menu

Strona Główna > Newsy > Admiral Markets AS zamknie polski oddział

Admiral Markets AS zamknie polski oddział


Estoński Admiral Markets AS podjął decyzję, że polski oddział będzie funkcjonował tylko do 31 maja 2020 roku. Nie oznacza to jednak, że broker wycofuje się z polskiego rynku. Miejsce regulowanego przez estońskie instytucje Admiral Markets AS zajmie spółka Admiral Markets Cyprus.

Przyczyną zmiany jest decyzja Komisji Nadzoru Finansowego, która w sierpniu 2019 roku wprowadziła kategorię „klienta doświadczonego”. Estoński nadzór finansowy nie zezwala na zmianę kategorii klientów, natomiast cypryjski pozwala na przejście klienta detalicznego na poziom klienta doświadczonego. Wejście AM Cyprus na polski rynek pozwoli inwestorom z polską rezydencją na uzyskanie wyższej dźwigni.

Admiral Markets AS w ubiegłym roku zanotował bardzo dobre wyniki. Liczba zarejestrowanych klientów zwiększyła się o 20%, natomiast wartość depozytów wzrosła o 45%. Broker ruszył również na podbój nowych rynków, m.in. w krajach afrykańskich, azjatyckich i w Kanadzie.

Autor: Mariusz Przepiórka

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

ruletka trading hazard kasyno prop trading ai

Kolejna firma prop-tradingowa idzie na dno. Imperium kasyn CFD wali się w ekspresowym tempie.

Od momentu wstrzymania działalności MyForexFunds w 2023 roku, branżę prop-tradingową nawiedzają plagi egipskie. Właśnie zamknięto kolejną, ...

Obroty na giełdach kryptowalut spadły o ponad 60% po Halvingu BTC

Po imponującym marcu, który przyniósł rekordowe wolumeny transakcyjne na głównych giełdach kryptowalut, kwiecień zaskoczył rynki ...
analityk kryptowalut

BNB zbliża się do ceny 600 USD. KangaMoon zbiera 6 mln w przedsprzedaży

Dynamika rynku kryptowalut jest niezwykła i burzliwa, a codziennie pojawiają się nowe tokeny. Miłośnicy cyfrowych ...
oszustwa i celebryci

FMA ostrzega przed reklamami SCAMów finansowych z celebrytami

Nowozelandzka Komisja Rynków Finansowych (FMA) ostrzega przed reklamami w mediach społecznościowych, które fałszywie wykorzystują wizerunki ...
Przewiń na górę