eToro nawiązuje współpracę z reprezentacją Australii w rugby
Broker eToro poinformował o nawiązaniu współpracy z australijską federacją rugby. Umowa obejmuje organizację tegorocznych rozgrywek o puchar Tri Nations. Dla eToro to kolejna umowa, która pozwala brokerowi na reklamę poprzez sport.
Rozgrywki o puchar Tri Nations zastąpiły inny turniej, w którym pierwotnie miały wystąpić cztery czołowe drużyny. Po wycofaniu się reprezentacji Republiki Południowej Afryki na placu boju pozostały jednak tylko ekipy Argentyny, Australii i Nowej Zelandii. Impreza o oficjalnej nazwie eToro 2020 Tri Nations rozpoczął się w zeszłą sobotę meczem Australii z Nową Zelandią na stadionie ANZ w Sydney.
Zgodnie z umową logo eToro pojawi się spodenkach rugbistów Australii, a także na oficjalnych materiałach promocyjnych 2020 Tri Nations. Sportowy portfel eToro obejmuje już m.in. sześć klubów piłkarskich w angielskiej Premier League, sześć klubów piłkarskich w niemieckiej Bundeslidze oraz współpracę z francuskim tenisistą Gaelem Monfilsem. Robert Francis zarządzający marką eToro w Australii przyznał, że nowa umowa jest ważną kontynuacją zaangażowania, z jakim broker podchodzi do australijskiego rynku. Dzięki niej globalne rynki będą bardziej dostępne dla większej liczby Australijczyków.
Broker otwiera się na australijski rynek
Australijska federacja rugby również nie kryje zadowolenia z umowy sponsorskiej z eToro. Rob Clarke, tymczasowy prezes Rugby Australia, powiedział, że federacja jest otwarta na dalszą współpracę z brokerem. eToro funkcjonuje na rynku od 2007 roku. Obecnie spółka może pochwalić się ponad 15 mln zarejestrowanych użytkowników. W ostatnim czasie eToro informowało o kilku nowych umowach sponsorskich z branżą sportową. Po ekspansji europejskiej i umowach z kilkoma klubami piłkarskimi, broker zamierza teraz podbić australijski rynek i szerzej otworzyć się na klientów z tego rejonu.