Plus500 podpisuje umowę sponsorską z Legią Warszawa
Broker Plus500 stał się głównym sponsorem Legii Warszawa. Spółka podpisała z klubem umowę, zgodnie z którą w sezonie 2020/21 jej logo pojawi się na koszulkach piłkarzy z Warszawy. Legia jest aktualnym mistrzem Polski, który w najbliższym sezonie wystąpi w eliminacjach do Ligi Mistrzów. Dla spółki Plus500 to już trzeci europejski klub piłkarski, z którym nawiązała współpracę.
Umowa pomiędzy Plus500 i Legią Warszawa obowiązuje przez dwa lata i ma opcję przedłużenia o kolejny sezon. W ramach umowy logo brokera pojawi się na przodzie koszulek meczowych oraz koszulek treningowych zarówno w rozgrywkach krajowych, jak i międzynarodowych. Umowa daje również brokerowi prawo do wykorzystywania marki Legii co celów reklamowych.
Prezes Plus500 David Zruia powiedział, że cieszy się z nawiązania współpracy z Legią Warszawa, która jest klubem z bogatymi tradycjami i wspaniałymi kibicami. Zruia podkreśla, że partnerstwo z Legią wzmocni rozpoznawalność marki na całym świecie i poszerzy globalną bazę klientów. W jego opinii to również dobra okazja do promocji Plus500 w Polsce, która jest rynkiem o dużym potencjale.
Kolejny klub w portfelu Plus500
Logo dotychczasowego głównego sponsora Legii, firmy Fortuna Zakłady Bukmacherskie, trafi na tył koszulek piłkarskich i zajmie miejsce marki Królewskie, która z kolei znajdzie się na rękawach koszulek. Poza Legią Warszawa marka Plus500 jest widoczna na koszulkach zawodników Atletico Madryt. Ponadto spółka współpracuje ze szwajcarskim zespołem Young Boys Berno oraz australijskim klubem rugby Plus500 Brumbies.
Podpisanie umowy skomentował również prezes Legii Warszawa Dariusz Mioduski. Jego zdaniem świadczy to sile marki stołecznego klubu. Mioduski powiedział również, że Plus500 ma doświadczenie we współpracy z utytułowanymi klubami piłkarskimi w skali międzynarodowej, a podpisana umowa dowodzi wyjątkowej pozycji Legii na europejskiej arenie.
Zdjęcie: legia.com