STO to broker CFD należący do grupy AFX Markets. Posiada regulację brytyjskiego FCA oraz cypryjskiego CySec. Swoje usługi świadczy od 2010 roku oferując dostęp do około 500 instrumentów. Warto zwrócić uwagę na ochronę przed ujemnym saldem na koncie. Również spread na parze EUR/USD zaczynający się od 0.3 sprawia, że warto rozważyć tego brokera.
STO
Firma | AFX Markets Ltd. |
Adres www | www.stofs.co.uk |
Typ brokera | MM / ECN |
Min depozyt | $200/€200 |
Regulacje | FCA, CySEC |
Polski support | Tak |
Rabat | Do 3$ / lot |
Ocena zbiorcza
Zobacz oceny8.6
Średnia ocena
8.6/10
Opis
Rabat prowizji
Broker oferuje do 3$ rabatu prowizji za każdy lot. By skorzystać z rabatu należy włączyć promocję w panelu klienta po zarejestrowaniu konta.
Parametry
Firma | AFX Markets Ltd. |
Adres www | www.stofs.co.uk |
Typ brokera | MM / ECN |
Dźwignia | 1:100 |
Min depozyt | $200/€200 |
Ochrona przed saldem ujemnym | Tak |
Regulacje | FCA, CySEC |
Polski support | Tak |
Platformy | MT4, AFX Fast |
Płatności | Karta płatnicza, przelew bankowy, Skrill |
EUR/USD Spread | Od 0.3 pips |
Min lot | 0.01 |
Kraj | Wielka Brytania / Cypr |
Rok powstania | 2010 |
Ilość instrumentów | 500+ |
Rabat | Do 3$ / lot |
Śledź brokera
Zostaw swój email, aby otrzymywać powiadomienia o nowych opiniach i wpisach dla STO.
STO - wiadomości
STO - Opinie (3)
Dodaj własną opinię
Forum STO - pytania i odpowiedzi
Dodaj wątek/pytanie do forum
Dodaj wątek/pytanie do forum
Uwaga: Opinie i wpisy w ForexRev.pl stanowią wyraz osobistych opinii i poglądów ich autorów i nie powinny być traktowane jako rekomendacje kupna bądź sprzedaży papierów wartościowych. ForexRev.pl nie ponosi za nie odpowiedzialności.
Złożyłem o wypłatę środków tydzień temu i nie ma żadnej reakcj ze strony brokera
Czy w międzyczasie udało się z nim skontaktować? Mamy sporo sygnałów na temat słabego kontaktu z brokerem, jednak po jakimś czasie udaje się nawiązać kontakt i wyjaśnić wszystkie kwestie.
Dlaczego mój opiekun nie kontaktuje się ze mną od dłuższego czasu?
Pani Grażyno, niestety nie znamy odpowiedzi na to pytanie. Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com
Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.
Witam, chce zamknąć konto i odzyskać swoje pieniądze Nie mam dostępu do wypłat środków A Broker utrudna mi to jak może… Proszę o pomoc
Dzień dobry, w jaki sposób nie ma Pan dostępu do wypłat środków? Funkcja w panelu jest niedostępna? W jaki sposób broker utrudnia wypłatę środków?
Proszę kontaktować się bezpośrednio z brokerem najlepiej pod adresem customerservice@stofs.com jeśli jeszcze Pan nie próbował.
Jeśli nadal będzie problem z kontaktem będziemy wdzięczni za informację na ten temat.
Witam,
Wpłaciłem na platforme 60 tys. zł i mój opiekun konta zapewniał mnie o profesjonalnej obsłudze z jego strony ponadto twierdził że będę otrzymywał ok 10 informacji tygodniowo na wybrane instrumenty. Niestety najwyraźniej o mnie zapomniał. Proszę o pomoc i kontakt
Z czym dokładnie jest problem? Zupełny brak kontaktu z supportem? Jakieś inne problemy? Czy po prostu nie dostaje Pan tych 10 informacji tygodniowo? Proszę pamiętać, że broker nie ma obowiązku dostarczać takich informacji, a wszystko co musi robić broker znajduje się w umowie.
Zupełny brak kontaktu z opiekunem i nie wiem jak mogę się z nim skontaktować. Proszę o jakieś namiary
Jedyne namiary jakie mamy są w poprzednich wiadomościach poniżej. Skontaktowałem się z naszym opiekunem w celu wyjaśnienia tych kwestii. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź skontaktujemy się z Panem.
Chciałbym wypłacić pieniądze oraz usunąć moje konto. Kontakt z opiekunem konta jest trudny a jeśli już jest to ucina rozmowę od razu gdy wspomnę o wypłacie pieniędzy i usunięciu konta lub umawia się na konkretny dzień i godzinę po czym nie oddzwonia w umywionym terminie. Proszę o jakąś pomoc.
Witam, wypłatę środków można zlecić przez panel klienta. Skontaktowaliśmy się z przedstawicielem brokera i poinformowaliśmy go o zaistniałej sytuacji.
Witam, chciałabym usunąc swoje konto z platformy. Niestety nie nadaję się do tej roboty i szkoda moich pieniedzy. Jak moge to zrobic?
Pani Anno, proszę skontaktować się z opiekunem swojego konta lub wysłać maila na adres customerservice@stofs.com, wówczas ktoś z Panią powinien się skontaktować.
Witam.
Potrzebuję pilnie skontaktować się z doradcą w sprawie mojego kapitału. Czy jest gdzieś podant polski nr tsl? ten nr z którego normalnie dzwoni do mnie doradca nie mogę się dodzwonić lub osoba posiadająca nr wew…jest niedostępna.
Witam Pani Katarzyno,
Niestety nie ma „polskiego” numeru, może Pani dzwonić na numer +357 25 020605 (Cypr), powinna Pani zostać przekierowana do polskojęzycznego konsultanta (g. 10:00-20:00).
Drugą opcją jest jeszcze czat na stronie brokera. Czasami trzeba poczekać na konsultanta kilka minut jednak są dostępni konsultanci polskojęzyczni.
Ewentualnie proszę próbować na numer, który Pani posiada.
Mam także problem z otrzymaniem zwrotu pieniędzy. Podobno pieniądze zostały przelane na konto przez które przekazywałam pieniądze na platformę. Pominięto moje konto osobiste, które podałam przy zleceniu zwrotu pieniędzy. Co mam w takiej sytuacji zrobić? Z kim się skontaktować? Sprawa ciągnie się od 14 grudnia 2017roku.
Pani Małgorzato, praktycznie wszyscy brokerzy zwracają pieniądze na konto (kartę), z którego dokonano wpłaty depozytu. Dopiero nadwyżkę wypłacają zgodnie z zadeklarowaną metodą. Proszę sprawdzić konto, z którego dokonano wpłaty depozytu.
Witam jest jakis kontak telefoniczny w polsce mam problem z wyplatadane bankowe sa wypelnione mina tydzien i cisza gdzie mozna zadzwonic i dowiedziec sie co sie dzieje
Witam serdecznie, proszę dzwonić na numer +357 25 020605, powinna Pani zostać przekierowana do polskiego pracownika. W godzinach 10:00-20:00. Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację.
Witaj . Zadzwon pod ten numer: 48222998691 i daj mi odpowiedz co sie tam dowiedziales. Z gory dziekuje i pozdrawiam.
Chcę pobrać 1200 PLN zgromadzonych na moim saldzie ( ponad 31 tys PLN ). Jak to uczynić .Jak skontaktować się z obsługa klienta czynna podobno 24/5 ?
Wypłatę zleca się poprzez panel klienta. Jeśli próbuje Pan wypłacić poprzez przelew bankowy, trzeba pamiętać o uzupełnieniu zakładki „Moje dane bankowe”.
Kontakt z supportem możliwy jest chociażby przez czat na stronie lub pod adresem customerservice@stofs.com. Kontakt możliwy w języku polskim.
Czas realizacji wypłaty do 3 dni roboczych.
Jeśli będą jakieś problemy z wypłatą będziemy wdzięczni za informację na kontakt[malpa]forexrev.pl