eToro zostaje sponsorem 8 klubów z włoskiej Serie A
eToro ponownie zwiększa swą obecność na arenach sportowych. Tym razem izraelski broker skoncentrował się na rynku włoskim i podpisał umowy sponsorskie z ośmioma klubami piłkarskimi grającymi w najwyższej lidze kraju, Serie A. Logo eToro będzie teraz widoczne obok klubowych herbów drużyn Bologna F.C., Cagliari Calcio, Genoa C.F.C., U.C. Sampdoria, U.S. Sassuolo Calcio, Spezia Calcio, Udinese Calcio i Hellas Verona F.C.
Umowy zawarto na sezon 2021/22. Zgodnie z nimi broker uzyska dostęp do szerokich możliwości promocji własnej marki oferowanych przez kluby. Logo eToro będzie pojawiać się m.in. na reklamowych tablicach LED wokół boiska w dniu meczu, ściankach stanowiących tło wywiadów telewizyjnych, a także uzyska prawa do biletów na mecze i reklam cyfrowych. Dodatkowo spółka eToro podpisała umowę na reklamy LED z innym włoskim klubem piłkarskim, U.S. Salernitana 1919.
eToro potentatem na rynku sportowym
Sponsoring sportowy okazał się jednym z ulubionych kanałów marketingowych dla firm finansowych. Firma eToro, która przygotowuje się do wejścia na giełdę w USA, jest gigantem na rynku sportowym. Izraelski broker wspiera takie uznane marki jak Arsenal i kilka innych klubów piłkarskich w Wielkiej Brytanii i Europie. Ponadto jest głównym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego AS Monaco. Sportowe umowy brokera nie są ograniczone tylko do piłki nożnej – wcześniej zawarł m.in. 3-letnią umowę sponsorską z Rugby Australia.