menu

Strona Główna > Newsy > TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut

TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut


Popularny serwis społecznościowy TikTok, należący do firmy ByteDance, zmienił swoją politykę promocji usług. Nowe zmiany zamknęły możliwość promowania usług związanych z rynkiem forex i kryptowalutami. Zakaz jest jednak ograniczony tylko do treści firmowych, a platforma nadal będzie pozwalać użytkownikom na zamieszczanie osobistych opinii na temat zakazanych usług, w tym związanych z kryptowalutami i forex.

Decyzja o zmianie polityki reklamowej TikTok wynikała głównie z nieproporcjonalnie dużego wzrostu związanego z tego typu instrumentami finansowymi. Platforma społecznościowa wspomniała, że dzięki użyciu hashtagu #investing, firma uzyskała ponad 2,8 mld wyświetleń.

Obecnie TikTok jest uważany za jedną z najczęściej używanych platform społecznościowych na świecie i posiada aplikacje w ponad 150 krajach. Liczba użytkowników, których obsługuje to prawie miliard na całym świecie, a sama chińska wersja ma 689 milionów użytkowników. Tymczasem, biorąc pod uwagę przeciętny niski wiek użytkowników serwisu, TikTok zaczął zaostrzać kontrolę nad publikowanymi treściami i w zeszłym tygodniu usunął prawie 72 miliony filmów za naruszenie wytycznych platformy społecznościowej.

Zmiany także w Google

TikTok nie jest jedyną firmą, która zmienia swą politykę reklamową z powodu rynku forex i kryptowalut. Podobne kroki podjął również Google. W oficjalnym oświadczeniu wydanym przez Google gigant internetowy poinformował o zmianie polityki reklamowej dla giełd kryptowalutowych i portfeli kryptowalutowych. Tego typu decyzja wskazuje, że duże firmy starają się chronić swoich użytkowników przed zalewem fałszywych i nieuczciwych informacji inwestycyjnych.

Koszty reklamy w Google wynoszą średnio od 0,63 USD za kliknięcie do 2,69 USD za kliknięcie. Tymczasem w sieciach społecznościowych cennik kształtuje się następująco: od 0,72 USD za kliknięcie (Instagram) lub od 1,00 USD dziennie (Facebook). Z kolei ceny reklam na TokTok zaczynają się od 10 USD za CPM (koszt za 1000 wyświetleń).

Autor: Mariusz Przepiórka

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:
exante baner

Najnowsze wiadomości:

trader of the month tickmill

Tickmill: trader sierpnia ze skutecznością 80%

Nowym traderem miesiąca w konkursie Tickmill został Ahmed, który wykazał się w sierpniu imponującą skutecznością na poziomie ...
Czytaj dalej
etoro nawiązuje współpracę z arsenalem - źródło: arsenal

eToro nawiązuje współpracę z Arsenalem

Izraelski broker eToro poinformował o nawiązaniu współpracy z angielskim klubem piłkarskim Arsenal Londyn. To jeden ...
Czytaj dalej
broker capital.com informuje o dużym wzroście liczby nowych użytkowników w 1 kwartale 2021

Capital.com wprowadza wpłaty i wypłaty poprzez PayPal

Capital.com, jedna z najszybciej rozwijających się platform handlowych i inwestycyjnych w Europie, ogłosiła, że wprowadziła ...
Czytaj dalej
fed utrzymuje politykę monetarną na obecnym kursie

Fed: rynki przygotowane na zmianę polityki monetarnej

Kilka miesięcy temu prezes Rezerwy Federalnej Jerome Powell powiedział, że zdaniem banku centralnego w gospodarce ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę