menu

Strona Główna > Newsy > Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów

Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów


Wszystkie podejrzenia okazały się prawdziwie – Google bierze przykład z Facebooka i zakazuje reklam kryptowalut za pomocą Google Adwords. Firma poinformowała o tym na swoim blogu Google Adwords Advertising Policy w najnowszym wpisie zatytułowanym Usługi finansowe: Nowa polityka restrykcji wobec produktów finansowych. Zakaz wchodzi w życie za 3 miesiące, tj. w czerwcu 2018 i obejmuje wszystkie reklamy:

  • ICO opartych o kryptowaluty
  • giełd kryptowalutowych
  • portfeli kryptowalutowych
  • porad dotyczących handlu kryptowalutami.

To co jest zaskakujące w nowych zasadach Google, to że w nowej polityce reklamowej firma uwzględniła również reklamy instrumentów opartych o rynek Forex i kontrakty CFD. Od czerwca reklamy dotyczące tych dwóch produktów bedą musiały być certyfikowane bezpośrednio przez Google i dopiero wówczas pojawią się w sieci. Warto zaznaczyć, że reklamy opcji binarnych zostały również zabronione.

Gigant z Doliny Krzemowej swoje ostatnie kroki tłumaczy we wpisie na innym blogu zatytułowanym Ekosystem reklamowy, który działa dla wszystkich:

Ciągle dostosowujemy nasze zasady do nowych zagrożeń. W poprzednim roku dodaliśmy 28 nowych zasad dla reklamodawców i 20 nowych zasad dla wydawców, aby utrzymać optymalną jakość reklam online. W tym roku zdecydowaliśmy się uaktualnić zasady dotyczące nieuregulowanych lub spekulacyjnych produktów finansowych i reklam hazardowych. Obecnie wprowadzamy również nowy proces uwierzytelnienia dla obiektów rehabilitacyjnych, aby umożliwić takim ośrodkom odpowiedni kontakt z ludźmi, którzy potrzebują ich pomocy.

Nasza praca nad odpowiednim ekosystemem reklam cały czas trwa. Równocześnie ze zmianą trendów konsumenckich, na lepsze zmieniają się również metody ochrony sieci, podobnie zresztą jak oszustwa internetowe. Dlatego poprawa jakości reklam w Internecie cały czas jest dla nas najwyższym priorytetem

Jak się okazało również Twitter dołącza do Facebooka i Google, zakazując reklam promujących ICO, sprzedaż tokenów i portfele kryptowalutowe.

Autor: Dominik Zieliński

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

były trader jp morgan spędzi 8 miesięcy w więzieniu

Były trader JPMorgan skazany na 8 miesięcy więzienia

Nowojorski sąd skazał byłego tradera banku JPMorgan Chase & Co, Akshaya Aiyera, na 8 miesięcy ...
Czytaj dalej
tygodniowy przegląd rynku forex

ForexRev: przegląd tygodnia (14.09 – 20.09)

Organizator oszustwa STForex zostaje zatrzymany w Rosji. ASIC anuluje licencję USGFX. CFTC nakłada karę na ...
Czytaj dalej
usgfx z brakami na koncie

ASIC anuluje licencję AFS brokera USGFX

Australijska Komisja Papierów Wartościowych i Inwestycji (ASIC) poinformowała o anulowaniu licencji AFS (Australian Financial Services) ...
Czytaj dalej
etoro wchodzi na rynek defi

eToro sponsorem 12 klubów w Wielkiej Brytanii i Niemczech

eToro poinformowało o nawiązaniu współpracy z kolejnymi klubami piłkarkimi. Tym razem lista drużyn sponsorowanych przez ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę