‘‘Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż poniższe wypowiedzi są niezgodne z prawdą ani z obecną sytuacją w Firmie. Wypowiedzi te niesłusznie oskarżają naszą firmę między innymi o nieuczciwe odrzucanie żądań wypłaty środków, poniesione straty itp., bez poparcia tego odpowiednimi dowodami.
Udowodnionym faktem jest, iż Firma jest należycie autoryzowana i regulowana przez właściwe organy finansowe i przestrzega ścisłych procedur aby móc zapewnić swym klientom uczciwe i sprawiedliwe traktowanie, i w żadnym wypadku nie dokonuje ona oszustw ani przekrętów wspominanych w recenzjach.
Firma ściśle przestrzega niezbędnych procedur wypłaty środków podczas rozpatrywania każdego żądania wypłaty środków klienta, o czym wyraźnie informuje jej strona internetowa. Wypłaty przetwarzane są w tym samym dniu bądź w kolejnym dniu roboczym w przypadku żądań złożonych poza normalnymi godzinami handlowymi, o ile wypełnione zostaną wszelkie procedury weryfikacji klienta. W przypadku opóźnień w dostarczaniu wszelkich dokumentów niezbędnych w celach weryfikacji klienta prosimy wziąć pod uwagę, iż nastąpi również opóźnienie w przetwarzaniu wszelkich wypłat środków, gdyż Firma poważnie podchodzi do wszelkich procedur przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy oraz weryfikacji klientów, z myślą o przestrzeganiu wszelkich mających zastosowanie praw i regulacji.
Dodatkowo w przypadku klientów pragnących zasilić środki przy pomocy karty kredytowej lub debetowej Firma wymaga fotokopii lub skanu przedniej i tylnej strony karty. W przypadku płatności przelewem Firma może zażądać potwierdzenia płatności od Waszego banku (np. wyciąg bankowy, potwierdzenie SWIFT). W przypadku niedostarczenia owych dokumentów na czas klient również spotka się z pewnym opóźnieniem przetwarzania żądań wypłaty środków. Więcej informacji na ten temat dostępnych jest na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.stofs.com/en/funding.
W związku z poniesionymi stratami wspomnianymi w kilku recenzjach, prosimy zauważyć, iż może to być następstwo kilku czynników takich, jak różnice w cenach (lub kursach wymiany, jeśli mają zastosowanie), po których pozycje handlowe są odpowiednio otwierane lub zamykane.
Zdajemy sobie również sprawę, iż częstą praktyką pośród niektórych klientów jest zasięganie porad i wskazówek finansowych od stron trzecich niebędących doświadczonymi doradcami finansowymi i niedysponującymi wymaganą licencją na świadczenie tego typu usług. STO nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie porady finansowe udzielone przez stronę trzecią. STO daje klientom możliwość dokonywania transakcji na własny rachunek jako handlowcy indywidualni, a także oferuje opcję wyboru zarządzania portfelem inwestycyjnym, kiedy to eksperci dokonują transakcji w ich imieniu. Działalność Firmy nie opiera się na świadczeniu jakichkolwiek porad bądź wskazówek odnośnie transakcji i nieustannie informujemy klientów o wszelkim ryzyku związanym z obrotem instrumentami finansowymi, zgodnie z poniższym tekstem. W tym celu STO zaleca Klientom zawsze zasięgać niezależnych porad finansowych i prawnych ze strony ekspertów przed dokonaniem jakichkolwiek decyzji odnośnie transakcji kontraktami CFD.
Prosimy pamiętać, iż zabezpieczone transakcje na rynku walutowym (FX lub forex) oraz kontraktami różnicy kursowej (CFD) wiążą się z wysokim stopniem ryzyka dla Twojego kapitału i mogą nie być one odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość utraty całkowitej kwoty wpłaconych środków pieniężnych oraz wszelkich wypracowanych zysków z transakcji, których nie wypłacono z AFX.
Prosimy również pamiętać o poniższych zagrożeniach i zapoznać się także z dokumentem Oświadczenie Odnośnie Ryzyka na stronie internetowej STO zawierającym pełną listę kluczowych zagrożeń w obrocie kontraktami CFD.
I. Istnieje ryzyko całkowitej utraty początkowych funduszy zabezpieczających oraz wszelkich dodatkowych funduszy wpłaconych na rzecz AFX w celu utrzymania swej pozycji.
II. W przypadku zmian na rynku na Twoją niekorzyść lub podniesienia kwoty depozytu zabezpieczającego może być wymagane od Ciebie wpłacenie w krótkim czasie znaczących środków dodatkowych w celu utrzymania swej pozycji; takie wezwanie do uzupełnienia depozytu znane jest jako Margin Call i jeśli w wyznaczonym czasie nie spełnisz żądania wpłacenia dodatkowych środków, może dojść do upłynnienia lub zamknięcia Twych transakcji, co może skutkować poniesieniem znacznych strat;
III. Prosimy pamiętać, iż wszelkie transakcje pociągają za sobą znaczne ryzyko. Kontrakty CFD i Forex są to lewarowane produkty wysokiego ryzyka. Oznacza to, że wpłacając jedynie niewielki depozyt zwany zabezpieczającym możesz uzyskać ekspozycję do pełnej wartości transakcji. Chociaż zyskanie dalszej ekspozycji może przynieść znaczne zyski, oznacza to również, iż można ponieść znaczące straty, co może skutkować utratą całości zainwestowanego kapitału.
IV. Wartość Twych inwestycji może zarówno spaść jak i wzrosnąć, i istnieje ryzyko, że nie odzyskasz początkowej kwoty inwestycji. Może również zajść potrzeba wpłacenia dodatkowych środków natychmiastowo lub w krótkim czasie.
V. Usługa ta jest czysto wykonawcza i AFX nie oferuje doradztwa inwestycyjnego. Jeśli nie masz pewności, czy taka forma inwestowania jest dla Ciebie odpowiednia, lub też nie rozumiesz ryzyka związanego z obrotem tego typu produktami, zalecamy zasięgnąć porady niezależnego, autoryzowanego doradcy finansowego.
VI. Dokonuj transakcji wyłącznie pieniędzmi, na których utratę możesz sobie pozwolić. Należy starannie ocenić swoją sytuację finansową i upewnić się, czy jest się w stanie wypełnić swoje regularne zobowiązania i należności finansowe, gdyż za wszelkie poniesione straty osobiście ponosisz odpowiedzialność.
VII. Osiągnięcie zysku bądź poniesienie strat zależeć będzie od fluktuacji wartości walut, towarów handlowych lub innych instrumentów bazowych, na które AFX Capital Markets Ltd. nie ma wpływu.
VIII. Pełen tytuł i/lub prawo własności do części lub całości środków pieniężnych wpłaconych przez Ciebie na rzecz AFX zostaną przeniesione na AFX w zakresie, w jakim odpowiada to kwocie koniecznej do zabezpieczenia Twych otwartych pozycji lub do opłacenia Twych obecnych lub przyszłych zobowiązań potencjalnych lub warunkowych, w związku z czym nie przysługują Ci roszczenia majątkowe odnośnie owej części lub dowolnej innej kwoty wpłaconych przez Ciebie środków pieniężnych, a AFX może nimi rozporządzać wedle własnego uznania;
IX. Transakcje internetowe wiążą się z określonym ryzykiem, między innymi awariami połączenia sieciowego, sprzętu i/lub oprogramowania. Jako, że AFX nie ma wpływu na prędkość przesyłu sygnału pomiędzy Twoim komputerem a swymi serwerami, AFX nie ponosi w związku z tym odpowiedzialności za przerwaną komunikację, opóźnienia lub dokonane zmiany w trakcie dokonywania transakcji przez Internet. Prosimy upewnić się, że urządzenie, z którego korzystasz, spełnia wymagania wszelkiego używanego oprogramowania, gdyż AFX nie ponosi za to odpowiedzialności;
X. Twoim obowiązkiem jest zagwarantować bezpieczeństwo dostępu do Twojej platformy transakcyjnej, w tym nazwy użytkownika i hasła, przyjmujesz również do wiadomości, iż uzasadnionym jest przyjęcie zlecenia przez AFX w przypadku, gdy dane te zostały wprowadzone prawidłowo; oraz iż ponosisz odpowiedzialność za wszelkie straty wynikłe z takowych zleceń;
XI. W przypadku obrotu poszczególnymi udziałami kontraktów CFD wymagane będzie kontynuowanie krótkoterminowe lub długoterminowe, jeśli zajmowałeś pozycję przed ogłoszeniem Prawa Poboru bez możliwości zamknięcia tego typu zobowiązań aż do wygaśnięcia prawa poboru i przydzielenia odpowiedniej pozycji do Twojego konta. Efekty tego typu działań nie są objęte naszą Polityką Nieograniczonej Ochrony Przed Saldem Ujemnym. Może to również skutkować ograniczeniem kwoty funduszy, jakie możesz wypłacić ze swego konta w trakcie prawa poboru. Prosimy pamiętać, iż indeksowane kontrakty CFD nie uwzględniają korekty z tytułu Prawa Poboru, gdyż działania te mają odzwierciedlenie w poziomie Indeksu.
Powyższe, tak jak i inne istotne informacje, przedstawiane jest wyraźnie wszystkim Klientom Firmy w ramach akceptowania jej Zasad i Warunków, o których informowany jest każdy klient otwierający konto STO. Zasady i Warunki Firmy dostępne są pod adresem https://www.stofs.com/en/legal-documents, gdzie znaleźć można dalsze informacje.’’
Mam Prośbę czy może ktoś mi odblokować platformę do grania. Nic nie mogę zrobić POMOCY Nie mogę ani wpłacić pieniądzy ani wypłacić. Zero kontaktu
Pani Izo,
Regulatorzy z Cyrpu i Wielkiej Brytanii zawiesili licencje brokera, a sama firma obecnie nie działa.
Tutaj więcej informacji:
https://forexrev.pl/cysec-zawiesil-licencje-afx-capital-markets/
https://forexrev.pl/afx-group-ma-klopoty-na-wyspach/
Spółka podlegająca pod Wielką Brytanię ma obecnie nadzorcę (https://forexrev.pl/afx-group-pod-nadzorem/) i może Pani wysłać do niego informację o środkach, które znajdowały się na koncie (tutaj informacje: https://forexrev.pl/sto-i-afx-markets-jak-odzyskac-pieniadze/).
Jeśli Pani konto było zarejestrowane na Cyprze, wówczas będzie trudniej. Najlepiej zgłosić się do CySEC oraz polskiego KNF.
Witam mam problem z wyplata mojego Kapitalu zglosilam wyplate 05.08.19
Do tej pory nie mam zadnej odpowiedzi
ani wyplaty.
Czy mozecie mi pomoc w odzyskaniu moich
pieniedzy,
Ewa
‘‘Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, iż poniższe wypowiedzi są niezgodne z prawdą ani z obecną sytuacją w Firmie. Wypowiedzi te niesłusznie oskarżają naszą firmę między innymi o nieuczciwe odrzucanie żądań wypłaty środków, poniesione straty itp., bez poparcia tego odpowiednimi dowodami.
Udowodnionym faktem jest, iż Firma jest należycie autoryzowana i regulowana przez właściwe organy finansowe i przestrzega ścisłych procedur aby móc zapewnić swym klientom uczciwe i sprawiedliwe traktowanie, i w żadnym wypadku nie dokonuje ona oszustw ani przekrętów wspominanych w recenzjach.
Firma ściśle przestrzega niezbędnych procedur wypłaty środków podczas rozpatrywania każdego żądania wypłaty środków klienta, o czym wyraźnie informuje jej strona internetowa. Wypłaty przetwarzane są w tym samym dniu bądź w kolejnym dniu roboczym w przypadku żądań złożonych poza normalnymi godzinami handlowymi, o ile wypełnione zostaną wszelkie procedury weryfikacji klienta. W przypadku opóźnień w dostarczaniu wszelkich dokumentów niezbędnych w celach weryfikacji klienta prosimy wziąć pod uwagę, iż nastąpi również opóźnienie w przetwarzaniu wszelkich wypłat środków, gdyż Firma poważnie podchodzi do wszelkich procedur przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy oraz weryfikacji klientów, z myślą o przestrzeganiu wszelkich mających zastosowanie praw i regulacji.
Dodatkowo w przypadku klientów pragnących zasilić środki przy pomocy karty kredytowej lub debetowej Firma wymaga fotokopii lub skanu przedniej i tylnej strony karty. W przypadku płatności przelewem Firma może zażądać potwierdzenia płatności od Waszego banku (np. wyciąg bankowy, potwierdzenie SWIFT). W przypadku niedostarczenia owych dokumentów na czas klient również spotka się z pewnym opóźnieniem przetwarzania żądań wypłaty środków. Więcej informacji na ten temat dostępnych jest na naszej stronie internetowej pod adresem https://www.stofs.com/en/funding.
W związku z poniesionymi stratami wspomnianymi w kilku recenzjach, prosimy zauważyć, iż może to być następstwo kilku czynników takich, jak różnice w cenach (lub kursach wymiany, jeśli mają zastosowanie), po których pozycje handlowe są odpowiednio otwierane lub zamykane.
Zdajemy sobie również sprawę, iż częstą praktyką pośród niektórych klientów jest zasięganie porad i wskazówek finansowych od stron trzecich niebędących doświadczonymi doradcami finansowymi i niedysponującymi wymaganą licencją na świadczenie tego typu usług. STO nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie porady finansowe udzielone przez stronę trzecią. STO daje klientom możliwość dokonywania transakcji na własny rachunek jako handlowcy indywidualni, a także oferuje opcję wyboru zarządzania portfelem inwestycyjnym, kiedy to eksperci dokonują transakcji w ich imieniu. Działalność Firmy nie opiera się na świadczeniu jakichkolwiek porad bądź wskazówek odnośnie transakcji i nieustannie informujemy klientów o wszelkim ryzyku związanym z obrotem instrumentami finansowymi, zgodnie z poniższym tekstem. W tym celu STO zaleca Klientom zawsze zasięgać niezależnych porad finansowych i prawnych ze strony ekspertów przed dokonaniem jakichkolwiek decyzji odnośnie transakcji kontraktami CFD.
Prosimy pamiętać, iż zabezpieczone transakcje na rynku walutowym (FX lub forex) oraz kontraktami różnicy kursowej (CFD) wiążą się z wysokim stopniem ryzyka dla Twojego kapitału i mogą nie być one odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość utraty całkowitej kwoty wpłaconych środków pieniężnych oraz wszelkich wypracowanych zysków z transakcji, których nie wypłacono z AFX.
Prosimy również pamiętać o poniższych zagrożeniach i zapoznać się także z dokumentem Oświadczenie Odnośnie Ryzyka na stronie internetowej STO zawierającym pełną listę kluczowych zagrożeń w obrocie kontraktami CFD.
I. Istnieje ryzyko całkowitej utraty początkowych funduszy zabezpieczających oraz wszelkich dodatkowych funduszy wpłaconych na rzecz AFX w celu utrzymania swej pozycji.
II. W przypadku zmian na rynku na Twoją niekorzyść lub podniesienia kwoty depozytu zabezpieczającego może być wymagane od Ciebie wpłacenie w krótkim czasie znaczących środków dodatkowych w celu utrzymania swej pozycji; takie wezwanie do uzupełnienia depozytu znane jest jako Margin Call i jeśli w wyznaczonym czasie nie spełnisz żądania wpłacenia dodatkowych środków, może dojść do upłynnienia lub zamknięcia Twych transakcji, co może skutkować poniesieniem znacznych strat;
III. Prosimy pamiętać, iż wszelkie transakcje pociągają za sobą znaczne ryzyko. Kontrakty CFD i Forex są to lewarowane produkty wysokiego ryzyka. Oznacza to, że wpłacając jedynie niewielki depozyt zwany zabezpieczającym możesz uzyskać ekspozycję do pełnej wartości transakcji. Chociaż zyskanie dalszej ekspozycji może przynieść znaczne zyski, oznacza to również, iż można ponieść znaczące straty, co może skutkować utratą całości zainwestowanego kapitału.
IV. Wartość Twych inwestycji może zarówno spaść jak i wzrosnąć, i istnieje ryzyko, że nie odzyskasz początkowej kwoty inwestycji. Może również zajść potrzeba wpłacenia dodatkowych środków natychmiastowo lub w krótkim czasie.
V. Usługa ta jest czysto wykonawcza i AFX nie oferuje doradztwa inwestycyjnego. Jeśli nie masz pewności, czy taka forma inwestowania jest dla Ciebie odpowiednia, lub też nie rozumiesz ryzyka związanego z obrotem tego typu produktami, zalecamy zasięgnąć porady niezależnego, autoryzowanego doradcy finansowego.
VI. Dokonuj transakcji wyłącznie pieniędzmi, na których utratę możesz sobie pozwolić. Należy starannie ocenić swoją sytuację finansową i upewnić się, czy jest się w stanie wypełnić swoje regularne zobowiązania i należności finansowe, gdyż za wszelkie poniesione straty osobiście ponosisz odpowiedzialność.
VII. Osiągnięcie zysku bądź poniesienie strat zależeć będzie od fluktuacji wartości walut, towarów handlowych lub innych instrumentów bazowych, na które AFX Capital Markets Ltd. nie ma wpływu.
VIII. Pełen tytuł i/lub prawo własności do części lub całości środków pieniężnych wpłaconych przez Ciebie na rzecz AFX zostaną przeniesione na AFX w zakresie, w jakim odpowiada to kwocie koniecznej do zabezpieczenia Twych otwartych pozycji lub do opłacenia Twych obecnych lub przyszłych zobowiązań potencjalnych lub warunkowych, w związku z czym nie przysługują Ci roszczenia majątkowe odnośnie owej części lub dowolnej innej kwoty wpłaconych przez Ciebie środków pieniężnych, a AFX może nimi rozporządzać wedle własnego uznania;
IX. Transakcje internetowe wiążą się z określonym ryzykiem, między innymi awariami połączenia sieciowego, sprzętu i/lub oprogramowania. Jako, że AFX nie ma wpływu na prędkość przesyłu sygnału pomiędzy Twoim komputerem a swymi serwerami, AFX nie ponosi w związku z tym odpowiedzialności za przerwaną komunikację, opóźnienia lub dokonane zmiany w trakcie dokonywania transakcji przez Internet. Prosimy upewnić się, że urządzenie, z którego korzystasz, spełnia wymagania wszelkiego używanego oprogramowania, gdyż AFX nie ponosi za to odpowiedzialności;
X. Twoim obowiązkiem jest zagwarantować bezpieczeństwo dostępu do Twojej platformy transakcyjnej, w tym nazwy użytkownika i hasła, przyjmujesz również do wiadomości, iż uzasadnionym jest przyjęcie zlecenia przez AFX w przypadku, gdy dane te zostały wprowadzone prawidłowo; oraz iż ponosisz odpowiedzialność za wszelkie straty wynikłe z takowych zleceń;
XI. W przypadku obrotu poszczególnymi udziałami kontraktów CFD wymagane będzie kontynuowanie krótkoterminowe lub długoterminowe, jeśli zajmowałeś pozycję przed ogłoszeniem Prawa Poboru bez możliwości zamknięcia tego typu zobowiązań aż do wygaśnięcia prawa poboru i przydzielenia odpowiedniej pozycji do Twojego konta. Efekty tego typu działań nie są objęte naszą Polityką Nieograniczonej Ochrony Przed Saldem Ujemnym. Może to również skutkować ograniczeniem kwoty funduszy, jakie możesz wypłacić ze swego konta w trakcie prawa poboru. Prosimy pamiętać, iż indeksowane kontrakty CFD nie uwzględniają korekty z tytułu Prawa Poboru, gdyż działania te mają odzwierciedlenie w poziomie Indeksu.
Powyższe, tak jak i inne istotne informacje, przedstawiane jest wyraźnie wszystkim Klientom Firmy w ramach akceptowania jej Zasad i Warunków, o których informowany jest każdy klient otwierający konto STO. Zasady i Warunki Firmy dostępne są pod adresem https://www.stofs.com/en/legal-documents, gdzie znaleźć można dalsze informacje.’’
Dear All,
With reference to the comments made within the forum, relating to STO we wish to inform you the following:
The below statements do not correspond to the truth and to the current situation of the Company. These statements falsely accuse our company among other things, for fraudulently cancelling withdrawal requests, losses suffered etc, without having the proper evidence.
It is a proven fact, that the Company is dully authorised and regulated by the relevant financial authorities and follows strict procedures, in order to treat clients honestly and fairly and under no circumstances is considered as a fraud or a cheat as mentioned in the reviews.
The Company strictly follows the necessary Withdrawal procedures when dealing with every client withdrawal request, as also clearly stated on its website. Withdrawals are processed on the same day or the next working day if received outside normal trading hours, provided all KYC requirements have been fulfilled. If there is delay in providing all the necessary documents required for KYC purposes, then please understand that there will also be delay in processing any withdrawals as the Company takes all its Anti money laundering and KYC procedures seriously in order to be compliant with all the relevant laws and regulations.
In addition for customers wanting to fund using a debit or credit card, the Company requires a photocopy or scan of the front and back of the card. In cases of a wire transfer, the Company may request a payment confirmation from your bank (e.g. bank statement, swift confirmation). If these documents, are again not provided on time, then the client will suffer some delay in the process of the withdrawal request. For more information please visit our website here https://www.stofs.com/en/funding.
In relation to losses suffered as mentioned in several reviews, please note that this can be a result of several factors such as a difference in prices (or exchange rates, as applicable) at which trading positions are respectively opened or closed.
We are also aware, that it is a common practice from certain clients to receive financial advice and guidance from third parties who are not expert financial advisors and do not obtain the necessary license to provide such a service. STO cannot be held liable for any financial advise provided by a third party. STO provides clients the opportunity to trade on their own accounts as sole traders and also provides the option to choose portfolio management where experts trade on their behalf. It is not in the Company’s core of business to provide any guidance or advise in relation to trading and at all times we provide clients with all the risks associated in trading financial instruments as mentioned herein below. To this end, STO informs Clients to always seek independent expert financial and legal advice before making any decisions to trade CFDs.
Please be aware that trading in foreign exchange (FX or forex) and contracts for difference (CFDs) on margin involves a high degree of risk to your capital and may not be appropriate for all investors. You may lose the total amount of money you have deposited and any profits made whilst trading which have not been withdrawn with AFX.
Please also note the following risks and also refer to the Risk Disclosure document on the STO website for the full list of key risks of trading CFDs.
I. You may sustain a total loss of initial margin funds and any additional funds deposited with AFX to maintain your position.
II. If the market moves against your position(s) or margin levels are increased, you may be called upon to pay substantial additional funds on short notice to maintain your position(s); this is known as a Margin Call and if you fail to comply with a request for additional funds within the time prescribed, your trades may be liquidated or closed-out which can result in substantial losses on your account;
III. Please keep in mind that all trading involves significant risks. CFDs and Forex are leveraged high risk products. This means that by putting down only a small deposit known as Margin, you can gain exposure to the full value of the trade. Although by gaining further exposure you can make significant profits, it also means you can experience significant losses, whereby you can lose your entire invested capital.
IV. The value of your investments may fall as well as rise and you may not get back the amount you initially invested. You may also need to deposit additional funds with little or no notice.
V. This is an execution-only service and AFX does not provide investment advice. If you are unsure this form of investing is appropriate for you, of if you do not understand the risks of trading these products, you should seek advice from an independent and authorised financial advisor.
VI. Only trade with money you can afford to lose. You must evaluate your financial circumstances carefully and ensure you are able to fulfil your regular financial commitments and obligations as you will be personally liable for any trading losses incurred on your account.
VII. Whether you make a profit or a loss will depend on fluctuations in currencies, commodities or other underlying’s which are outside AFX Capital Markets Ltd.’s control.
VIII. Full title to and/or ownership of a portion or all of the money you deposit with AFX will be transferred to AFX to the extent it represents an amount necessary to secure your open positions or to cover your actual or future contingent or prospective obligations such that you will not have a proprietary claim over that portion or any of your money deposited and AFX can deal with it on its own right;
IX. Internet trading has associated risks, including but not limited to, the failure of internet connection, hardware and/or software. As AFX does not control the speed at which signals are sent between your computer and its servers, therefore AFX cannot be responsible for communication failures, delays or alterations when you are trading via the internet. Please check that the device you are using meets the requirements of any software used as AFX cannot be held responsible for this;
X. It is your responsibility to ensure that access to your trading platform including username and password is kept safe and you accept that it is reasonable for AFX to accept an order in the event these are entered correctly; and that you are responsible for any losses that stem from such orders
XI. When trading in individual Share CFDs you will be required to go further short or further long if you held a position prior to an announcement of a Rights Issue without the opportunity to close such obligations until after the rights issue expires and the appropriate position has been allotted to your account. The effects of such actions are excluded from our Unlimited Negative Balance Protection Policy. This may also limit the amount of funds you can withdraw from your account during the rights issue. Please note Index linked CFDs do not contain an adjustment for Rights Issues as the actions are reflected in the Index level.
This is along with other important information is mentioned clearly to all the Clients of the Company as it is agreed as part of its Terms and Conditions which are brought to the attention of every client that opens an account with STO. Please find the Company’s T&C’s here https://www.stofs.com/en/legal-documents , for more information.
https://www.stofs.com/en/funding
https://www.stofs.com/en/legal-documents
Pozytywne opinie to bajki przez podstawionych ludzi
Nigdy nie inwestuje ostatnich pieniedzy.
Oszustow i ludzi ktorzy nie dotrzymuja slowa po prostu nie lubie i uwazam, ze inni powinni wiedziec z kim maja do czynienia. Nie pisze ogolnie o brokerach tylko o STO.
Prosze poczytac opinie ile osob ma problemy z wyplata srodkow.
Nikt z mojej rodziny i znajomych tam nie zainwestuje.
Stracili swoja szanse … hi hi hi
A Pani ile placa za pisanie pochlebnych komentarzy Pani Elzbieto skoro zna pani wszystkie popularne teksty? Jak by Ci doradcy byli w porzadku i platforma na czas wysylala pieniadze jednego zlego slowa bym nie powiedziala.
Czy ktoś wie co się stało z panem Leonardczykiem
Chciałabym ponownie przystąpić do pracy na platformie . Czy mogę? Chcę wpłacić określoną kwotę ale mam nowe konto bankowe i inny numer telefonu . Nie potrafię poprawić samodzielnie tych danych. Proszę o pilny kontakt na email.
Pani Grażyno, musi Pani kontaktować się bezpośrednio z brokerem, proszę skorzystać z opcji kontaktu dostępnych na ich stronie.
Pani Jadwigo !
Zapomniała Pani użyć tak ostatnio popularnego Tekstu na które potrafią się łapać co bardziej Łatwowierni 🙂
” Że to Pani ostatnie pieniądze ! ” i nie bedzie Pani miała za co żyć ! i będzie biadolić dniami i nocami na Internetach jacy to źli są Brokerzy 🙂
Witam wszyscy piszą jaki to broker zły niedobry że oszuści itp
nigdy nie miałem problemu z tym zeby moje pieniądze nie zostały wysłane na czas
a wspolpracuje juz z nimi od kilku miesięcy troche ograniczony kontakt z opiekunem ale to normalne bo nie zawsze może mi poświęcic tyle czasu ile chce zainwestowałem 50 tys zl i byłem na plusie juz po tygodniu troszeczke straciłem bo nie ustawilem stoplosa na odpowiednim poziomie więc to nie są żadni oszuści tylko porządna firma i najlepszy broker w europie więc pozdrawiam tych co graja na najwiekszej dzwigni i oszukują samych siebie a póżniej wina brokera
Pozdrawiam Janusz
Panie Januszu zycze powodzenia. Ja wcale nie gralam na najwyzszej dzwigni i zainwestowane mialam wiecej.
Uwierzylam niestety, ze doradcy dzialaja na moja korzysc. Prosze o kontakt za kilka miesiecy albo jak podwoi Pan swoj wklad i uda sie Panu go wyplacic.
Ciekawa jestem na jakiej podsatwie po kilku miesiacach wspolpracy ocenia Pan brokera jako najlepszego w europie. Przetestowal Pan innych?
Jadwiga
A gdzie pani inwestuje?
Straciłem pieniadze cierpliwosc i nabrałem checi ukarania winnych opiekunów mojego konta kture zostało ogołocone do cna.To sa oszusci na miare Amber Gold.ludzie nie dajcie sie nabierac …..to jest jawny przekret za zgoda Komisji nadzoru finansowego.
Na jakiej platwormie Pani inwestowała?
Witam
Poniżej moja Opinia która dziwnym trafem nie ukazała się w dziale ”Opinii ”
Czytam tutaj bardzo różne i dziwne opinie o ” STO ” , ja mam bardzo dobre doświadczenie z tą firmą . Może oprócz przejściowo czasowo problemów w kontakcie z opiekunem nic nie mogę zarzucić firmie STO . Od jakiegoś czasu dość solidnie inwestuje na ich platformie i jestem zadowolony .
Natomiast wpisy jakie tutaj widzę nasuwa mi wniosek że może to być atak Hejterski lub Konkurencji , ADMIN powinien wyłapać bez problemu (różne ) wpisy Trolli zapewne tych samych osób pod różnymi Nickami .
Prawda jest taka że za jakiekolwiek straty i potknięcia obwinia się Brokera , lecz jeśli już zarabiamy dobre pieniążki poprzez inwestycje to siedzimy cichutko .
Pozdrawiam. Witold
Witamy serdecznie,
Niestety nie jesteśmy w stanie odszukać Pana wpisu, jednak jeśli nie został opublikowany znaczy to, że musiał nie spełnić którychś z kryteriów (być może niepotwierdzony adres email).
Większość z komentarzy widocznych tutaj została dodatkowo poparta kontaktem mailowym, a w niektórych przypadkach również telefonicznym. Trzeba pamiętać, że są to poważne oskarżenia na temat brokera i nie publikujemy ich wszystkich, jeśli nie zostaną wcześniej sprawdzone.
Oczywiście wiele komentarzy wynika również z niewiedzy klientów, którzy nie do końca znają mechanizmy działania rynku CFD oraz platform tradingowych.
Dziękujemy za dodanie Pańskiej opinii na temat STO.
Witam
Dziękuję za obszerną odpowiedź .
Pozdrawiam. Witold
Nie chodzi o to o czym Ty piszesz.
Jak są tacy wspaniali, to opisz w jaki sposób mam dokonać wypłaty 100% środków z konta na konto, z którego przyjęli wpłatę. Ile to trwa. Bo na pewno nie tyle ile deklarują.
Proszę zapytać inne grające osoby które dokonywały wpisów u mnie OK
Czy dostanę jakąś informacje? Ponieważ wysłałem już setki wiadomości z problemem żeby wypłacić swoje środki bo nie działa panel wypłat i do tej pory żadnej odpowiedzi customerservice@stofs.com
Szanowny Panie
Zauważyłem na Forum kilka Pana ( i innych osób ) niepokojących wpisów , czy może Pan na dzień dzisiejszy
zrelacjonować jak wygląda Pana sytuacja ? . Czy jest jakiś progres ? czy sytuacja jest bez zmian ?
Bardzo proszę o odpowiedz na moje moje pytanie .
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witold .
Wnioskuje że u Pana ” contregator ” jest wszystko OK i dalej Inwestuje na platformie ” STO ” ponieważ milczy i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od Szanownego Pana na moje pytania po jego ww. wpisach .
Tak więc uważam że moje spostrzeżenia co do STO przynajmniej w tym przypadku są trafne .
Pozdrawiam. Witold
Niestety zostałem wyczyszczony do dna dlatego nie odpisywałem.
Ja straciłem 116.000 zł i 17.000$ a zainwestowałem 50.000 zł i 15.000$ dopóki mi samemu szło było dobrze ale niby opiekun mnie tak przekierowywał że straciłem wszystko i też czekałem po 10 dni na wypłatę która notabene przechodziła przez Baku czyli Azerbejdżan.A opiekunów to miałem 14 bo zmieniali się jak rękawiczki.A gdy straciłem konto walutowe to namawiali żebym założył złotówkowe i to 50.000 zł i tak zrobiłem,a na Cypr nigdy się nie dodzwoniłem,a na maila też po tygodniach się odzywali.
Dlaczego nie mogę pobrać pieniędzy z panelu i dlaczego mój opiekun milczy od miesiąca?
Do MAGDY Po pierwsze policja po drugie prokuratura też się tam wybieram
witam ,30.04.2018 zleciłem wypłatę pieniędzy ,2.05 2018 zostala anulowana nie mam pojęcia dlaczego,pieniądze na koncie posiadam
Złożyłem o wypłatę środków tydzień temu i nie ma żadnej reakcj ze strony brokera
Czy w międzyczasie udało się z nim skontaktować? Mamy sporo sygnałów na temat słabego kontaktu z brokerem, jednak po jakimś czasie udaje się nawiązać kontakt i wyjaśnić wszystkie kwestie.
Dlaczego mój opiekun nie kontaktuje się ze mną od dłuższego czasu?
Pani Grażyno, niestety nie znamy odpowiedzi na to pytanie. Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com
Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.
Witam, chce zamknąć konto i odzyskać swoje pieniądze Nie mam dostępu do wypłat środków A Broker utrudna mi to jak może… Proszę o pomoc
Dzień dobry, w jaki sposób nie ma Pan dostępu do wypłat środków? Funkcja w panelu jest niedostępna? W jaki sposób broker utrudnia wypłatę środków?
Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com jeśli jeszcze Pan nie próbował.
Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.
Ja napisałem na tego maila chyba ze sto razy właśnie dotyczących tego problemu i nie dostałem do tej pory odpowiedzi także nie wiem co to jest adres mailowy….
Witam,
Wpłaciłem na platforme 60 tys. zł i mój opiekun konta zapewniał mnie o profesjonalnej obsłudze z jego strony ponadto twierdził że będę otrzymywał ok 10 informacji tygodniowo na wybrane instrumenty. Niestety najwyraźniej o mnie zapomniał. Proszę o pomoc i kontakt
Z czym dokładnie jest problem? Zupełny brak kontaktu z supportem? Jakieś inne problemy? Czy po prostu nie dostaje Pan tych 10 informacji tygodniowo? Proszę pamiętać, że broker nie ma obowiązku dostarczać takich informacji, a wszystko co musi robić broker znajduje się w umowie.
Zupełny brak kontaktu z opiekunem i nie wiem jak mogę się z nim skontaktować. Proszę o jakieś namiary
Jedyne namiary jakie mamy są w poprzednich wiadomościach poniżej. Skontaktowałem się z naszym opiekunem w celu wyjaśnienia tych kwestii. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź skontaktujemy się z Panem.
Chciałbym wypłacić pieniądze oraz usunąć moje konto. Kontakt z opiekunem konta jest trudny a jeśli już jest to ucina rozmowę od razu gdy wspomnę o wypłacie pieniędzy i usunięciu konta lub umawia się na konkretny dzień i godzinę po czym nie oddzwonia w umywionym terminie. Proszę o jakąś pomoc.
Witam, wypłatę środków można zlecić przez panel klienta. Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem brokera i poinformowaliśmy go o zaistniałej sytuacji.
Witam, chciałabym usunąc swoje konto z platformy. Niestety nie nadaję się do tej roboty i szkoda moich pieniedzy. Jak moge to zrobic?
Pani Anno, proszę skontaktować się z opiekunem swojego konta lub wysłać maila na adres customerservice@stofs.com, wówczas ktoś z Panią powinien się skontaktować.
Witam.
Potrzebuję pilnie skontaktować się z doradcą w sprawie mojego kapitału. Czy jest gdzieś podant polski nr tsl? ten nr z którego normalnie dzwoni do mnie doradca nie mogę się dodzwonić lub osoba posiadająca nr wew…jest niedostępna.
Witam Pani Katarzyno,
Niestety nie ma „polskiego” numeru, może Pani dzwonić na numer +357 25 020605 (Cypr), powinna Pani zostać przekierowana do polskojęzycznego konsultanta (g. 10:00-20:00).
Drugą opcją jest jeszcze czat na stronie brokera. Czasami trzeba poczekać na konsultanta kilka minut jednak są dostępni konsultanci polskojęzyczni.
Ewentualnie proszę próbować na numer, który Pani posiada.
Mam także problem z otrzymaniem zwrotu pieniędzy. Podobno pieniądze zostały przelane na konto przez które przekazywałam pieniądze na platformę. Pominięto moje konto osobiste, które podałam przy zleceniu zwrotu pieniędzy. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Z kim się skontaktować? Sprawa ciągnie się od 14 grudnia 2017roku.
Pani Małgorzato, praktycznie wszyscy brokerzy zwracają pieniądze na konto (kartę), z którego dokonano wpłaty depozytu. Dopiero nadwyżkę wypłacają zgodnie z zadeklarowaną metodą. Proszę sprawdzić konto, z którego dokonano wpłaty depozytu.
Witam jest jakis kontak telefoniczny w polsce mam problem z wyplatadane bankowe sa wypelnione mina tydzien i cisza gdzie mozna zadzwonic i dowiedziec sie co sie dzieje
Witam serdecznie, proszę dzwonić na numer +357 25 020605, powinna Pani zostać przekierowana do polskiego pracownika. W godzinach 10:00-20:00. Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację.
Witaj . Zadzwon pod ten numer: 48222998691 i daj mi odpowiedz co sie tam dowiedziales. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Chcę pobrać 1200 PLN zgromadzonych na moim saldzie ( ponad 31 tys PLN ). Jak to uczynić .Jak skontaktować się z obsługa klienta czynna podobno 24/5 ?
Wypłatę zleca się poprzez panel klienta. Jeśli próbuje Pan wypłacić poprzez przelew bankowy, trzeba pamiętać o uzupełnieniu zakładki „Moje dane bankowe”.
Kontakt z supportem możliwy jest chociażby przez czat na stronie lub pod adresem customerservice@stofs.com. Kontakt możliwy w języku polskim.
Czas realizacji wypłaty do 3 dni roboczych.
Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację na kontakt[malpa]forexrev.pl