menu

Strona Główna > Newsy > TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut

TikTok zamyka drzwi dla promocji rynku forex i kryptowalut


Popularny serwis społecznościowy TikTok, należący do firmy ByteDance, zmienił swoją politykę promocji usług. Nowe zmiany zamknęły możliwość promowania usług związanych z rynkiem forex i kryptowalutami. Zakaz jest jednak ograniczony tylko do treści firmowych, a platforma nadal będzie pozwalać użytkownikom na zamieszczanie osobistych opinii na temat zakazanych usług, w tym związanych z kryptowalutami i forex.

Decyzja o zmianie polityki reklamowej TikTok wynikała głównie z nieproporcjonalnie dużego wzrostu związanego z tego typu instrumentami finansowymi. Platforma społecznościowa wspomniała, że dzięki użyciu hashtagu #investing, firma uzyskała ponad 2,8 mld wyświetleń.

Obecnie TikTok jest uważany za jedną z najczęściej używanych platform społecznościowych na świecie i posiada aplikacje w ponad 150 krajach. Liczba użytkowników, których obsługuje to prawie miliard na całym świecie, a sama chińska wersja ma 689 milionów użytkowników. Tymczasem, biorąc pod uwagę przeciętny niski wiek użytkowników serwisu, TikTok zaczął zaostrzać kontrolę nad publikowanymi treściami i w zeszłym tygodniu usunął prawie 72 miliony filmów za naruszenie wytycznych platformy społecznościowej.

Zmiany także w Google

TikTok nie jest jedyną firmą, która zmienia swą politykę reklamową z powodu rynku forex i kryptowalut. Podobne kroki podjął również Google. W oficjalnym oświadczeniu wydanym przez Google gigant internetowy poinformował o zmianie polityki reklamowej dla giełd kryptowalutowych i portfeli kryptowalutowych. Tego typu decyzja wskazuje, że duże firmy starają się chronić swoich użytkowników przed zalewem fałszywych i nieuczciwych informacji inwestycyjnych.

Koszty reklamy w Google wynoszą średnio od 0,63 USD za kliknięcie do 2,69 USD za kliknięcie. Tymczasem w sieciach społecznościowych cennik kształtuje się następująco: od 0,72 USD za kliknięcie (Instagram) lub od 1,00 USD dziennie (Facebook). Z kolei ceny reklam na TokTok zaczynają się od 10 USD za CPM (koszt za 1000 wyświetleń).

Autor: Mariusz Przepiórka

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

Rekordowa liczba oszustw matrymonialnych w 2021 roku

Australijczycy stracili ponad 2 mld USD w oszustwach w 2021 roku

Australijczycy stracili rekordową kwotę ponad 2 mld USD w oszustwach w 2021 roku. Takie dane ...
Czytaj dalej
dolar banknoty

Recesja niemal nieunikniona. MakroPrzegląd #2/4 Lipiec

Ewentualna recesja wywołana przez FED przewijała się w tle od początku roku, jednak dotychczas, ustępowała ...
Czytaj dalej
cysec

Forex TB zawarł ugodę z CySEC o wartości 270 tys. EUR

Cypryjska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (CySEC) poinformowała, że spółka Forex TB oferująca dostęp do ...
Czytaj dalej
inflacja

Ponure perspektywy dla rynków wschodzących

Pierwsza połowa roku była trudna dla rynków wschodzących, a wraz z rozpoczęciem przez Rezerwę Federalną ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę