Strona Główna > Newsy > Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii XTB

Joanna Jędrzejczyk twarzą nowej kampanii XTB


Broker XTB rozpoczął nową kampanię, w ramach której promuje swoje usługi i rozwiązania inwestycyjne. Nową ambasadorką marki została Joanna Jędrzejczyk – utytułowana zawodniczka sportów walki, pierwsza Polka w UFC oraz trzykrotna mistrzyni świata w boksie tajskim.

W najnowszym spocie reklamowym Joanna Jędrzejczyk przekonuje widzów, że inwestować może każdy, a w ofercie XTB każdy znajdzie coś dla siebie. Klienci brokera, dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej xStation, mają w zasięgu ręki swoje inwestycje, profesjonalne analizy rynkowe oraz setki godzin edukacji.

Nowa kampania promocyjna z udziałem Joanny Jędrzejczyk to odpowiedź na wciąż zmieniający się – nie tylko w Polsce – krajobraz inwestycyjny. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, dla zdecydowanej większości osób inwestowanie jest sposobem na dywersyfikację przychodów.

XTB reklamowali już Mourinho i Mikkelsen

To nie pierwszy raz, gdy XTB korzysta z wizerunku znanej osoby. W 2020 roku firma przedstawiła serię spotów reklamowych z udziałem Jose Mourinho, jednego z najbardziej utytułowanych trenerów piłkarskich. Ambasadorem marki XTB był również duński aktor Mads Mikkelsen.

W ciągu blisko dwudziestu lat działalności na rynkach finansowych spółka XTB zdobyła zaufanie przeszło 447 000 klientów na całym świecie. Polski dom maklerski świadczy usługi w kilkunastu krajach, gdzie nadzorują go renomowane organy nadzoru.

Autor: Mariusz Przepiórka

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

Rekordowe zyski Coinbase: giełda skorzystała na wzrostach bitcoina

Ostatni raport finansowy Coinbase pokazał rekordowy wzrost przychodów, do czego przyczyniły się zatwierdzenie ETF-ów na ...

ETF-y na Bitcoina tracą pół miliarda dolarów w jeden dzień

W rekordowym tempie inwestorzy wycofali swoje środki z amerykańskich funduszy ETF opartych na Bitcoinie, mimo ...

Finfluencerzy z największym wpływem na decyzje inwestorów

Nowe badanie przeprowadzone przez CMC Markets ujawnia, że traderzy detaliczni coraz częściej ufają finfluencerom, stawiając ...

Kryptowaluty z najlepszym zwrotem w tym tygodniu. Co dalej z altami?

Traderzy na całym świecie śledzą na bieżąco wykresy najpopularniejszych altcoinów, zwłaszcza w obliczu dynamicznie zmieniającego ...
Przewiń na górę
Exit mobile version