menu

Strona Główna > Brokerzy Forex > Pariba Group

Pariba Group

Firma PRBS Gestion Group LLC
Adres www
Typ brokera SCAM
Min depozyt -
Regulacje -
Polski support -
Rabat -

Ocena zbiorcza

Zobacz oceny
1.3
Średnia ocena

1.3/10

Wiarygodność ( 1.3 )
Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Obsługa klienta ( 1.3 )
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Oferta ( 1.2 )
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Platforma ( 1.3 )
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

Opis

Broker Pariba Group to scam, podszywający się pod BNP Paribas Group. Świadczą o tym następujące kwestie:

  1. Pariba Group nie posiada wiarygodnej licencji, a przedstawiany na jego stronie dokument nie daje mu uprawnień do świadczenia usług na terenie Polski i innych krajów Unii Europejskiej.
  2. Pariba Groupe stsouje agresywny telemarketing w celu pozyskania nowych klientów.
  3. Pariba Group podaje na swojej stronie ten sam adres korespondencyjny co wiele znanych oszustw z rynku Forex – m.in. MaxiTrade.

Podsumowując: odradzamy korzystanie z usług tego brokera.

Co zrobić gdy zostałeś oszukany?

  1. Przede wszystkim sugerujemy zgłosić sprawę na policję/prokuraturę. Tutaj znajduje się instrukcja postępowania: https://obywatel.gov.pl/bezpieczenstwo/zglos-przestepstwo
  2. Jeżeli wpłaciłeś depozyt za pośrednictwem kart Visa lub MasterCard, jest jeszcze jeden sposób na odzyskanie pieniędzy – chargeback. Przysługuje on gdy inne próby reklamacji zawiodły. Przedstawiamy procedurę tutaj: https://forexrev.pl/jak-odzyskac-pieniadze-placac-karta-chargeback/
  3. Warto wspomnieć również o projekcie uruchomionym przez Ministerstwo Sprawiedliwości pod nazwą „Sieć Pomocy Ofiarom Przestępstw„. Jest to sieć placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju, które świadczą m.in. darmową pomoc prawną, psychologiczną czy socjalną.
    Lista adresów znajduje się tutaj: https://pk.gov.pl/dzialalnosc/pokrzywdzeni-przestepstwem/lista-osrodkow-pomocy-dla-osob-pokrzywdzonych-przestepstwem/lista-osrodkow-pomocy-dla-osob-pokrzywdzonych-przestepstwem/

Rozwiązanie umowy z brokerem oraz dowód dla banku

Jeśli chcesz ubiegać się o zwrot środków poprzez procedurę Chargeback, musisz posiadać dokument, który potwierdzi, że próbowałeś odzyskać środki od brokera. W tym celu najlepiej wysłać odpowiednie wypowiedzenie na wszystkie adresy email brokera, jakie posiadamy.

Tutaj znajdziesz link do wzoru pisma (pobierz).

Poniżej krótki komentarz od naszego czytelnika kryjącego się pod nickiem „0prawca”, który udostępnił wzór pisma:

Pismo to podpisałem certyfikatem kwalifikowanym i przesłałem na wszystkie adresy e-mail jakie miałem od firmy Dowmarkets. Właściwie wysłałem to wyłącznie dlatego, żeby mieć dokument dla Banku (w którym składałem reklamację) potwierdzający moją chęć do odzyskania źle zainwestowanych pieniędzy.

 

Jak sprawdzić, czy ktoś wziął na mnie kredyt?

Najlepiej skorzystać z usług Biura Informacji Kredytowej – https://www.bik.pl/klienci-indywidualni

Możesz tam za niewielką opłatą pobrać raport na temat swoich kredytów lub uruchomić monitoring SMS, który będzie informował o nowych kredytach.

ForexRev Team

Parametry

Firma PRBS Gestion Group LLC
Adres www
Typ brokera SCAM
Dźwignia -
Min depozyt -
Ochrona przed saldem ujemnym -
Regulacje -
Polski support -
Platformy -
Płatności -
EUR/USD Spread -
Min lot -
Kraj Saint Vincent and the Grenadines
Rok powstania -
Ilość instrumentów -
Rabat -

Śledź brokera

Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla Pariba Group.

 
 
 

Pariba Group - Opinie (36)

1.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:2
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam dzisiaj do mnie dzwonili ale nic nie wplacilem ale mieli przez chwilę dostęp do mojego telefonu przez any desk co mam robić?

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

To jest oszustwo!!! Czy jak wpłacałem tym **** 200 zl blikiem, to jakoś można to odzyskać cashbackiem, czy trzeba na policję dzwonić?

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Wszystko
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam , udało mi się odzyskać całość pieniędzy wpłaconych tym oszustom , chargeback działa , nie wolno się poddawać , w pko sa dopiero za trzecim razem - ale pieniądze mam już na koncie , Życzę wszystkim oszukanym wytrwałości i POWODZENIA !!!!

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Wpłaciłem 250 dol.Oszust obiecał wpłacić 42 tys. zł,na moje konto,gdy wprowadziłem dane karty bankowej(kuzyna) zamiast wpłacić pobrali z tego konta 42 tys.zł.Nie odzywa się ten estoński oszust.
Podał,ze nazywa się Mark Zaslawski,mieszka w Warszawie.Nie wiem,czy to prawda.
Jeśli ktoś zorganizuje POZEW ZBIOROWY proszę o kontakt,Ja mam 64 lata,mieszkam na wsi,nie poradzę sobie z tym

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam. Mnie naciągnęli na 250 dolarów i wołają jeszcze 1000 dolarów. Ponieważ nie wpłacam straszą, że zgwałcą i zabiją żonę. Groźby zgłosiłem na policję, ale oszustwo w trakcie przesłuchania jakoś policjantowi umknęło. Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego.

Plusy
  • Nie ma
Minusy
  • Oszuści
Opublikowano
1.5
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:2
Platforma:2
Oferta:1

Witam, mnie oszukali na 20 tys zł , wszystko było ładnie do czasu aż chciałem wypłacić, w momencie z tego wirtualnego konta zniknęło 21 tys dolarów, i nie mogę nawet odzyskać tego co zainwestowałem z kredytu. A wszystko było fajnie tak jak na filmach. Teraz zostałem z kredytem .Sprawę zgłaszam na Policje. Proszę o kontakt z ludźmi co tez taka sprawę założyli. [email protected]

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:2
Oferta:1

Wygląda na to że tez dałem się okraść na początku wpłaciłem 250 USD a później jeszcze 700 wyglądało że będę zarabiał przez weekend platforma nie działała i nie nożna było się zalogować a gdy mi się w końcu udało okazało się że przegrałem wszystko . chętnie podpisze się pod pozwem zbiorowym

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Brak wiarygodnosci
  • Nie można wycofać pieniędzy
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Zostałem perfidnie oszukany na 11 000 $ Zorganizowana grupa przestepcza która CALY CZAS REKLAMUJE SIE NA FB!!!!!! Ciagle wystepuja pod inna nazwa. Okradzionych sadze ze sa setki !!!!
Na ich wirtualnym koncie pokazuja sie niby Twoje zzyski których nie wypłacisz nigdy Nie Łudz sie. BEZWZGLEDNI Mają cała strategie postepowania z klientem.
PRZESTRZEGAM !!!!!!!!!!!!!!!!
gdyby ktos chcial dolaczyc do pozwu podaje kontakt [email protected]

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Profesioonalni oszusci
  • Bezwzgledni
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Pariba Group to złodzieje a klon to Partner Group trzeba działanie tej zlodziejskiej szajki zakończyć policja prokuratura KNF i co tylko się da poroszyc ja tez jestem oszukszukany na ponad 40 000 zł.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

zgłosiłem kradzież przez PARTNER GROUP na policję - czy już może zorganizowała się grupa pokrzywdzonych inwestorów, żeby połączyć siły

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Witam serdecznie grupowiczuw ja też dałem się naciagnąć 30000 koła z tym że ja zamknąłem tranzakcje na duży minus bo się wystraszyłem a grałem dopiero 2 tygodnie a z nimi jak sami wiecie brak kontaktu teraz wychodzi na to że moja kasa przepadła oni swoją odzyskali oczywiście i straszą mnie podatkiem z Londynu od całej kwoty czyli od 20000 dolców.Sprawa trafiła do departamentu sprawiedliwości i reklamacja przelewu,czekam teraz na odpowiedz i chciałbym założyć im sprawe w sądzie,jeśli ktoś ma ochote na pozew grupowy to zapraszam bo wtedy jest większa siła przebicia.

Plusy
  • niema
Minusy
  • naciągacze
  • manipulanci
  • kłamcy
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Dobrze że jesteście, że jest nas już pewna grupa musimy trzymać się razem nie można pozwolić bezkarnie oszukiwać i naciągać ludzi ,prawdą jest, że byliśmy łatwowierni i w tak niewiarygodnie łatwy sposób daliśmy się,, wykiwać,, ale to nie świadczy nikomu prawa do doprowadzania Nas do stanu bankructwa ,ja zostałam bez środków do życia wyczyścili mi konto ,miałam swoje zobowiązania ratalne do spłaty a oni mi to uniemożliwili zabierając mi pieniądze . Jestem załamana nie mam z kąt wziąć na raty i już grozi mi komornik , także jestem z grupy osób nie majętnych które chciały poprawić swoją sytuację materialną powyłazić z długów ,a przy pomocy ,,PARTNERGROUP,,JESTEM W CZRNEJ..... !!!!!UWAŻAJCIE NA NICH I NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ JAK JA.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • OSZUŚCI
  • NACIĄGACZE
  • MANIPULANCI
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Niestety też należę do grupy oszukanych. Ciekawa jestem czy jest jakakolwiek szansa na odzyskanie pieniędzy i czy komuś zwrócili chociaż część "zainwestowanych "pieniędzy. Moja sprawa jest zgłoszona na policję i czekam co będzie dalej.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Mam podobne zdanie - czyli złe. Zainwestowałem 21 tys zł . Założyli mi konto na swojej platformie i już mam na mim ok 47 tys $ ale podobnie jak innym osobom nie chcą mi nic oddać jeśli nie wpłacę ponownie 30 tys. aby mieć tzw konto VIP. Straszyli mnie, że jeśli nie wpłacę to nie oddzyskam nic. Osoby, które ze mną rozmawiali to Eryk Kucharczyk, Adam Lis jego kierownik. Sprawę zgłosiłem na policję. Poradzono mi abym napisał oficjalne pismo i zażądał zwrotu pieniędzy w konkretnym terminie. Zrobiłem to i po kilku minutach już miałem telefon od Eryka i przełączył nie niby do pracowniak Interpolu (Nilsen), niby z Londynu z akcentem rosyjskim. Straszył mnie, że nie oddzyskam pieniedzy a sądy to oni mają gdzieś. Dołączę się do pozwu - [email protected]

Plusy
  • nie ma
Minusy
  • naciągacze
  • straszenie, wymuszanie
  • ruski akcent
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Mnie też okradli 250dol kazali wpłacać więcej 1500dol gdy nie wplacilem nie odpisuje na mejle zgłoszę na policję

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

mnie oszukali na 12000 tys zł i na tyle nabrali kredyt czy komuś udało się odzyskać pieniądze ???

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
  • naciagacze
  • złodzieje
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Okradli mnie na 40000, wschodni akcent i wieczna sekretarka. Proszę, jeśli ktoś to zgłasza do prokuratury, ja się dołączę.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Zostalem oszukany na 10000 dolc.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Do mnie dzwonią dzięki waszym opiniom duzo ludzi mam nadzieje sie uchroni przed nimi ja uwielbiam takich ludzi co dzwonią bedę ich do tąd trolował dla straty ich czasu az zorientują sie ze ktos tu ich wali w bambusa :)
SZKODA MI OSÓB KTÓRE STRACIŁY PIENIĄDZE ALE WIERZCIE MI KOLEJNYM RAZEM ZASTANOWICIE SIE 100 RAZY ZAMIN POCZYNICIE TAKIE KROKI WPŁATY

Plusy
  • trolowanie
Minusy
  • oszuści
  • wpłacisz to stracisz
  • nie bądź jeleń daj im nadzieję :D
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam , zostałem oszukany przez w/w firmę , brak możliwości wypłaty środków , samowolnie otwierając pozycje na moim koncie doprowadzili do utraty moich środków , a nawet do ujemnego salda na poziomie -36000 usd , dzwonią do tej pory , straszą sądem i nie tylko , jedno wielkie oszustwo !!!!

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam. Mnie też oszukali. Mówią że mam zarobione ponad 3 tyś, dolarów ale mi ic nie wypłacają.Robią jakieś problemy.Mam narane kilka rozmów ale nie wiem co mam dalej robić. Jakby co to dołączam sie do pozwu.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Wydzwaniają do mnie żebym wpłacił im kałcje brokerską wysokości 21000 tys to mi wszystkie pieniążki przelej na konto a jeżeli im nie wpłacę to kalcja idzie w górę przez jakieś oprocentowanie nazywają się partner Group im więcej ludzi pujdzie na policję to może da się odzyskać pieniążki

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam, również zostałem oszukany! Dzisiaj wpłaciłem na konto 500 dolarów, straciłem w sumie 750 dolarów. Nie mam dostępu do swojego konta. Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego, złoże zeznania, podaje swój adres e-mail: [email protected]

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

mam w tej chwili zablokowane konto bo nie chcialem im dac dostepu do banku przez Any Dysk a jakie byly wyzwiska straszenia sadem ze piniadze chcialem przekazywac na organizacje terorystyczna ze nasla na mnie interpol abo mafie izebym sie pilnowal mam troche zdiec z raportu oraz nagrania rozmowy zaluje ze nie nagrywalem wszystkiego przyaczam sie do pzwu zbiorowego w tej chwili mam na koncie 4800 dolarow ale nie moge zamknc ostatniej pozyci ktora jeszcze pracuje

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Ja również im wpłaciłam kasę bo obiecywali szybki zwrot na moje konto.Na razie chcą następnej wpłaty celem otwarcia złotego konta i wypłacenia moich pieniędzy.Dzwonią kilka razy dziennie i straszą nawet sądem.Wszyscy mówią z rosyjskim akcentem.Mówią że moje pieniądze są zabezpieczone na kącie BARIBA GROUPE. Myślę że to wielka ściema i kasy już nie odzyskam. Ale do pozwu chętnie się dołączę ,jeśli to będzie możliwe oczywiście.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

mnie oszukali na 60.000 zł dałem sprawę na policje i teraz nie wiem co mam robić teraz załamany jestem do reszty

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Witam też zostałem oszukany. Część pieniędzy straciłem przez ich zła analizę. Reszta jest w depozycie do którego mam zamrożone dostęp. A teraz nie mogę wejść na konto. Zrobiłem zdjęcia tranzakcjie i historii depozytu i tranzakcjie. Gość namawia mnie na kolejną wpłatę, zekomo by wypłacić depozyt? To farsa mówi mój adwokat i oszustwo i pruba wyłudzenia kolejnych pieniędzy. Adwokat radzi by się udać do prokuratury i instytucji finansowych w celu weryfikacji ich działalności i licencji , ponadto radzi by zgłosić to do urzędu podatkowego i na policję.
W poniedziałek ma dzwonić do mnie gość od pariby grup z działu finansów. Przedstawię mu swoje zdanie i zarządzam zwrotu pieniędzy . Jeżeli nie przystanie na moje warunki wytocze im pozew i prokuratura z checiom się zajmie Tom grupom oszustów. Jedna mam prośbę do tych co zostali też oszukani, razem możemy im udowodnić że są oszustami. Im nas więcej tym większa wiarygodność przed sądem że ta firma to naciagacze i oszuści. Proszę pisać w komentarzach adres meilowy. Wszystkie dane poszkodowanych zostaną przekazane prokuraturze. Chyba że ktoś już wytoczył im proces i potrzebuje kolejnych dowodu i pokrzywdzonych do sprawy.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszusci
  • Naciagaja po mimo rezygnacji
  • Brak dostępu do depozytu
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

grupa oszustow ,na pocztku piekne słowka ile to mozna zarobic potem zeby wziazc kredyt na 20000 tys zł a nie chcesz tego zrbic to kieruja grozby karalne ze przyjada połamia nogi powyrywaja paznokcie wyzywaja wulgarnymi słowami czy sie srodki odzyska nie wiem mnie okradli na 247 dolarow ale zgłosiłam to wszystko na policji trzeba to robic bo to bandyci i tyle

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Znowu dzwonili, oczywiście ze wschodnim akcentem. Teraz nazywają się "partner group". Jak powiedziałem że oszukują ludzi i wcześniej byli pariba group, to pani uznała że nie wiem o czym mówie bo przecież oni są partner group.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

To oszuści, wyłudzili gigantyczną kwotę od bliskiej mi osoby podstępem. Teraz ta osoba jest zrujnowana!! Uwaga na kogoś podającego się za Dawid Miller z mailem: [email protected] - mówiącego z rosyjskim akcentem.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszukali mnie na 1010zł

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Oszusci
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Firma bierze kredyty online w bankach i parabankach bez wiedzy i zgody klienta. Dzwoniący pracownicy mają niby polskie nazwiska, a mówią z rosyjskim akcentem

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszuści
  • nękają telefonami zmuszając do kolejnych wpłat
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

NATYCHMIASTOWY DEPOZYT I WYPŁATA ŚRODKÓW.
PROWIZJA ZA UZUPEŁNIENIE - 0%
Uzupełnianie tylko poprzez dobrze znane, niezawodne i certyfikowane systemy płatności

Zawsze możesz bez problemu doładować konto i wypłacić z niego środki. Prosty proces uzupełniania zapasów i brak problemów z wypłatą są jednym z głównych powodów, dla których klienci rozpoczynają współpracę z GRUPĄ PARIBA
To wszystko sprzeczne z tym jak sie zachowują;
Rosyjscy pracownicy bardzo pięknie rozmawiają jak się wpłaca ,codziennie jest kontakt telefoniczny w jedną stronę a jak chcesz oddzwonić to się zgłasza rosyjska automatyczna sekretarka i przekazuje informacje że wszyscy konsultanci są zajęci i oddzwonimy puźniej ale do tego nie dochodzi.
Pracownicy wulgarni, klientów mają za najgorszych matołów,za słowa kture usłyszałem od pana księgowego pragnę podziękować i z okazji mikołajek życzyć mu żeby jego przełożony tak na codzień rozmawiał z nim jeśli go ma.
Wpłata środków trwa 5 minut a wypłata około 5 tygodni jeśli do niej dojdzie.
Nie daj boże współpracy z GRUPA PARIBA GRUPA PARIBA
Nie polecam w żadnym wypadku.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

okradli znajomą emerytkę z wszystkich oszczędności, nawet kredyt w jej imieniu wzięli w alior bank.
Dzwoni za każdym razem inna osoba, namawia agresywnie /z rosyjskim akcentem choc podaje polskie nazwisko/ na kolejne wpłaty, a jesli brak już srodków to proponuje pomoc w załatwieniu kredytu hipotecznego /sic!/
Biuro rzekomo przy Placu Europejskim 3 w Warszawie. Głowny dyrektor Jerzy Wołoszyn

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Bardzo agresywne telefony namawiające do wpłaty. Następnie duża wygrana, później utrata wszystkiego i namawianie do kolejnej wpłaty. Brak możliwości wypłaty środków w żaden sposób. Wschodni akcent dzwoniących.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • oszustwo
Opublikowano

Dodaj własną opinię

Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Wysokość spreadów i prowizji. Dostępność instrumentów.
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

 

Potwierdzam, że dodana opinia została stworzona na podstawie osobistych doświadczeń i żaden z brokerów nie zachęcał mnie w żaden sposób do jej publikacji.

Forum Pariba Group - pytania i odpowiedzi

  1. Władysław
    Avatar

    Też mnie namówili i ściągnęli z mojego konta 250 dolarów za pomocą podanych przeze mnie (durnowatego 83 – letniego starca ) numerów karty. Dziwię się, że banki udostępniają takie pobranie środków z kont swoich klientów, Przecież to jest otwarcie furtki złodziejom internetowym. Numery kart płatniczych bardzo łatwo jest pozyskać przy każdej operacji handlowej przy której sprzedawca bierze naszą kartę by dokonać operacji przelewu środków z naszego konta za towar, czy usługę. Interweniowałem w moim banku, żeby zastosowali chargeback dostarczyłem im (bankowi) zgłoszenie o przestępstwie na policji to mi odpowiedzieli , że nie mogą zastosować tej procedury do odzyskania moich pieniędzy bo wszystko zostało przeprowadzone legalnie. Piszę się na pozew zbiorowy. Trzeba tym złodziejom odebrać wszystko a przede wszystkim możliwość dalszej działalności

    Opublikowano 4 kwietnia 2020
  2. Emila
    Avatar

    Witan mam pytanie czy juz ktos zalos zlozyl zawiadomienie do prokuratury i czy prokuratura prawadzi postepowanie w tej sprawie

    Opublikowano 2 kwietnia 2020
    • ForexRev Team
      ForexRev Team

      Według naszych informacji duża liczba osób złożyła zgłoszenie na prokuraturę.

      Opublikowano 2 kwietnia 2020
      • andrzej
        Avatar

        czy jest szansa na zlokalizowanie zlodziei przez prokurature i czy zostana ukarani za przestepstwo

        Opublikowano 5 kwietnia 2020
      • Wacek
        Avatar

        Wypłacili z mojego konta bez mojego zezwolenia 250 $ jak mogę odzyskać te pieniądze

        Opublikowano 7 kwietnia 2020
    • konik56
      Avatar

      Zlozylem do prokuratury Kraków 16 01 2020r

      Opublikowano 3 kwietnia 2020
  3. LukeSlovian
    Avatar

    Witam wszystkich na grupie 🙂

    Informuję że ja wstawiłem wzór wypowiedzenia umowy dnia

    > Opublikowano 2 marca 2020

    Proszę szukać z dnia > Opublikowano 2 marca 2020

    Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

    Opublikowano 23 marca 2020
  4. LukeSlovian
    Avatar

    Witaj Damian – wypowiedzenie umowy masz we wzorze jaki zamieściłem kilka postów wyżej.

    Skorzystaj z wzoru – wypowiedzenie umowy – przez e-mail.

    Wyznacz termin 14 dni na zwrot – na rachunek bankowy.

    I czekaj na kontakt od Nich.

    Wysłana wiadomość e-mail do Nich – jest podstawą do reklamacji ChargeBack.

    Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

    Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

    Opublikowano 23 marca 2020
  5. Denis
    Avatar

    Cześć świetnie was rozumiem miałem bardzo podobną sytuacje straciłem 6.000
    Broker który podawał się za Mateusza Sawickiego kazał mi wpłacić pierw 250 dolarów na początek działalności.Nic nowego żeby grać trzeba włożyć.Kiedy zaczęliśmy współpracę kazał mi płacić 5000 ponieważ jak on to powiedział trzeba kupic BitCoina po taniości i zarobić na jego wzroście.Ale wcześniej miał mi powiedzieć jak się wypłaca środki zapytał mnie czy ja chce wypłacać czy zarabiac bo jeśli chce wypłacić to on kończy współprace.Tak też zrobiłem kazał wpłacić na portfel zrobić tam konto a następnie przelać wszyskie środki na ich konto.Nagle zablokowali mi konto na BitCan a wspomniany wcześniej Broker stwierdził ze mam przejsc weryfikacje i powiedzieć ze nie działam z zadnym Brokerem bo jak stwierdził to jest konkurencja i mogą mi te pieniądze zamrozić.Przy kolejnej rozmowie kazał mi wziąśc pożyczke w banku na tzw substydje czy coś takiego aby zmniejszyć raty kredytu w banku.Następnego dnia kiedy na ich platformie zarobiłem ok 500doarów powiedział mi za ilei w co mam wejsc i po 3 godzinach patrzę wszystko na ponad minus 300 200 i 400 Po godzinie wszystkie transakcje mi się zamknęły a ja zostałem z 9 dolcami na koncie.Zadzwonił do mnie powiedziałem jaka zaszła sytuacja powiedział spokojnie nic nie jest stracone te pieniądze są zamrożone tylko aby je odmrozic muszę miec ok 2000 środkow na koncie.Zrobię wszystko aby wsadzić tą firme do paki i odzyskać pieniądze.Jestem z Wami ludzie

    Opublikowano 20 marca 2020
    • xirtam
      Avatar

      Denis tez to przechodze jestem w strzepach nerwow taka prawie taka sama sytuacja zglosilem do prokuratury musimy trzymacz sie razem zeby udupic tych oszustow

      Opublikowano 21 marca 2020
  6. Krzysztof
    Avatar

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, wypowiedzenie umowy rachunku im wysłałem już 25 lutego gdy tylko zorientowałem się że coś jest nie tak z nimi, zgłosiłem sprawę do prokuratury i przekazałem też informację do KNF-u żeby też to sprawdzili. Dzisiaj natomiast wysłałem do banków reklamację chargeback załączając wszystkie wysłane do nich maila, wypowiedzenie umowy i potwierdzenia wpłat depozytów. Będę teraz czekał z nadzieją, że chociaż część środków odzyskam. Jak coś się Banki odezwą i mam nadzieję zwrócą mi środki to dam wam znać ludziska bo to będzie znaczyć, że każdy z nas ma szansę na zwrot.
    Pozdrawiam

    Opublikowano 3 marca 2020
    • Andrzej
      Avatar

      Odezwał sie bank czy prokuratura i knf dziala

      Opublikowano 11 marca 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Witaj Andrzej czy możesz wkleić odpowiedź z Prokuratury i KNF tutaj w odpowiedzi na ten post ?

        Z Wyrazami Szacunku Luke

        Opublikowano 11 marca 2020
        • andrzej
          Avatar

          witaj Luke zostalem oszukany na 85tys zl zeby byli wiarygodni gdy niechcialem im wplacic kolejnych pieniedzy namawiali mnie ze duzo strace kazali mi podac konto bankowe na ktore wplacili tys euro wten sposob probowali mnie przelamac gdy udalo imsie aby wplacic kolejne pieniadze zapewniali ze dokonaja wyplaty napisali oswiadczenie ze gdy wplace pieniadze to oni zrobia wyplate mam to na pismie na e-meila duzo bylo by pisac na koncu kazali ze pieniadze juz mam tylko trzeba zaolacic podatek inatym sie skonczylo brak telef e-meli

          Opublikowano 13 marca 2020
          • LukeSlovian
            Avatar

            Witaj Andrzej – zbierz sobie wszystkie materiały dotyczące Partner Group, następnie zapisz sobie te informacje na PenDrive. Konkretnie zapisz co dokładnie firma Partner Groupe – oferuje – czyli co konkretnie miałeś prezentowane – a co otrzymałeś po pierwszej wpłacie środków. Skorzystaj z mojej instrukcji jaką zamieściłem parę postów wyżej – która dotyczy wypowiedzenia umowy firmie Partner Group.
            Wypowiedzenie umowy wysyłasz na kilka e-maili do PartnerGroupe.
            Nie spodziewaj się że otrzymasz odpowiedź od Partner Groupe – dlatego wysłane wypowiedzenie umowy wyślij do banku swojego. Zaistniałą sytuację reklamujesz w swoim banku z reklamacji ChargeBack. O tym też jest tutaj artykuł – jak prawidłowo to zrobić. Moja podpowiedź – wejdź na stronę banku, następnie pobierz ze strony banku dokument ChargeBack do wypełnienia. Wypełnij poprawnie dokument ChargeBack – jeśli nie zmieści Ci się w tym dokumencie opis sprawy PartnerGroupe – to napisz sobie na komputerze takie pismo – jako załącznik do reklamacji – w którym to zamieścisz całą historię sprawy.

            Trzymaj się Andrzej 🙂

            Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

            Opublikowano 14 marca 2020
      • Krzysztof
        Avatar

        Na razie Banki potwierdziły przyjęcie reklamacji, jeden Bank musiałem postraszyć nadzorem bankowym bo nie chcieli mi przyjąć reklamacji. Prokuratura jak do tej pory zero i formacji, do KNF wysłałem zgłoszenia na maila nawet nie potwierdzili ze dostali więc nie wiem czy coś z tym zrobią czy nie… raczej wątpię chociaz mam nadzieję bo te chu…e ciągle się ogłaszaja na facebuku i kolejnych ludzi naciągają…

        Opublikowano 15 marca 2020
  7. LukeSlovian
    LukeSlovian

    Wzór pisma, który wysłałem jako wypowiedzenie umowy załączam poniżej.
    Tutaj adresy email, na które można wysłać wypowiedzenie:
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]
    [email protected]

    „Wnoszę pisemne wypowiedzenie umowy zawartej w dniu 15.11.2018r. oraz w dniu 28.05.2019r. pomiędzy mną *Imię i nazwisko* a ProfitMaximizer/CryptopMarket.

    Żądam zwrotu wpłaconych – 903,9 USD – Jest to suma dwóch wpłaconych Depozytów w dniach 15.11.2018r oraz 28.05.2019r. oraz całkowita suma prowizji za wymianę walut.

    Żądam zwrotu wpłaconych – 257.13 USD – Jest to Suma Wpłaconego Depozytu + prowizja za wymianę walut.

    W załączeniu tego wypowiedzenia załączam:

    1 – 6x wyciąg z rachunku bankowego – potwierdzenie z transakcji kartą MasterCard Debit.
    2 – 3x faktura / pokwitowanie transakcji – na zamówione produkty – które są nadal niezgodne z opisem.

    Zwrotu należy dokonać na rachunek bankowy o numerze : 40 1090 2590 0000 0001 2394 8108 w terminie do 14 dni od dziś – czyli od 01.03.2020r. z uwagi na to że z powodu takich komplikacji do jakich doszło karta z której zostały zrealizowane transakcje została zablokowana.

    Produkty które otrzymałem są nadal nie zgodne z opisem w związku z tym moje wypowiedzenie umów jest zasadne.

    Ponadto do jednego produktu nie mam już dostępu. Tym produktem jest konto do handlu manualnego o nazwie ProfitMaximizer – z dnia 15.11.2018r.

    Dostęp do tego konta został mi zablokowany z dniem 01.03.2019r.

    Ja *Imię i nazwisko* wypowiadam umowę firmie CryptopMarket nr > 181115571431 – zawartą w dniu 15.11.2018r. – z dniem 01.03.2020r.

    Ja *Imię i nazwisko* wypowiadam umowę firmie PartnerGroupe nr > 327967 – zawartą w dniu 11.12.2019r. – z dniem 01.03.2020r.

    Z Poważaniem *Imię i nazwisko* – Klient ProfitMaximizer, CryptopMarket, PartnerGroupe – który nadal nie otrzymał produktu który jest oficjalnie prezentowany przez Profitmaximizer.net.”

    Opublikowano 2 marca 2020
    • LukeSlovian
      Avatar

      Witam sam chciałem przesłać prośbę Państwu instrukcję jak wypowiedzieć umowę Firmie ProfitMaximizer oraz PartnerGroupe. Przesyłam serdeczne podziękowania do Szanownego Admina Forexrev.pl – za to że mój wzór wypowiedzenia umowy jest już tutaj.

      Szanowni Państwo trzeba napisać wypowiedzenie umowy do ProfitMaximizer oraz do PartnerGroupe. A osoby które mają pobrane kredyty muszą po napisaniu wypowiedzenia umowy do w/w firm napisać do tych banków w których Tym osobom zostały pobrane / aktywowane kredyty.

      Treść wypowiedzenia tutaj jest taka sama – z tym uwzględnieniem że wypowiadamy umowę na kredyt.

      Wpisać w szczegółach wypowiedzenia koniecznie numer umowy, datę jej nie autoryzowanego zawarcia. Koniecznie taka osoba która dodatkowo padła ofiarą pobrania kredytu – musi się podpisać.

      To Jest drugi krok.

      Pierwszy krok to jest wypowiedzenie umowy firmie ProfitMaximizer oraz PartnerGroupe na e-mail.

      Drugi Krok to wypowiedzenie umowy na kredyt w tych bankach – w których Państwu oszukańcza

      firma Partner Groupe pobrała kredyty.

      Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

      Opublikowano 2 marca 2020
    • Beata
      Avatar

      gdzie znajdę numer umowy? Nic takiego od pariba Group nie dostałam. Chyba ze to chodzi o nr klienta?

      Opublikowano 2 marca 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Witaj Beata – ja też nie otrzymałem numeru umowy na e-mail. Tym samym analogicznie należy interpretować że wypowiedzenie umowy w takiej sytuacji wykonujemy na numer Identyfikacyjny.

        Załączam link do zrzutu z ekranu – gdzie można odnaleźć cały numer ID konta w Partner Groupe.

        > https://photos.app.goo.gl/CDwRwUtiQ2Z5xEaF9

        Opublikowano 3 marca 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Beata – po zalogowaniu się do konta w Partner Groupe – masz.

        Zobacz Na mój wzór wypowiedzenia umowy – ja tam wstawiłem linki

        do zrzutów ekranu.

        Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

        Opublikowano 23 marca 2020
  8. Krzysztof
    Avatar

    Witam, wychodzi na to że też zostałem oszukany przez Partner Grupę mam w tej chwili do wypłaty 41 tys USD a oni zadają odemnie wpłaty 2% abym mogli mi wypłacić środku i zapewniają mnie ze jak to wpłacę to tego samego dnia będę miał pieniądze na koncie. Czy ktoś z Państwa miał podobna sytuację i wpłacił te pieniądze a oni i tak niczego nie wypłacili? Bo mnie zapewniają ze wypłaca. Proszę o informację.

    Opublikowano 26 lutego 2020
    • oszukany
      Avatar

      Witam ja też nie mogę wypłacić 7tys USD, to oszuści zgłosiłem sprawę do prokuratury i juz się tym zajmują, ten portal Pariba to ruska firma jak wpłacisz pieniądze to marne szanse na wypłate.

      Opublikowano 27 lutego 2020
      • MACIEJ
        Avatar

        powiedz tylko czy policja wie kogo ściga ? bo z tego co wiem NIKT NIE WIE gdzie oni sa i kto to jest . mnie tez okradli na 11 tys Usd i co ??
        ni i nic
        Takich jak TY i ja sa T Y SiĄ C E !!!!!!!!!!!

        to afera wieksza jak na wnuczka Policja wszystko wie a Partner Group kradnie dalej Codziennie Kraść beda dzis i jutro .

        Opublikowano 27 lutego 2020
    • gucio
      Avatar

      Witam , nic nie wypłacą , będą wynajdywać nowe powody i domagać się kolejnych wpłat , moja rada nic nie wpłacać !!!!!!!!!!!!!!!!! zawiadomić organa ścigania , reklamować w banku , wypowiedzieć im umowę i zażądać natychmiastowej wypłaty wpłaconych środków , na tej podstawie reklamacja chagerback !!!!

      Opublikowano 27 lutego 2020
    • maciej
      Avatar

      mnie okradli na 11 tys USD
      Jesli Pan wpłaci te 2% to bedzie Pan okradziony na 41 tys USD plus 2 %
      ONI NIE ODDAJA PIENIEDZY NIKOMU ANI JEDNEGO DOLARA !!!!!!!!!!
      Zgłoszenie na policji nic nie da oni NIE ISTNIEJA NIGDZIE !!1 Sa aroganccy bezczelni profesjonalni. Kiedy powiedzialem im ze policja dobierze wam sie do dupy ze śmiechem powiedział CZEKAMY !!!
      Jesli za spróbuje Pan wpłacic ta 2% byc moze ograbia Pana ponownie
      Mnie próbowali okraść ponownie pod pozorem ceci oddania pieniedzy.
      p.s jestem w kontakcie z wieloma okradzionymi

      Opublikowano 27 lutego 2020
    • Oszukana85
      Avatar

      A ja już pogodziłam się już że stratą ponad 1000 zł, nie wierzę w ich odzyskanie, spłacam kredyt, bo dałam się namówić cwaniakom, jest mi poprostu wstyd głupoty

      Opublikowano 28 lutego 2020
    • LukeSlovian
      Avatar

      Witaj Krzysztof – nic nie wpłacaj – ponieważ to są ich oszukańcze techniki działania.

      Pisz na e-maila wypowiedzenie umowy.

      Czekaj na odpowiedź.

      Nie odbieraj telefonu od Nich – bo oni przez telefon stosują oszukańczy system łapanki

      klienta.

      Masz prawo do wypowiedzenia umowy w każdej chwili – nie zależnie czy minęło 14 dni czy też

      nie minęło.

      Wypowiedzenie umowy pisz na e-maila tego >

      [email protected]

      Opublikowano 29 lutego 2020
    • ja
      Avatar

      nic nie wpłacaj bo nie oddadza chca naciagnac na wiecej mi tez tak mówili jak nie wyraziłam zgody to poleciały wulgarne słowa to oszusci

      Opublikowano 3 marca 2020
    • Cichy9
      Avatar

      Witaj Krzysztof !
      Mnie też naciągnęli na ponad 20000$ i żądają wpłaty 20 % marży brokerskiej . Powiedziałem ,że moje finanse się skończyły i po kilku telefonach ( z naciskami )i info ,że całość stracę koniec kontaktu .
      Część kasy wpłacałem przez portfel BTC ale sprawę przekazałem do amerykańskiej firmy w tym się specjalizującej i… czekam . Dopiero niecały tydzień

      Opublikowano 31 marca 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Witaj Cichy9 – czy możesz napisać do mnie na e-mail. Ponieważ ja też znalazłem Amerykańską firmę – która zajmuje się takimi sprawami.

        Odezwij się do mnie na [email protected]

        Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

        Opublikowano 2 kwietnia 2020
  9. ja
    Avatar

    JA ZŁOZYŁAM W SWOIM BANKU PROSBE O SCIAGNIECIE MOICH PIENIEDZY DOSTAŁA ODPOWIEDZ ODMOWNA ZE TO NIE ICH SPRAWA TO SPRAWA DO PROKURATURY NIE LICZE NA ZWROT Z POLICJI JUZ DOSTAŁAM PISMO O UMORZENIU ZE SPRAWCA NIE ZOSTAŁ WYKRYTY TAK U NAS W POLSCE JEST UMIESZ LICZYC LICZ NA SIEBIE

    Opublikowano 21 lutego 2020
    • maciej
      Avatar

      Scigac nalezy fejsbuka za zamieszczanie reklam które pomagaja złodziejom i oszustom Gdyby nie fb NIKT z nas nie stracił by pieniedzy !!!!!
      ez mine zrobili jak dziecko Policja ma to w dupie Nawet nie wie z jakiego art scigac i kogo

      Opublikowano 27 lutego 2020
      • Oszukana85
        Avatar

        Też jestem zdania że to wina Facebooka bo nie reaguje i nadal wyświetla te oszukańcze reklamy, pani w banku powiedział mi że mając mój numer konta bankowego to wystarczy by mogli mi przesłać pieniądze ale oni poprostu grają na czas, może boją się że zostaną zdemaskowani

        Opublikowano 28 lutego 2020
        • Beata
          Avatar

          od kiedy złodzieje zwracają cokolwiek swoim ofiarom? Ludzie kiedy do was dotrze że to nie jest firma brokerska tylko ZŁODZIEJE udający firmę

          Opublikowano 2 marca 2020
    • LukeSlovian
      Avatar

      Szanowny użytkowniku ja – czy czytasz ze zrozumieniem moje wszystkie posty ?
      Kilka postów wyżej wstawiłem wzór – w jaki sposób należy napisać i wysłać wypowiedzenie umowy do tej firmy na e-maila.
      To czy firma odpisze to jest zrozumiałe – że nie odpisze.
      Jednak wysłanie wypowiedzenia umowy – jest fundamentalną podstawą do uruchomienia procesu ChargeBack – jeśli płaciłeś kartą.

      Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

      Opublikowano 2 kwietnia 2020
  10. Adr
    Avatar

    Czy oni są niebezpieczni? wydzwaniają i grożą jeśli nie zapłacę. Prosze o jak najszybszą odpowiedź

    Opublikowano 22 stycznia 2020
    • ForexRev Team
      ForexRev Team

      Nie są niebezpieczni i proszę nie wpłacać im żadnych środków. Groźby są na dodatek karalne. Sugerujemy zgłosić sprawę na policję.

      Opublikowano 23 stycznia 2020
  11. Ps
    Avatar

    Witam ja też zostałem oszukany konto zeszło mi na zero zekomo uratowali mi środki 10 tys dolarów a żebym mógł wypłacić pieniądze musiał bym im wpłacić 6400 prowizję za obsługę konta i cos mi już tu nie pasowało i zacząłem szukać opini i też kontaktowałem się z innymi firmami brokerskim i powiedzieli że to co oni robią to oszustwo prowizję powinni pobierać z tych środków co zarobiliscie na swojym koncie

    Opublikowano 21 stycznia 2020
  12. Pawd
    Avatar

    A czy ktoś mi może odpowiedzieć czy oni są w stanie windykować należności w Polsce

    Opublikowano 19 stycznia 2020
    • witek
      Avatar

      windykować raczej nie ale mając dane np z dowodu mogą przez internet zaciągać kredyty w moim imieniu złożyli wniosek o 200000 kredytu bank wysłał meila że wniosek wpłynął i będzie rozpatrywany – wtedy się zoriętowałem i anulowałem wniosek

      Opublikowano 28 lutego 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Witaj Witku czy możesz napisać po jakim czasie dostałeś na e-maila potwierdzenie anulowania kredytu ? Jedna osoba, która też została naciągnięta na Kredyt – teraz ma problem z tym. Dziś tej osobie udało się otworzyć reklamację – ta osoba otrzymała numer reklamacji.

        Szanowny Witku napisz po jakim czasie dostałeś na e-mail potwierdzenie anulowania kredytu – czy długo czekałeś na e-maila z potwierdzeniem ?

        Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

        Opublikowano 29 lutego 2020
        • witek
          Avatar

          o tym że w banku został złożony wniosek o kredyt dowiedziałem się po dwu dniach – przeglądając moją skrzynkę meilową . Kwota była duża więc bank wysłał do mnie meila, że przyjął weniosek i będzie rozpatrzony . wtedy poinformowałem bank że żadnego wniosku nie składałem . po rozmowach telefonicznych wniosek został anulowany i uzgodniliśmy że powiadomię o tej sprawie policję – co też zrobiłem

          Opublikowano 31 marca 2020
  13. ja
    Avatar

    pieniedzy napewno nie mozna odzyskac oni działaja w Moskwie to miedzynarodowa grupa oszustow ale karte trzeba zmienic wszyskie hasła do konta i zatrzec w banku aby na Twoj dow os nie nabrali kredytów

    Opublikowano 7 stycznia 2020
  14. Aa
    Avatar

    Czy komus udalo sie odzyskac choc czesc pieniazkow przez chargeback?

    Opublikowano 6 stycznia 2020
    • Gosia
      Avatar

      Czytaj proszę komentarz Gucio powodzenia , pozdrawiam!!!!

      Opublikowano 1 lutego 2020
    • Gucio
      Avatar

      tak , Citi bank uznał mi reklamację , pieniądze mam już na koncie

      Opublikowano 4 lutego 2020
    • Aa
      Avatar

      Niestety chargeback tego nie obejmuje. Mi bank odpowiedzial, ze z uwagi na to, ze chrback nie obejmuje zadnych funduszy inwestycyjnych, bo godzimy sie na ryzyko

      Opublikowano 20 lutego 2020
      • Beata
        Avatar

        obejmuje jako tzw Fraud Code – oszustwo. To nie jest firma brokerska czy inwestycyjna tylko oszuści udający taką firmę. Jeśli dobrze Pani udokumentuje wniosek to jak najbardziej można ubiegać się o chargeback

        Opublikowano 1 kwietnia 2020
  15. Aa
    Avatar

    Meza tez oszukano I to na niespelna 100000. Ludzie skladajcie zawiadomienia na policje I informujcie, ze nie jestescie jedyni. My juz zlozylismy zawiadomienie. Nie chce tu publikowac naszych danych kontaktowych. Niech policja odszukuje podobne sprawy. Ostatnio jeszcze chcieli wyludzic dodatkowe 3000, pod pozorem weryfikacji konta do wyplaty.
    Juz czujemy sie Jak frajeszy stulecia.
    Raczej nie ma co miec zludzen, kasa przepadla. Moze uda sie ich choc ukarac.
    A czy przez wasze konta przelewali jakies dziwne kwoty w ramach „bonusow”?

    Opublikowano 2 stycznia 2020
    • Lalala
      Avatar

      Sprawa bliskiej osoby oszukanej na ogromną sumę też została zgłoszona na policję, ale mówią, że za mało takich spraw jest i nie wiadomo, czy coś się uda zrobić. Ale jak czytam te komentarze, to widzę, że mnóstwo osób zostało oszukanych na duże pieniądze. Ja również nie chcę tutaj publikować swoich danych, ale dobrze chyba byłoby się skontaktować, pokazać, że naprawdę jest dużo ofiar tej pseudo-firmy.

      Opublikowano 30 stycznia 2020
    • MACIEJ
      Avatar

      mnie tez oszukali a potem UWAGA !!!! pod pozorem ZWROTU pieniedzy udaje ze chce wpłacic a z sms z banku okazuje sie ze to KOLEJNA WYPŁATA NA ICH KONTO !!!! Tym razem nie udało im sie lecz operator jest wysokiej klasy profesjonalista i moze nabrac po raz drugi !!!!!

      Opublikowano 21 lutego 2020
    • witek
      Avatar

      i to jest błąd zatajając dane kontaktowe utrudniacie zorganizowanie się aby działać skutecznie bo np policja w Pcimiu dostała konkretną sprawę obywatela Iks . próbuje ustalić po numerach telefonów i okazuje się że takie telefony nie istnieją. Nie ma biura takiej firmy. Ich wyposażeniem jest smartfon w kieszeni lub laptop przenośny. jak to można przeczytać w publikacjach forexrev informacje wysyłane są „z kotłowni” które mogą być w Polsce, lub na Ukrainie , na Cyprze lub gdziekolwiek indziej – internet jest wielki. Więc taki policjant w Pcimiu nie może zidenfikować takiej grupy bo telefony nie istnieją, nazwiska są wymyślone itp . Np policja w Popkuszkach dostaje sprawę od obywatela Igrek no i patrz jak wyżej . Pewnie najpierw był MAXITRADE, potem PARIBAGROUPE, PARNTERGROUPE, LEXAGRUPE i jeszcze wiele nazw można powymyślać. Są to grupy przestępcze dobrze zorganizowane /jak można przeczytać na stronach forexrev/ „zezwierzęcone’ i tu proste naiwne sposoby działania nie są skuteczne.

      Opublikowano 28 lutego 2020
  16. jedrek
    Avatar

    Witam , zastrzegłem karty , zmieniam dowód , reklamowałem chagerback , powiadomiłem prokuraturę i KNF , obecnie czekam na przesłuchanie i na efekty składanych reklamacji.

    Opublikowano 27 grudnia 2019
    • Gucio
      Avatar

      chargeback działa , Citi Handlowy uznał moją reklamację , pieniądze są już na koncie , życzę wszystkim powodzenia !!!!

      Opublikowano 31 stycznia 2020
      • Gosia
        Avatar

        Witaj Gucio napisz proszę w jaki sposób udało się Tobie ,,chargback,,odzyskać pieniądze ,bo PKO BP nie chce uznać mojej reklamacji ,,chargback,,Z góry dziękuję i pozdrawiam.

        Opublikowano 1 lutego 2020
        • Gucio
          Avatar

          sam nie wiem , wydaje mi się że była dobrze udokumentowana , w terminie 14 dni wypowiedziałem im umowę zgodnie z prawem ,napisałem kilka reklamacji . zgłosiłem sprawę do prokuratury i KNF-u , wszystko zebrałem w całość i wysłałem , pieniądze mam już na koncie , teraz walczę o resztę w drugim banku .

          Opublikowano 4 lutego 2020
          • ja
            Avatar

            w jaki sposob wypowiedziales umowe jak brak kontaktu z nimi

            Opublikowano 4 lutego 2020
            • Gucio
              Avatar

              Witam , po prostu napisałem im wypowiedzenie umowy i wysłałem na meila , zabroniłem im też ze względu na RODO przetwarzania moich danych osobowych , inna sprawa czy to czytali to nie mój problem miałem podkładkę że im wypowiedziałem umowę.

              Opublikowano 5 lutego 2020
              • witek
                Avatar

                czy miałeś jakąś umowę ? co należy rozumieć przez określenie umowa?

                Opublikowano 5 lutego 2020
                • gucio
                  Avatar

                  w momencie weryfikacji mojego konta przez wysłanie im moich dokumentów , lub pierwszej wpłaty , zawierasz z nimi umowę od której zgodnie z prawem możesz odstąpić w ciągu 14 dni bez żadnych konsekwencji z twojej strony ja to wykorzystałem.

                  Opublikowano 7 lutego 2020
            • Gucio
              Avatar

              według mojej wiedzy w chargeback chodzi o to żeby udokumentować że próbowaliśmy wszelkich sposobów aby odzyskać pieniądze i reklamujemy ponieważ nie odniosły one skutku , mamy podstawę do reklamowania ich w banku.

              Opublikowano 5 lutego 2020
              • witek
                Avatar

                czy należy rozumieć że wiedziałeś w którym banku są wpłacone przez Ciebie pieniądze i na jakim koncie?

                Opublikowano 5 lutego 2020
                • ForexRev Team
                  ForexRev Team

                  Guci miał na myśli własny bank, w którym ma kartę użytą do wpłacenia środków do brokera. To we własnym banku składa się reklamację Chargeback. Nie ma znaczenia gdzie one później trafiły, to Visa lub MasterCard zajmuje się ich odzyskaniem.

                  Opublikowano 5 lutego 2020
                • Gucio
                  Avatar

                  nie wiedziałem , wpłaty były dokonywane przez system płatniczy – service_pate…………….. coś tam nie pamiętam , nie mam pojęcia gdzie były .

                  Opublikowano 5 lutego 2020
        • Szkapa
          Avatar

          ING już 2 miesiąc przekłada odpowiedz i żadnych informacji nie dają co i jak

          Opublikowano 5 lutego 2020
      • Beata
        Avatar

        a jaką kwotę reklamowałes, i odzyskałeś?

        Opublikowano 2 lutego 2020
        • Gucio
          Avatar

          4500 $ kwotę zwrócono mi wraz z kosztami przewalutowania

          Opublikowano 4 lutego 2020
          • LukeSlovian
            Avatar

            Witaj przyjacielu Gucio. Czy możesz zostawić info – jak ty dokonywałaś wpłaty: czy przez Przelew czy przez Kartę ?

            Opublikowano 6 lutego 2020
            • gucio
              Avatar

              tylko przez kartę Mastercard

              Opublikowano 7 lutego 2020
              • whitewolf1608
                Avatar

                Witaj Przyjacielu Gucio. Ja mam nieco bardziej skomplikowaną sytuację z odzyskiwaniem Środków. Ponieważ ja dnia 15.11.2018r. – założyłem pierwsze konto przez ProfitMaximizer – przez Polską stronę – której już nie ma. Owszem może i nadal jest Polsko języczna wersja strony, ale jest to inna wersja strony po Polsku niż ta przez którą ja założyłem konto. 28.02.2019r. Został mi wyłączony dostęp do konta w Profitmaximizer Online. Szanowny Przyjacielu Gucio ja od samego początku w SantanderBank Polska reklamuję produkt nie zgodny z opisem ale za każdym razem otrzymuję od mowę. Ja chciałem wypowiedzieć umowę ProfitMaximizer ale z Profitmaximizer jest utrudniony kontakt – bo do tej pory nie znalazłem e-mail adresu do kontaktu. Proszę o Support. Ja rejestrując konto w Profitmaximizer od samego początku byłem zdezorientowany – ponieważ zostało mi utworzone konto w CryptopMarket – czyli u brokera Estońskiego – partnera handlowego Profitmaximizer. W tym samym dniu w który rejestrowałem konto w Profitmaximizer – przez Polską stronę Profitmaximizer – która została wyłączona z dniem 28.02.2019r. – otrzymałem konto do handlu w CryptopMarket. W tym samym dniu w którym rejestrowałem konto w Profitmaximizer – tj: dnia 15.11.2018r. otrzymałem na e-maila potwierdzenie wpłaty od Sprzedawcy którym jest CryptopMarket a nie ProfitMaximizer. Szanowni użytkownicy Portalu forexrev.pl oraz Szanowny Customer Services / Szanowna Administracjo – w momencie kiedy zostało mi otworzone konto w CryptopMarket miałem przez chwilę środki – 250 EUR i w ProfitMaximizer i w CryptopMarket. W jaki sposób zostałem oszukany przez Partner Group. Szanowny Customer Services forexrev.pl Szanowni użytkownicy tego forum: Z uwagi że z reklamacji na reklamacje nie dostawałem uznania za reklamacje w SantanderBank Polska, oraz z uwagi na to że nie mogłem odstąpić od umowy w terminie 14 dni firmie CryptopMarket – ponieważ ja myślałem o tym aby zwrócić ten produkt to konto handlowe o nazwie Cryptopmarket – bezpośrednio do CryptopMarket – co było bardzo trudne – postanowiłem stworzyć kolejne konto przez stronę Profitmaximizer na inny adres e-mail. Ja dostałem kontakt od konsultanta – kolejnego partnera handlowego / nieuczciwego brokera – jakim jest Procapitalmarkets. Podczas rozmowy przez tłumacza Google – dowiedziałem się że moje środki zostały wymienione na BitCoiny – w tym CryptopMarket i dlatego nie mogę wypłacić środków z CryptopMarket. Pomimo tego że zweryfikowałem swoje konto poprawnie to ani 1 EUR zarobionego nie wypłaciłem z CryptopMarket. Po CryptopMarket i Procapitalmarkets otworzyłem konto w Partner Group. Po otworzeniu na inny adres e-mail konta w Partner Group skontaktowała się ze mną Pani Konsultant Ula. Pani Ula powiedziała mi że Partner Group może mi pomóc ale muszę zostać klientem Partner Group. Jak zostać klientem Partner Group nie będę opisywał bo społeczność forexrev.pl – zna doskonale system działania tej firmy. Szanowny Customer Serices forexrev.pl – kontaktowałem się z Komisją Nadzoru Finansowego telefonicznie – jednak dostałem informację że ten podmiot – o nazwie Profitmaximizer – jest nie nadzorowany przez KNF. Szanowny użytkowniku Gucio czy Twoje zgłoszenie KNF przyjęło bez zbędnego zadawania pytań i weryfikację czy Podmiot jest nazdorowany czy nie jest ? W Poniedziałek idę do Nie odpłatnej pomocy prawnej ze zbiorem dokumentów z prośbą o wsparcie – w napisaniu zgłoszenia do prokuratury. Szanowny Customer Services forexrev.pl – ja od samego początku tj: od 15.11.2018r. byłem skupiony na tym aby zwrócić produkt / produkty – jednak z tym był i jest kłopot. Kłopot polega na tym że do Profitmaximizer nie mam kontaktu e-mail – nawet pomimo tego że rejestrowałem się przez e-maila przez ich stronę to nie otrzymałem e-maila od Profitmaximizer tylko od CryptopMarket. Z CryptopMarket jest problem. Od jakiegoś czasu nie odpisują na e-maila. Szanowny Customer Services forexrev.pl oraz Szanowny użytkowniku Gucio – jak najszybciej wystartować z tą sprawą ? Mam wszystkie potwierdzenia tranzkacji ze wszystkimi ID Tranzkacji – w jaki sposób mogę ruszyć ze sprawą ? Konretnie potrzebuję informacji jak mam wysłać zawiadomienie ( tzn… Jak mam opisać że ProfiMaximizer/CryptopMarket – nie jest regulowany przez instytucje finansowe – troszkę wygląda to tak że ja mam szukać sposobu na odpowiedni opis tych dwóch podmiotów ) do KNF na e-maila sygnał[email protected]

                Tak ja potwierdzam że dostałem w/w adres e-mail do kontaktu z Komisją Nadzoru Finansowego i zostałem poproszony o napisanie zgłoszenia w/o sprawy – ale nie zostały mi przedstawione szczegóły jak powinienem opisać Podmioty te ( Profitmaximizer i CryptopMarket ) Jako podmioty nie nazdorowane przez KNF ? Dlatego z głębi pola serca serdecznie dziękuję za możliwość napisania komentarza tutaj. Szanowny Customer Services forexrev.pl – dziękuję Ci za to że Jesteś. Dziękuję każdemu użytkownikowi za to że tutaj Jest i że może tutaj pisać.

                whitewolf1608 – prosi o wskazówki – jaki krok należy zrobić jako pierwszy w mojej sytuacji ? Szanowny użytkowniku Gucio Ty miałeś o tyle dobrze że od Ciebie wyłudził pieniądze tylko Partner Group. U mnie jest to troszkę skomplikowane – bo ode mnie wyłudził kasę ProfitMaximizer/CryptopMarket oraz Partner Group.

                Proszę o Wsparcie – ponieważ w Październiku dostałem telefon z MasterCard z USA biura MasterCard w Missuri w St.Louise. Miałełem rozmowę tłumaczoną z Angielskiego na Polski ale nie otrzymałem numeru sprawy – pod którym sprawa jest prowadzona ani nie wiem Kto prowadzi moją sprawę.

                Szanowny CustomerServices forexrev.pl – czy możesz mi napisać – czy mogę jakoś dowiedzieć się od Polskiego przedstawiciela MasterCard – jaki jest status sprawy w MasterCard w Missuri w St.Louise ?

                Opublikowano 8 lutego 2020
                • ForexRev Team
                  ForexRev Team

                  Dziwne, że kontaktował się z Tobą ktoś z MasterCard. W jakim dokładnie celu się kontaktowali? Na ogół obsługą reklamacji Chargeback zajmuje się bank, który wydał kartę. Najlepiej to właśnie z nim się skontaktować, powinni znać aktualny status reklamacji.
                  Co do zgłoszenia do KNF, to proszę opisać je po prostu jak najdokładniej, przesyłając wszystkie informacje jakie Pan posiada.

                  Opublikowano 10 lutego 2020
                  • whitewolf1608
                    Avatar

                    Witam MasterCard – Departament DS: Oszustw z Missuri z St.Louise w USA – kontaktował się ze mną telefonicznie. Miało to miejsce w Październiku 2019r. Kontakt taki nastąpił na mój kontakt e-mail. Z uwagi na to że SantanderBank – ma problem aby napisać jasno i konkretnie w odpowiedzi – dlaczego Departament ChargeBack – nie może mi wymienić tego produktu na taki który będzie działał. Kontaktując się z Departamentem CustomerServices MasterCard w Europie w dniu wczorajszym dostałem konkretne informacje że Departament ChargeBack w Banku może wymienić produkt na taki który działa a jeśli produktu nie da się wymienić z jakich kolwiek przyczyn to o tym bank powinien jasno i czytelnie napisać w odpowiedzi na reklamację. I w takiej sytuacji powinen zaproponować zwrot środków. Ponadto będę informował o tym – dlaczego ProfitMaximizer przyjął ode mnie w ogóle wpłatę – Depozyt. Mam umówiony kontakt z Departamentem MasterCard w sprawie Licencji jaką posiada ProfitMaximizer. Dokładnie tak Szanowni Państwo – ponieważ gdyby ProfitMaximizer nie posiadał licencji MasterCard na przyjmowanie wpłat – metodą karta Płatnicza – to ja nie mógłbym swobodnie wpłacić środków – przez Procesor Płatniczy MasterCard. I tutaj zapewniam solidną współpracę z CustomerServices MasterCard Europe > [email protected] – to e-mail adres do CustomerServices MasterCard dla klientów – kontaktujących się z Europy. Proszę aby Każdy Kto został oszukany – płacąc Kartą MasterCard napisał e-mail do MasterCard – ze szczegółowym opisem sprawy. Proszę o odpowiedź jak MasterCard – podchodzi do tematu : Zatrzymywanie Środków a Zawieszenie Licencji ProfitMaximizer/PartnerGroup ?

                    Z Wyrazami Szacunku whitewolf1608

                    Opublikowano 13 lutego 2020
                • Gucio
                  Avatar

                  Witam , trochę to wszystko skomplikowane , ja tak jak w moim przypadku zacząłbym od powiadomienia prokuratury , póżniej KNF w zawiadomieniu normalnie opisać sprawę , podpiąć wszystkie posiadane dokumenty i dopiero ponownie reklamować w banku mając już zgłoszenie w prokuraturze . Powodzenia..

                  Opublikowano 10 lutego 2020
        • Szkapa
          Avatar

          ja ponad 100.000 zł reklamowałem

          Opublikowano 6 lutego 2020
      • LukeSlovian
        Avatar

        Witaj Szanowny użytkowniku Gucio. Proszę o Kontakt ze mną na [email protected]

        Mam wiele pyrań odnośnie ChargeBack.

        Z Wyrazami Szacunku LukeSlovian

        Opublikowano 20 lutego 2020
  17. Gruby
    Avatar

    Czy coś wiadomo o tych oszustach z Paribagrupe chętnie dołączę do pozwu sądowego

    Opublikowano 21 grudnia 2019
  18. ANDRZEJ
    Avatar

    poczebuje pomocy jak odzyskac pieniadze z depozytu

    Opublikowano 7 grudnia 2019
    • Beata
      Avatar

      raczej nie ma szans – to oszusci

      Opublikowano 9 grudnia 2019
    • Pati Anna
      Avatar

      NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. TO OSZUŚCI, WSZYSTKIE TAM WPŁACONE PIENIĄDZE PRZEPADŁY BEZPOWROTNIE!!

      Opublikowano 9 grudnia 2019
    • ja
      Avatar

      Andrzeju musisz koniecznie zgłosic na policje ja tak zrobiłam innego wyjscia nie masz

      Opublikowano 11 grudnia 2019
    • jedrek
      Avatar

      tylko reklamacja w banku – chagerback -jest jakąś szansą , jeżeli robiłeś przelewy za pomocą karty.

      Opublikowano 27 grudnia 2019
      • Anka
        Avatar

        Panie Jedrek,ale czy robiąc chargdeback nie udostępniamy oszustowi część naszych danych osobowych? Proszę o informację na maila [email protected]

        Opublikowano 30 grudnia 2019
        • ForexRev Team
          ForexRev Team

          Chargeback jest realizowany finalnie przez firmę Visa lub Mastercard, a na dodatek został przewidziany m.in. właśnie na wypadek oszustw, więc dane powinny być w pełni bezpieczne.

          Opublikowano 30 grudnia 2019

Dodaj wątek/pytanie do forum

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz zadać pytanie? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z forum dla tego brokera i wypełnij poniższy formularz.

 

Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przewiń na górę