menu

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.


Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

Polski rząd chce współpracować z założycielem Bitbay

Rosyjska kancelaria oferuje odzyskanie $2 mld z Mt. Gox

Mt. Gox była największą giełdą kryptowalutową na świecie. Jej działalność zakończył atak hakerski: skradziono 850 ...
Czytaj dalej
Logo Admiral Markets

Oszuści podszywają się pod Admiral Markets

Broker Admiral Markets ostrzegł inwestorów przed próbami wyłudzenia dokonywanymi przez oszustów podających się za jego ...
Czytaj dalej
Rosja chce obniżyć maksymalny lewar

Rosyjski rynek Forex/CFD umiera

Bank centralny Federacji Rosyjskiej prowadzi 200 spraw przeciwko tzw. kotłowniom. Przez ich działalność, przypominającą film ...
Czytaj dalej

XTB Trading Masterclass [18.10]

18.10 o godzinie 9:00 rozpocznie się bezpłatna konferencja online poświęcona inwestowaniu na rynku Forex. Widzowie ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę