menu

Strona Główna > Newsy > Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów

Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów


Wszystkie podejrzenia okazały się prawdziwie – Google bierze przykład z Facebooka i zakazuje reklam kryptowalut za pomocą Google Adwords. Firma poinformowała o tym na swoim blogu Google Adwords Advertising Policy w najnowszym wpisie zatytułowanym Usługi finansowe: Nowa polityka restrykcji wobec produktów finansowych. Zakaz wchodzi w życie za 3 miesiące, tj. w czerwcu 2018 i obejmuje wszystkie reklamy:

  • ICO opartych o kryptowaluty
  • giełd kryptowalutowych
  • portfeli kryptowalutowych
  • porad dotyczących handlu kryptowalutami.

To co jest zaskakujące w nowych zasadach Google, to że w nowej polityce reklamowej firma uwzględniła również reklamy instrumentów opartych o rynek Forex i kontrakty CFD. Od czerwca reklamy dotyczące tych dwóch produktów bedą musiały być certyfikowane bezpośrednio przez Google i dopiero wówczas pojawią się w sieci. Warto zaznaczyć, że reklamy opcji binarnych zostały również zabronione.

Gigant z Doliny Krzemowej swoje ostatnie kroki tłumaczy we wpisie na innym blogu zatytułowanym Ekosystem reklamowy, który działa dla wszystkich:

Ciągle dostosowujemy nasze zasady do nowych zagrożeń. W poprzednim roku dodaliśmy 28 nowych zasad dla reklamodawców i 20 nowych zasad dla wydawców, aby utrzymać optymalną jakość reklam online. W tym roku zdecydowaliśmy się uaktualnić zasady dotyczące nieuregulowanych lub spekulacyjnych produktów finansowych i reklam hazardowych. Obecnie wprowadzamy również nowy proces uwierzytelnienia dla obiektów rehabilitacyjnych, aby umożliwić takim ośrodkom odpowiedni kontakt z ludźmi, którzy potrzebują ich pomocy.

Nasza praca nad odpowiednim ekosystemem reklam cały czas trwa. Równocześnie ze zmianą trendów konsumenckich, na lepsze zmieniają się również metody ochrony sieci, podobnie zresztą jak oszustwa internetowe. Dlatego poprawa jakości reklam w Internecie cały czas jest dla nas najwyższym priorytetem

Jak się okazało również Twitter dołącza do Facebooka i Google, zakazując reklam promujących ICO, sprzedaż tokenów i portfele kryptowalutowe.

Autor: Dominik Zieliński

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

ostrzeżenia finansowe

Ostrzeżenia (18.01): Pro24fx, FxCitizen, Axedo…

Na listach ostrzeżeń pojawili się: RFX Capital (klon RFX Capital Limited) - rfx.today Pro24fx - ...
Czytaj dalej
financial commision finacom z raportem za 2020

Financial Commission przyznała 1,5 mln USD odszkodowań klientom brokerów

Financial Commission (FC) otrzymała w roku finansowym 2020 rekordową liczbę 1340 skarg, a kwota odzyskana ...
Czytaj dalej
centralny bank rosjii uchwalił nowe kategorie dotyczące klientów

Rosyjscy brokerzy mogą zdalnie weryfikować klientów

Dzięki rozporządzeniu z 11 stycznia, rosyjscy brokerzy Forex otrzymali prawo do weryfikowania klientów online. Wcześniej ...
Czytaj dalej
tygodniowy przegląd rynku forex

ForexRev: przegląd tygodnia [11.01 – 17.02.2021]

ESMA wydaje raport o rynku instrumentów pochodnych za 2019 rok, francuskie AMF zacieśnia współpracę z ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę