eToro sponsorem 12 klubów w Wielkiej Brytanii i Niemczech
eToro poinformowało o nawiązaniu współpracy z kolejnymi klubami piłkarkimi. Tym razem lista drużyn sponsorowanych przez brokera zwiększyła się aż o 12. W jej skład wchodzą kluby występujące w lidze angielskiej i ligach niemieckich.
Nowe umowy to element strategii brokera, która polega na zwiększeniu inwestycji w kluby piłkarskie w całej Europie. eToro już teraz jest jednym z największych sponsorów piłki nożnej w branży Forex.
Piłkarska ekspansja brokera objęła kilka klubów Premier League, z którymi spółka przedłuża współpracę (Crystal Palace, Everton, Leicester City i Southampton) oraz dwóch nowych partnerów: West Bromwich Albion i Burnley. W Niemczech spółka przedłużyła umowę z Eintrachtem Frankfurt, a wśród nowych klubów, z którymi nawiązała współpracę są: FC Augsburg, 1.FC Köln, Hamburger SV, Union Berlin i Vfl Wolfsburg.
Zgodnie z komunikatem opublikowanym przez eToro, negocjacją umów z klubami zajmowała się wyspecjalizowana agencja sportowa SportQuake. Nowe umowy dają brokerowi ogromne możliwości reklamowe na całym świecie. Jego logo będzie widoczne na bandach reklamowych zlokalizowanych wokół boisk, a także w reklamach internetowych. Broker uzyska również możliwość oferowania swym klientom VIP-owskich pakietów obejmujących bilety na mecze.
Broker stawia na sport
Dylan Holman, dyrektor ds. umów sponsorskich w eToro przyznał, że dla wiodącej platformy inwestycyjnej z ponad 14 milionami użytkowników, umowy sponsorskie są potężnym narzędziem wzmacniania czołowej pozycji eToro na globalnym rynku. Holman zapewnia, że broker będzie współpracował z klubami, aby rynki finansowe były bardziej dostępne niż kiedykolwiek wcześniej. Spółka chce to osiągnąć m.in. przez edukację kibiców piłkarskich w zakresie inwestowania. Nie jest to pierwsza sportowa współpraca eToro. Niedawno pisaliśmy również o podpisaniu umowy sponsorskiej z AS Monaco oraz duńskim klubem FC Midtjylland.