Strona Główna > Newsy > Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów

Google zabrania reklam kryptowalut i nieregulowanych brokerów


Wszystkie podejrzenia okazały się prawdziwie – Google bierze przykład z Facebooka i zakazuje reklam kryptowalut za pomocą Google Adwords. Firma poinformowała o tym na swoim blogu Google Adwords Advertising Policy w najnowszym wpisie zatytułowanym Usługi finansowe: Nowa polityka restrykcji wobec produktów finansowych. Zakaz wchodzi w życie za 3 miesiące, tj. w czerwcu 2018 i obejmuje wszystkie reklamy:

  • ICO opartych o kryptowaluty
  • giełd kryptowalutowych
  • portfeli kryptowalutowych
  • porad dotyczących handlu kryptowalutami.

To co jest zaskakujące w nowych zasadach Google, to że w nowej polityce reklamowej firma uwzględniła również reklamy instrumentów opartych o rynek Forex i kontrakty CFD. Od czerwca reklamy dotyczące tych dwóch produktów bedą musiały być certyfikowane bezpośrednio przez Google i dopiero wówczas pojawią się w sieci. Warto zaznaczyć, że reklamy opcji binarnych zostały również zabronione.

Gigant z Doliny Krzemowej swoje ostatnie kroki tłumaczy we wpisie na innym blogu zatytułowanym Ekosystem reklamowy, który działa dla wszystkich:

Ciągle dostosowujemy nasze zasady do nowych zagrożeń. W poprzednim roku dodaliśmy 28 nowych zasad dla reklamodawców i 20 nowych zasad dla wydawców, aby utrzymać optymalną jakość reklam online. W tym roku zdecydowaliśmy się uaktualnić zasady dotyczące nieuregulowanych lub spekulacyjnych produktów finansowych i reklam hazardowych. Obecnie wprowadzamy również nowy proces uwierzytelnienia dla obiektów rehabilitacyjnych, aby umożliwić takim ośrodkom odpowiedni kontakt z ludźmi, którzy potrzebują ich pomocy.

Nasza praca nad odpowiednim ekosystemem reklam cały czas trwa. Równocześnie ze zmianą trendów konsumenckich, na lepsze zmieniają się również metody ochrony sieci, podobnie zresztą jak oszustwa internetowe. Dlatego poprawa jakości reklam w Internecie cały czas jest dla nas najwyższym priorytetem

Jak się okazało również Twitter dołącza do Facebooka i Google, zakazując reklam promujących ICO, sprzedaż tokenów i portfele kryptowalutowe.

Autor: Dominik Zieliński

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

ZKasino: aresztowania i konfiskata milionów w ramach międzynarodowego oszustwa

W szeroko zakrojonej operacji holenderskie władze podjęły kroki przeciwko podejrzanemu o oszustwa internetowe za pośrednictwem ...

Transfer 7128 ETH do portfela Justina Suna. Zmiany w Cardano. Przedsprzedaż KANG.

W ostatnim okresie, rynki kryptowalut doświadczyły znacznej zmienności, co zaowocowało transferem Ethereum (ETH) o wartości ...

Warren Buffett ostrzega przed AI, porównując ją do broni jądrowej

Na sobotnim zgromadzeniu akcjonariuszy Berkshire Hathaway, Warren Buffett wypowiedział się na temat sztucznej inteligencji. Nie ...

Rekordowe zyski Coinbase: giełda skorzystała na wzrostach bitcoina

Ostatni raport finansowy Coinbase pokazał rekordowy wzrost przychodów, do czego przyczyniły się zatwierdzenie ETF-ów na ...
Przewiń na górę
Exit mobile version