menu

Strona Główna > Newsy > Rosja: wzrost liczby nieuczciwych reklam finansowych

Rosja: wzrost liczby nieuczciwych reklam finansowych


Rosyjski urząd antymonopolowy (FAS) poinformował, że reklamy usług finansowych odpowiadają za 22,1% wszystkich naruszeń prawa reklamowego.

W swoim raporcie za rok 2019 FAS poinformował, że liczba naruszeń wzrosła praktycznie dwukrotnie, w porównaniu do 12,75% w roku 2018. Urząd sprawdził 18 179 zgłoszeń dotyczących reklam naruszających prawo. W rezultacie podjął akcje wobec 4 068 zgłoszeń.

Duża liczba z tych zgłoszeń dotyczyła brokerów Forex. Informowaliśmy o jednym z przypadków w lipcu 2019 roku, kiedy to FAS zwrócił uwagę na reklamy brokera InstaForex.

„Oficjalna strona InstaForex – broker licencjonowany przez Bank Centralny”- głosiło hasło, przez które toczy się postępowanie. Rosyjskie Federalne Służby Antymonopolowe stwierdziły, że broker nie posiada wspomnianej licencji, stąd reklamy, o których mowa, naruszają ustawę.

Autor: Albert Czajkowski

Jesteś traderem?

Pomóż innym i oceń swojego brokera! Skorzystaj z wyszukiwarki lub znajdź go na liście.



Najnowsze wiadomości:

centralny bank tajwanu ukarał banki

Binance pomaga Tajwanowi w rozwikłaniu oszustwa o wartości 6,2 mln USD

Binance, we współpracy z tajwańskimi organami ścigania, pomaga rozwiązać sprawę oszustwa kryptowalutowego o wartości 6,2 ...
bitcoin fundusz

Memcoiny rosną wraz z rynkiem, Kangamoon wciąż w przedsprzedaży

Podczas gdy Dogecoin i Dogwifhat nadal pokazują zielone wykresy cen, coraz więcej traderów interesuje się ...
gamestop gme ai

Roaring Kitty wraca, GameStop rośnie, ale powtórki z 2021 raczej nie będzie.

RoaringKitty powrócił po trzech latach przerwy. Jego tweet wysłał cenę akcji GameStopu kilkaset procent wyżej, ...
ruletka trading hazard kasyno prop trading ai

Kolejna firma prop-tradingowa idzie na dno. Imperium kasyn CFD wali się w ekspresowym tempie.

Od momentu wstrzymania działalności MyForexFunds w 2023 roku, branżę prop-tradingową nawiedzają plagi egipskie. Właśnie zamknięto kolejną, ...
Przewiń na górę