Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii XTB
Broker XTB rozpoczął nową kampanię, w ramach której promuje swoje usługi i rozwiązania inwestycyjne. Nową ambasadorką marki została Joanna Jędrzejczyk – utytułowana zawodniczka sportów walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.
W najnowszym spocie reklamowym Joanna Jędrzejczyk przekonuje widzów, że inwestować może każdy, a w ofercie XTB każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci brokera, dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej xStation, mają w zasięgu ręki swoje inwestycje, profesjonalne analizy rynkowe oraz setki godzin edukacji.
Nowa kampania promocyjna z udziałem Joanny Jędrzejczyk to odpowiedź na wciąż zmieniający się – nie tylko w Polsce – krajobraz inwestycyjny. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, dla zdecydowanej większości osób inwestowanie jest sposobem na dywersyfikację przychodów.
XTB reklamowali już Mourinho i Mikkelsen
To nie pierwszy raz, gdy XTB korzysta z wizerunku znanej osoby. W 2020 roku firma przedstawiła serię spotów reklamowych z udziałem Jose Mourinho, jednego z najbardziej utytułowanych trenerów piłkarskich. Ambasadorem marki XTB był również duński aktor Mads Mikkelsen.
W ciągu blisko dwudziestu lat działalności na rynkach finansowych spółka XTB zdobyła zaufanie przeszło 447 000 klientów na całym świecie. Polski dom maklerski świadczy usługi w kilkunastu krajach, gdzie nadzorują go renomowane organy nadzoru.