menu

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.



Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

Opera w Sydney, Australia

ASIC martwi się o „absurdalną” dźwignię

Podczas niedawnej konferencji w Sydney, Calissa Aldridge, reprezentująca Australijską Komisję Papierów Wartościowych i Inwestycji (ASIC) ...
Czytaj dalej
fma nowa zelandia ostrzeżenie

FMA: uwaga na klon Smart Financial Pty Ltd

Nowozelandzki regulator Financial Markets Authority (FMA) wydał ostrzeżenie przed firmą, która posługuje się nazwą Smart ...
Czytaj dalej
bafin ostrzeżenie

BaFin: uwaga na Olympus Markets

Niemiecki regulator BaFin wydał ostrzeżenie przed firmą Olympus Markets, a także zalecił jej zaprzestanie działalności ...
Czytaj dalej
Amerykański regulator nakłada kare

CTFC oskarża Oasis Global FX o oszustwo na 75 mln USD

Amerykański regulator Commodity Futures Trading Commission (CFTC) wniósł oskarżenie przeciwko właścicielom Oasis Global FX. Chodzi ...
Czytaj dalej
Przewiń na górę