menu

Strona Główna > Newsy > Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.

Autor: Albert Czajkowski

JesteÅ› traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

oszust ai obrazek

Policja rozbija grupÄ™ faÅ‚szywych „inwestorów”. Oszukali Polaków na 75 mln zÅ‚otych

Policja i prokuratura w Krakowie rozbiły siatkę oszustów finansowych, którzy pod pozorem inwestycji na rynku ...
xtb investing masterclass 2025

AI vs Kosmos – w co warto inwestować w nadchodzącej dekadzie? XTB Investing Masterclass

Sztuczna inteligencja przebudowuje globalną gospodarkę w tempie, którego jeszcze kilka lat temu nikt się nie ...
budynek fed ai

Doradca Donalda Trumpa nowym członkiem Fed. Rośnie niepokój o niezależność banku centralnego.

Ekonomiczny doradca Donalda Trumpa - Stephen Miran, został nowym członkiem Fed. Jego nominacja ponownie budzi ...
donald trump

Według Trumpa inflacji nie ma. Amerykanie twierdzą inaczej.

Ostatni spadek inflacji PPI zachęcił Donalda Trumpa do kolejnych ataków na Fed. Zdaniem prezydenta “inflacji ...
Przewiń na górę