XTB nawiązuje współpracę z Kanałem Sportowym
Polski broker XTB nawiązał współpracę z Kanałem Sportowym. W ramach partnerstwa platforma inwestycyjna będzie promowana w niektórych programach Kanału Sportowego, który można oglądać w serwisie YouTube.
W ramach współpracy platforma XTB będzie promowana jako partner w programach „Oktagon Live” i „W Ringu”, które są poświęcone sportom walki. Logo XTB będzie również widoczne podczas transmisji innych programów Kanału Sportowego, w tym w „Dziennikarskim Zerze” i „Hejt Parku”.
– Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, ponieważ jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami – komentuje Szymon Szymański, chief growth officer w XTB (na zdjęciu po prawej).
XTB od października 2022 roku jest sponsorem tytularnym gal KSW, a wcześniej nawiązała współpracę ze słynnym zawodnikiem MMA Conorem McGregorem, który promuje platformę transakcyjną. Broker dość mocno związał się ze sportami walki, ponieważ twarzą kampanii reklamowych jest również Joanna Jędrzejczyk.
Imponujący rozwój Kanału Sportowego
Kanał Sportowy to obecnie jedno z popularniejszych mediów zajmujących się sportem. W 2022 roku Kanał Sportowy osiągnął przychody ze sprzedaży na poziomie ok. 25 mln PLN, co przełożyło się na ok. 7,5 mln PLN zysku operacyjnego. Niedawno pojawiły się informacje o przejęciu części udziałów w Kanale Sportowym przez Canal+ Polska, ale zostały one zdementowane. Obecnie współpraca obu stron ogranicza się do promocji w C+ trakcie programów Kanału Sportowego.
Kanał Sportowy wystartował wiosną 2020 roku. Na głównym kanale w serwisie YouTube ma 943 tys. subskrybentów, a materiały zamieszczone na Kanale Sportowym obejrzano blisko 500 mln razy. Kilka miesięcy temu KS uruchomił własną platformę streamingową oraz aplikacje na urządzenia przenośne. Udziałowcami i głównymi twórcami Kanału Sportowego są znani dziennikarze sportowi: Michał Pol, Krzysztof Stanowski, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski.