Plus500 przedłuża umowę sponsorską z Atletico Madryt
Update: Plus500 byłsponsorem Atletico Madrid w latach 2015-2022
Broker Plus500 przekazał informację o przedłużeniu umowy sponsorskiej z hiszpańskim klubem piłkarskim Atletico Madryt. Umowa będzie obowiązywać także w sezonie 2021/2022. Zgodnie z komunikatem prasowym, przedłużenie umowy pozwoli spółce Plus500 na wykorzystanie wielu praw reklamowych i sponsorskich, w tym umieszczenie logo Plus500 na koszulkach piłkarzy.
W ostatnim czasie broker rozszerzył swój globalny portfel umów sponsoringu sportowego o umowy z Atalantą Bergamo we Włoszech, Legią Warszawa w Polsce oraz BSC Young Boys Berno w Szwajcarii. Dodatkowo Plus500 ma umowę sponsorską z Australijską drużyną rugby Brumbies.
Komentując przedłużenie umowy z Atletico, prezes Plus500 David Zruia powiedział, że spółka cieszy się z przedłużenia współpracy z hiszpańskim klubem. Podkreślił, że dotychczas przekładała się ona na duży wzrost rozpoznawalności marki brokera. Zruia podkreślił, że w 2020 roku relacja ta pozostała stabilna i solidna, mimo trudnego okresu, co pozwala z nadzieją patrzeć na przyszły sezon 2021/22.
Broker planuje dalszą ekspansję
Na podstawie przedłużonej umowy broker zamierza zwiększyć ekspozycję swojej marki. Plus500 poinformował, że partnerstwo z klubami sportowymi pomogło spółce zwiększyć rozpoznawalność marki na kluczowych rynkach na całym świecie. Broker planuje też ekspansję na nowe obszary. W ostatniej dekadzie hiszpański klub piłkarski zdobył kilka europejskich tytułów, w tym Superpuchar UEFA i Ligę Europy UEFA.
Zadowolenia z przedłużenia umowy nie krył również Miguel Angel Gil Marin, prezes Atletico Madryt. Powiedział on, że po pięciu sezonach współpracy obie strony zbudowały prawdziwie partnerskie relacje, które dowiodły swej siły w trudnych miesiącach pandemii. W tym wymagającym dla wszystkich okresie, zawsze odczuwaliśmy pasję i wsparcie ze strony naszego głównego partnera i to przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją tej ścisłej współpracy.