menu

Strona Główna > Newsy > Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.

Autor: ForexRev Team

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:
xtb

Najnowsze wiadomości:

ekspert kryptowalut

Predykcje ekspertów – tanie kryptowaluty, które mogą sporo urosnąć w tym roku

Po kilkudniowej walce ze spadkami, rynek kryptowalut zaczyna się stabilizować po niedawnych korektach, a wiele ...
financial conduct authority

Kube Trading – SCAM Forex, który zdefraudował 13,5 mln zł

Brytyjski Urząd Nadzoru Finansowego (FCA) wszczął postępowanie sądowe przeciwko Lee Steven Maggs, oskarżając go o ...
do kwon terra

SEC domaga się 5,3 miliarda dolarów od Terraform Labs

Amerykańska Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC) złożyła wniosek o odzyskanie ponad 5 miliardów dolarów ...
inwestowanie indeksowe

„Inwestowanie indeksowe. Instrumenty finansowe typu ETN i ETC” – książka Tomasza Miziołka

Zapraszamy Cię do zapoznania się z nową książką Tomasza Miziołka pt. „Inwestowanie indeksowe. Instrumenty finansowe ...
Przewiń na górę