menu

Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów


Wszystkie podejrzenia okazały się prawdziwie – Google bierze przykład z Facebooka i zakazuje reklam kryptowalut za pomocą Google Adwords. Firma poinformowała o tym na swoim blogu Google Adwords Advertising Policy w najnowszym wpisie zatytułowanym Usługi finansowe: Nowa polityka restrykcji wobec produktów finansowych. Zakaz wchodzi w życie za 3 miesiące, tj. w czerwcu 2018 i obejmuje wszystkie reklamy:

  • ICO opartych o kryptowaluty
  • giełd kryptowalutowych
  • portfeli kryptowalutowych
  • porad dotyczących handlu kryptowalutami.

To co jest zaskakujące w nowych zasadach Google, to że w nowej polityce reklamowej firma uwzględniła również reklamy instrumentów opartych o rynek Forex i kontrakty CFD. Od czerwca reklamy dotyczące tych dwóch produktów bedą musiały być certyfikowane bezpośrednio przez Google i dopiero wówczas pojawią się w sieci. Warto zaznaczyć, że reklamy opcji binarnych zostały również zabronione.

Gigant z Doliny Krzemowej swoje ostatnie kroki tłumaczy we wpisie na innym blogu zatytułowanym Ekosystem reklamowy, który działa dla wszystkich:

Ciągle dostosowujemy nasze zasady do nowych zagrożeń. W poprzednim roku dodaliśmy 28 nowych zasad dla reklamodawców i 20 nowych zasad dla wydawców, aby utrzymać optymalną jakość reklam online. W tym roku zdecydowaliśmy się uaktualnić zasady dotyczące nieuregulowanych lub spekulacyjnych produktów finansowych i reklam hazardowych. Obecnie wprowadzamy również nowy proces uwierzytelnienia dla obiektów rehabilitacyjnych, aby umożliwić takim ośrodkom odpowiedni kontakt z ludźmi, którzy potrzebują ich pomocy.

Nasza praca nad odpowiednim ekosystemem reklam cały czas trwa. Równocześnie ze zmianą trendów konsumenckich, na lepsze zmieniają się również metody ochrony sieci, podobnie zresztą jak oszustwa internetowe. Dlatego poprawa jakości reklam w Internecie cały czas jest dla nas najwyższym priorytetem

Jak się okazało również Twitter dołącza do Facebooka i Google, zakazując reklam promujących ICO, sprzedaż tokenów i portfele kryptowalutowe.



Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

zyskowność klientów brokerów cfd 3q 2018

Zyskowność polskich klientów Forex/CFD za 3Q 2018

Brokerzy Forex regulowani przez KNF i działający w Polsce, opublikowali statystyki zyskowności swoich klientów za ...
Czytaj dalej
easymarkets - krytpowaluty

easyMarkets obniża spready i podnosi dźwignię dla kryptowalut

Broker easyMarkets ogłosił, że obniża spready dla CFD opartych o Ripple i Ethereum. Dodatkowo podwyższa maksymalną ...
Czytaj dalej
Advertising Standards Authority / CAP

Brytyjski urząd reklamowy zaskarża reklamy szkoleniowców Forex

Brytyjski urząd reklamowy Advertising Standards Authority (ASA) ogłosił, że podtrzymuje swoją skargę na reklamę firmy ...
Czytaj dalej
knf ostrzeżenia

KNF: Trade5000 na liście ostrzeżeń

KNF umieściła w dniu dzisiejszym na swojej liście ostrzeżeń brokera Forex Trade5000. Zarzut postawiony brokerowi ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę