menu

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.


Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

LMAX exchange LMAX Europe

LMAX przejmuje cypryjskiego brokera

Cypryjski regulator CySEC pozwolił na wykupienie brokera CB Capital Business Ltd, który zmieni nazwę na LMAX Broker Europe Ltd ...
Czytaj dalej

FSC (Mauritius) ostrzega przed Blackcore Ltd

Platforma transakcyjna Blackcore podaje na swojej stronie, że jest licencjonowana w Mauritiusie. W rzeczywistości nie ...
Czytaj dalej
fma nowa zelandia ostrzeżenie

FMA ostrzega przed fuerfx.com

Nowozelandzki regulator ostrzega przed klonem firmy Fern Group NZ Limited. FMA stwierdza, że ​​strona www.fuerfx.com ...
Czytaj dalej
xtb

Raport XTB: jak inwestować w gaming?

Broker XTB przygotował darmowy raport, w którym przedstawia sposoby i możliwości inwestycji w branży gamingowej ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę