menu

Strona Główna > Newsy > TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut

TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut


Popularny serwis społecznościowy TikTok, należący do firmy ByteDance, zmienił swoją politykę promocji usług. Nowe zmiany zamknęły możliwość promowania usług związanych z rynkiem forex i kryptowalutami. Zakaz jest jednak ograniczony tylko do treści firmowych, a platforma nadal będzie pozwalać użytkownikom na zamieszczanie osobistych opinii na temat zakazanych usług, w tym związanych z kryptowalutami i forex.

Decyzja o zmianie polityki reklamowej TikTok wynikała głównie z nieproporcjonalnie dużego wzrostu związanego z tego typu instrumentami finansowymi. Platforma społecznościowa wspomniała, że dzięki użyciu hashtagu #investing, firma uzyskała ponad 2,8 mld wyświetleń.

Obecnie TikTok jest uważany za jedną z najczęściej używanych platform społecznościowych na świecie i posiada aplikacje w ponad 150 krajach. Liczba użytkowników, których obsługuje to prawie miliard na całym świecie, a sama chińska wersja ma 689 milionów użytkowników. Tymczasem, biorąc pod uwagę przeciętny niski wiek użytkowników serwisu, TikTok zaczął zaostrzać kontrolę nad publikowanymi treściami i w zeszłym tygodniu usunął prawie 72 miliony filmów za naruszenie wytycznych platformy społecznościowej.

Zmiany także w Google

TikTok nie jest jedyną firmą, która zmienia swą politykę reklamową z powodu rynku forex i kryptowalut. Podobne kroki podjął również Google. W oficjalnym oświadczeniu wydanym przez Google gigant internetowy poinformował o zmianie polityki reklamowej dla giełd kryptowalutowych i portfeli kryptowalutowych. Tego typu decyzja wskazuje, że duże firmy starają się chronić swoich użytkowników przed zalewem fałszywych i nieuczciwych informacji inwestycyjnych.

Koszty reklamy w Google wynoszą średnio od 0,63 USD za kliknięcie do 2,69 USD za kliknięcie. Tymczasem w sieciach społecznościowych cennik kształtuje się następująco: od 0,72 USD za kliknięcie (Instagram) lub od 1,00 USD dziennie (Facebook). Z kolei ceny reklam na TokTok zaczynają się od 10 USD za CPM (koszt za 1000 wyświetleń).

Autor: Mariusz Przepiórka

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:
exante baner

Najnowsze wiadomości:

USA - Existing Home Sales ponizej oczekiwań

USA – Existing Home Sales poniżej oczekiwań

Wskaźnik Existing Home Sales sygnałem do dalszych spadków indeksu DXY na wykresie minutowym. To kolejna już ...
Czytaj dalej
Bezrobocie w USA 2022

Bezrobocie w USA – jest gorzej niż myśleliśmy

Opublikowano aktualne dane na temat liczby osób bezrobotnych w USA. Nie mamy najlepszych wieści dla ...
Czytaj dalej
uokik ostrzega przed reklamami ryzykownych inwestycji, które reklamują fałszywe materiały z celebrytami

UOKiK nakłada kary za promowanie Rockwall.Investments

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył kolejne kary na twórców i promotorów systemów inwestycyjnych ...
Czytaj dalej
Kijów kajdanki UAH

Kijów: pod przykrywką krypto-biznesu ukradli klientom ok. 3 mln UAH

Jak podaje serwis prasowy prokuratury miejskiej Kijowa, sprawcy oszustwa gwarantowali klientom osiągnięcie dużych zysków z ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę