menu

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.



Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

hot forex fca

HF Markets (HotForex) z licencją FCA

HF Markets, bardziej znana pod swą handlową nazwą HotForex, uzyskała kolejną licencję na działalność brokerską ...
Czytaj dalej
XTB Trading Club

XTB Trading Club z Jackiem Kubrakiem

Już w najbliższy czwartek (24 stycznia) XTB zaprasza na spotkanie w ramach XTB Trading Club, ...
Czytaj dalej
Visa i MasterCard

Alpari zawiesza wypłaty za pośrednictwem VISA

Działający na podstawie licencji wydanej przez Belize, broker Alpari poinformował, że do marca bieżącego roku ...
Czytaj dalej
pomysły inwestycyjne na 2019 xtb webinar

Pomysły na inwestycje w 2019 roku [darmowy webinar]

Dom Maklerski XTB zaprasza na bezpłatne webinarium, które odbędzie się 28 stycznia o godz. 19 ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę