menu

Strona Główna > Newsy > Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.

Autor: Albert Czajkowski

JesteÅ› traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

budynek fed ai

Doradca Donalda Trumpa nowym członkiem Fed. Rośnie niepokój o niezależność banku centralnego.

Ekonomiczny doradca Donalda Trumpa - Stephen Miran, został nowym członkiem Fed. Jego nominacja ponownie budzi ...
donald trump

Według Trumpa inflacji nie ma. Amerykanie twierdzą inaczej.

Ostatni spadek inflacji PPI zachęcił Donalda Trumpa do kolejnych ataków na Fed. Zdaniem prezydenta “inflacji ...
kraken ai

GieÅ‚da Kraken wchodzi w Å›wiat prop tradingu. Klienci bÄ™dÄ… mogli handlować „bez ryzykowania wÅ‚asnych Å›rodków”

Jedna z największych platform krypto - Kraken, ogłosiła przejęcie firmy Breakout, działającej w modelu internetowego ...
wykresy gielda ai

Na giełdach zadebiutowała kolejna kryptowaluta związana z Donaldem Trumpem

Na giełdach kryptowalut, włączając w to gigantów takich, jak Binance, Coinbase i Bybit, wystartowało publiczne ...
Przewiń na górę