STO i AFX Markets – jak odzyskać pieniądze? (Wielka Brytania)
Sprawą brokera zajmuje się firma CG-Recovery, która przedstawia aktualne informacje na temat postępów w sprawie na stronie cg-recovery.com/afxmarkets/. Klienci i wierzyciele AFX Markets i STO, powinni wysłać specjalny formularz na adres mailowy afxmarkets@cg-recovery.com.
W tytule maila należy wpisać „AFX Markets Limited” oraz swoje imię i nazwisko. W treści wiadomości wysłanej na adres afxmarkets@cg-recovery.com należy wypełnić poniższy formularz:
- Imię i nazwisko
- Adres
- Numer telefonu
- Adres e-mail
- Klient czy wierzyciel?
- Wartość roszczenia (zgodnie z najlepszą wiedzą)
- Rachunek bankowy, na który wpłacono środki
- Data transakcji
Formularz powinien być wypełniony w języku angielskim. CG-Recovery informuje, że po otrzymaniu maila wyślą potwierdzenie otrzymania roszczenia i dodadzą je do swojej bazy danych. Będą też wysyłać na adres, z którego wpłynęło zgłoszenie, powiadomienia oraz raporty.
Specjalni Administratorzy AFX Markets są zobowiązani do powiadomienia klientów i wierzycieli o terminach organizowanych spotkań oraz postępach w sprawie. Pierwszy raport powinien pojawić się przed 22 października.
Warto pamiętać, że powyższy opis dotyczy klientów STO/AFX zarejestrowanych w oddziale w Wielkiej Brytanii. Dla osób zarejestrowanych w oddziale Cypryjskim procedura jest opisana tutaj.