menu

Strona Główna > Brokerzy Forex > STO

STO

Firma AFX Markets Ltd.
Adres www
Typ brokera MM / ECN
Min depozyt $200/€200
Regulacje FCA, CySEC
Polski support Tak
Rabat Do 3$ / lot

Ocena zbiorcza

Zobacz oceny
4.4
Średnia ocena

4.4/10

Wiarygodność ( 3.9 )
Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Obsługa klienta ( 3.9 )
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Oferta ( 4.4 )
Wysokość spreadów i prowizji. Bonusy, konkursy.
Platforma ( 5.3 )
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

Opis

STO to broker CFD należący do grupy AFX Markets. Posiada regulację brytyjskiego FCA oraz cypryjskiego CySec. Swoje usługi świadczy od 2010 roku oferując dostęp do około 500 instrumentów. Warto zwrócić uwagę na ochronę przed ujemnym saldem na koncie. Również spread na parze EUR/USD zaczynający się od 0.3 sprawia, że warto rozważyć tego brokera.

Rabat prowizji

Broker oferuje do 3$ rabatu prowizji za każdy lot. By skorzystać z rabatu należy włączyć promocję w panelu klienta po zarejestrowaniu konta.

ForexRev Team

Parametry

Firma AFX Markets Ltd.
Adres www
Typ brokera MM / ECN
Dźwignia 1:30
Min depozyt $200/€200
Ochrona przed saldem ujemnym Tak
Regulacje FCA, CySEC
Polski support Tak
Platformy MT4, AFX Fast
Płatności Karta płatnicza, przelew bankowy, Skrill
EUR/USD Spread Od 0.3 pips
Min lot 0.01
Kraj Wielka Brytania / Cypr
Rok powstania 2010
Ilość instrumentów 500+
Rabat Do 3$ / lot

Śledź brokera

Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla STO.

 
 
 

STO - Opinie (16)

5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Moze ktos wie gdzie nalezy zglosic ze zostalo sie oszukanym przez firme STO?
Na konto wplailam pieniadze,dw miesiace nikt sie sie odezwal zeby poinstruowac mnie jak nimi madrze zarzadzic,gdy postanowilam pieniadze wyplacic z konta niestety do dnia dzisiejszego do mnie nie wrocily.
Na maila tez nie moge doczekac sie odpowiedzi dlaczego transakcja zostala anulowana .
Nie wiem co mam robic,czy ktos z forumowiczow moze mi w tej sprawie pomoc?

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
3.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:2
Platforma:5
Oferta:5

Jeszcze raz przestrzegam. To jest oszustwo. Na normalnej platformie jest wymagane podanie NIP a tu nie to co tu jest grane? OSZUŚCI

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

Dzień dobry.Ja mam ten sam problem że niby mam trzeciego opiekuna który dzwoni kiedy chce mimo że się umawia.Obiecał instrukcję że niby mam zablokowane wpłaty i wypłaty i jakoś nie mogę się ich doczekać.Zawsze słyszę wymijające odpowiedzi i tylko niby mi daje w co mam inwestować. Przecież jak przeczytałem to to widzę że nie jestem sam także coś z tym trzeba zrobić.Jacek.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Telefonami byłam napastowana do momentu wpłaty pieniędzy. Jak się okazało, że mam problem z rozpoczęciem szkolenia, to urwały się telefony a próba wypłaty pieniędzy zakończyła się niepowodzeniem.
Niestety wygląda to na wielkie oszustwo, tak to wygląda po przeczytaniu wcześniejszych opinii.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • brak kontaktu telefonicznego
  • brak możliwosci wypłaty swoich pieniedzy
  • brak kontaktu mailowego
Opublikowano
3.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:1

Witam,

prosze o wyplate wszystkich srodkow z mojego konta, po zasileniu konta inwestycyjnego i checi rozpoczecia lokowania w oferowane przez STO instrumenty kontakt z doraca sie momentalnie urwal, nie odbiera telefonow.

Nie otrzymalem zadnych szkolen z platformy, zadnego doradztwa, przesylania rekomendacji, sygnalow wejscia i wyjscia z pozycji, o ktorych bylem zapewniany przez doradce..

Jest mi przykro, ze tak koncze inwestowanie w oferowane przez Panstwa instrumenty, ale w zaistnialej sytuacji nie mam innego wyjscia
Pozdraaiam
Jarek

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Kompletny brak kontaku ze strony doradcy
Opublikowano
4.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:2
Platforma:5
Oferta:5

Nie mogę odzyskać swojego depozytu.Chcę zamknąć swoje konto i odzyskać depozyt,Biuro obsługi nie odpowiada na maile.Ostatni z moich rozmówców przedstawiciel firmy był wyjątkowo nieprzyjemny arogancki wręcz niegrzeczny.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
2.5
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:4
Oferta:4

Konsultant zasugerował zakup metali, straciłam na tej informacji 52 000 zł. Zostało mi na koncie ok. 3000 zł i nastąpiła próba wyłudzenia dalszych pieniędzy -bo z tak niską kwotą nic nie da się zrobić . A szykują się duże ruchy na rynku i miałabym możliwość odrobienia strat . i zdziwienie konsultanta, dlaczego nie chcę wpłacić na konto kolejnych pieniędzy ???? Czy to nie jest szczyt bezczelności !!!!!!!!! No i oczywiście przy takim stanie konta nikt nie będzie się ze mną kontaktował , może raz na tydzień albo rzadziej. Co innego jeśli zasilę konto- to oni znów pomogą mi te pieniądze szybko stracić. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD STO.

Plusy
  • dobra platforma
Minusy
  • błędne iformacje narażające na straty
  • brak możliwości kontaktu
  • anulowanie dyspozycji wypłat
Opublikowano
1.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:1
Oferta:1

Oszuści!!!!!!!!! Uwaga!!!! odrzucają telefony!!!! Blokują platformę!!!!!!

Plusy
  • mily konsultant
Minusy
  • po przelaniu wiekszj kasy proponuja takie transakcje aby stracic!
  • nie mozna sie logowac na platfomie! Czeka sie długo i po kilku minutach zamyka!odrzucajątelefony!!!!KOnsultant obiecał,że jak przeleje większa ilość pieniedzy, to bedzie się kontakował,...Nistety konsultant zginał!!!
  • podaj sie informacje niezgodne z rynkiem!
Opublikowano
4.3
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:9
Oferta:6

Wyłudzanie pieniędzy-uważajcie. Pieniądze można tylko wpłacić, dyspozycje wypłaty są anulowane. Brak kontaktu telefonicznego z opiekunem, moje telefony są odrzucane. Biuro obsługi nie odpowiada na mejle.

Plusy
  • dobra platforma
Minusy
  • obsługa klienta nie działa
  • brak możliwości wypłat
  • wyłudzanie pieniędzy
Opublikowano
1.5
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:2
Platforma:2
Oferta:1

Wielka porażka ze współpracą z tą firmą.Kompletny brak kontaktu nie tylko z opiekunem.Wypłatę moich środków realizują od kilku miesięcy,obiecują i kończy się na obietnicach.Bardzo proszę o podpowiedż,może ktoś z Państwa miał podobne doświadczenia.SĄDZE ŻE TAK.DOKĄD SIĘ PAŃSTWO UDALI W ROZWIĄZANIU TEGO OTO PROBLAMU,POLICJA,PROKURATURA,ITP.Z GÓRY DZIĘKUJE ZA SZYBKĄ PODPOWIEDŻ.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • KOMPLETNA PORAŻKA W POLECENIU WYPŁATY
  • KOMPLETNA PORAŻKA ORGANIZACJI KONTAKTU
  • KOMPLETNY BRAK PLUSÓW W OPINI
Opublikowano
5.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:5
Obsługa klienta:5
Platforma:5
Oferta:5

naciąganie na kasę i ciągłe dopłaty do stanu konta. Doradca dzwoni jak jest OK, ale jak gorzej to brak jakiegokolwiek kontaktu- nawet na e-mail nie odpowiadają. A na przekazanie wiedzy nie ma w ogóle czasu.
Można stracić kupę kasy -UWAŻAJCIE

Plusy Brak plusów
Minusy
  • brak kontaktów
Opublikowano
1.5
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:1
Obsługa klienta:1
Platforma:2
Oferta:2

Wyłudzanie pieniędzy. Brak kontaktu z opiekunem. Kontakt się urwał niedługo po wpłacie. Brak możliwości wypłat za każdym razem odrzucona jest prośba o wypłatę zebranych funduszy. Numery podane w kontaktach są numerami prywatnymi, które nic o stronie nie wiedzą.

Plusy Brak plusów
Minusy
  • Brak kontaktu
  • Brak możliwości wypłat
Opublikowano
6.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:8
Obsługa klienta:7
Platforma:8
Oferta:4

czytam te opinie i przyznam że nigdy nie spotkałem się z problemem wpłaty funduszy, bo za każdy razem gdy robiłem przelew to pieniądze pojawiały się na drugi dzień, podobnie było z wyciąganiem zarobionych pieniędzy, dziwna sprawa, u mnie wszystko grało.

Z kontaktem bywa czasem problem, ale rozumiem że ludzie zapracowani są, więc jak chcesz się dodzwonić to i tak się dodzwonisz.

Jak dla mnie 7, korzystałem z usług innych brokerów i w porównaniu do reszty, ci nie są namolni, podrzucają materiały a platforma działa sprawnie

Plusy
  • dobra platforma
  • nie są namolni
  • poprawna obsługa klienta
Minusy
  • mniejsza ilosc materialow dla zaawansowanych traderow
Opublikowano
7.8
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:9
Obsługa klienta:5
Platforma:9
Oferta:8

Oferta dosyć ciekawa jednak powtarzający się problem z obsługą. Trudno się do nich dobić, mam na myśli polskojęzycznych konsultantów.

Plusy Brak plusów
Minusy Brak minusów
Opublikowano
8.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:8
Obsługa klienta:9
Platforma:8
Oferta:7

Broker dosyć ciekawy, spready jedne z mniejszych, ale nie najmniejsze :)
Trochę nieznany u nas, mimo wszystko kasę wypłaca jak należy, sugerowałabym jednak rejestrację pod licencją FCA dla pewności.
Platforma działa dosyć dobrze, nie widzę większych poślizgów jednak coś tam się zdarzyło. Jak coś korzystam z konta Classic.
Troszkę też słabo wygląda fakt, że nie ma kont w PLN jako walucie bazowej.

Plusy
  • Niskie spready
  • Fajnie działająca platforma
Minusy
  • Brak kont w PLN
  • Wysoki depozyt na kontach ECN
Opublikowano
10.0
Oceny cząstkowe
Wiarygodność:10
Obsługa klienta:10
Platforma:10
Oferta:10

Dobry broker. Niezbyt obecny na Polskim rynku.

Plusy
  • Oprocentowanie dopozytów.
  • Konta MAM, PMAM
  • FCA, CySec
Minusy Brak minusów
Opublikowano

Dodaj własną opinię

Brak problemów z wypłatami. Brak podejrzanych praktyk.
Kontakt z supportem. Proces wpłat/wypłat. Rzetelność.
Wysokość spreadów i prowizji. Bonusy, konkursy.
Łatwość obsługi, szybka egzekucja, niezawodność.

 

Potwierdzam, że dodana opinia została stworzona na podstawie osobistych doświadczeń i żaden z brokerów nie zachęcał mnie w żaden sposób do jej publikacji.

Forum STO - pytania i odpowiedzi

  1. Belferr62p

    Straciłem pieniadze cierpliwosc i nabrałem checi ukarania winnych opiekunów mojego konta kture zostało ogołocone do cna.To sa oszusci na miare Amber Gold.ludzie nie dajcie sie nabierac …..to jest jawny przekret za zgoda Komisji nadzoru finansowego.

    Opublikowano 16 sierpnia 2018
  2. Witold Gajda

    Witam
    Poniżej moja Opinia która dziwnym trafem nie ukazała się w dziale ”Opinii ”

    Czytam tutaj bardzo różne i dziwne opinie o ” STO ” , ja mam bardzo dobre doświadczenie z tą firmą . Może oprócz przejściowo czasowo problemów w kontakcie z opiekunem nic nie mogę zarzucić firmie STO . Od jakiegoś czasu dość solidnie inwestuje na ich platformie i jestem zadowolony .

    Natomiast wpisy jakie tutaj widzę nasuwa mi wniosek że może to być atak Hejterski lub Konkurencji , ADMIN powinien wyłapać bez problemu (różne ) wpisy Trolli zapewne tych samych osób pod różnymi Nickami .

    Prawda jest taka że za jakiekolwiek straty i potknięcia obwinia się Brokera , lecz jeśli już zarabiamy dobre pieniążki poprzez inwestycje to siedzimy cichutko .
    Pozdrawiam. Witold

    Opublikowano 27 lipca 2018
    • ForexRev Team

      Witamy serdecznie,
      Niestety nie jesteśmy w stanie odszukać Pana wpisu, jednak jeśli nie został opublikowany znaczy to, że musiał nie spełnić którychś z kryteriów (być może niepotwierdzony adres email).
      Większość z komentarzy widocznych tutaj została dodatkowo poparta kontaktem mailowym, a w niektórych przypadkach również telefonicznym. Trzeba pamiętać, że są to poważne oskarżenia na temat brokera i nie publikujemy ich wszystkich, jeśli nie zostaną wcześniej sprawdzone.
      Oczywiście wiele komentarzy wynika również z niewiedzy klientów, którzy nie do końca znają mechanizmy działania rynku CFD oraz platform tradingowych.
      Dziękujemy za dodanie Pańskiej opinii na temat STO.

      Opublikowano 27 lipca 2018
      • Witold Gajda

        Witam
        Dziękuję za obszerną odpowiedź .
        Pozdrawiam. Witold

        Opublikowano 28 lipca 2018
    • ss

      Nie chodzi o to o czym Ty piszesz.
      Jak są tacy wspaniali, to opisz w jaki sposób mam dokonać wypłaty 100% środków z konta na konto, z którego przyjęli wpłatę. Ile to trwa. Bo na pewno nie tyle ile deklarują.

      Opublikowano 10 sierpnia 2018
      • Witold

        Proszę zapytać inne grające osoby które dokonywały wpisów u mnie OK

        Opublikowano 13 sierpnia 2018
  3. contregator

    Czy dostanę jakąś informacje? Ponieważ wysłałem już setki wiadomości z problemem żeby wypłacić swoje środki bo nie działa panel wypłat i do tej pory żadnej odpowiedzi customerservice@stofs.com

    Opublikowano 17 lipca 2018
    • Witold Gajda

      Szanowny Panie
      Zauważyłem na Forum kilka Pana ( i innych osób ) niepokojących wpisów , czy może Pan na dzień dzisiejszy
      zrelacjonować jak wygląda Pana sytuacja ? . Czy jest jakiś progres ? czy sytuacja jest bez zmian ?
      Bardzo proszę o odpowiedz na moje moje pytanie .
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
      Witold .

      Opublikowano 28 lipca 2018
      • Witold Gajda

        Wnioskuje że u Pana ” contregator ” jest wszystko OK i dalej Inwestuje na platformie ” STO ” ponieważ milczy i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od Szanownego Pana na moje pytania po jego ww. wpisach .
        Tak więc uważam że moje spostrzeżenia co do STO przynajmniej w tym przypadku są trafne .
        Pozdrawiam. Witold

        Opublikowano 7 sierpnia 2018
  4. contregator

    Dlaczego nie mogę pobrać pieniędzy z panelu i dlaczego mój opiekun milczy od miesiąca?

    Opublikowano 17 lipca 2018
    • Elżbieta Bałbatyn

      Do MAGDY Po pierwsze policja po drugie prokuratura też się tam wybieram

      Opublikowano 21 lipca 2018
  5. robert

    witam ,30.04.2018 zleciłem wypłatę pieniędzy ,2.05 2018 zostala anulowana nie mam pojęcia dlaczego,pieniądze na koncie posiadam

    Opublikowano 3 maja 2018
  6. Grzegorz

    Złożyłem o wypłatę środków tydzień temu i nie ma żadnej reakcj ze strony brokera

    Opublikowano 10 kwietnia 2018
    • ForexRev Team

      Czy w międzyczasie udało się z nim skontaktować? Mamy sporo sygnałów na temat słabego kontaktu z brokerem, jednak po jakimś czasie udaje się nawiązać kontakt i wyjaśnić wszystkie kwestie.

      Opublikowano 11 kwietnia 2018
  7. Grażyna

    Dlaczego mój opiekun nie kontaktuje się ze mną od dłuższego czasu?

    Opublikowano 26 marca 2018
    • ForexRev Team

      Pani Grażyno, niestety nie znamy odpowiedzi na to pytanie. Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com
      Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.

      Opublikowano 26 marca 2018
  8. Daniel

    Witam, chce zamknąć konto i odzyskać swoje pieniądze Nie mam dostępu do wypłat środków A Broker utrudna mi to jak może… Proszę o pomoc

    Opublikowano 22 marca 2018
    • ForexRev Team

      Dzień dobry, w jaki sposób nie ma Pan dostępu do wypłat środków? Funkcja w panelu jest niedostępna? W jaki sposób broker utrudnia wypłatę środków?
      Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com jeśli jeszcze Pan nie próbował.
      Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.

      Opublikowano 26 marca 2018
      • contregator

        Ja napisałem na tego maila chyba ze sto razy właśnie dotyczących tego problemu i nie dostałem do tej pory odpowiedzi także nie wiem co to jest adres mailowy….

        Opublikowano 17 lipca 2018
  9. Grzegorz

    Witam,
    Wpłaciłem na platforme 60 tys. zł i mój opiekun konta zapewniał mnie o profesjonalnej obsłudze z jego strony ponadto twierdził że będę otrzymywał ok 10 informacji tygodniowo na wybrane instrumenty. Niestety najwyraźniej o mnie zapomniał. Proszę o pomoc i kontakt

    Opublikowano 22 marca 2018
    • ForexRev Team

      Z czym dokładnie jest problem? Zupełny brak kontaktu z supportem? Jakieś inne problemy? Czy po prostu nie dostaje Pan tych 10 informacji tygodniowo? Proszę pamiętać, że broker nie ma obowiązku dostarczać takich informacji, a wszystko co musi robić broker znajduje się w umowie.

      Opublikowano 22 marca 2018
      • Grzegorz

        Zupełny brak kontaktu z opiekunem i nie wiem jak mogę się z nim skontaktować. Proszę o jakieś namiary

        Opublikowano 22 marca 2018
        • ForexRev Team

          Jedyne namiary jakie mamy są w poprzednich wiadomościach poniżej. Skontaktowałem się z naszym opiekunem w celu wyjaśnienia tych kwestii. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź skontaktujemy się z Panem.

          Opublikowano 22 marca 2018
  10. Mariusz

    Chciałbym wypłacić pieniądze oraz usunąć moje konto. Kontakt z opiekunem konta jest trudny a jeśli już jest to ucina rozmowę od razu gdy wspomnę o wypłacie pieniędzy i usunięciu konta lub umawia się na konkretny dzień i godzinę po czym nie oddzwonia w umywionym terminie. Proszę o jakąś pomoc.

    Opublikowano 7 marca 2018
    • ForexRev Team

      Witam, wypłatę środków można zlecić przez panel klienta. Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem brokera i poinformowaliśmy go o zaistniałej sytuacji.

      Opublikowano 7 marca 2018
  11. Anna

    Witam, chciałabym usunąc swoje konto z platformy. Niestety nie nadaję się do tej roboty i szkoda moich pieniedzy. Jak moge to zrobic?

    Opublikowano 19 stycznia 2018
    • ForexRev Team

      Pani Anno, proszę skontaktować się z opiekunem swojego konta lub wysłać maila na adres customerservice@stofs.com, wówczas ktoś z Panią powinien się skontaktować.

      Opublikowano 19 stycznia 2018
  12. Katarzyna

    Witam.
    Potrzebuję pilnie skontaktować się z doradcą w sprawie mojego kapitału. Czy jest gdzieś podant polski nr tsl? ten nr z którego normalnie dzwoni do mnie doradca nie mogę się dodzwonić lub osoba posiadająca nr wew…jest niedostępna.

    Opublikowano 18 stycznia 2018
    • ForexRev Team

      Witam Pani Katarzyno,
      Niestety nie ma „polskiego” numeru, może Pani dzwonić na numer +357 25 020605 (Cypr), powinna Pani zostać przekierowana do polskojęzycznego konsultanta (g. 10:00-20:00).
      Drugą opcją jest jeszcze czat na stronie brokera. Czasami trzeba poczekać na konsultanta kilka minut jednak są dostępni konsultanci polskojęzyczni.
      Ewentualnie proszę próbować na numer, który Pani posiada.

      Opublikowano 18 stycznia 2018
  13. Małgorzata

    Mam także problem z otrzymaniem zwrotu pieniędzy. Podobno pieniądze zostały przelane na konto przez które przekazywałam pieniądze na platformę. Pominięto moje konto osobiste, które podałam przy zleceniu zwrotu pieniędzy. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Z kim się skontaktować? Sprawa ciągnie się od 14 grudnia 2017roku.

    Opublikowano 17 stycznia 2018
    • ForexRev Team

      Pani Małgorzato, praktycznie wszyscy brokerzy zwracają pieniądze na konto (kartę), z którego dokonano wpłaty depozytu. Dopiero nadwyżkę wypłacają zgodnie z zadeklarowaną metodą. Proszę sprawdzić konto, z którego dokonano wpłaty depozytu.

      Opublikowano 18 stycznia 2018
  14. Hanna

    Witam jest jakis kontak telefoniczny w polsce mam problem z wyplatadane bankowe sa wypelnione mina tydzien i cisza gdzie mozna zadzwonic i dowiedziec sie co sie dzieje

    Opublikowano 14 grudnia 2017
    • ForexRev Team

      Witam serdecznie, proszę dzwonić na numer +357 25 020605, powinna Pani zostać przekierowana do polskiego pracownika. W godzinach 10:00-20:00. Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację.

      Opublikowano 15 grudnia 2017
    • Jarek

      Witaj . Zadzwon pod ten numer: 48222998691 i daj mi odpowiedz co sie tam dowiedziales. Z gory dziekuje i pozdrawiam.

      Opublikowano 3 stycznia 2018
  15. Edward

    Chcę pobrać 1200 PLN zgromadzonych na moim saldzie ( ponad 31 tys PLN ). Jak to uczynić .Jak skontaktować się z obsługa klienta czynna podobno 24/5 ?

    Opublikowano 28 listopada 2017
    • ForexRev Team

      Wypłatę zleca się poprzez panel klienta. Jeśli próbuje Pan wypłacić poprzez przelew bankowy, trzeba pamiętać o uzupełnieniu zakładki „Moje dane bankowe”.
      Kontakt z supportem możliwy jest chociażby przez czat na stronie lub pod adresem customerservice@stofs.com. Kontakt możliwy w języku polskim.
      Czas realizacji wypłaty do 3 dni roboczych.
      Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację na kontakt[malpa]forexrev.pl

      Opublikowano 28 listopada 2017

Dodaj wątek/pytanie do forum

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chcesz zadać pytanie? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skorzystaj z forum dla tego brokera i wypełnij poniższy formularz.

 

Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Przewiń na górę