Bayern Monachium nawiązuje współpracę z brokerem Libertex
Libertex i Bayern Monachium podpisali umowę do 2025 roku. Partnerstwo obejmuje wzajemne działania marketingowe oraz obecność marki brokera na tablicach led podczas meczów rozgrywanych na Allianz Arena.
W oszczędnym komunikacie prasowym zamieszczonym na stronie bawarskiego klubu, nie podano żadnych dodatkowych szczegółów. Wiadomo, że umowa obejmuje wyświetlanie reklam brokera na rodzimym stadionie Bayernu oraz nieujawnione na tym etapie działania marketingowe.
Dyrektor generalny Libertex, Michael Geiger, skomentował nawiązaną współpracę, zwracając uwagę, że z liczbą 290 000 członków, Bayern Monachium jest największym klubem sportowym na świecie.
Cieszymy się, że staliśmy się oficjalnym partnerem handlowym online najbardziej utytułowanego klubu w Niemczech ze skutkiem natychmiastowym – powiedział Geiger.
Członek zarządu FC Bayern ds. marketingu, Andreas Jung, podkreślił że Libertex to innowacyjna firma na wschodzącym globalnym rynku.
Z niecierpliwością czekamy na budowanie konstruktywnego partnerstwa z jedną z wiodących internetowych platform transakcyjnych dla doświadczonych traderów – przekazał przedstawiciel klubu.
Brokerzy Forex sponsorami klubów
Partnerstwa z klubami sportowymi są jedną z ulubionych form działań marketingowych, podejmowanych przez brokerów Forex. Piłka nożna jest zaś dyscypliną, w której inwestują najchętniej. Widzimy to nawet w polskiej ekstraklasie, gdzie na koszulkach Legii Warszawa możemy oglądać logo brokera Plus500, który należy do głównych sponsorów klubu. Największym partnerem Lechii Gdańsk jest zaś aktualnie popularny broker online eToro.