do nich napisałem z prośbą o rozwiązanie problemy, niestety jak wyżej napisałem nie ma opcji anulowania transakcji.

    Opublikowano 13 listopada 2020
  15. Oszukali

    Witam,
    Tez mam ten sam problem co wy z Nekstra. Na początku własnie wszystko było ok, z pomocą ich doradcy zainvestowałem 250 euro. Zakup zostało na rzecz Bitsel.com a portfel otwozyłem z ich pomocą właśnie w Nektsra. oczywiscie po zaplaceniu zadzwonił Starszy Analityk (straszny człowiek, i wsposób rozmowy) i namawiał mi do zainwestowania przynajmniej jeszcze 1000 euro abym mogł współpracować z Analitykiem itd…. na szczescie sie nie zgodziłem i bardzo mi zdenerwował az tez potem zaczynałem krzyczyc na niego. Napisałem na czacie ze chce uzyskac swoje kasy ale właśnie piszą ze jest wymagano wysłania dikumentuw tozsamości oraz jakis rahunek zapłacony przez Bank akurat do nich nie wysłałem. Moje pytanie jest taka bo jak zainvestowałem te 250, dostałem mail z Bitsale.com abym wysyłał swoj dokument tożsamości w celu weryfikacji, moje pytanie czy macie wiedzy czy Nekstra moze miec dostep do moje dokumenty ktore zostały wysłane do Bitsale????

    Opublikowano 2 listopada 2020
  16. Krzyś

    ZŁODZIEJE !!!
    Pożegnajcie się z tymi 250 euro (oby nie więcej).

    OSTRZEGAM !!!

    Opublikowano 29 października 2020
  17. Rafal9

    Witam,
    Czy u kogoś z Państwa, kto zgłosił procedurę chargeback do banku udało się odzyskać pieniądze?
    Niestety jestem w podobnej sytuacji podczas rejestracji konta przez konsultanta wszystko było wporząku, ale tylko do czasu wpłacenia depozytu początkowego, potem informacja o koniecznych skanach dokumentów do weryfikacji konta, szkoda że nie robią tego podczas jego zakładania a przedewszystkim przed wpłaceniem depozytów. Dokumentów napewno im nie wyślę bo jest to potencjalna próba wyłudzenia danych osobowych która grozi późniejszymi konsekwencjami, dzwonią za każdym razem z innego numeru, n które nie można oddzwonić, ponieważ numer nie istnieje lub należy do zupełnie inne osoby niezwiązanych ze sprawą, najprawdopodobniej używają jakiegoś automatu „robaka” który zmienia numery.
    Walczę z nimi od tygodnia, wysłałem odrazu odstąpienie od umowy wszystkimi możliwymi formami również oświadczenie telefonicznie, ale wygląda na to że się tym nie przejmują, dzwoniąc do mnie za każdym razem znowu pada pytanie czy już zweryfikowałem swoje konto, poprzez wysłanie dokumentów.
    Pytanie czy bank będzie w stanie odzyskać te pieniądze…

    Opublikowano 6 października 2020
    • pawlaczek

      Witam
      Ja po 2 tygodniach od złożenia reklamacji „Chargeback” odzyskałem swoje 500e, mBank bez żadnego „ale” nie musiałem nawet udowadniać że na własną rękę próbowałem dogadać się z nimi. Tylko ja właśnie nie zweryfikowałem tam konta i nie było żadnej działalności handlowej.

      za to teraz mam telefony z kierunkowymi z afryki… +212 ( Monako ) i +221 ( senegal )
      wszystkie blokuje bo czasami i w nocy o 3-4 potrafili dzwonić.

      po odzyskaniu pieniędzy ostatni email jaki dostałem to

      Szanowny *************,

      Zauważyliśmy, że Pan/Pani otworzył / ła konto na naszej platformie w dniu [DATE] i na koncie była działalność handlowa . Jednak otrzymaliśmy powrót pieniędzy, który został wydany na kwotę €500.00.

      Jeśli Państwo chce powrotu piniędzy – musi być dokonany jeden proces, który nie był dokonany. Proszę zobaczyć na platformie nekstra.com.

      Prosimy o znacznej przyczynie podjętych działań i traktujemy tę sprawę jako nieuczciwą działalność chyba dysput charge-back został anulowany.
      ….
      i w dalszej części zaś namawiają do weryfikacji konta na ich stronie w ciągu 3 dni roboczyczych…bl bl bl

      pozdrawiam wszystkich i polecam skorzystać z usługi Chargeback

      Opublikowano 7 października 2020
      • Oszukali

        witam,
        powiedz mi prosze czy ta „chargebackk” działa jak zainwestowało sie wiecej nie te 250 euro, bo jak ci z Nekstra pomagali otwozyć konta i zainvestowac te pierwsze 250, to zakup było w portalu Bitsel.com.
        to jak to działa zgłoszenie „chargebackk” musi byc uzupełniona dla Bitsale.com czy Nekstra???

        Opublikowano 5 listopada 2020
        • ForexRev Team

          Czyli wychodzi na to, że wpłaciła Pani środki nie do Nekstry, tylko kupiła Pani za nie bitcoiny w kantorze kryptowalutowym. Tym samym sama transakcja dokonana kartą jest legalna, a chargeback w tym wypadku niestety nie będzie skuteczny. Nie będzie skuteczny bo w tym wypadku Bitsale to firma, która Pani nie oszukała. Zrealizowała transakcję na podany przez Panią adres portfela. Widocznie podała Pani portfel oszustów, do których trafiły środki w postaci kryptowalut. Warto zgłosić sprawę również do bitsale.

          Z drugiej strony domena bitsel.com nie działa, czy na pewno wpłacała Pani środki na tej stronie? Może chodziło o bitsale.com? Jeśli tak, to powyższa wiadomość jest prawdziwa. Jeśli jednak był to bitsel.com, która już nie działa, wówczas można próbowac z chargeback, gdyż widocznie była to również platforma stworzona na potrzeby wyłudzeń.

          Opublikowano 6 listopada 2020
    • ewa

      Witam
      Mnie się nie udało z uwagi na to że płaciłam kartą płatniczą. Karty kredytowe mają pół roku na reklamację.
      Zgłosiłam też sprawę na policję policja na prokuraturę ale umorzono postępowanie. Nie można udowodnić wyłudzenia i oszustwa, bo na platformie jest punkt w regulaminie, że sami odpoiadamy za inwestycję. Oni nie biorą za to odpowiedzialności. Wał potężny i trudny do udowodnienia. z rozmowy wynikało ze oni mają odpowiedzialność za swoją pracę ale to nie prawda. Nic nie tłumaczy nie przeczytania umowy. Siedzibę mają na Cyprze porozumiewają się poprzez Estonię i Anglię. Przedziwne że firmy windykacyjne tez mają siedzibę w Estonii, Mam teraz potężne problemy ze spłatą pożyczki. Dramat OSTRZEGAM.

      Opublikowano 1 listopada 2020
    • Jan

      Witam,
      Dostałem zwrot depozytu o 50 euro mnie, ale dobre i to. Byłem bliski założenia sprawy sądowej, ale zaryzykowałem aktywacje konta która to była niby niezbędna do zwrotu depozytu… wziąłem dane osoby która telefonicznie gwarantowała zwrot, wszystkie maile itd. Oczywiście głośno i wyraźnie ostrzegałem ich przed prawnikiem. Po 3 tygodniach był zwrot na kartę z której płaciłem.
      Do dzisiaj dzwonią te same osoby i namawiają to inwestowania. Rozłączają sie bezczelnie jak mówię ze nie jestem zainteresowany, ze nie chce byc bogaty! Wtedy te ich formułki biorą w łeb bo jak to nie chce pieniędzy? Tego ich nie uczyli:)
      Mi sie udało wyplątać z własnej głupoty.. powodzenia

      Opublikowano 17 listopada 2020
  18. Darek

    Ja założyłem konto na Nekstra i wplacilem wymagane 250E gdyz z poczatku wszystko wydawalo sie w porzadku. Jednak nastenego dnia kiedy weszlem na stronke zobaczylem ze mimo wplaty aktywacyjnej konto nadal jest nieaktywne. Po konsultacji okazalo sie ze aby aktywowac trzeba wyslac skany moich najwazniejszych dokumentow osobistych: Dowód Osobisty (lub Paszport),skan karty platniczej,a nawet skan jakiegos kwitu opat w Polsce z widocznym adresem. To wtedy dopiero zrozumiałem że padlem ofiarą oszustwa. Oczywistym następstwem podania tych wszystkich informacji mogloby byc np. sprzedanie mojego mieszkania,zaciagnięcie jakichś kredytow,itd. Niestety mimo moich wielokrotnych monitow o zwrot pieniedzy nie mam ich do dziś (to juz ok. 4miesiace) ponieważ jak twierdzi Nekstra nie mogą mi ich zwrócić dopuki nie wyślę skanów dokumentów…no anie mogę ich wysłać. Niestety o tym ze jest taki mechanizm nie powiadomil mnie konsultant z Nekstra ktory rozmawial ze mna telefonicznie,pomagając” mi w dokonaniu wpłaty aktywacyjnej. Samo to świadczy że intencje Nekstra nie mają nic wspólnego z uczciwością i rzetelnością. Zawiadomiłem oczywiście Policje i wysłałem im skany z konta na Nekstra a nawet zapis czatu z konsultantką w którym domagałem sie zwrotu z pieniedzy. Odpowiedż była że poproszą jeszcze o dodatkowe informacje i skany być może ,ale kiedy zapytałem jakie zapadlo głuche milczenie. Wygląda na to ,że w Polsce Policja nie potrafi sobie poradzić z przestępczością internetową i oszukany człowiek pozostaje sam na pobojowisku. Wygląda też na to że wszystkim (poza oszukanym) pasuje ten układ więc uważajcie kochani proszę bo nikt Wam nie pomoże.Pozdrawiam!

    Opublikowano 8 września 2020
    • Oszukali

      Czesc czy Nekstra prosiła ci o dokumentów czy Bitsale.com
      Pytam bo tez padłem ofiarę tych ludzi.
      Czy uwazasz ze Nekstra jest powiązane z Bitsale.com bo akurat do Bitsale.com wysłałem dokumenty potwierdzający tożsamość?

      Opublikowano 2 listopada 2020
  19. lidia

    Jesli Nekstra to nieutrzciwy broker i otrzymal odemnie kopie tozsamosci, poniewaz tego wymagal.
    Czego moge sie obawiac i co moge zrobic.

    Opublikowano 5 września 2020
    • ForexRev Team

      Najlepiej zablokować dokument, który im Pani przesłała i wyrobić nowy.

      Opublikowano 8 września 2020
  20. Tadzik

    Czy ktoś korzystał z Chargeback – reklamacja płatności kartą?

    Opublikowano 13 sierpnia 2020
    • ms

      witam, jestem po rozmowie z bankiem i jak najbardziej zalecają złożenie Chargeback . Efektu nie gwarantują ale jest szansa. czekam jeszcze na odzew z nekstra ponieważ po rozmowie z ich dwoma konsultantami wydaje mi sie, że trochę sie wystraszyli chociaż pewnie jestem naiwny… nie aktywuję konta ponieważ 1. w życiu im nie wyśle skanów dokumentów o które proszą! 2. jeśli to zrobię to po 30 dniach braku aktywności na koncie zabiorą 200usd. wysłałem na wszystkie możliwe maile oświadczenie o zerwaniu umowy ze wzdlędu na niezgodność usługi z umową. czekam…

      Opublikowano 28 sierpnia 2020
  21. Ignac

    brak sów na tych oszustów

    Opublikowano 9 sierpnia 2020

Dodaj wątek/pytanie do forum

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Chcesz zadać pytanie? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z forum dla tego brokera i wypełnij poniższy formularz.

 

Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przewiń na górę