Strona Główna > Newsy > Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku

Udział reklam CFD we Francji spadł o połowę w 2018 roku


Reklamy ryzykownych produktów inwestycyjnych, takich jak CFD, odpowiadały za 1/4 wszystkich reklam finansowych we Francji w pierwszych 9 miesiącach tego roku. Jest to spadek z 50% udziału w 2016 roku.

Zmiana ta wynika z wprowadzonej w 2017 roku ustawy Sapin 2, która odnosi się do zasad reklamowania produktów inwestycyjnych. Zakazuje one m.in. reklam wysoko ryzykownych instrumentów, włączając w to produkty CFD z wysoką dźwignią.

Co ciekawe udział w rynku zwiększyły reklamy produktów związanych z branżą krypto. Wzrósł on z poziomu 3% w 2017 roku, do 12% w 2018 roku.

Autor: Albert Czajkowski

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Reklama:

Najnowsze wiadomości:

Rekordowe zyski Coinbase: giełda skorzystała na wzrostach bitcoina

Ostatni raport finansowy Coinbase pokazał rekordowy wzrost przychodów, do czego przyczyniły się zatwierdzenie ETF-ów na ...

ETF-y na Bitcoina tracą pół miliarda dolarów w jeden dzień

W rekordowym tempie inwestorzy wycofali swoje środki z amerykańskich funduszy ETF opartych na Bitcoinie, mimo ...

Finfluencerzy z największym wpływem na decyzje inwestorów

Nowe badanie przeprowadzone przez CMC Markets ujawnia, że traderzy detaliczni coraz częściej ufają finfluencerom, stawiając ...

Kryptowaluty z najlepszym zwrotem w tym tygodniu. Co dalej z altami?

Traderzy na całym świecie śledzą na bieżąco wykresy najpopularniejszych altcoinów, zwłaszcza w obliczu dynamicznie zmieniającego ...
Przewiń na górę
Exit mobile version